Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 70
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro 2)  (Luettu 885043 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
La Papessa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #165 : 30.10.2008 09:45:40 »

Ihan minun mielipiteeni, mutta jotenkin sellaista pelottelua on ilmassa. Kyllä tuohon ruoka ja lisäaine kysymykseen varmasti löydetään jokin ratkaisu. Ilman pelottelua ja uhkakuvien maalailemista.

Samanlaista olen minäkin huomannut. Jos astrologisia syyllisiä tähän pitää etsiä, nimeäisin jouskaripluton, joka on lisännyt tieteellisen tiedon määrää ja helpottanut sen saatavuutta (ajatelkaa, että vielä 15 vuotta sitten internetiä käyttivöt vain nörtit), mutta toisaalta myös johtanut melkoiseen ajatusten rönsyilyyn. Kun pluto siirtyy kauriiseen, tieteelliseltä ajattelultakin tultanee  vaatimaan taas tiettyä ankaruutta.  Pelottelu ja uhkakuvien maalailu taas liittyvät mielestäni aika selkeästi kalauranukseen. Kalaenergiaanhan kuuluu välittäminen ja empaattisuus, mutta myös ylenpalttinen huolestuneisuus kaikesta. Jotenkin tuntuisi, että uranuksen siirtyminen oinaaseen antaa aivan uutta potkua ongelmien ratkaisuun.

Ja jottei tämä viesti olisi aivan off-topic, niin sanottakoon, että minä muuten olen niitä henkilöitä, joihin kuunkierto vaikuttaa ihan fyysisestikin. Uusikuu on aina hormonaalisesti alavireistä aikaa, täyden kuun aikaan menee sitten paremmin.  Wink
« Viimeksi muokattu: 30.10.2008 09:59:25 kirjoittanut La Papessa » tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #166 : 30.10.2008 12:22:49 »

Heipä hei,

ja  :kuu:lasta syyspäivää  :kuu:ketjulaisille!

Isot onnittelut Kaurisenergialle! Tuntuu varmasti hienolta, kun näkee kuinka moni luottaa sinuun omien asioidensa hoitajana!  smitten

Mie en päässyt lähellekään huippua, mutta puoliväliin listalla kuitenkin. Ja olen ollut tästä aikas otettu, koska olen vaikuttanut paikkakunnalla vasta vuoden verran ja vaalikampanjankin aikaan puuhastelin lähinnä muuton parissa, enkä suinkaan äänestäjien keskuudessa.  Smiley Kokemuksenakin oli kuitenkin loistava, ja katsotaan nyt mitä tästä eteenpäin.

Hassua, miten asiat yleensäkin tapahtuvat yht'aikaa. Sitten kun ne ovat suunnilleen samanaikaisesti ohi, niin huomaa olevansa kuin räsynukke. Pitäisi ihan napsia lisärautaa, että kestäisi pystyssä ja saisi tehtyä kaikki velvollisuutensa. Nyt jos koskaan olisi henkinen tilaus parille kesälomaviikolle - vai pitäisikö jo puhua syys- tai talvilomasta, kun puutkin ovat jo alastomia haroessaan tikkusormillaan matalalla roikkuvia pilvenriekaleita.

Yleensä ihmiset ovat täydenkuun aikaan vettyneitä ja laiskahkoja, mutta jostain syystä tämä uusikuu on turvottanut nenänikin niin, että se valuu vettä ja saa aikaan tirskahtavia ääniä. Silmätkin ovat haljut ja muutenkin olen kuin vanha lahna kalatiskin poistomyynnissä. Onko kukaan tutkinut kuuhulluutta ja siihen liittyvää unettomuutta? Olen kummissani, kun minua nykyään valvottaa enemmän uusikuu kuin täysi - toissa yönäkin haahuilin vessaan herättyäni keskellä yötä, ja sitten kiljuin kuin syötävä, kun törmäsimme sinne yhtä aikaa pikku hiirulaisen kanssa. Veikkaisin sen pelästyneen enemmän, ja laitettiinkin sille hiirenloukku pikku nakin palasella varustettuna. Tänä aamuna nakki oli syöty, loukku oli laukeamattomana paikallaan ja pikku hiiri oli korvannut vaivannäkömme läjällä ripelloksia. Shit happens.  Grin

Tässäpä sitä olikin sitten tärkeimmät...  laugh
tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #167 : 30.10.2008 16:08:39 »

:kuu:hulluus iski niinkuin ennenkin, valvotti, mut ei liikaa.
Minä olen taas sitten ollu kun voimapesä kaksi päivää.....jotain kummaa tai hemis on alkanu itekseen korjaantumaan.
Tuottavuus oli meidän päivän sana, koulutus jossa kerrankin oli mielenkiintoa.
On se niin persoonasta kiinni. Niin kyllä siihen ääni ja puheenlahjatkin liittyy.
Me elellään nyt niin rajamailla noiden tulevien eläkeikäisten kanssa, että kohta loppuu työntekijät ja palvelut.
Katotaan, mitä tulee, ei voi ennustaa...
Laittakaa mulle huomenna hyviä fiiliksiä yhden maissa, kun letkut on nieltävä Sad
Mikä vois kuvata, voisko merkkarin neliö vai...mikä tätä
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #168 : 30.10.2008 19:47:56 »

plutostako sinä etsit vastausta agressioon?
1999-2000  pluto aspect_tri jupiter,
  pluto  jousimiesaspect_kvi jupiter  :harka:tää ois kait selittävin pinnanalaisten agressioiden synnyttäjä,jotka purkautuvat konkreettisesti sosiaalisessa tilanteessa ulospäin, pluto edustamassa tiettyä sukupolvea ja  jupiter sosiaalista planeettaa,
mut ei yksin nuo,
 saturnus on ollut  harka:ssä,turvattomuutta tai ylihuolehtivuutta,painostusta,
kosketuksen puutetta?jolloin omat fyysiset rajat jäävät epäselviksi?
 uranus on tehnyt jossain vaiheessa  aspect_squ saturnus,
eli rajukin uhmaikä?kiinteissä merkeissä,
 jos se on jäänyt jemmaan? läpielämän aika ajoin purettava?
 pluto on yhtynyt jossain vaiheessa  chiron:iin,"vapaus on suuri vankila" tavallaan,
niin  neptunus kuin myös  uranus ovat yhyttäneet alasolmun jossain vaiheessa,
joku kollektiivinen "velka" ja maksetaan nyt takaisin kun  chiron aspect_con kuunsolmu?
ei koskaan yksi planeetta selitä,
ja henk.kohtasilla kartoilla maholliset stelliumit ja tulinen mars,
nimim. hallitsemattomia raivokohtauksia nuoruudessaan saanut,
stellium,tulinen mars ja kvinkunssejakin löytyy,tuokin  pluto aspect_kvi  saturnus ja  uranus aspect_kvi jupiter,
hyvää päivää kirvesvartta,älä tule lähelle kun näen punasta,
ja hyvinkin alistava kasvatus,samalla turvallinen,
ja samalla vapaa,eli kun toisesta vanhemmasta halusit irti niin toisesta ei välttämättä ollut turvaa,opit omillesi ja kuitenkin kaipasit turvaa,
kvinkunssin sisäinen ristiriita,
ja
muuten just tänään yks nainen kertoi entisestä työstään erityiskoulussa,joka teki yhteistyötä psykiatrisen sairaalan kanssa,
eli opettaminen on hyvin vähissä kun suurin osa ajasta menee "mattojen rullaamiseen" ja rauhottamiseen,
onko meillä huutava sylipula?Huh?

jännä miten eri tavalla me ihmiset reagoimme asioihin,( askendentti?)ja kuu?
toinen kokee pelotteluna,mikä toiselle on raivostuttavaa tai sinänsä yhdentekevää,
kuolema lisäaineisiin sinänsä yhdentekevää,
mutta raivostuttavaa ,jos en ole voinut vaikuttaa elämääni omilla valinnoillani niin halutessani,kaikenlainen manipulointi raivostuttaa,
joo,minulla on tr  chiron aspect_opp mars ja "ole varovainen miten esität asiat",
vielä tuosta rojujen tuottamisesta,
aamulla kävi vessan korjaaja,
huuhtelunapikka ei toiminut,
hän sanoi itsekin että nämä nykyiset "vettä säästävät" napikat ovat per.....stä,
ensinnäkin ne jätetään tehtaan jäljiltä säätämättä eli ne useinkin asennetaan antamaan liian vähän vettä,toisekseen ne eivät muovitötteröinä (stryroksiakin siinä!)
kestä kovinkaan kauan,itse ei voi korjata tai puhdistaa,
summasummarum,säästämmekö tällä kaikella edes sitä vettä???

kuu on kriittinen loppuasteillaan  skorpioni
ja puolisekstiili  pluto:oon,
joka taasen perhesurmiin liittyen on  aspect_con juno (vaimon rooli on nyt Julian)
ja  aspect_con Diana,jonka roolia vähän ihmettelen,
kuun jumalatar,(seköhän se muuten valvottaa kuitajoita?),
hopeinen jousi,nuolet ja vaunut (oma unikin hopeaa..)
viittaako se elämän hopealangan katkaisuun?
synnytyksen ja lasten suojelija?
metsästyksen jumalattarena kyllä näkyy,hirvipeijaisiin kutsuja viisin kappalein paikallislehdessä,
joo,
pluton puolisekstiilillä on pakko työstää kotitehtäviä  kuu
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #169 : 30.10.2008 21:19:03 »

tai talojen ylläpitokustannuksia näin kansantaloudellisesti ajatellen..
mut siinäkin rakentamisessa on niin hemmetin tiukat säännökset joka hemmetin villan paksuudelle ja eristämiselle ja lumiesteelle jajaja..
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #170 : 30.10.2008 21:45:20 »

tuosta lasten reagoinnista, niin joku tutkija jossain haastattelussa sanoi kun oli puhe näistä kouluammuskeluista, että mitä kouluissa nyt niin sitä seuraavaksi työpaikoilla.

Kuulemma Yhdysvalloissa on jossain työpaikoillakin jo metallinpaljastimet etc.

Crazy world we live in! 
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #171 : 31.10.2008 22:21:01 »

kuu 10  jousimies
juo aamuteetä venuksen kera, venus 15  jousimies,
kun vainajat kerran vuodessa saavat palata takaisin maan päälle,
 mars skorpioni aspect_tri uranus kalat
toiset vaan elävät ikuisesti...

Syksyn sävel (1975 ? )
 Juice Leskinen

Katu täyttyy askelista,
elämä on kuolemista,
pane käsi käteen,
ollaan hiljaa.
Pyydä minut aamuteelle,
anna vettä kuihtuneelle,
nyt elokuu ja minä olen viljaa.
En ilosta itke,en surusta itke,
jos itken,niin itken muuten vaan,
ja muualla oon ennenkuin huomaatkaan.
Häntä rakastin paljon,
sua rakastan ehkä enemmän,
 ole mulle vähän vähän aikaa hän.
Ota minut sinun uniin,
vaikka nousen toisiin juniin,
nyt on lokakuu
ja minusta näkee sen
Kun tulen kiinni sinuun
 jumalatkin uskoo minuun
vaikka aina itse usko en
En ilosta itke en surusta itke...
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #172 : 03.11.2008 20:18:06 »

Olipas onni onnettomuudessa-minulla oli tunne, etta timanttivaras saadaan kiinni ja joku taallakin sen sanoi-tanaan han tuli "vierailulle"
ja kasvot olivat kaikille tutut-han on poliisien kasissa(puri vain yhta tyontekiaa)-TODELLA TIMANTIT OVAT IKUISIA!!!!!!!
Vielakin tarisen....onneksi on halytyslaitteet!!!
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #173 : 04.11.2008 12:06:03 »

Niin ja palaa omistajalleen..... 2funny

Wink  Mateve
tallennettu

mateve
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #174 : 04.11.2008 15:21:59 »

siis diamond pyyntö yläkertaan taas auttoi smitten

väsymystä, niinkuin otsikoissakin Sepolla. Kaunis sää, kylmä kylläkin. Se onneksi virkistää mieltä Smiley
Tämä väsymys on ilmeisesti muuttanu meille asumaan, ei edes maksa vuokraa....
Pääsykokeet huomenna, niin en sitten olekkaan muutamiin vuosiin ollut niissä puuhissa.
Jänniä tilanteita ne joka tapauksessa ovat. Onneksi olen yleisreipas nainen, elikkä en tärise jännityksestä.
Vatsanpohjaa saa nipistellä, mutta ulospäin ei (kai) näy.
 :kuu:kin on jossain, nyt ei ole edes mitään tietoo, ainoa olettamus että ei kovin pahoissa paikoissa
Valoa täytyisi saada, kirkasvalolamppu olisi oikeasti hyväksi.
Tytär nokittaa omaa äitiänsä, minua niin harmittaa, koska olen aina antanut sydämestäni kaiken noille lapsille. Mutta jospa hänelläkin tälläinen tietämätön huono fiilis takana paukuttaa. Jaksais aina vain itse ottaa sen rauhassa, mutta ei jaksa ja ei varmaan tarvitsekkaan. Kai hän aattelee että kun tuo äitee alkaa
päästä jaloilleen niin täytyy pudottaa maanpinnalle Cry
Kahville ja sämpylälle!
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #175 : 04.11.2008 22:23:50 »

onnea pääsykokeisiin täysikuu,
 merkurius siirtyikin just  skorpioni:iin ja on sekstiilissä  pluto jousimies:een,
"pakkohan" sinun on sisään päästä...
kuu tällä hetkellä 28  kauris,tuokin puolisekstiilissä plutoon,
oli sisäinen pakko nukkua eilistä valvomista pois,
ilmeisesti eilinen  jupiter kuu valvotti,
kuin myös toi noita kulttuuriotsikoita tälle päivälle:
suomalainen Rölli valloittaa maailmaa,
Tieto-finlandia ehdokkaat on valittu;sotahistoriaa kuin myös sisällissotaa tarjolla luonnonsuojelun ohella,
ehkä tuon sisällissodan käsittely on tätä  uranus aspect_opp saturnus sukupolvien,esi-isien tuntojen puhdistusta (muistaen  uranus:n ja Kronoksen myytit) ja samalla sen vaatimien vainajien pyhittämistä (mielestäni jo  saturnus:n symboli kuvaa tiettyjen asioiden/arvojen pyhittämistä,muistomerkeilläkin on paikkansa historiassa vaikka uudet tuuletkin  uranus ovat tervetulleita)
ja
uutisista oli mielenkiintoinen tämä suomalaisen kuoron,Tallan noteeraus Ranskassa,
10 miestä laulaa 4-oktaavisesti Suomen kartalle,
siinä suomalaista  kauris värähtelyä,
tuleepa mieleen jopa Keitelin esittämä peltokuvio sävelasteikosta...
ettäkö yks oktaavi enää viidennelle askelmalle?

vietämme Kekri juhlan jälkeistä kahden viikon "jakoaikaa",
joka määräsi piikain et renkien tulevan vuoden kohtalon elikkä saiko jalkansa pöydän alle ja kenenkä pöydän alle,
arpa kohtalon

tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #176 : 05.11.2008 07:49:21 »

Taysikuu- iso hali ja onnenpotku peraan!!!!
Olen poliisilla taas puolipaivaa..tunnistamassa kasvot..namakin sanottiin etukateen transiittikartassa.
tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #177 : 05.11.2008 21:46:26 »

kiitos  smitten potku tuli perille Grin
taisi se kuiva psykologi kokea minussa kauhun hetkensä koittaneen.....
mukava päivä ja hyvä olotila, tää sama pääsee tai ei Wink
Mutta ainakin kuviot taivaalla olivat sitten myöteiset...
nyt on kyllä unen aika ja teen ensin.....nokkosta ja minttua että rautaista potkua siitäkin sais.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #178 : 05.11.2008 22:43:20 »

on ollut niin merkittävä päivä,jotta täytyy tännekin jotakin kirjata,
 kuu on jo 10 astetta  vesimies mutta on taenna tuossa yöllä yhyttää yhen uuven pressan 0 asteisen  :jupiter:rx  vesimies,
ja siinä männessään ollut neliössä  :merkurius:1  skorpioni:iin,
nuoret,naiset ja vähemmistöt äänestivät Obamaa, :venus:21 jousimies aspect_sex :neptunus:21 vesimies,tällä ilmeisesti toivotaan myös finanssipiireihin parannusta kuin myös kommentoidaan uuden pressan ilmentävän Martin Luther Kingin yleviä aatteita,
ja ehkä tänä päivänä päästiin lähemmä jotakin yhteistä päämäärää,
 aurinko 13  skorpioni aspect_squ :kuunsolmu:13  vesimies,
saabisesti tuo tämän päivän aurinko vetelee uusia puhelinlinjoja yhteyksien parantamiseksi läpi näennäisesti luoksepääsemättömän vuoristomaan,
et silleesti,
molempien ehdokkaiden elämänpolkua 11 kuvastaa  uranus,
toinen oli vaan onnekkaampi solmullaan,
onnenpiste  aspect_tri kuunsolmu,
oma onnenpisteeni on muuten melko tarkalleen Obaman auringolla ja tämän päivän linjan vetäjä yhtyy neptunukseeni,
onkohan tuossa joku pointti?
I dont think so,although I had a pleasant day too,
I had to use my english today and I liked it
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #179 : 08.11.2008 15:05:19 »

kuu 13  kalat
 aspect_tri tänään  aurinko 16  skorpioni,
täyttäkuuta kohti menossa,
otsikoissa pohdittiin äitiyttä ja luulosairautta,
ei siis yhdessä vaan erikseen,
vaan voisipa tuossa olla pointtikin,jotta mitä me luulemme tai uskomme äitiyden olevan ja missä on se luottamus siihen että äitiys löytyy jokaisen naisen sisältä,
taas tuo sisäinen tieto vastaan ulkoiset vaatimukset,
kuuntelin eilen kertomusta downlapsesta ja kertoja korosti että tärkeintä on rakkaus,
rakastava ja hyväksyvä ilmapiiri,
ja perheestä laajentuen yhteiskuntaan,niin ettei meillä olisi ns. sosiaalista vammaisuutta,tarkoittaen sitä ettei yhteiskunta olisi se,joka tekeekin ihmisestä vammaisen

vanha uni vuosi sitten ja sanat fjäll räven,
nyt tuosta reevenistä sattumoisin syntyi FOX-666,
jotta tulta päin älyllä ja viekkaudella,
eikä väreistäkään jää oranssi huomaamatta,
ja
samassa unessa oli ollut osmoosi,
ensinnäe lukasin mitä on noste mm.:
"jos väliaineessa ei esiinny paine-eroa kappaleen ympärillä,ei myöskään nostetta muodostu.Käytännössä tälläinen tilanne on mahdollinen vain painottomassa tilassa,esim. kiertoradalla."
elikkä suomeksi jotta planeettojen kiertoradat pysyvät vakiona?
mikä tekee sitten nostetta jollekin komeetta Holmesille,kun se männä viuhottaa miten lystää?
sitten myös mietin  uranus:n liikettä,
olen yhistänyt sen myös tuuliin,mutta eikös tuuli ole sivuttaisliike tavallaan  eikä uranukseen liittyvä taivaasta alas ja ylös (uranuksen vanha symboli on paljon mielenkiintoisempi kuin tämä nykyinen,se on kuin  mars mutta nuoli ylhäältä suoraan ylös,"henki" räjähtää?,nostetta ylöspäin?)
liittyykö  uranus matala- ja korkeapaineisiin,
myös mielen tasolla?
ja
tuo  saturnus aspect_opp uranus,
kansainvälistä kieltä käyttäen OLD  aspect_opp NEW,
ja vanhalle saadaankin numerologian avulla arvo 4,maanpiste,
rationaalinen ajattelu,perustat ja uutta pitäisikin ehkä tarkastella venuksen syklien mukaan,6/ venus,
mayat ovat viisaita,
maya-kalenterin mukaanhan tämä vuosienergia (26.7.2008-25.7.2009)
on "sininen sähköinen myrsky" (kuulostaako uranukselta?)
eli "miten parhaiten toivekuvin uudistan ilmapiiriä",kin 159 ,
mayat ovat viisaita

sit noista kanavoinneista poimittua:
..tauko hengitysten välissä..
ja muualta opittua: hengitys on mielen herra,
vasen sierain on  :kuu:n kanava,astraaliprosessit,
ja oikea sierain on  :aurinko:n kanava (tais liittyä soluhengitykseen elikkä pötsin toimintaan lihapullien jälkeen),
mut mehän ryystämme ilmaa molemmilla yhtäaikaa,
pitäskö toinen sulkee kun haluaa vähän astraalia enämpi,
vai muistaa vaan tuon tauon merkitys ja  "totuus löytyy hiljaisuuksien välissä"?

sit tuo palautuminen,
return, "happy returns" sanovat englantilaiset synttärionnitteluna,
oisko AP-kartasta osviittaa tämän pohdiskelulle?
ja POSTILLE happyreturns by returns,
kerro miksi posti käyttää torvea logossaan?

ja taas tänään juutalaisten sapattina,
tieto että juutalaiset aloittavat kuukauden uudenkuun synnystä,
ois oppia meillekin,
ja kummasti heidän uuden vuoden (syys-lokakuu,suuri sovituspäivä,jolloin synnit pistetään pukin selkään ja ajetaan hiijenkuuseen;meillä Kainuussa vielä pidetään yllä perinnettä polttaa kekripukki eli tässä ois näitä rituaalejakin tarjolla elvytettäväksi?) jälkeinen ihmisten kohtaloa muokkaava aika (10 pv) muistuttaa meidän tätä vanhakantaista kekrin jälkeistä aikaa,
ois römppäviikkoa tarjolla..

eilen tyttö 6-vee piirsi possu-ihmisen (sillä oli hyvinkin isot sieraimet..)
ja minä kysyin että mitä se possuihminen tekee:
"se porsastelee"

tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 70
  Tulostusversio  

Siirry: