Sivuja: [1] 2 3 ... 88
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tyylejä  (Luettu 550061 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« : 26.09.2008 17:32:56 »

-
« Viimeksi muokattu: 04.10.2012 21:40:52 kirjoittanut tuonen joutsen » tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 03.10.2008 23:01:16 »

Ei hassumpaa...nuoren päällä!  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 04.10.2008 13:48:19 »

Lainaus
niin ja Johnny Depp piraattileffoissa 

Niin.. :Smiley ne hampaat oli tosi vastustamattomat..  Grin

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #3 : 04.10.2008 16:26:59 »

YSL:n syysmallisto sai kyllä leuan putoamaan lattiaan eikä Rock&Republicin vastaava ollut lainkaan hassumpi. coolsmiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #4 : 05.10.2008 07:02:55 »

Joskus olen miettinyt, miksi miesten vaatteita suunnitellessa nähtävästi käytetään paljon vähemmän mielikuvitusta kuin naisten....ainakin lopputuloksista päätellen. Tarkoitan että voi käyttää mielikuvitusta ja silti niin, että se lopputulos olisi oikeassa elämässä käyttökelpoinen, eikä vaan jossain catwalkeilla kuriositeettina....

Siinähän se on, että miehille on korkeampi kynnys alkaa vetää päällensä edes mitään ei-jokapäiväisiä, saati catwalkeilta peräisin olevia viritelmiä ilman että tulee leimatuksi ties miksi homopelleksi.

Mutta jos ajatellaan ihan muodin kiertoa, ei ne catwalkien kuteet naistenkaan päälle suoraan siirry, vaan ensin ne kulkevat hirvittävän pitkän tien julkkiksien design-versioiden kautta H&M:n tangoille kaikkien ulottuville. Eivät ne muuten uskalla vetää haute couture-rättejä päällensä ellei niillä ole sitä ennen verhoiltu jonkun näyttelijän persusta. :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5 : 23.10.2008 17:46:18 »

Mä oon varmaan kohta ihan alaston kun myyn rahapulissani (pula=monikko) kaikki vaatteeni kirppiksellä..
Sitten mulla on Eevan tyyli!!  Cool Sepä vasta magee se! Naturelli ja omaperäinen, häpeilemätön ja raja-aitoja rikkova! Varsinkin talvisessa Suomessa!

No onneksi töissä saa työvaatteet ylleen niin ei tarvitse ihan alasti hoitaa vanhuksia..
JOTAIN rajaa.. Grin
tallennettu
sita
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


kontekstista irtautuminen


Profiili
« Vastaus #6 : 26.10.2008 22:01:46 »

alastomuus on kyllä pop  Smiley

Hmm.. voiskohan tänne lisäillä myös vaatteiden teko-ohjeita yms. tuunauksia? Ja olisi mukava kuulla teidän pukeutumisistanne..

Itse en seuraa muotia enkä hirveästi mieti pukeutumistani muuten kuin että näytän omasta mielestäni jännältä, tykkään sekoittaa värejä ja kuoseja, tyttöä ja poikaa  :Smiley Harmoninen epäsopimattomuus on se juttu.
tallennettu

we are all made of stars / starseed
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #7 : 27.10.2008 06:42:22 »

Mielikuvitusmaailmassani ei edes tarvitsisi olla juhlat, kun kadulla voisi kävellä vastaan vaikka joku Jimi Hendrix asuinen....hänellä oli hieno tyyli minusta, ne röyhelöt....
niin ja Johnny Depp piraattileffoissa :Smiley

Ei tarvitse olla mielikuvitusmaailma - riittää kun menee Tokioon. :Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #8 : 27.10.2008 09:05:04 »

Joo, japanilaiset nuoret ovat aivan ihQuja pukeutumis luovuudessaan ja fantasiassaan, ja eikös se japanilaismeininki ole nyt suomessakin ollut jo pitkään in...ja sama toisinpäin kuulemma, suomalaiset siellä.


Se on jonkinlainen tapa kapinoida muuten konservatiivista, tasapäistävää yhteiskuntaa vastaan valtavirran hyväksymällä tavalla, eli olemalla joku tai jotakin median luomasta valtavasta katalogista.

Tosin sitä lainailua on tapahtunut ja tapahtuu jatkuvasti valtamerien molemmin puolin, ja sitten on tämä naurettava länsimaalainen Japania fanittava porukka joka ei älyä, ettei japsit keksineetkään vaikutteitaan ihan itse. Itse ihmettelin iät ja ajat samankaltaisuutta eurooppalaisen 80-luvun italo/hi-nrg:n ja varsinkin vanhemman J-popin välillä, ja kas kummaa, jälkimmäinen polveutuukin suoraan edellisestä.

Pukeutumiseenkin tuo liittyy, Hong Kongissa totesivat että minun look sopisi Tokioon. No eihän ne tyypit taaskaan muistaneet, että aikoinaan oli olemassa 70- ja 80-lukujen vaihteen psykedeelisten bändien suosima transatlanttinen tyyli, jonka vaikutteet olivat peräisin perinteisistä 50- ja 60-lukujen Space Age-teemoista, Star Wars-leffoista ja Kraftwerkin sukuisista viritelmistä.

Tosin sen jälkeen kun muutin asumaan trooppiselle suolle, en ole sattuneesta syystä viitsinyt kulkea pukeutuneena miksikään terminaattoriksi, shortsit ja hihattomat paidat saavat riittää. :Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #9 : 12.11.2008 19:39:00 »

Suomessa inhosin vaateostoksia. Aasiaan muutettuani tajusin miksi: Olematon valikoima, kalliit hinnat, samat ketjut dominoivat koko vaatealaa. Kun Kim Jong-Ilin tyyliset harmaat sarkapuvut tulevat muotiin (elleivät ole tulleet jo), H&M varmistaa että koko Suomi pukeutuu niihin.

Täälläpäin jo paikallisen Anttilan vastineen vaateosastolla on sellaista designia että oksat pois, myös uskomattoman tyylikkäitä villapuseroita ja talvitakkeja eikä täällä edes tarvita niitä. Tongue Ja vielä kirpputorin hinnoilla. Shocked Asian havaittuani uusin välittömästi melkein koko vaatekaapin sisällön. :Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #10 : 26.11.2008 11:37:41 »

Löysin jutun sellaisesta sisustustyylistä, joka muhun iskee.  Smiley

http://www.mtv3.fi/koti/sisustaminen/salat.shtml?750919
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 26.11.2008 13:33:45 »

No oma vaatetyylini on melko simppeli, mustat trikoot, farkkuhame (mini) tai jotkut sellaiset shortsit, hame/shortsi henkselit myös on kivoja, en vain ole vielä löytänyt. Sitten joku paita, mieluiten trikoo paita, poolopaita tai jotain. Pienet kengät. Korkkarit tai jotkut, vaikka ne eivät erityisemmin sovi liikkuvaan elämäntyyliini.

Tai sitten käytän jotain lökäreitä, tai tuulihousuja ja huppareita. Näin on helpompi yleensä kun täytyy olla harkoissa ja niin edelleen, ei tarvi vaihtaa hirveesti kuteita.

Minulla eivät vaatteet oikein riitä. Tuntuu, ettei ole paljon mitään. Tai ainakaan talvivaatteita, paidat on lähinnä vaan lyhytihaisia. Kaupoista on vaikea löytää mitään käytännöllista ja sporttista ja hienoa, halvalla. Saa pulittaa kakskymppiä (vähintään) yhdestä vaivaisesta paidasta. Tarvisin vähintäänkin kymmenen paitaa! Tulee kalliiksi..

Kirpputoreillakaan ei oikein löydy mitään. Olisi tosi ihanaa osata tehdä vaatteita itse itselle, mutta olen niin huono tekstiilityössä ettei ole tosikaan.  idiot2 Suunnitella kyllä osaan mutta joku muu saisi tehdä vaatteet puolestani.  Wink
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #12 : 26.11.2008 14:57:26 »

Niin sopii! *tunnustan*  Grin Harmi kun en oo päässy matkaileen läheskään niin paljon kuin olisin halunnut. Mutta ehkä joskus mun kodissa on vielä kaikkia tuollaisia ihania matkamuistoja. Toi matkamuisto on muuten mun mielestä paras tapa yhdistää  jousimies ja  rapu jotka mun luonteessa risteilee.  Smiley Sekä seikkailua, että turvaa ja muistoja...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #13 : 08.12.2008 14:51:10 »

alastomuus on kyllä pop  Smiley

Hmm.. voiskohan tänne lisäillä myös vaatteiden teko-ohjeita yms. tuunauksia? Ja olisi mukava kuulla teidän pukeutumisistanne..

Itse en seuraa muotia enkä hirveästi mieti pukeutumistani muuten kuin että näytän omasta mielestäni jännältä, tykkään sekoittaa värejä ja kuoseja, tyttöä ja poikaa  :Smiley Harmoninen epäsopimattomuus on se juttu.

Itse vaihtelen tyyliä ihan päivän mukaan.
Kesällä rakastan naisellisia/tyttömäisiä kellohameita, kesäisiä käsilaukkuja ja kauniita sandaaleita/korkkareita. Paljon värejä!
Usein talvella ja syksyllä pukeudun farkkuihin, joita minulla on hiukan eri tyylisiä ja värisiä. Rakastan talviaikaan isoja neuleita, väriskaala on laaja Smiley
Talvi/syksy/kesäaikaan käytän aina saappaita, korkeita korkoja tai matalia. Rakastan saappaita.
Pidän kaikenlaisista yksityiskohdista, hiuspannoista, huiveista, jännistä käsilaukuista, koruista, napeista Smiley
Pukeutumisessani on vaikutteita 50, 60 ja 70-luvuilta. Välillä taas olen ihan tätä päivää.
Pintatrendejä en rakasta.
Pidän nahkatakeista kovasti Smiley
Silloin kun tahdon näyttää ja olla rennosti, pukeudun usein reisitaskuhousuihin, huppariin ja lenkkareihin, esimerkiksi koiran kanssa lenkillä.
Olen aika monipuolinen tyylissäni, valkkaan aina juttuja sieltä täältä ja rakastan myös kaikkia outouksia Cheesy
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #14 : 17.12.2008 11:18:09 »

Ekalla sivulla missä oli se linkki Nelliinan vaatekaappiin, oli maininta siitä kuinka kadulla käveli häntä vastaan tyttö, jolla oli täysin sama sininen takki kuin hänellä, ja siihen yhdistettynä keltaista. Kuinka outoa se on, kun tulee vastaan joku joka on pukeutunut täysin samoin kuin mitä itse on. Itselleni näin kävi tässä taannoin, kun olin bussipysäkillä venaamassa autoa. Tönäilin kaikessa rauhassa vaunuja, kun pysäkille tuli suunnilleen itseni ikäinen nainen, yllään siniset kulutetut farkut, työnnettynä sinapinruskeisiin saapikkaisiin. Yllään harmaa, hiukan ruskeaan taittuva takki, jossa oli vyötäröllä kangasvyö, savupiippukauluksella. Laukku oli iso, ja ja samanvärinen kuin saapikkaat. Itse olen pukeutunut näin jo vuosia, ja se tyyli on täysin minua, mutta siinä kun seisoimme, tuli kyllä tyylinvaihdos tasan mieleen.  uglystupid2 Olimme kuin kaksi marjaa, poikkeuksena minulla vain mustat saapikkaat. Itseäni asia huvitti, mutta ilmeisesti tämä toinen ei oikein nähnyt tilanteen huumoria, koska mittaili salaa minua päästä jalkoihin.  2funny Samassa busseja päräytti paikalle kaksi peräkkäin, ja tämä "siskoni" oli nousemassa ensimmäiseen autoon, ja nähdessään että menen vunujen kanssa samaan autoon, hänpä luikahtikin siihen toiseen bussiin...  2funny Voihan se toki olla, että hän valitsi sen toisen bussin täysin jonkin muun asian vuoksi, mutta mutta, jäipähän tunne, että tuo saumaton tyylin yhtäläisyys ei sitten purrutkaan häneen...  Cheesy

Nelliinan tyyli on muuten ihana. Aivan kaikkea en voisi päälleni laittaa, mutta hyvin pitkälti kuitenkin. Ja se neuloskaulus vetoketjulla, kiva idea, pitääpä kokeilla!!!  smitten
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Sivuja: [1] 2 3 ... 88
  Tulostusversio  
 
Siirry: