|
Corvus Leonis
|
 |
« Vastaus #795 : 08.10.2011 18:49:25 » |
|
Tykästyin turkiksiin (ihan sama mulle onko tekoa vai aitoa, jälkimmäiseen törmää joka tapauksessa harvemmin) - alan varmaan tulla vanhaksi koska mun faija käytti aikoinaan karvahattua ja -manttelia, ja mutsi kulki minkki- ja kettuturkeissa. Alkaa näin lämpötilojen laskiessa melkein harmittaa, etten tullut ostaneeksi keväällä kaupassa näkemääni violetein tiikeriraidoin koristettua valkoista turkistakkia - ol hiano, mutta sellaisia käyttäisivät tässä maassa lähinnä Michael Monroe ja se Recklessin laulaja.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #796 : 12.10.2011 20:14:14 » |
|
Ihanaa pinkkiä  Mulla oli tuommoset ekan kuvan pinkit raidat kun tytöllä oli ristiäiset  Tytölle vaaleenpunasta ja sillee. Tykkäsin niistä kauheesti, muttei mulla enään oo semmosia hiuksia johon ne vois laittaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #797 : 14.10.2011 18:58:12 » |
|
No noi oli ihan jees. Tykkäsin niistä hapsuista siinä, tuovat vähän elämää, ettei näytä pyöreekään pohje niin pyöreeltä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
SanctAstra
|
 |
« Vastaus #799 : 15.10.2011 12:29:51 » |
|
Olipas kauniit  Muttei talvi-malli  Ja kauriina mietin, miten epäkäytännölliset. Kuvauksissa voivat pysyä jalassa, mutta miten on kävelemisen laita? Tai tanssimisen? Mahtaako nirunarut pysyä paikoillaan.... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
|
SanctAstra
|
 |
« Vastaus #800 : 15.10.2011 20:44:51 » |
|
Ihan typerät kengät siis.  Kyllä mä mieluummin olen ilman kenkiä sängyssä, kun jaloillakin voi tehdä kaikkea kivaa.... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
|
SanctAstra
|
 |
« Vastaus #801 : 19.10.2011 16:14:35 » |
|
Ihana paita!  Takissakin on hieno monogrammi. Tykkään myös. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #802 : 19.10.2011 16:24:32 » |
|
Minä olisin pitänyt tuosta takista romanttisgootillisrockkiböönähevielli-aikakautenani aivan kamalasti.Se on juuri sen näköinen  Kaunis se on minusta toki nytkin, mutten enää oikein tuntisi itseäni kotoisaksi tuollaisen kanssa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
body electric
|
 |
« Vastaus #803 : 21.10.2011 22:10:50 » |
|
Catherine Zeta-Jones, vähän lihoneena.....
|
|
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #804 : 21.10.2011 22:32:09 » |
|
Ei kai se oikeesti ole? Näyttäähän tuo manipuloidulta, mutta mistä näistä hollywood-staroista tietää...jos se kuuluu vaikka johonkin kulttiin jossa suositaan ainoastaan naisia joista tulee mieleen äiti maa, tjtn.  Ihan nätti näyttäs olevan lady xxl, olkoon kuka tahansa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
SanctAstra
|
 |
« Vastaus #806 : 23.10.2011 15:14:26 » |
|
No ei tuo C. Z. J:n kuva aidolta näytä kun kasvojen ja muun kropan ihon värit ovat ihan erit ja selkeä raja näkyy leuan tuntumassa. Huono manipulaatio. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #807 : 25.10.2011 17:19:55 » |
|
Taideteoksia 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
body electric
|
 |
« Vastaus #808 : 28.10.2011 21:17:47 » |
|
No sehän nyt oli sanomattakin selvää että Zeta-Jonesin kuva on photoshoppia, mut aika hyvä IMO noin muuten jos ei kiinnitä kauheesti huomiota yksityiskohtiin; ei se Catherine oo tietääkseni lihonu, ennemminkin laihtunu nykyään suorastaan huolestuttavasti, oli aikasemmin paremman näkönen ku oli vähän lihaa luiden päällä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
|