Sivuja: 1 ... 76 77 [78]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro 2)  (Luettu 487076 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 407


Immortal


Profiili
« Vastaus #1155 : 05.10.2009 15:43:49 »

Kiitos Ippuska  smitten
Nämä pyyhkeet tulivat nimenomaan ulkonäköön liittyen ja ne menee aina vähän vyönalle... Mutta en hyökännyt takaisin, sillä hyökkäämäättömyys on voimaa.
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Asterix
Vieras
« Vastaus #1156 : 05.10.2009 19:48:15 »

Kiitos Ippuska  smitten
Nämä pyyhkeet tulivat nimenomaan ulkonäköön liittyen ja ne menee aina vähän vyönalle... Mutta en hyökännyt takaisin, sillä hyökkäämäättömyys on voimaa.

No on kyllä typerää arvostella kenenkään ulkonäköä!  Angry
Sitä voi tehdä vain, jos joku on aivan erityisen ruma ja siten pilaa maisemaa.  :Smiley

 Lips Sealed

 Grin 2funny
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #1157 : 05.10.2009 21:21:29 »

Voi harmi, Theus. Mutta tyhmiä ihmisiä on.

Täysikuu osui huonoon kulmaan Rapuun nähden.  

Minulla ainakin oli tänään töissä niin kiire että meinasin jopa hermostua (mitä en ikinä tee) ja koska oli niin kiire enkä hermostunut, niin nyt selkä on aivan jumissa. Sinne se v-tutus minulla menee.

No, Rapu hieroo...   Wink  Wink  
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 407


Immortal


Profiili
« Vastaus #1158 : 06.10.2009 02:17:36 »

Voi harmi, Theus. Mutta tyhmiä ihmisiä on.

Tai kateellisia...
 ja Sasha ymmärrän miksi muutit pois suomesta... Suomalaisethan on tälläinen perus 'kaunis' kansa...

 kuu 9.h -> halasin juuri ulkomaalaista, äiti ammaa  smitten Muutenkin olo kuin bazaarista palanneella, söin sikäläistä linssipataa ja läikytin päälleni jotain tuoksua  buck2 niin, että nyt koko huoneisto haisee. Voikohan darshanin antaa eteenpäin? Voisin kutsua parhaat kaverit kylään ja he voisivat polvistua jonossa eteeni eteisestä olkkariin, niin että minä sitten halailen ja siunaan heitä tästä nojatuolistani.  angel
« Viimeksi muokattu: 06.10.2009 02:19:32 kirjoittanut Theus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Asterix
Vieras
« Vastaus #1159 : 06.10.2009 18:13:47 »

Tai kateellisia...
 ja Sasha ymmärrän miksi muutit pois suomesta... Suomalaisethan on tälläinen perus 'kaunis' kansa...

Vastaan tähän kuten ulkomaalaiset yleensä. Tongue

Tuo suomalaisten uskomaton sisäinen ja ulkoinen kauneushan on maailmankuulua.. :Smiley
Suomi on tuollainen hassu saareke Euroopassa, joka tekee kaiken juuri päinvastoin
ja sehän on.. :Smiley ..kovasti eksoottista. :Smiley

 Cheesy Grin 2funny

Olen aivan varma Theus, että viihteyisit hyvin Wienissä.
Täällä saa olla oma ihan itsensä ja ystäviä riittää. Smiley 


kuu 9.h -> halasin juuri ulkomaalaista, äiti ammaa  smitten Muutenkin olo kuin bazaarista palanneella, söin sikäläistä linssipataa ja läikytin päälleni jotain tuoksua  buck2 niin, että nyt koko huoneisto haisee. Voikohan darshanin antaa eteenpäin? Voisin kutsua parhaat kaverit kylään ja he voisivat polvistua jonossa eteeni eteisestä olkkariin, niin että minä sitten halailen ja siunaan heitä tästä nojatuolistani.  angel

Hyvä idea!  Cheesy
Miksi ihmiset ylipäätään menee halattavaksi, kun ystävät ja tuttavat halaavat joka päivä,
vähintään tavatessa ja erotessa? idiot2 Päivässä tulee aikamonta halia.
Jos sanon, että nyt tarvitsen ihan erityistä halia, niin kyllä minä sen saan.  Smiley

Minua voit nojatuolihalata, kun tulen Suomeen joulun alla. smitten
Sellaisesta minulla ei vielä olekaan kokemusta, jos ei lasketa esim.
mummo-halia tai ystävä-kipeänä-halia. :Smiley

Se jälkeen ei haise paitasi tai huoneistosi, koska käytän tuoksuna
joko La Prairien Life Threads Silveriä tai Estee Lauderin Pleasurea tai White Linea
pukeutumisestani ja mielenhäiriöstäni riippuen. Tongue
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 407


Immortal


Profiili
« Vastaus #1160 : 07.10.2009 16:15:37 »



Hyvä idea!  Cheesy
Miksi ihmiset ylipäätään menee halattavaksi, kun ystävät ja tuttavat halaavat joka päivä,
vähintään tavatessa ja erotessa? idiot2 Päivässä tulee aikamonta halia.
Jos sanon, että nyt tarvitsen ihan erityistä halia, niin kyllä minä sen saan.  Smiley

Minua voit nojatuolihalata, kun tulen Suomeen joulun alla. smitten
Sellaisesta minulla ei vielä olekaan kokemusta, jos ei lasketa esim.
mummo-halia tai ystävä-kipeänä-halia. :Smiley

Se jälkeen ei haise paitasi tai huoneistosi, koska käytän tuoksuna
joko La Prairien Life Threads Silveriä tai Estee Lauderin Pleasurea tai White Linea
pukeutumisestani ja mielenhäiriöstäni riippuen. Tongue


Emmä sillä, Suomi on hieno kansa.. tai joka paikassa on puolensa, mikä nyt kellekkin sitten sopii Smiley
Wienissä en olekkaan wielä käynyt, mutta Brünon kävin kyllä katsomassa.

Halaan paljon ihmisiä ja eläimiä  smitten Muutaman kissan olen kesyttänyt 'halaamalla hiljaiseksi'...eläimet rakastaa mua, kai niiden on helppo samaistua  ha ha  smitten (Regulus aspect_con askendentti leijona)


 kuu härässä 10.h ja tänään Theus tuoksuu (varmaan nimensä puolesta sinulle mieleen) Poco Rabanne 1 million....grrr..quero mucho dinero  Kiss
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1161 : 07.10.2009 16:40:50 »

Theolta:

Lainaus
Suomi on hieno kansa.. tai joka paikassa on puolensa, mikä nyt kellekkin sitten sopii Smiley

Kiitos tuosta ja muistakin riveistäsi! Ihana valopilkku tähän muuten niin vaikeaa päivään!  smitten

Jokohan se Kuu siirtyi vähän rauhallisemmille urille?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #1162 : 07.10.2009 18:50:10 »

Niin ei suomalaisissa mitään vikaa ole kuin muissakaan.
Muiden maku ja arvostelukuyky vain on pahoin vinoutunut.  Cheesy Grin 2funny

Ensin toki pitäisi vääntää tuo kritiikin sietokyky -ja itselleen nauramisen nappulaa suuremmalle
ennen muita toimenpiteitä.
Ei leikkausoperaatioitakaan voi tehdä ilman kivunpoistoa ja nukutusta. angel
Brüno on ihana! smitten
Wienin gay-kulttuuri on vahva ja en ole nähnyt missään niin ihanan vapaata suhtautumista
kuin täällä, jossa hetero-miesten ei tarvitse pelätä leimautumista, vaikka paras ystävä olisi gay.
Tosin edelleen esim. poliitiikassa ja julkisissa vakavissa viroissa miehen ja naisen on vaikea
olla muuta kuin hetero julkisesti. Undecided

Minun paras miespuolinen ystävä on gay, joka itseasiassa haluaisi naimisiin kanssani,
koska se olisi kivaa kavereiden kesken ja olisimme hyvä tuki toisillemme.
Molemmat saisivat pitää poikaystävänsä tai vaikka useampaa. Smiley

Tosin meillä oli vuoden tauko ystävyydessä, kun se rakastui niin typerään poikaan,
joka oli sairaalollisen mustasukkainen ja eikä tykännyt minusta ja soitteli koko ajan
ystäväni perään tivaten tekemisiämme ja valitti, kuinka ystäväni viettää enemmän aikaa minun
kanssani kuin hänen. No se suhde meni poikki ennen pitkää ja ystäväni palasi kuvioihin.

Olen ajatellut, että jos minä naimisiin päädyn, niin kyllä se on gay, joka on joko
paras ystävä tai sitten haluaa työnsä/asemansa vuoksi julkisen heteroliiton,
tai sitten haluaa biologisen lapsen niin, että lapsella on äitikin tms.
tai sitten vanhempi varakas mies.
Tuollainen aitoon ystävyyteen, rakkauteen tai selkeään sopimukseen perustuva liitto. Smiley
Minusta ei ole valehtelemaan vuosia, vaikka aika hyvä valehtelija olenkin. Tongue

tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 407


Immortal


Profiili
« Vastaus #1163 : 08.10.2009 09:54:19 »

Ah, o'cay...sound's like a deal  Grin

Mä oon tossa hää-asiassa jo toisella kierroksella... eka oli  kaksoset vm-76 jolla on  saturnus mun avioliiton arabialaisella pisteellä, karmista menoa. Tongue (siis jos uskoisin karmaan)
Jää nähtäväksi tuleeko toista  :Smiley aika sama,   venus kaksoset voi olla toki useitakin liittoja.
Manninen sanoi, että 'sulle sopisi poliisi tai palomies joka on vapaa-aikana pelle'... police
Yksi saksalainen liikemies kolahti niin, että meinasi taju lähteä... synastria pisteytyksessä saatiin ihan hillittömän korkeat luvut, kartat meni yksiin... (mm. aurinko aspect_opp kuukuu aspect_tri aurinkojupiter  venus aspect_con venus  aspect_tri mars jupiter saturnus plutoaskendentti aspect_tri askendenttikeskitaivas aspect_tri keskitaivas yms.) ...mutta sekin jäi Kataloniaan  crazy2

Sorry, off-topic  Lips Sealed
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #1164 : 12.10.2009 13:05:27 »

 kuu 2  leijona
 mars aspect_sex saturnus§
 :uranus:rx aspect_con  :juno:rx
Itselläni kuunpaluu.Junon ja Uranuksen yhtymä on minuutintarkka.Siksi sen tuohon laitoin.
23,41  kalat.Kuvatkoon se virtuaaliystäviä,astroystäviä,telepaattista yhteyttä kuin delfiineillä,
pintaan pyrähdys,kuin Uranuksen perinteisellä symbolilla nuolella hengen ympyrä suoraan kohti taivaita.Kuvatkoon se sitä, että samanhenkiset ymmärtävät ja toisille delfiinien kieli jää mysteeriksi.
Aina ei jaksa selittää.Aina ei jaksa olla eri mieltä.Delfiinitkin tulevat pintaan vain tietyillä alueilla.
 mars aspect_sex saturnus
luo uudet raamit,sekstiilin luvulla 6 tullaan ja lähdetään pois kotoa.Marsin ja saturnuksen aspekti kuvaa usein jonkunasteista eroa,toinen kuvaa liikettä ja toinen vetäytyy yksinäisyyteen.
Kuka ymmärtää,jos väitän että reaalipoliitikon määrittelyyn riittää jo pelkkä saturnus skorpioni,
lisämausteena  aspect_sex ceres kauris puolenminuutin tarkkana? Ymmärrätkö pluton ja luopumisen energiat vahvistuneina? Eikö se ole realismia,ymmärrystä siitä,mistä elämässä on loppujen lopuksi kysymys?Lokerikkoajattelulla reaalipoliitikon kartalla on oltava maata.Piste ja aamen.En mahdu tähän lokerikkoon.Pyrin aistimaan mitä energiaa symboli kuvaa.Mitä syntyy kun kahta energiaa yhdistetään jossakin suhteessa.Mitkä ovat olosuhteet,suomeksi taustalla olevat hallitsijaplaneetat.
Naantalin tulipalon voisi selittää tempaamalla lokerikosta Pluton kehiin.Paha paha.
Se oli ajankohtana oppositiossa kuuhun ja teki Merkuriuksesta t-ristin kärjen.Ranskassa samaan aikaan mies ampui 2 pariskuntaa ja itsensä.Molemmissa uhrien määrä oli 5.Sanon tähän vain että Thot.En jaksa selittää.Kerroin aiemmin näkemykseni siitä,kuinka asteroidivyöhyke sijaitsee Jupiterin ja Marsin välissä.Ja selittäsi elämän mysteereitä.Jo sillä että se on yhtenäinen ympyrä,kuin symbolisesti  aurinko.Marsin luku on 9.Se on elämän ymmärtämisen luku.Sanoin joskus,että neliö on kartan juuri.Kasvakaa siitä. Sana radix (syntymäkartta) on yhtä kuin juuri.Luvun 9 NELIÖ-JUURI on 3. Joka on Jupiterin luku.Miksikö asteroidivyöhyke on tärkeä ymmärtääksemme mistä on kyse?
Tulen toi ihmiskunnalle Prometheus.Sattui sitten olemaan 17  jousimies ja Jupiterin ja Auringon kolmion keskipisteessä tulipalon aikaan.Mitätön asteroidi numerolla 1809.Ennakkon ajattelija.Tuli tais kyteä jo rakenteissa.Epimetheus 1810 on jälkiviisas.2  kauris,kaivelee Pluton kanssa raunioista palon syytä.

Dawn on joskus tuonut esille kuinka meridiaanihuoneet kuvaavat häntä itseään paremmin kuin placidus.Meridian sanottiin mullekin unessa.Se on tulevaisuuden astrologisen tulkinnan perusta.
Siksi että se nostaa tärkeimmäksi kohdaksi sen mikä on sinun roolisi maan asukkaana.
Mikä on sinun elämäsi tarkoitus.Se ei löydy placiduksen ascendentilta,minä olen -teemalla,
vaan MC:ltä,minä teen.Se korostaa pystyakselia,ikuisuus linjaa.Se jos mikä on astumista Vesimiehen aikaan.Ympyrästä nuoli suoraan ylöspäin.
Meridian kartta tuo esille maan symbolin.Mitä me täällä käytännössä teemme.Mikä pointti oli syntyä maapallolle.Meridian kartta asettaa auringon heti oikeaan paikkaan.Horisontin ylle tai alle.
Jokainen huone on tasavertainen.Jokainen elämänalue on yhtä tärkeä.Toinen ei suurempi toista.
Meridiaaneja löytyy myös ihmisestä 12.Sattumaa?? Mitä se tarkoittikaan niin ylhäällä kuin alhaalla?

Olen nielaissut kuun,laulaa Hector.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 76 77 [78]
  Tulostusversio  
 
Siirry: