Alzbeta
Vieras
|
|
« : 19.01.2006 19:25:21 » |
|
Heip, päätin laittaa äänestyksen pystyyn kun monenlaisia muitakin äänestyksiä on ollut...
Elikkäs minä kuukaudenpäivänä olet syntynyt ja mitä koet sen "tarkoittavan" tai merkitsevän?
Itse olen syntynyt 25. päivä ja sehän värähtelee 7 mukaan. Näin ollen 7 teemat ovat olleet vahvasti elämässäni esillä.
Mitenkä muilla?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mambo
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1 : 19.01.2006 19:33:55 » |
|
Heips,
Olen syntynyt samana päivänä eli 25. mutta kesäkuussa. Mitkä ovat seiskan teemat?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #2 : 19.01.2006 19:40:05 » |
|
numerologian mukaan syntymäpäivä ei vaikuta kuin 10 prosenttia elämänpolun numero johon sinun tulisi pyrkiä tai paremminkin sitä toteuttaa on 40 prosenttia ja lasketaan koko syntymäpäivämäärästäsi myös ns vuosiluku kertoo paljon meneillään olevan vuoden teemoista ja jotenkin ne vaan tuntuvat pitävän paikkansa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alzbeta
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 19.01.2006 19:49:23 » |
|
Mambo, 7 teemoja on kaikenlainen pohdiskelu, filosofointi, mietiskely... Ei lopulta viihdy meluisessa kaupungissa vaan kaipaa maaseudun avaraa rauhaa. On intuitiivinen ja älykäs ja voi toteuttaa elämässään suurinpiirtein kaiken mitä toivookin jos malttaa keskittyä. Osuuko nappiin? Sanoisin, että itse aika hyvin tunnistan itseni tuosta... Nikki, jostain muistaisin lukeneeni että syntymäpäivän numero olisi minuuden numero? Pitääkö paikkansa? Hassua että siitä nimestä jota julkisesti käytän tulee myös 7. Koko nimestä 1.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 19.01.2006 20:01:24 » |
|
22. Ja kohta onkin synttärit!
Numerologinen elämänopetuksen numero on 3. Linkki 'numerologia laskuriin'; http://koti.mbnet.fi/lamat/numerologia/
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.01.2006 00:04:45 kirjoittanut Ahto »
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #5 : 19.01.2006 20:12:58 » |
|
syntymäpäivä 25 haluaa olla välillä yksin looginen syrjäänvetäytyvä peittää tunteitaan välillä levoton ei kovin aloitteellinen henkinen ja syvällinen ratkaisee ongelmia eri tavalla kuin muut hyvä intuitio joskus itsepäinen ja itsekeskeinen varovaisen ystävällinen nauttii uusista kokemuksista teknisiä,tieteellisiä tai okkultisia harrastuksia että semmosta kirjoittaa juha janerva,numerologia,luonne ja kohtalo kirjassaan syntymäpäivä kertoo niistä ominaisuuksista ja lahjoista ,joita olet opetellut edellisessä elämässä ja nyt ne ovat käytössäsi tällä elämänpolulla
minuus lasketaan kastenimistä,kirjainten numeroarvot yhteen 7 vuosinumerona sai minut ainakin kääntymään ns sisäänpäin,pohdiskelemaan,lukemaan mytologiaa,eroamaan kirkosta ja kaikesta henkisestä työstyä uupuneena en ois muuta tehny ku nukkunu ja katellu unia..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alzbeta
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 19.01.2006 20:23:55 » |
|
Itselläni on juuri 7 vuosi menossa ja täytyy sanoa, että sellaiset asiat joita ei jaksa tai huvita tehdä niin täytyy antaa vain olla ja antaa itsellensä lepohetki. Viimeiset 6 vuotta on todella ollut rankkaa, että olen taukoni ansainnut. Muuten viimeksi kun oli 7 vuosi olin rippikoulussa ja nyt siis tosiaan olen miettinyt sitä kirkosta eroamista... ironic... don´t you think... Mystiikasta olen ollut enemmän tai vähemmän kiinnostunut aina 16-vuotiaasta asti ja ollut pohdiskeleva ja sisäänpäinkääntynyt... ehkä se sitten on tuo 25. päivä ja sen 7 värähtely...?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alzbeta
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 19.01.2006 20:45:21 » |
|
Windwind, elämänopetuksen numero lasketaan koko syntymäajasta: päivä + kuukausi + vuosi, jokainen numero yksitellen. Sitten lasketaan yhteen kunnes tulee pienin mahdollinen numero 1- 9 tai sitten 11 tai 22 joita ei enää lasketa yhteen.
Tuleeko silläkin tavalla laskettuna sinulle 6?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #8 : 19.01.2006 20:52:47 » |
|
22 ja eräässä horoskooppikirjassa sitä sanottiin mestarin luvuksi jolloin kaikkea tunteita jne... on tuplasti .Kyllähän se näin taitaa olla ja varsinkin lapselle se on kuulemma vaikea kantaa ja kyllähän minä monesti olen ihmeissäni ajatusteni ja tunteitteni kanssa ollut .Elämän luku on sitten 5.
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
vilmu
Kohtuuastroilija
~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu
|
|
« Vastaus #9 : 19.01.2006 20:58:10 » |
|
Numero 8: Etsijä Suunnitelmallisuus, itsenäinen työskentely ja realistisuus Mielenkiintoista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
vilmu
Kohtuuastroilija
~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu
|
|
« Vastaus #10 : 19.01.2006 20:58:42 » |
|
Niin, ja olen siis syntynyt 10. päivä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
irkkunen
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #11 : 19.01.2006 21:28:11 » |
|
5. päivä ja numero 1 tulee. Eli ei oo heleppoo :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mambo
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #12 : 19.01.2006 21:47:58 » |
|
Alzbeta, kyllä tutulta tuntuu varsinkin se "alykkyys"-osasto Pohdiskely on jatkunut tähän mennessä 32 v. ja nyt vasta tuntuu että ajatukset/tunteet alkavat loksahtaa paikkoilleen....ehkä Koko syntymäpäivästäni sain numeron 6. Jippii or not jippii?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #13 : 19.01.2006 22:41:15 » |