Sivuja: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 88
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tyylejä  (Luettu 544003 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #735 : 26.11.2010 17:12:04 »

Bowie onkin ollut joskus aika tyylikäs..

http://assets.nydailynews.com/img/2009/01/09/alg_labyrinth.jpg

 Cool

Ei tuo kasaritukkavaihe sentään. Diggaan enempi sen Thin White Duke-lookkia.
Katsastin tässä muuten mahtaisiko yhdennäköisyydelle olla astrologisia syitä, niin kappas, sillä on ainakin Mars täsmälleen samassa asteessa Kaurista kuin mulla. Myös sillä on ilmamerkki nousussa ja Venus jousimiehessä.

Huvittava sattuma muuten, sekä Marilyn Manson ja Bowie ovat aurinkokauriita ja kuuleijonia. Lisäksi Mansonilla on Auringon ja Marsin kvintiili lähes täsmälleen samoissa asteissa kuin mulla mutta käänteisissä merkeissä. :Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #736 : 26.11.2010 22:27:47 »

Vähänkö repeilin joulukranaateille.  2funny

Ja mitä Bowien Taavettiin tulee, niin meillä menee kuut ja nousumerkit väärinpäin, ja mars mullakin on kauriissa sekä venus jousimiehessä.

Tuo Labyrinth on jääny mullekin mieleen. Teininä tykkäsin ihan mahdottomasti tuosta elokuvasta. Ja mieleen on jääny se Jennifer Connellyn repla "You have no power over me."

Mutta mitä noihin kukkakeppimiehiin tulee... niin hyi oksennus sentän... Kyä miehes massaa pitää olla, lihasta. Ei mikää pakkasen raiskaama vinkuheinä.  crazy2 Minen ainakaan halua olla minkään androgyynin vieressä ja näyttää ite mastodontilta, vaikken mikään iso olekaan.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #737 : 27.11.2010 20:54:19 »

Sitten kun rikastun joskus, niin hankin kyllä jonkun tällaisen Cool

http://www.canada-goose.com/products-2/womens/constable-parka1/

Olis kyllä aika kätevä näissä pakkasissa. Itse tässä suunnittelen uuden takin ostoa. Tällä hetkellä itsellä on sellainen ylälantiolle ylettävä musta-valkoinen villakangastakki, joka ei mielestäni istu hirveän hyvin ja joka saisi olla pidempi. Suunnittelin jotain pidempää ja värikkäämpää takkia, niin ei paleltuisi tänne pakkasiin. Harmi, että ei ole aikaa nyt ommella takkia itselle, vaikka kaavatkin olisi valmiina.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #738 : 27.11.2010 22:20:03 »

Oli kyllä tyylikäs toppis. Itse olen haaveillut jo tovin öljykangastakista. Sellaisesta, joka ylettyy reiden päälle, muttei ole polviin asti.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #739 : 27.11.2010 22:32:04 »

http://www.youtube.com/watch?v=dKtBvF1LS50

Aika upeita miesten vaatteita ens kesälle. Yks parhaista mallistoista mitä ens kesälle oon nähny tähän mennessä.

Itse kun tässä elän jo ensi kesää, niin vaikea orientoitua tähän talveen. Kaiketi näitä oman alan kirouksia, että aina päänsisällä elää tulevaisuudessa. Nyt kun suunnitellaan koulussa ensi kesän vaatteita, oikeastaan jo vähän jälkijunassa, niin ärsyttää tämä talvi.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #740 : 28.11.2010 12:34:11 »

No millasta trendiä ens kesälle on tulossa? Väheneekö kangas minimiin vai onko kenties peittävämpää muotia?

Vatuttaa vaan itteeni, kun en voi enää pitää naruolkaintoppeja, kun selän iho on arpia täys.  Angry
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #741 : 29.11.2010 21:33:11 »

No joka sesonki sisältää kyllä ihan mahdottoman määrän trendejä. Ainakin mitä ensimmäisenä mieleen tulee, niin aika monilla on nähtävissä sellasita 70's glamouria modernisti tietenkin. Aika kivoja värejä auringon polttamaa oranssia, sellaista tumman vihreää, jonkun verran jälleen metalleja. Sifonkia, kukkakuvioita ja erilaisia kuoseja yhdisteltynä rohkeasti.

Mutta juu, ehkä enimmäkseen tuota 70-lukua mielestäni nähtävissä noissa ensikesän mallistoissa.
Toisaalta jos katselee noita mallistoja, niin sieltä löytyy jokaiselle ja joka tyyliin jotakin. Esimerkiksi romanttista tyyliä näkyy joka vuosi, samoin graafista ja minimalistista, sitten löytyy tietysti taas rokahtavampaa.

Aika kiva paikka käydä katselemassa noita tulevan sesongin mallistoja on www.style.com, eli kaikki sinne vaan ihastelemaan =)

Minun täytyy itse asiassa sanoa, että välillä omaan makuuni nämä trendit kestävät liian pitkään. Esimerkiksi korkeavyötäröisiä hameita ja housuja on ollut markkinoilla viimeiset 6 vuotta. Samoin legginssejä ja pillejä on nähty jo ikuisuus. Toki siis ekologisuudenkin nimissä ihan jees, että asiat pysyvät. Itse janoan vain aina uusia villejä ideoita ja fiiliksiä näihin vaatteisiin, joten tuntuu aina ikuisuudelta nämä tiettyjen trendien suosio.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #742 : 01.12.2010 20:34:30 »

Mikä lienee tämä juttu, mutta ainakin täällä Stadissa melkein joka iikalla on päällään sellainen punainen ruutuhuppari/pusakka. Ei se nyt pahan näköistä ole, mutta kun se alkaa olla yhtä yleinen kuin nahkarotsit syksyisin niin pistäähän se silmään.  :Smiley
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #743 : 01.12.2010 21:09:24 »

^ Vähän Twilight/metsuri-flanellia se vaan on. Wink Elä pelkää, se menee kohta pois.

Wtf, ostin sisäkengät kokoa 38 ja talvisaappaat kokoa 41 1/3?! Muutenkin kesäkengät on yleensä tuota kokoluokkaa, mutta ei tähän räpylään kyllä mitään 38:n korkkareita tai saappaita saa edes puukolla avustamalla.. Vähän ihmetyttää tuo kokoero kenkien välillä, mutta pitää kai uskoa että jos kengät istuu jalkaan, niin koko on vaan numeroita.

Tässä vanhemmiten on tullut huomattua että mukavuus menee tyylin edelle. Ei enää pitkiä hameita ja korsetteja, vaan rönttäsaappaat jalkaan ja iso turvahuivi kaulaan..  Grin Mutta kyllä munkin sisällä pieni nainen vielä asuu, se on nyt vaan keskittyny vähän muihin asioihin tällä hetkellä. (En siis tarkoita, että vain naisellinen nainen on nainen ja ainoa oikea, jos tästä nyt sellaisen kuvan saa, en vain osaa/jaksa nyt kauheasti miettiä tyyli- ja ulkonäköjuttuja.)
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #744 : 01.12.2010 22:14:21 »

Mikä lienee tämä juttu, mutta ainakin täällä Stadissa melkein joka iikalla on päällään sellainen punainen ruutuhuppari/pusakka. Ei se nyt pahan näköistä ole, mutta kun se alkaa olla yhtä yleinen kuin nahkarotsit syksyisin niin pistäähän se silmään.  :Smiley

Oli noita jo vuosi sitten kadut täynnä. ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #745 : 01.12.2010 22:50:44 »

Mulla on punainen villakangastakki, sellanen polveen asti oleva, kaksirivi napituksella ja helma levenee. Sellanen tyttömäinen.
Vanhemmiten olen alkanu pitää enemmän villakangastakeista, sellaisista hieman army-tyylisistä. Baskeri ja kaulahuivi kruunaavat kaiken.

Ja voilá! Maija Poppanen on muuttanut meille.  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #746 : 04.12.2010 23:15:54 »

David Bowie - mun mielest tää blondi-look Let's dancen ja China Girlin aikoihin oli sen tyylikkäin

tallennettu

.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #747 : 05.12.2010 10:40:26 »

Conan esittelee jeggings'ejä:

http://www.tbs.com/video/conan.jsp?oid=236630&eref=sharethisUrl

 Shocked

Ed: typot ja fibat korjattu allaolevan winkin perusteella (leggings >
jeggings)

 :Smiley
« Viimeksi muokattu: 05.12.2010 21:31:38 kirjoittanut sideman » tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #748 : 11.12.2010 22:38:23 »

Onks täällä kukaan hurahtanu kasariin ? Leggingsit, isot hiusrusetit, kirkkaat vaihtuvat hiusvärit, räikeet meikit, olkapäätoppaukset, sääriLÄMMITTIMET (esim helteellä), pinkit bleiserit etc.

Mahtaakohan kukaan täällä enää muistaa poikabändi Devoted-juttuja ?
tallennettu

.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #749 : 12.12.2010 17:56:54 »

... Ja miksei minulla voi olla tuollaista liivia kuin Yulia Volkovalla (tumma) on?

http://bp0.blogger.com/_4wrT_a15oyI/R1NmUwzUcGI/AAAAAAAAAWA/C8ldGqgOGh0/s400/snapshot20071128232424.jpg

tallennettu
Sivuja: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 88
  Tulostusversio  
 
Siirry: