kiitos marix linkistä,
voishan tuota kuvitella,että kuuhulluus ilmenee eri tavoin eri ihmisillä,
jos aatellaan että esmes IC on yön huone,nukkuma-aika,ja sulla on kuu siellä syntymäkartalla niin luulis täydenkuun valvottavan riippumatta siitä missä merkissä se on taivaalla,tai enpä tiijäkkään,jospa se kuu just siellä nukuttaa ku pommi,eikä kuun liikkeistä ole moksiskaan,
mut jos täydenkuun merkki on sama kuin oma IC niin jospa se sitten valvottaa?
sitten vois kuvitella, että vesimerkit ovat herkempiä kuun liikkeille ylejään,koskapa kuu on ravun oma planeetta,mutta nämä merkit eivät taasen välttämättä kärsi ns.kuuhulluudesta vaan esmes vetistelevät enämpi täydenkuun aikaan,
vesimerkeille muistutan taas kerran ,että heidän täytyykin puhdistaa kuutaan (vollottaa säännöllisesti..) aika ajoin,muuten he tukahtuvat,läkähtyvät tunteisiinsa,
tästä tulee mieleen tyttäreni,

,

,joka oli/on sellanen tiramira aina välillä,eikä osannut purkaa tuota vellovaa tunnettaan,joten hän kehitti aina jonkun sortin riidan ja sai minut raivostumaan,ja ai että hän oli hyvillään,kun sai SYYSTÄ itkeä kaiken painolastin ulos
ehkä se miten oma kuu on aspektoitunut,varsinkin suhteessa aurinkoon,
(täysikuuhan on

) kertoo jotakin kuuhulluudesta,
saako se levottomaksi,valvottaako vai itkettääkö?
luulis että tulimerkit ovat levottomampia,vesimerkit ailahtelevaisempia,
(itse

,

, mutta en oikeestan kärsi kuuhulluudesta,
ehkä minä vain olen niin hyvin omaksunut tuon "vesi nukkuu" oli kuutamo tai ukonilma,jos johonkin vaikuttaa,niin ehkä just uniin?)
ja
sitten varmaan yleisellä tasolla vaikuttaa tuo miten täysikuu mallautuu taivahalla,
eli esmes seuraava täysikuu

,eli nukkuma-aika ehkä lyhenee,uni ei tule,valvotuttaa entistä enemmän,ja sitten väsyttää,

ja täysikuu,"rajoitettu kuuhulluus"

,
mut sehän on oppositiossa taas

ja kaikki on mahollista?
tästä pitääkin tehdä oma ketjunsa ja tilastotieteellinen tutkimus heti seuraavan täydenkuun kynnyksellä ja jatkaa sitä aina täydenkuun aikaan,
kaikki kuuhullut pääsevät purkamaan hulluuttaan ja valottamaan omia aspektejaan kyseisenä aikana,
hitto kun ei näitä voi käyttää tuolla mukamas oikeissa tilastotieteellisissä tutkimuksissa,
nytkin voisin selittää sen seitsemän asiaa astrologisesti ja varsin lyhyesti opinnoissani,vaan kun ei ole tieteellisesti pätevää,
pafkat sanon minä,
ja asiasta kukkaruukkuun,
Ben Furman ja Tapani Ahola ovat hyvin kyseenalaistaneet terapeuttien selittävän,analyyttisen työn kirjassaan Taskuvarkaat nudistileirillä,
eli asiakas on nudisti mutta kummasti vaan terapeutti löytää taskuista varastettavaa/selitettävää,
elämme uskomusten ja käsitteiden maailmassa,
mikä on todella hirveetä että säälittävää toisaalta,
onko ihminen niin hukassa itseltään,että löytää itsensä vasta toisen tarjoamien käsitteiden avulla?
onko löytö sitten oma itse vai uskomus omasta minuudesta,kun tuo toinen sen niin pätevästi käsitteiden avulla loi?
miksei tämä tarpeellinen kohtaaminen ja vuorovaikutus voi tapahtua ihan jokapäiväisessä arjessa?
miksi pitää mennä asiantuntijalle?
voiko asiantuntija olla asian tuntija,ellei hänellä ole omakohtaista kokemusta?
voiko teoriatieto käsitteineen pätevöittää paremmaksi kuin esim. vertaistuki?
joo,
pitäisi lukea masennuksesta ja minähän lähdin heti liikkeelle kyseenalaistaen koko käsitemaailman sinänsä kyseenalaistamatta masennuksen vakavuutta,
itsekin siitä joskus kärsineenä,mutta nimenomaan kaverilta vertaistuen saaneena,
en tiijä,
joku tässä yhteiskunnassa nyt mättää ja pahasti,
ehkä meillä on liikaakin asiantuntijoita,joilla ei ole kosketuspintaa realiteetteihin,
että mars kentälle,
itsensä peliin laittaen
ja
tää tais olla huomisen saarna vasta,
jolloin on

,
sopinee myös oscareitten jakoon?
nyt

7

ja :merkurius:9

tulevaisuudensuunnitelmia-ko?