Sivuja: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 88
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tyylejä  (Luettu 549831 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #765 : 27.12.2010 15:58:07 »


Kopotikop ja ihahahahahahaaa... Hevosenkenkä. Metkat, muttei ollu kyllä käytännölliset.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #766 : 18.01.2011 22:33:33 »

olen löytänyt omaa silmääni paljon miellyttävän vaatemerkin Kookain rinnalle


http://www.coutie.com/en/nuemph-m-132.html


nümph

This is nümph: clothes with soul and personality. What we do today, is indeed our dream come true: we are free to design our ideal type of clothes - there are no limitations.
Our dream was to create a brand from scratch, which is different and stronger simply because nümph sums up our experiences and creativity: cutting edge, twisted, feminine and rough, vulnerable and strong.

 

Like the nymphs in the fairy-tales who fearlessly and very confident of their own strength run through the forest - these are the thoughts behind nümph. Trusting our own creativity and professional skills, we dare to live out our dreams. Experimenting with shapes, details and print is the sum of our individual experiences.

Like the nymphs who play in the clear water of the brook and see themselves reflected in the smooth surface - this is how nümph clothes are created. We create clothes - this is our passion. Because what we find dashing and useful will become dashing and useful to others, when we put our hearts into it. We create the clothes for our own reflection of the tough, beautiful and independent girl who, like us, loves to draw attention to herself by means of her own personal style.

Like all nymphs who are strong as giants and gentle as angels because their hearts are in everything they do. This is nümph: driven by will and the desire to create those favourite and indispensable items that simply last time and again - this is our passion.

numphin nettisivuilta Smiley
« Viimeksi muokattu: 18.01.2011 22:43:15 kirjoittanut indiima » tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #767 : 18.01.2011 22:44:32 »

http://www.numph.dk/

 smitten crazy2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #768 : 29.01.2011 17:21:17 »

Hommasin itselleni mielenkohotus- ja itsetunnonkohotusvaatteet. Ruskea- mustaprinttikuvioitu mekko, yläosassa oli röyhelöä. Nämä olivat kyllä shortsihaalarit, mutta tuunasin tästä minimittaisen mekon - tuli tosi hyvä. Siihen päälle musta joustovyö, jossa metallinlukko, sopii hameen väreihin. Kullanväriset, isot rengaskorvikset, musta ruususormus (maybe too much...), musta-kultainen kirjekuorikäsilaukku (niin kasari mutta menee mulla, kun olen vähän hmm...överi.) hiuspanta, jossa vetoketjuruusu (muuten musta, mutta vetoketju kultaan sävyttyvä.) Musta-harmaa villapaita, jossa vain hihanalut ja taskun reunoissa mustaa nahkaa. Tähän vielä mun vakiokäyttis (överi) Aaltosen saappaat, mustaa kiiltonahkaa ja kultaiset koristeet ja ulos päälle viitta. Oon tänään niin megatyylikäs itselleni ominaisella tavalla  Cheesy  Musta- kultakausi näemmä päällä taas.  crazy2 tuntuu hyvältä näyttää vaihteeksi hyvältä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #769 : 01.02.2011 23:44:12 »

Meksikolaista sisustustyyliä
tallennettu

.
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #770 : 02.02.2011 00:12:08 »

Meksikolaista sisustustyyliä

Uii, aivan ihanan näköstä, haluttais tonne smitten
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #771 : 04.02.2011 22:14:47 »

Tässäpä harvinaisen ankea (ja epäkäytännöllinen) kylpyhuone..

http://static.iltalehti.fi/viihde/ashton_7juttu0402in_vi.jpg

Pitäisi olla oma siivooja tai yksinkertaisesti vain omistaa toinen vähän mukavampi kylppäri, jossa sitten oikeasti käydä suihkussa jne. Tätä voisi sitten esitellä kaikille vieraille Grin

No jaa... Smiley kyllä mie tuolla mielummin kävisin ku tuolla...
junan vessassa..

http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/12917/889579.jpg&imgrefurl=http://shanghai.vuodatus.net/blog/archive%3F%26y%3D2007%26m%3D09&usg=__mKAIlhqat8v64A1Rn2GrAXJvGZs=&h=360&w=480&sz=31&hl=fi&start=0&zoom=1&tbnid=NVsJiLhh3K1ZHM:&tbnh=131&tbnw=174&ei=nk9MTfvOD42XOt2HjdYP&prev=/images%3Fq%3Djunan%2Bwc%26um%3D1%26hl%3Dfi%26sa%3DG%26biw%3D1024%26bih%3D603%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=556&oei=nk9MTfvOD42XOt2HjdYP&esq=1&page=1&ndsp=15&ved=1t:429,r:1,s:0&tx=68&ty=92
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #772 : 13.02.2011 00:53:23 »

Catherine Zeta-Jonesin makee viininpunanen nahka-asu
tallennettu

.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #773 : 13.02.2011 18:57:48 »

Lisää Zetan tyyliä
tallennettu

.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #774 : 24.02.2011 23:12:33 »

Mä olen yllättänyt itseni ja ostanut konservatiivisia kauluspaitoja.  Lips Sealed Ja vielä tykännyt niistä. Ei hemmetti, nyt on maailmankirjat sekaisin.  :Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #775 : 04.03.2011 18:36:36 »

Mä en ole koskaan syttynyt tavallisille kauluspaidoille.. Niissä on niin hankala olla rennosti angel Olen kyllä haaveillut Lip Servicen "vähän punkimmasta" versiosta Cool

http://www.plastichassle.com/wp-content/gallery/catalogs/LS2009Spring/GangstaPranksta.jpg

Joskus oli muotia liekki/vakosamettiset "kauluspaidat/paitapuserot, ja niitä mulla oli muutama.

IIK!!!! Aivan ihania liituraitamekkoja!!!! I'm SO in Luv with 'em!  crazy2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #776 : 18.03.2011 15:34:33 »


Hehe, tais olla leffasta G.I. Joe? Katsoin just viime viikonloppuna Cheesy
Tuo puku on ihan jees, mutta mun mielestä aika paljon matkittu Matrixin Trinityn tyylistä, mikä on mun mielestä parempi. Muutenkin Matrixin tyypit on cooleimmat ikinä!  coolsmiley
-------
Sitten, olen myös pitkään himoinnut jotain tyylikästä juhlamekkoa, ja tämä on yksi parhaista sopuhintaisista, mitä olen netistä löytänyt. Tykkään myös tästä, mutta ehkä liian paljastava että uskaltaisin pitää.  Tongue
« Viimeksi muokattu: 18.03.2011 15:43:24 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #777 : 29.03.2011 21:14:21 »

Mä tykkään tällasista oransseista hehkuvista, onks nää nyt suola- vai jotain lamppuja ?
tallennettu

.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #778 : 02.04.2011 14:52:47 »

Kyllästyttää nähdä joka iikalla niitä helvetin jätesäkin näköisiä tikattuja toppatakkeja ja -liivejä.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #779 : 02.04.2011 16:53:18 »

Millasia ne sellaiset on?

Kaverini sanoi minun muistuttavan Pikku-Myytä punaisine villakangastakkeineni ja punasine nutturoineni.  Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 88
  Tulostusversio  
 
Siirry: