Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris & Rapu: HÄÄPÄIVÄ!  (Luettu 79623 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #30 : 19.10.2008 11:44:20 »

Niimpä, YB, parisuhteessa kun on aina kaksi osapuolta. Me toimimme peilinä kumppanille, ja jos suhde ei toimi, niin pitää katsoa myös itseensä.

Jos leikitään ajatuksella, että minun Rapuni olisikin tavannut sinut niin olisiko tullut vuosisadan rakkaustarinaa? Eihän siihen ole vastausta!

Meillä kahdella nyt vaan sattuu ajatukset ja kemiat menemään niin hyvin kohdalleen... Ja kun tuossa mainitsit että monet Ravut juovat liikaa niin tämä onneksi ei juo, koska hän treenaa SM-kisoihin. Tosin tässä vaiheessa pari saunakaljaa kyllä mahtuu mukaan, mutta just ennen kisoja nekin taitaa olla kiellossa...  Sad
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 21.10.2008 10:28:55 »

Onnea Kaurisenergialle! Oli päivä mikä hyvänsä, toivon teille ihanaa elämää yhdessä Smiley

smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 22.10.2008 16:41:24 »

Kiitos Artemis!  Smiley Kyllä tässä varmaan kuitenkin odotellaan ens kevääseen ja katsotaan sitten päivä.

YB. Transiitit antavat MAHDOLLISUUDEN johonkin, esim. tuo  pluto aspect_sex venus antaa mahdollisuuden syvempään rakkauselämään ja siihen, että voi tuntea tuolla saralla enemmän kuin aikaisemmin. Näin minulle kävi. Mutta ne eivät pakota!

Kaikki on kiinni juuri siitä, mitä itse teet noilla transiiteillasi! Jos minä olisin vain metsästänyt Jousimiestä ja torjunut muut (vaikka ihan sen perusteella, että etsin Jousimiestä) niin eipä tässä nyt oltaisi. Minulla oli eka tapaamisen aikoihin varsin tarkka  jupiter aspect_con aurinko joten innostavaa miesenergiaa tuli elämään, tällä kertaa Ravun muodossa. Mutta mies kuitenkin ja varsin innostava!  Smiley

Ja itse hoidin tilanteen varsin hyvin.  Grin
tallennettu

hilton
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #33 : 09.11.2008 01:11:53 »

Hei Kaurisenergiaa,

on ihan pakko kommentoida tuosta Rapumiehen mustasukkaisuudesta, sillä itsekin tapasin Rapumiehen ja sama juttu (exien mainitseminen aiheuttaa Rapumiehessä kiukkua) olen miettinyt itsekin, että miten niin mustasukkainen voi ollakin, mutta kai se on sitä epävarmuutta tms. Totta myös, että osaavat olla todella helliä ja rakastavia ihmisiä ja uskomattoman tunteellisia, Kauriina ihmettelen silmät pyöreinä miten osaavatkin ilmaista tunteitaan niin avoimesti. Vaihteleeko Rapumiehesi mielenlaatu nopeasti?
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**

Toivo elää ja niin minäkin!

Profiili
« Vastaus #34 : 09.11.2008 15:30:18 »

APUA!!!! Miksi hääpäivä ei saa olla 5?  crazy2  Numerologiaa opiskelleet huhuu? Evea?  Shocked  Ollaanko me tuhon omia vaikka rakkautta riittää vaikka toisille jakaa.   Undecided

tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #35 : 09.11.2008 21:22:48 »

Kun tuo numerologia tuli puheeksi niin olen kuullut ja ymmärtänyt, että 6 päivä olisi hyvä vihkipäivä. 6 kun on Venuksen ja harmonian ja ihmissuhteiden luku...

Joka tapauksessa minunkin puolestani paljon onnea Kauriille ja Ravulle!  smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #36 : 10.11.2008 09:31:32 »

Onnea elämäänne avoliitossa ja avioliitossa, kaurisenergia  smitten
Upeaa mielestäni, kun ihmiset vielä uskovat ja tahtovat astua avioliiton alttarille... vielä hienompaa, kun jaksavat tehdä sen eteen töitä  Wink
Yksikään päivä tai kartta ei varmasti tuo sinulle ylämäetöntä yhteiselämää, vaikka saattaa optimoida mahdollisuudet ja aukaista näkemään pahat karikot.
Sinuna luottaisin intuitioon, yhteiseen pähkimiseen mikä on paras päivä teille ja sitten vasta tutkisin, missä on ne alueet, jotka saattaa ohdakkeita heittää tielle  angel ...mutta se on vaiin minun ajatus...

Pääasia on, että olette onnellisia  smitten ja valmiit tekemään sen eteen myös töitä.... kuin kukka, se ei kasva ja kukoista ilman hoitoa, ravintoa, rakkautta... niin on ihmissuhteiden laita myös  smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #37 : 10.11.2008 18:25:44 »

Hei Kaurisenergiaa,

on ihan pakko kommentoida tuosta Rapumiehen mustasukkaisuudesta, sillä itsekin tapasin Rapumiehen ja sama juttu (exien mainitseminen aiheuttaa Rapumiehessä kiukkua) olen miettinyt itsekin, että miten niin mustasukkainen voi ollakin, mutta kai se on sitä epävarmuutta tms. Totta myös, että osaavat olla todella helliä ja rakastavia ihmisiä ja uskomattoman tunteellisia, Kauriina ihmettelen silmät pyöreinä miten osaavatkin ilmaista tunteitaan niin avoimesti. Vaihteleeko Rapumiehesi mielenlaatu nopeasti?

Joo. Tuo on uskomatonta, samaan aikaan niin hellä ja tunteellinen, joskus jopa pelkkä rakkauslaulu saa Ravun silmät kostumaan, ja silloin hän saattaa rutistaa minua kovaa ja sanoa että "Anteeksi, tuli rapukohtaus."  Grin

Mutta sitten yksi väärä sana tai yksi väärä nimi, niin hän tulee pahalle tuulelle. Nyt hän on ollut hieman hermostunut koko viikon, koska meillä on firman pikkujoulut viikonloppuna ja hän kuvittelee omassa päässään kaikkea mahdollista ja mahdotonta.

Täytyy toivoa että hänen mielensä ei heilehtele kovin paljon pikkujouluiltana eikä hän retkahda juomaan.
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #38 : 10.11.2008 18:32:15 »

smitten smitten smitten

Onnea ja iloa Kaurisenergia!!!
Onnea oikean päivän löytämiseen. Ei mikään helppo homma. Myös numerologinen puoli kannattaa katsastaa: päivän luku ei saisi olla 5 tai 9.
Lämmöllä Evea
                     smitten

Häh? Eli katsotaanko tuo niin että esim. 20.5.2009 olisi siis 2 + 0 + 5 + 2 + 0 + 0 + 9= 18 ja sitten 1 + 8 = 9.
Eli huono.

Toinen esimerkki: Jos menis vaikka 17.5.2009, niin 1 + 7 + 5 + 2 + 0 + 0 + 9 = 24  ja 2 + 4 = 6.  Parempi.
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 10.11.2008 18:36:24 »

Kun tuo numerologia tuli puheeksi niin olen kuullut ja ymmärtänyt, että 6 päivä olisi hyvä vihkipäivä. 6 kun on Venuksen ja harmonian ja ihmissuhteiden luku...

Joka tapauksessa minunkin puolestani paljon onnea Kauriille ja Ravulle!  smitten

Onnea elämäänne avoliitossa ja avioliitossa, kaurisenergia  smitten

Kiitos kiitos.  Smiley

Kyllä nuo häät menevät joka tapauksessa kevään puolelle, ei tässä ennen joulua ehdi ja sitten taas heti alkuvuosi ei ole kovin romanttinen... Ja tuossa huomasin että Rapu-paralla on vielä aika pitkään Saturnuksen oppositio Kuulle, joka onkin semmoinen että silloin ei ainakaan kannata mennä naimisiin koska silloin naisista on vaan harmia.  Undecided
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #40 : 11.11.2008 10:46:29 »

entäs muulloin, vaikuttaako planeetat niin paljon..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 26.11.2008 20:29:53 »

entäs muulloin, vaikuttaako planeetat niin paljon..

Hmm. Voihan se olla, että monille naisista on vain ja ainoastaan harmia. Joillekin hyötyä.

Haluan nostaa aihetta herättääkseni keskustelua siitä, mitä tarkoittaa RAKASTAA. Jos joku sanoo, että "Minä rakastan sinua", niin se koetaan yleensä tunteena. Rakkaus on siis tunne, joka tarvitsee kohteen, ja jos sanoo toiselle noin, niin toinen on tunteen kohde.

Mutta jos ottaa näkökulman, että "Minä rakastan sinua", jossa "rakastan" onkin verbi. Minä RAKASTAN sinua. Eli kohde on olemassa, mutta pääosassa on se, että rakastaa, ja tämä rakastaminen on sitä, että välittää, haluaa olla toisen tukena sekä hyvässä että pahassa, tekee rakkauden tekoja. Silloin juttu on eri asia.
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #42 : 20.12.2008 19:06:46 »

Luettavanani on Lori Reidin "Kuun taikaa ihmissuhteissa, mielen ja kehon hoidossa, työ- ja perhe-elämässä" ja tulitte te mieleen kappaleessa "Suotuisa aika koidn perustamiselle".

Reidin mukaan paras aika kodin perustamiselle tai naimisiin menemiselle on kasvavan Kuun aika -eli uudestakuusta aina päivään ennen seuraavaa täysikuuta. Näin suhteella on alusta asti hyvät edellytykset kehittyä ja kukoistaa. Täysikuu sekä sitä edeltävä ja seuraava päivä ovat epäsuotuisia: erilaiset jännitteet saattavat kiristää itse häätilaisuutta ja koko suhde voi osoittautua epävarmaksi. Myös vähenevän Kuun aika on epäsuotuisa, sillä se vähentää onnen ja menestyksen mahdollisuutta.

Mitä tulee Kuun sijaintiin merkeissä avioliiton solmimisen hetkellä, niin Härkä, Vaaka, Leijona ja Rapu näyttäisivät olevan ihanteellisimmat sijainnit. Ongelmallisimpia sijainteja ovat ehkä Neitsyt, Kaksoset, Oinas, Skorpioni ja Kalat. Kaksi viimeksimainittua ovat tunnevoimaisia, mutta mustasukkaisuus, kontrollinhalu (Skorpioni)ja keskinäinen riippuvuus (Kalat) voivat aiheuttaa ongelmia. Oinas on impulsiivinen, kiihkeä, mutta lyhytjänteinen merkki, Neitsyt kontrollifriikki saivartelija ja Kaksoset ailahtelevainen ja taipuvainen kyllästymiseen.

Itsehän ehdotin jo sitä Rapu-Kuuta avioliiton kartalle. Oletteko muuten jo päässeet sopimukseen hääpäivästä?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 25.12.2008 12:07:45 »

Kyllä tässä ihan hyvin menee. Rapu-miehen silmät kostuivat jouluna ja kun kyselin syytä, niin rapumaisesti hän totesi että on niin onnellinen siksi koska hänellä on nyt perhe. (pojat ovat minulla koko viikon nyt)

Meillä on exän kanssa huoltajuuskiista hovissa maaliskuussa, joten ennen sen asian loppuunkäsittelyä ei kannata mennä naimisiin. Eli vasta huhtikuusta lähtien voisi katsella päiviä.

Tässäpä kolme vaihtoehtoa. Mikä olisi paras?

1. vaihtoehto: 3.6.2009 klo aika avoin
2. vaihtoehto: 4.7.2009 klo aika avoin
3. vaihtoehto: 27.7.2009 klo aika avoin

Laitan tähän 1. vaihtoehdon kartan.
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 25.12.2008 12:17:08 »

Aikaistin hieman 1. hääpäivän kellonaikaa. Nyt tulisi mukavasti Leijona nousuun ja Jupiter 7. huoneeseen.

Kuunvaihe kasvava, löysä trini. Mitäs muuta tästä löytyy?

Voi surku, Aurinko neliössä Saturnukseen... Se taitaa pilata muuten hyvä kartan.  Angry
« Viimeksi muokattu: 25.12.2008 12:24:42 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
  Tulostusversio  

Siirry: