Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 88
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tyylejä  (Luettu 895533 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #75 : 26.02.2010 16:59:25 »

Mie luulen ihan samaa itsestäni ja maailmankaikkeuden ohjauksesta.. :)tosin toisella tapaa...
Ensin työnnetään niin paljon miehiä, ettei resurssit riitä hoitamaan...ja jossain välissä tulee totaalinen stoppi ja kyllästyminen...tyyliin -kaikki on nähty ja koettu siltä saralta.
Nyt voisi tehdä lakon ja ruveta nunnaksi... Cheesy Minusta saattaa kuulkaa vielä kuoriutua henkinen kanavoija... angel tai sitten ei... Mutta mistäs mie maailmankaikkeuden suunnitelmat tiedän...

No minä tiedän suunnitelmista kaiken, mutta kun se ei auta. Nauroin viestiäsi, sillä juuri päätin, että joko otan itselleni seksiorjan tai sitten päädyn nunnaksi. Orjuutta en ole koskaan sietänyt ja blue nun on yksi parhaimmista viineistä, joten alan kapinoimaan ja ryhdyn nunnaksi ja ryhdyn lakkoon miesten kanssa. Piste. Se on nyt päätetty.

Maailmankaikkeuden tiukassa ohjauksessa jo kuljen, miehiä kyllä pyörii ympärillä, mutta heistä on vain ystävyyteen ja kun ei edes ole mahkuja. Tosin työ ja kutsumus vie kaiken ajan ja etsimisen aika on elämässäni ohi. Joten varokaa vaan miehet, jos tulette lähelle, mulla on aika agressiivinen narttu ja osaan loitsua hyvin teidät karkuun.

Ja tottakai susta kuoriutuu henkinen kanavoija, jos haluat.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #76 : 26.02.2010 17:04:43 »

anteeks vaan Ulkopuolinen, oon nähnyt sun kasvokuvan ja mun mielestä oot kaunis. ehkä sulla tosiaan sairauden takia on itsetunto matalalla, mullakin oli sairauksien aikaan esim. oma ulkonäkö-kuva ihan nollassa. se on aivan todella paljon mielentilasta kiinni se miltä itse muka itsen silmissä näyttää.
meinasin jo aikaisemmin kommentoida 'meniskö kauneusleikkaukseen' lausettasi että älä nyt hulluja puhu!!!

Jaa kiitoksia, kaikki on katsojan silmissä, myönnetään rumempiakin ihmisiä on. No nyt on hiukset siilit, kun piti päänahkaa hoitaa sairauden takia.

Ehkä olen liian vahva, dominoiva ja huonokäytöksinen tai liian nopealiikkeissäni, estoton ja vaativa. Siinä löytyy varmastikin ongelman ydin. Tai ongelmaa ei ole, koska keskityn työhön ja kaiken muun harrastan meditoinnin kautta.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #77 : 26.02.2010 17:29:04 »

Se oli hei silloin se, nyt olen muuttunut todella paljon. Okei minä olen kaksonen ja se näkyy minussa todella selkeästi, pitää muuten varmaan laittaa kuva nykyisestä lookista. Nyt kun sairaus ei näy niin paljon. Joo minullakin on ollut vaikka minkälaiset hiukset ja väriskaala on mahtava. Hiukset on aina ollut tärkeät, siksi tämä on hieman pinnallinen shokkitila. Okei moni sanoo sängen sopivan ja näytän mieheni mukaan kuulemma Sinead O'Conneryltä.

Juu minä olen yhtä aikaa ujo ja lempeä sekä raju ja suorasanainen.

Mutta HEI,mites tämä keskustelu nyt tähän kääntyi. Kohta te perustatte tietty jonkun ulkopuolisen paritusketjun. Auts, mikä idea, kaikki sinkut kehiin, minä osaan selvännäkökyvylläni nähdä sovitteko toisillenne, voin varmistaa asian heilurilla ja kyllä parit lemmenloitsut aina onnistuu, osaan tehdä jopa lapinnoidan lemmenjuomaa ja kun hieman siirrän energioitani ruusukvartsiin ja puhdistan tunnelukkoja niin homma toimii.

Ihan oikeasti, mä osaan tehdä kummia nykyään. Kuka kiinnostuu? Vaikka itse nunnaksi ryhdyinkin niin voisin olla ensimmäinen henkinen parittaja. Hauska idea.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #78 : 26.02.2010 17:51:23 »

Apua, se täytyy kyllä perustaa ihan omaan ketjuun, hei innostuuko kukaan muu? Astron deittipalvelu a'la aamunsäde. Kai sitä jonkun esittelyn itsestään voisi heittää vaikka deittiseuraa minusta vielä tuskin saa. Voihan sitä pitää hauskaa puolen metrin säteestä käsin, musta tuntuu, että mun auralle on vaikea päästä juuri nyt.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #79 : 26.02.2010 22:54:17 »

Jaa sitä rakennetaan omaa aarrekarttaa. Toimii hyvin.
tallennettu
Suljin
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #80 : 28.02.2010 21:21:14 »

Luova seikkailija
tuli tyylitestistä, nouseva
Herkkä haaveilija Cheesy

Kuvastaa hyvin muutenkin
tyyliäni, eikä vain sisustus
makuani Smiley

Ja pakko huomauttaa,
että testin väriosio, jossa
piti valita mieluisia värejä,
sisälsi harmittavan
huonoja ja tylsiä värejä Sad
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #81 : 01.03.2010 02:15:07 »

Ehkä se vain on vaikeaa kohdata rikkinäinen, avoin, mutta vahva ihminen. Minä totesin tänään Uusi Maa palstan ja erään muun tapahtuman myötä, että nyt on paras keskittyä vain ja ainoastaan omaan työhönsä ja itseensä. Joko minä olen kykenemätön kommunikoimaan ihmisten kanssa tai karmani on niin epäpuhdas, että jokainen ihminen, josta välitän vain satuttaa minua ja aiheutan ihmisten parissa vain eripuraa ja kaikki loppuviimein kääntyvät minua vastaan.

Paras on nyt keskittyä pyynteettömään auttamistyöhön ja totaaliseen itsekkääseen erakkouteen. Siinä olen ainakin hyvä ja silloin olen turvassa. Minun luostarini on tämä minun kotini, täällä on hyvä olla, ainakin sitten, kun saan tämän itselleni.

Sory raskas yö, raskaita tekoja itselläni ja raskaita oli toisten teot. Ehkä sen taas olin ansainnut, mutta miksi ihmeessä kerta toisensa jälkeen ihmiset satuttavat minua. No huomenna kasaan itseni, tänään sallin kyynelten puhdistaa mieleni, jälleen kerran.

Minä poistun keskustelupalstoilta toistaiseksi, kunnes olen riittävän vahva kohtaamaan niiden tuomat tunnetilat ja mahdolliset kritiikit. Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostitse tiiamaria@hotmail.fi
tallennettu
Eyen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #82 : 10.03.2010 08:08:57 »

Elwynin linkittämät vaatteet on kyllä tälläsen "mustanpuhuvan mörön" mieleen, erittäinkin paljon! laugh Oma tyylini on melko pelkistetty ja lähestulkoon aina päästä varpaisiin musta. Mulla metallimusiikin diggaaminen on muutakin kuin musiikkimaku, se on myös tavallaan "elämäntyyli".
tallennettu

"Tell me what to do, I'll do the opposite."

"I'm pro at weird."
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #83 : 11.03.2010 11:21:15 »

Itsellä ehkä hieman erikoinen tyyli. Rakastan käydä kirppareilla ja "tuunata" vaatteita oman näköisemmiksi. (Olen sen takia joutunut aikoinaan myös kiusatuksi).

Rakastan värejä eikä koko mustaa asua päälläni nähdä.
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Suljin
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #84 : 11.03.2010 14:23:23 »

Oi..
Haavenani on osata vielä
joskus väsätä
omia vaatteita.. Pursuan
mielettömiä ideoita ja
etenkin mekkotaituriksi
tahtoisin, mutta en ollut
hereillä koulun
tekstiilitunneilla Cheesy

"Oikeiden kauppojen"
vaatehinnastot
ovat sen suurisia, että
saavat minutkin
tottuneena
kirpparishoppailijana
haukkomaan henkeä.. Shocked
tallennettu

Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #85 : 11.03.2010 15:46:55 »

Kiitos, aamunsäde.

(En ole niitä tutkinut, olen enimmäkseen halunnut keskustella täällä. Nimimerkki on vaan ehdottoman lempieläimen mukkaan; puuma eli vuori leijona)
« Viimeksi muokattu: 11.03.2010 16:04:41 kirjoittanut Mountain Lion » tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #86 : 23.03.2010 10:29:20 »

Mulle nappaa eniten goottityyli eri muodoissaan, vaikka itse en pukeudu kauhean näyttävästi paitsi keikoilla ja klubeilla. Tällä hetkellä olen innostunut miehisestä industrial-tyylistä ja PVC-vaatteista.

Hassua, että ennen pukeuduin enemmänkin romantic gothic-tyylisesti, eli pitkä tukka ja paljon hameita.
« Viimeksi muokattu: 23.03.2010 10:34:35 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Suljin
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #87 : 24.03.2010 22:19:50 »

Itsekin olen goottityylistä aina
tykännyt.. Ja joskus itsekin
olin melko tummanpuhuva ja
se tyyli tosiaan puki minua.. Smiley

Nykyään olen
värikkäämpi ja tämmöinen
sekasikiö..
Lähinnä "tyylilajeista" on
silti varmaan punk. Ei tosin
se musta nykyajan punk vaan
juurikin se alkuperäinen,
räikeä Wink

Harmittaa vain välillä kun
on melko laimeaa kamaa
päällä ollut viime aikoina kun
kirpparit ammottaa tyhjyyttä Embarrassed
Hiustenkin väri haalistunut..

Tahtoo erikoisuuksia ja
näyttävyyttä! Cheesy

No.. Toivottavasti pääsen
pian itse tekemään vaatteita..

Mekkoja..

Babydoll mekot on lemppareita Cool
tallennettu

rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #88 : 25.03.2010 13:31:59 »

Mulla ei ole yhtään samantyylistä tai samankokoista naispuolista ystävää.. Ostan muutenkin todella vähän vaatteita, joten niitä on huono vaihdella. Aikaisemmin kiikutin 2/3 kirpparilöydöistä kavereille, koska niille on helpompaa pongata kuteita/tavaraa kuin itselle Grin

Tässä muuten taas uusi gootillisempi blogilöytö Afro

http://marshmallowsandtheholybible.blogspot.com/

Mie oon sen verran lyhyenläntä, 161  (oikein venyttämällä ehkä pari senttiä vois kasvaa) Cheesy

ja pieni ( vaatekoko 34/ 36),
ettei kaveripiirissä samaa kokoa löydy.
 Kirpparilta teinien osastolta löytyy kyllä hyvin vaatteita.
Pitää vain valkata sen verran, etten ihan hullunkuriselta ikiteiniltä ala näyttää! 2funny

Tuossa goottityylissä on kyllä jotain tosi kiehtovaa…en itse pukeudu noin,
mutta musta värinä on kyllä vaatekaappini määrävin väri.
Ja jotain samaa kyllä minunkin tyylissä löytyy, mutta epäsuoremmin, sanoisinko. Wink

Onko se sitten tuo  saturnuskauris yhdistettynä  askendentti  skorpioni, johon vetoaa tuo goottityyli?
Ja jotenkin tummanpuhuva naisellisuus?

Muuten Saabisissa  aurinko:ni tulkitaan näin:
"
Three Rose Windows In A Gothic Church, One Damaged By War"

Jotenkin itseäni kuvaava.
 Smiley

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #89 : 25.03.2010 14:28:06 »

hassua muuten, että paino-indeksi sanoo mulle lievästi lihava, mutta mahduin alesta ostamaani koon 34 Lindexin puseroon, joka ei edes ole joustavaa materiaalia, ja tissejäkin löytyy :Smiley

Mitä sitä tuijottaa mitään toisten luomia indexejä!!! tickedoff

Mieki oon niissä liian lihava,
mutta
niin  kun olen lihaksikas,  mars  harka,

voin hyvin painossani,

peilikuva tyydyttää,

vaatteet sopivat...

Olen tyytyväinen painooni, smitten

sanoi
joku indexi , mitä sanoi...
 2funny
tallennettu