Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 88
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tyylejä  (Luettu 895482 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #30 : 30.01.2009 19:00:47 »

Kiitti vaan Elwyn noista kengistä..

Löysin tieni Minna Parikan webbishoppiin ja mulla on "ostoskorissa" yhdet kengät, mitkä maksaa 265€ ja mä arvon täällä tietäni kassalle.  Grin Grin Ei tsiisus mikä mua vaivaa?

Raquel.... Puuteriroosat...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 30.01.2009 19:08:35 »

Löysin tieni ulos sieltä ostamatta niitä...............

Kiitos kiitos kiitos järjen ääni että olet olemassa... smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 31.01.2009 19:33:16 »

Jooh, mutta tuon ensimmäisen äijän tukkatyyli ei puhuttele mua............. 2funny
Tai puhuttelee joo, mutta puhutaan kyllä ihan eri kieltä.
Vaatteet ovat kyllä aikas hienoja.  Cool
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #33 : 08.02.2009 17:32:29 »

Kokeilin huvikseni pukeutua samalla tavalla kuin Suomessa pukeudutaan talvella. Eli pitkiin mustiin vaatteisiin.

No koko kylä hiljeni, pari thaityttöä hihitti ja naapurusto ei ollut tunnistaa enää ollenkaan. laugh
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #34 : 08.02.2009 18:14:12 »

Luin, että Plutonikot mielellään laittavat mustaa ylleen!  Wink

Hihi, en tunne kuin yhden plutonikon mutta hän kyllä puoltaa tätä  Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #35 : 08.02.2009 18:14:43 »

Ilmeisesti, vaikka mä en henk.koht. erityisemmin pidä mustasta. Se on vain varman päälle-väri. Vuoden ajan pukeuduin suunnilleen pelkästään harmaaseen kuin mikäkin fransiskaanimunkki ja alkaahan tuollainen pänniä.  Kaappi onkin parhaillaan täynnä vaaleanvihreää ja maastokuvioita.

Mutta mun on vaikea löytää värejä jotka eivät korostaisi poskettomasti mun lärvin kalmankelmeyttä tai saisi näyttämään jotakuinkin sairaalloiselta, olen todellakin yhtä kalpea kuin tuo mun avatar, siitä huolimatta että olen asunut tropiikissa jo iät ja ajat. Undecided
tallennettu
Neela
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #36 : 08.02.2009 19:03:36 »

Ehdottomasti näin!
Musta on mun värini, vaikka olen aika kalpea minäkin.

Nim.  pluto  aspect_con  aurinko ja  uranusaspect_squ  marsaspect_tri  keskitaivasaspect_sex  neptunus ja  aspect_opp  kuunsolmu  Wink

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Norna
Vieras
« Vastaus #37 : 08.02.2009 19:08:07 »

Mutta mun on vaikea löytää värejä jotka eivät korostaisi poskettomasti mun lärvin kalmankelmeyttä tai saisi näyttämään jotakuinkin sairaalloiselta

Heheh, nyt vaan vuodenaika-analyysiin, saat sieltä sinulle sopivat väriläpyskät mukaan ja voit sitten kaupassa vertailla tilkkuja ja vaatteita toisiinsa  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #38 : 09.02.2009 15:07:29 »

Kokeilin huvikseni pukeutua samalla tavalla kuin Suomessa pukeudutaan talvella. Eli pitkiin mustiin vaatteisiin.

No koko kylä hiljeni, pari thaityttöä hihitti ja naapurusto ei ollut tunnistaa enää ollenkaan. laugh

Grin 2funny

Minua on ihmetyttänyt Wieniläisten pultsareiden ja katu-ihmisten
ja normaali suomalaisten yhteneväinen tyyli. idiot2 uglystupid2
Täällä nuo romanikerjäläiset ylettyvät ainakin pukeutumisellaan suomalaiseen
perushyvinvointiin. Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 09.02.2009 15:13:12 »

Sasha, teillä on siellä Wienissä sitten tavallista tyylikkäämpiä pultsareita tai meillä Suomessa ollaan sitten tavallista tyylittömämpiä  Wink  Grin Jokainen voi päättää itse  Cheesy
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #40 : 24.02.2009 16:33:22 »

http://www.mtv3.fi/helmi/kauneus/meikkivinkki/vinkit.shtml/vinkit_kauneus_on?816113

Tässä oli hauska artikkeli inhokkityyleistä. Kun tuon lukee niin tulee sellainen olo, että ihan sama mitä on päällä kun on jonkun mielestä kuitenkin tyylikäs/tyylitön.  Grin

Olen muuten näitä muotiblogejakin lukenut viime aikoina muutaman kerran. Palaan laittamaan linkkejä kunhan löydän ne taas. Ovat kyllä inspiroivia blogeja, kohtuudella luettuina.  Wink

edit: tässä ainakin yksi linkki. Pidän juuri tällaisesta ranskalaisesta pehmeän naisellisesta, ehkä jopa tyttömäisestä tyylistä.

http://www.leblogdebetty.com/
« Viimeksi muokattu: 24.02.2009 16:39:42 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #41 : 24.02.2009 21:22:50 »

totta, ja useimmiten se oma "tyyli" kai tuntuu vielä niin omalta ettei sitä oikeastaan edes miellä tyyliksi.  Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #42 : 25.02.2009 12:05:40 »

Kyllähän se ottaa aikaa, että oma tyyli löytyy. Minulla vaikuttaa edelleen jollain tavalla toisten mielipiteet, mutta enemmän se etten oikein ole jaksanut kiinnittää koko asiaan huomiota. Koko opiskeluajan ollut jotenkin vain sellainen mitäänsanomaton farkut ja joku huppari-tyyli suurinpiirtein tai joku todella neutraali musta paita.
En ole jotenkin uskaltanut erottua joukosta, mutta kyllä kun tästä siirryn työelämään niin ajattelin uudistaa vaatekaappianikin. Olen kyllästynyt opiskelija- ja massaluento tyyliin ja haluan siirtyä vähän naisellisempaan suuntaan.  Wink
Opettelen käyttämään hameita ja kävelemään taas koroilla.  :Smiley

Todellakin valittaminen on ihmisten lempipuuhaa. Siitä puheen ollen mä en tykkää pillifarkuista sitten yhtään. Tosin jos jotku nuoret haluaa niitä pitää niin ihan vapaasti. En siis tykkää niistä omissa jaloissa kun se malli ei sovi mulle sitten yhtään.  Tongue Näytän ihan hölmöltä plus että tulee vielä hölmö olo muutenkin.  Grin

tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #43 : 25.02.2009 14:48:32 »

Inhoaako sitä todellakin tiettyä pukeutumistyyliä vai asioita joita pukeutuminen edustaa (tai mielikuvaa siitä)?  idiot2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 01.05.2009 18:56:43 »

Mulla oli tänään päällä punaiset housut, keltainen toppi ja ruohonvihreä trikoopaita siinä niin että keltainen näkyi kivasti alta.. Mustat helmet kaulassa ja mustat korvikset... Paidanvihreät balleriinatossut jalassa...

Mä taas en osaa pukeutua kokomustaan. Näytän aina vähintäänkin lapselliselta tai häiriintyneeltä yhdistäessäni raitaa, ruutua, pallokuosia ja kukkakuviota... Mutta en mä jaksa enää välittää mitä ihmiset ajattelee. Pukeuduin noin kolme vuotta tässä aika mauttomasti ja hajuttomasti, vaikka sisäinen sateenkaareni halusi päästä esille koko senkin ajan.. No nyt näkyy!!!!
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 88
  Tulostusversio  

Siirry: