Sivuja: 1 ... 86 87 [88]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tyylejä  (Luettu 548422 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 892



Profiili
« Vastaus #1305 : 08.10.2022 15:19:01 »

Haluaisin tosi paljon tällaisen tyylikkään lyhyen tukan, mutta tiedän jo, että ei sovi mun kasvoille.

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/2c5293ad-0a60-4e1c-8ad9-53fa44d24915

Kristen Stewart on kyllä nuorista näyttelijöistä todella muuntautumiskykyinen ja ihailen myös, että kokeilee rohkeasti erilaisia tyylejä. Kai sitä omaankin tukkaan jotain uutta pitäis keksiä, mutta mitä...
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4358



Profiili
« Vastaus #1306 : 17.10.2022 12:56:43 »

Löysin istuvat farkut Afro Bootcut best. Nyt on muutenkin kerrankin järkeviä juttuja tarjolla rättikaupoissa kun ysäri on muotia ja minä olen hyvinkin ysäri joten match Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #1307 : 28.10.2022 16:27:11 »

Kuvia, kuvia!
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4358



Profiili
« Vastaus #1308 : 01.11.2022 20:43:09 »

Ostin nämä farkut ja näyttää samalta (ihan samalta kuin kuvassa) päällä kuin näytti ysärilläkin. Toi malli imartelee meikäläisen kroppaa ja tosi hyvät maihareiden kanssa.

Kun katsoo HM:n sivuilta uutuuksia niin siellä näkyy Elwyn 17-20v koko vaatekaappi näemmä tällä hetkellä Grin Voisin oikeasti tilata kaikki samat kuteet mitä oli silloinkin, esim. takki tai neuletakki tai joku läpinäkyvä paita.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #1309 : 09.11.2022 18:10:05 »

Juu se on totta, että ysäri ja millenium on tulossa muotiin, mutta vaatteet eivät ole läheskään samaa laatua enkä mä ainakaan saa niistä niitä viboja, joita niissä silloin oli.  Smiley Oispa aikakone niin pääsis 20-vuoden taakse vaatekauppoihin katsomaan miltä ne oikeasti näytti.  Cheesy
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4358



Profiili
« Vastaus #1310 : 12.11.2022 17:40:56 »

Fiorella näyttää olevan vielä olemassa verkkokauppana. Olen viimeksi käynyt Fiorellassa 2000-luvulla Kuopiossa ja himoitsin teininä Crazy age-farkkuja mihin Fiorella oli erikoistunut. Ne oli kuitenkin sen verran kehnoa laatua, että ei tullut koskaan hankittua sitten kun sattui olemaan fyrkkaa riittävästi. Ostin ysärin lopulla kuteet pääosin JKL:n Seppälästä, Haloselta ja Fiorellasta Anttilan farkkuosaston ja oman kotipaikkakunnan kauppojen lisäksi, ja sitten dyykattiin kirppareilta kaikenlaista. Kirppareilla oli hyvät apajat 70-luvun vaatteita ja nahkatakkeja yms. 2000-luvun alkuvuodet meni pääosin kirppistellen ja tilasin joskus ulkomailta&teetätin ompelijoilla goottityylisiä vaatteita.
« Viimeksi muokattu: 12.11.2022 17:44:35 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #1311 : 16.11.2022 15:16:48 »

Joo nuo minäkin muistan, minulla taisi olla yhden Crazy age -farkut, ne oli tosi mukavat jalassa ja iho-ystävälliset.  Smiley Vaikka e ole kovin koristusten perään.
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4358



Profiili
« Vastaus #1312 : 02.06.2023 16:29:22 »

Toi Kärtsärin MicMac toi hienoja muistoja mieleen.. Oi niitä aikoja kun oli MicMacin camo-turkishupputoppatakki Cool Olin silloin baarissa töissä kun pidin semmosia. MicMacin tuulihousut oli kova juttu 2000-luvun alussa ainakin ja mulla oli valkoiset. Hiphop-kausi oli yläasteella - Union Five smitten Melkein unohtui kengät: So What skeittikengät Afro Mustat ja musta-punaiset oli ainakin. Buffaloita ei ollut, mutta ne vois nyt hommata jos inspirois.
« Viimeksi muokattu: 02.06.2023 16:35:40 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #1313 : 11.07.2023 19:30:15 »

Juu, tulee lapsuus mieleen. Tori.fi:ssä saattaa hyvinkin löytää näitä vaatteita myös.

Mihinkäs sitä onkaan hävinnyt MicMac angel
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4358



Profiili
« Vastaus #1314 : 29.07.2023 13:48:53 »

90's rules.. Tilasin nettikaupasta paitamekon josta tapeltaisiin opiskeluaikojen exän kanssa jos oltais edelleen kimpassa Grin Olisin voinut käyttää sen kaikkia vaatteita kun ollaan samankokoisia siitä huolimatta, että se on 180cm mies ja minä 162cm nainen. En ajatellut, että alkais harrastamaan sen tyylisiä kuteita mutta tää on ihan sen näköinen varsinkin kuosiltaan. Miehet sais käyttää enemmänkin tuollaisia paitoja ja niiden kanssa suoria housuja&jotain hienoja nahkakenkiä Cool + pukua
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Sivuja: 1 ... 86 87 [88]
  Tulostusversio  
 
Siirry: