Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 78
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro 2)  (Luettu 487644 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #180 : 28.10.2008 23:01:34 »

Hyvä Kaurisenergia, että tasapainoitat tuota poliittista julkisuutta henkevällä hörhöilylläkin!
Hörhöily on muutenkin intuitiivisuutta voimistavaa ja 'sen terävää nenää' tarvitaan politiikan teossa!  Wink

Voi kun voisin Täysikuulle lähettää yhden enkelini, sillä sellaiset ovat kovasti mielessä ja halu luontua paperille asti. Vastapainoksi tälle vaikealle ajalle.  smitten

Skorpionikuun syvyyksistähän näitä löytyy.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #181 : 28.10.2008 23:39:02 »

kiitos mateve,
"persoonallisen tahdon taipumista korkeamman itsen/sielun tahtoon"
plutomaista,tr  venus aspect_squ pluto oli itsellä,
elikkä merkityksellisiä puoltoäänien muistelua vanhalta matikanopelta,
kummallisia kohtaamisia/keskusteluja kuin viitoittamassa tietä,
vaan itselle on epävarma tuo suunta,kun se jotenkin muovautuu niin itsestä riippumatta tai itsen ulkopuolella,muut määrittelevät minut,arvottavat vaikka vanhoilla arvoilla, ja silti minun pitäisi alkaa tehdä töitä tuon suunnan mukaan,
onko se oikea?äh!
ja
Ebenia,oisko ollut sulla  mars:n paluu ja sen tr  aspect_kvi jupiter oinas:lle,
sopisi tapaturmaan,verenvuotoon ja päänsärkyyn,myös tr  pallas 20? kaksoset?
ja
Mondo,
tulkintahan löytyy sieltä Saarnaajasta,
vaikka siitä litanniasta :
"Kaikella on määrähetkensä,
aikansa joka asialla taivaan alla."
tai meikäläisen pessimismiin sopiva:
EI MITÄÄN UUTTA AURINGON ALLA,turhaa tuulen tavoittelua kaikki tyynni..

ja mitäs te oikeen hötkyilettä,
uusikuukin on vasta poltoissaan ja te  teette jo neliöitä,
 :kuu:4  skorpioni
 aurinkoskorpioni sanoo astro com.
ja kuu-ruokaan liittyvää tuo Kiinan touhu on tosissaan huolestuttavaa,
ensin oli melamiinia maitokorvikkeessa,nyt sitä on jo kananmunissa,
ja mitenkähän tuo hävitys tapahtuu kun siellä on jo kuollut supikoiria tuohon aineeseen,eikun vaan luonnon kiertokulkuun kertaantumaan,
se perisynti,ahneus,
 kuu skorpioni ja Euroopan viineistä löytyy kasvinsuojeluaineita,
aatelkaa jo tuota sanaa,suojeluaineita, tickedoff
varmuudenvuoksi torjutaan hometta,jottei jäis väki juottamatta ja lantti kilahtamatta kukkaroon,
tähän en malta olla laittamatta uutista että tuossa meidän rakkaassa "kotimaisessa" ruisleivässä on sitten about 10 % suomalaista ruista,
loput tuodaan itä-euroopan maista,
ja tuo suomen suosituin ruispala on mitä luultavimmin "raakaa",
ruis kun vaatii tunnin kypsyäkseen ja sisältää myrkyllisiä aineita raakana,
siksi sitä ei muuten syötetä viljana elukoille,
toisekseen siinä on liian vähän energiaa elukoille syötettäväksi,ei siis kannata,
eikä suomalaisen viljelijän kannata?? viljellä sitä kun ei siitä saa palkkaa,
oisko sen 10% leivän hinnasta,
että luomuviiniä,-leipää ja -saarnaa...
sitten
kaurisenergian ennusteisiin,
keskenmenoon liittyisi retromerkurius,
mut muuten maailmalta uutinen:
Somaliassa kivitettiin,KIVITETTIIN ( chiron!) nainen kuoliaaksi aviorikoksen takia,
neliö on miehinen,mars on miehistä tekevää,
no toisaalta voishan siinä olla  skorpioni:iin liitettävää parantavaa energiaa,
vielä  chiron.n kanssa,
samalla hyvin kiinteä,intensiivinen energia ja kuitenkin liikkuva,
mielenosoitusta,
pakkolomautuksia vastaan?
henkilökohtainen sisäinen polku,
josko se polunpää löytyis?
nämä siis ilmassa huomenissa,
ko työ marshötkyättä,
nii
ja onnee etustajat,ehokkaat,
Elektrallekin,kuulin hänen iänensä,vua kertokoo iha ite jahka tokenoo...

unesta yksityiskohta,
ojensin äidilleni salin pöydälle kaksi hopeanväristä lahjanarurullaa,kun hän paketoi joululahjoja,tuo naru oli tosi kaunista kimaltelevaa (ei minun makuuni,mutta silti kaunista) ei tasaleveää,vaan siinä oli kuviona jotain rusetteja tai vastaavaa,
(mistä ihmeestä mieli voi poimia tämmösiä ja miksi??)
ja
sitten vastapainoksi kaadoin ison paskakasan kumolleen,
(etsinköhän sitä viisasten kiveä?)
ja veljen perhe odotti kärsimättömästi minua kyytiin,
oliks tuo nyt sitte tuo  venus aspect_squ pluto,
vai kaikkee edellisiä yhessä?

saarnaajassa panetellaan naista...
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #182 : 29.10.2008 00:46:09 »

Tuo Kiinan touhu kyllä kuulosti todella huolestuttavalta. Tyyppi oli itsekseen tehtaillut näitä myrkkyjä jossain omassa tehtaassaan ja sitten saanut niitä myyntiin. Oliko itsekseen päättänyt korjata väestöongelmaa... kukapa tietää... Kuulemma näitä myrkytettyjä maitojauheita oli poltettu siellä. Näin luin uutisista. Kanamunista en ole kuullut mitään.

Viljelystä enkä viljastakaan myös tiedä mitään, joten enpä sitä kommentoi, mutta tähän viini uutiseen...

Nämä ruotsalaistutkijat olivat myöhemmin korjanneet, että pitoisuudet ovat niin pieniä, että ei niistä ole vaaraa terveydelle. Olisko ollu nää samat tutkijat, jotka aikoinaan väitti että ranskalaiset perunat ja sipsit aiheuttaa syöpää ja joutuivat myöhemmin vetämään tutkimuksensa pois virheellisinä.

Ihan minun mielipiteeni, mutta jotenkin sellaista pelottelua on ilmassa. Kyllä tuohon ruoka ja lisäaine kysymykseen varmasti löydetään jokin ratkaisu. Ilman pelottelua ja uhkakuvien maalailemista.

 kuu skorpioni ja pysyy pää kylmänä, vaikka maailmalla miten tuulee...

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #183 : 29.10.2008 00:58:40 »

tuo kivittäminen,
ei yksin  chiron,
vaan ensin tuomio, merkurius vaaka,
sitten  :mars:16 skorpioni miesismi-muslimi,mies määrää seksistä,omistus,
 :jupiter:16  kauris sosiaalinen kivitys,
 chiron 16  vesimies kipu
puolisekstiili on vaarallinen aspekti,joskus jopa kuolemaksi,jupiterilla

Lizzy
ei se ole pelottelua,
energian määrä on vakio,
ei se sieltä maastakaan mihinkään häviä muuta kuin kiertoon,
ja jos maata on rasitettu vuosikymmeniä "suojeluaineilla" niin puhdistuminenkin vie toisen mokoman,
OIS AIKA herätellä ihmisiä vaikuttamaan omilla valinnoilla,
vastuunottoon, saturnus neitsyt,
eikä pistämään päätä pensaaseen tai lakasemaan roskat maton alle,
kyllä se  kauris pluto ne sieltä tomuttaa silmille jossain vaiheessa,
realiteetteja
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #184 : 29.10.2008 01:21:55 »

Tottakai. Luulen, että kunhan Pluto pääsee Kauriiseen niin paljastuu vielä monen monta asiaa, jotka huolestuttavat. Realiteetti on se, että ihmisiä on täällä liikaa ja siksi luonnonvarat eivät tule riittämään. Kun juuri tehokkuuden ja suuremman määrän ruokkimisen takia noita aineita on käytetty. jne. jne. se on noidankehä, joka ei voi enää jatkua. Nyt täytyy tosiaan löytyä toinen tie. Juuri omien valintojen ja vastuun kautta.

Mutta ja mun mielestä ISO Mutta on se, että ihan laajemmat tahot ja ylisuuret yhtiöt vois herätä vastuuseen. Olen kurkkuani täynnä pienen ihmisen suunnatonta syyllistämistä kun SUURIMMAT luonnonvarojen väärinkäyttäjät ja kestävyyden tuhoajat ovat isoja organisaatioita, joiden rinnalla pieni ihminen voi vaikuttaa aika ikävän vähän ostamalla luomua tai käyttämällä energiansäästölamppuja jne. Tottakai sekin on tärkeää, mutta siis pointti on se, että niiden suurien saastuttajien OLIS AIKA tajuta jotain. Julmaa, mutta totta. Luulen ja uskon, että useat yksityishenkilöt tuntevat vastuunsa paremmin kuin nämä isommat tahot. Mun mielestä se on vaan väärin, että yhtiöt saa myydä mitä vaan ja sitten kuluttajien pitäisi olla sormet ja tuntosarvet pystyssä ja ultratietoisia. Jotain vastuuta on myös yrityksellä myymistään tuotteista. Näin minä olen pähkäillyt sen pohjalta mitä tiedän. Tuolla pelottelulla tarkoitin lähinnä ristiriitaisia tietoja, joita viestimissä näkee. Juuri näiden yhtiöiden toimesta, jotka pelkäävät markkinoiden kapenevan, jos oikeaa tietoa pääsee ihmisille. Missä kohtaa siinä on vastuu ja kenellä? Jos ihmisiltä pimitetään tietoa? Kysyn vain.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #185 : 29.10.2008 02:10:14 »

Alkoi niin kiehumaan kun mietin tätä, että pakko jatkaa vielä tuosta vastuu kysymyksestä.

Missä oli vastuu silloin kun tupakkaa alettiin viljelemään ja sen terveysvaikutuksia alettiin vasta paljon myöhemmin tutkia ja ne olivat huolestuttavia yhtiön kannalta, joten niitä piiloteltiin tai sitten heitettiin kehiin ristiriitaisia ja täysin vastakkaisia "tutkimustuloksia". Nykyään terveysvaaroja ei voida enää kiistää millään, mutta tupakkayhtiöiden toimesta tupakkaan on lisätty vielä lukemattomia myrkkyjä ja yhdisteitä, jotka tehostavat nikotiinin imeytymistä ja näin saa aikaan suuremman riippuvuuden. So. ihmiset ostavat enemmän tupakkaa. Tämä tieto on terveysasemalla olleesta ilmaisjakelu esitteestä tupakointiin liittyen. Niin ja alueella jossa on viljelty tupakkaa, ei voi pitkään aikaan viljellä yhtään mitään. Ei edes tupakkaa.

Sitten tämä loistava keksintö kännykkä. Nyt on ollut ihan todellista huolta siitä, että kännyköiden lähettämä vielä jokseenkin tuntematon radioaalto säteily saattaa tulevaisuudessa aiheuttaa oikean syöpäpommin. Asiaa selvitetään ja siitä kiistellään koko ajan. Kuinka moni mahtaa tietää totuuden? Mutta ainakin olen lukenut hyvin ristiriitaisia tutkimustuloksia aiheesta. Epäilemättä kännykkäyhtiöt taistelevat viimeiseen asti, jotta heidän kannaltaan ikävät tulokset eivät pääsisi julkisuuteen. Toiset tahot ovat veikanneet tupakan ja asbestin tasoista baliikkia kun tietoa on enemmän niin että sitä ei voida enää kiistää.

Ääriesimerkki, katselin tässä Jimiltä olisiko ollut noin viikko sitten todella mielenkiintoisen dokumentin. Dokumentissa kerrottiin kuinka Yhdysvallat oli II Maailmansodan aikaan halunnut voittaa hinnalla millä hyvänsä ja halusi rakentaa ydinpommin. No sitä varten tarvittiin tiedemiehiä, isot tilat ja paljon ihmisiä. Rakennettiin pikavauhtia keskelle aavikkoa kokonainen kaupunki, jonne houkuteltiin ihmisiä töihin. Koko touhu oli hyvin salamyhkäistä kukaan ei oikeastaan tiennyt minkälaisesta projektista oli kyse. Tarvittiin uraania ja sen tekemiseen isot hallit. Halleissa nuoret naiset säätelivät vipuja ja pitivät huolen, että ne olivat oikeassa kohdassa. Kukaan näistä naisista ei tiennyt miksi. Eikä kukaan kai sitten paljon kysellytkään.
Kun kerran oli katto pään päällä ja töitä. Valtion hyväksi, kuulemma.

Ydinpommi saatiin valmiiksi ja kun alueella tehtiin testi niin laadittiin jo valmiiksi uutisilmoitus asevaraston räjähdyksestä, joka oli aiheuttanut kummallisen suuren pamauksen ja valoilmiön.

Sodan ollessa jo lähellä loppua tiedemiehet keksivät plutoniumin, joka oli vieläkin tuhoisampi aine. Mutta tuntemattomampi ja pommi teknisesti hankalampi toteuttaa. Pommi saatiin aikaiseksi, mutta kukaan tiedemiehistäkään ei tiennyt varmaksi seurauksista. Tiedemiehet eivät tienneet miten aine reagoi ilmakehässa olevan vedyn kanssa ja tuloksena olisi saattanut olla KOKO maapallon ilmakehän syttyminen. Luojan kiitos näin ei käynyt.

Minä niin toivoisin, että kun näitä "suurenmoisia keksintöjä" kehitellään niin jo siinä vaiheessa voisi miettiä vastuukysymyksiä ja terveydellisiä seikkoja enemmän kuin taloudellisia.

En ole ikinä viljellyt mitään enkä ole kummoinen mestari keittiössä, joten tuo ruokapuoli tai maatalous ja luonnonvarat ovat itselleni vieraampi alue.

Mutta noita vastuukysymyksiä olen miettinyt paljon.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #186 : 30.10.2008 01:06:27 »

kännykästä voi erota,
tai ei mene naimisiin ollenkaan,kyllä se onnistuu,kaverit ei vaan tykkää,kun sua ei koskaan tavoita......
kännykän säteilyvaarasta on kirjoitettu Ruotsissa kirja,en muista nimeä,
Suomen Heidi Hautala on muistaakseni ollut tuossa jotenkin mukana,
ainakin tutustunut opukseen,
kännykkäteollisuus vähättelee vaaroja,bisnes on bisnestä,
antaa kansan "paistaa aivojansa pannulla",
kiinteä puhelin lakkautetaan maaseudulla,isä jää telepatian varaan vapisevine käsineen,
puhelinlinjat ovat valmiina,maksut suuria,mikä siinä on kannattamatonta??
demokratia on diktatuuria monessa asiassa,digiboksilla ei signaalia,
ostatetaan rojua rojun perään,
todellakin,hyvää pohdintaa Lizzy,
missä on jättiyhtiöitten vastuu?
palvelutkin ulkoistetaan suurille firmoille;siivooja saa kenkää että kopse käy,
kuka välittää?
ihmisiä liikutellaan kuin pelinappuloita suurissa kuntayhtymissä,
shakkimatti ja motissa oot?
kun tuo valta on rahalla niin ei siihen pysty vaikuttamaan kuin rahalla,
valinnoillaan,boikotoimalla,
ei auta kirjoitukset ministeriöön tahi firmalle suoraan,
on yritetty,kun tarpeeks  tickedoff
suomalainen kääntyy vissiin saturnisesti sisäänpäin ja ampuu ittensä kun tarpeeks pännii,tanskalainen nousee osoittamaan mieltään ampumisen uhallakin?
tietoa pimitetään jotta kansa pysyisi hallinnassa

motivaatioita kantsii aina pohtia ja kyseenalaistaa,
omiakin,
niitä varsinkin..

vuoroviljely on viljelyn onnistumisen kannalta olennaista,
maan köyhtymisen estämiseksi kuin myös rikkaruohojen vähentämiseksi,
että välillä "ruohoa" sinne tupakkipellolle..

 kuu 17  skorpioni
yhtymä marsiin,
ja oma retrovenus tosa noin,
eikös tuota ollut piikikästä arvojorinaa yllä?
tuo retrovenus on muuten kääntynyt progekartalla eteneväksi 17.1.1979,
eli jos peräytyvä liittyy karmaan niin tuolloin jo! olin sujut?
pitää kaivella päiväkirjoja mitä tuolloin tapahtuikaan,kun oli neito kauneimmillaan..
ja
onkos nyt sitten uutta karmaa kun v. 2001 on sitten  mars kääntynyt peräytyväksi progekartalla,juuri näihin aikoihin,28.10.,
sattuikin silimään,
äidin kuolinvuosi,muuta en siitä muistakaan
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #187 : 30.10.2008 10:45:40 »

Ihan minun mielipiteeni, mutta jotenkin sellaista pelottelua on ilmassa. Kyllä tuohon ruoka ja lisäaine kysymykseen varmasti löydetään jokin ratkaisu. Ilman pelottelua ja uhkakuvien maalailemista.

Samanlaista olen minäkin huomannut. Jos astrologisia syyllisiä tähän pitää etsiä, nimeäisin jouskaripluton, joka on lisännyt tieteellisen tiedon määrää ja helpottanut sen saatavuutta (ajatelkaa, että vielä 15 vuotta sitten internetiä käyttivöt vain nörtit), mutta toisaalta myös johtanut melkoiseen ajatusten rönsyilyyn. Kun pluto siirtyy kauriiseen, tieteelliseltä ajattelultakin tultanee  vaatimaan taas tiettyä ankaruutta.  Pelottelu ja uhkakuvien maalailu taas liittyvät mielestäni aika selkeästi kalauranukseen. Kalaenergiaanhan kuuluu välittäminen ja empaattisuus, mutta myös ylenpalttinen huolestuneisuus kaikesta. Jotenkin tuntuisi, että uranuksen siirtyminen oinaaseen antaa aivan uutta potkua ongelmien ratkaisuun.

Ja jottei tämä viesti olisi aivan off-topic, niin sanottakoon, että minä muuten olen niitä henkilöitä, joihin kuunkierto vaikuttaa ihan fyysisestikin. Uusikuu on aina hormonaalisesti alavireistä aikaa, täyden kuun aikaan menee sitten paremmin.  Wink
« Viimeksi muokattu: 30.10.2008 10:59:25 kirjoittanut La Papessa » tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #188 : 30.10.2008 13:22:49 »

Heipä hei,

ja  :kuu:lasta syyspäivää  :kuu:ketjulaisille!

Isot onnittelut Kaurisenergialle! Tuntuu varmasti hienolta, kun näkee kuinka moni luottaa sinuun omien asioidensa hoitajana!  smitten

Mie en päässyt lähellekään huippua, mutta puoliväliin listalla kuitenkin. Ja olen ollut tästä aikas otettu, koska olen vaikuttanut paikkakunnalla vasta vuoden verran ja vaalikampanjankin aikaan puuhastelin lähinnä muuton parissa, enkä suinkaan äänestäjien keskuudessa.  Smiley Kokemuksenakin oli kuitenkin loistava, ja katsotaan nyt mitä tästä eteenpäin.

Hassua, miten asiat yleensäkin tapahtuvat yht'aikaa. Sitten kun ne ovat suunnilleen samanaikaisesti ohi, niin huomaa olevansa kuin räsynukke. Pitäisi ihan napsia lisärautaa, että kestäisi pystyssä ja saisi tehtyä kaikki velvollisuutensa. Nyt jos koskaan olisi henkinen tilaus parille kesälomaviikolle - vai pitäisikö jo puhua syys- tai talvilomasta, kun puutkin ovat jo alastomia haroessaan tikkusormillaan matalalla roikkuvia pilvenriekaleita.

Yleensä ihmiset ovat täydenkuun aikaan vettyneitä ja laiskahkoja, mutta jostain syystä tämä uusikuu on turvottanut nenänikin niin, että se valuu vettä ja saa aikaan tirskahtavia ääniä. Silmätkin ovat haljut ja muutenkin olen kuin vanha lahna kalatiskin poistomyynnissä. Onko kukaan tutkinut kuuhulluutta ja siihen liittyvää unettomuutta? Olen kummissani, kun minua nykyään valvottaa enemmän uusikuu kuin täysi - toissa yönäkin haahuilin vessaan herättyäni keskellä yötä, ja sitten kiljuin kuin syötävä, kun törmäsimme sinne yhtä aikaa pikku hiirulaisen kanssa. Veikkaisin sen pelästyneen enemmän, ja laitettiinkin sille hiirenloukku pikku nakin palasella varustettuna. Tänä aamuna nakki oli syöty, loukku oli laukeamattomana paikallaan ja pikku hiiri oli korvannut vaivannäkömme läjällä ripelloksia. Shit happens.  Grin

Tässäpä sitä olikin sitten tärkeimmät...  laugh
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #189 : 30.10.2008 17:08:39 »


  :kuu:hulluus iski niinkuin ennenkin, valvotti, mut ei liikaa.
Minä olen taas sitten ollu kun voimapesä kaksi päivää.....jotain kummaa tai hemis on alkanu itekseen korjaantumaan.
Tuottavuus oli meidän päivän sana, koulutus jossa kerrankin oli mielenkiintoa.
On se niin persoonasta kiinni. Niin kyllä siihen ääni ja puheenlahjatkin liittyy.
Me elellään nyt niin rajamailla noiden tulevien eläkeikäisten kanssa, että kohta loppuu työntekijät ja palvelut.
Katotaan, mitä tulee, ei voi ennustaa...
Laittakaa mulle huomenna hyviä fiiliksiä yhden maissa, kun letkut on nieltävä Sad
Mikä vois kuvata, voisko merkkarin neliö vai...mikä tätä
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #190 : 30.10.2008 19:21:03 »

Onneksi olkoon puolivälin politiikko! Hieno suoritus! Seuraavalla  tuplaat tuplaten korkeutta ja sitten on vientiä.
Nyt kyllä huokaset ja levähdät! Oli ehkä onnesi, että saat katsella sivusta kun toiset hakkaa päätä seinään, ei tule nimittäin hyvät ajat missään kunnassa, olet varmaan huomannut!  Wink

Minäkin valvoin viime yön. Nousin ylös kun ukko keitti yöllä puuroa, puuro kiehui ja itse isäntä nukkui istuallaan. Olen sanonut, että en enää rappaa niitä pohjaanpalaneita.  knuppel2

Mutta loppu-unet menivät!

On huomattu, että joka koulussa on sellaisia yliagressiivisia lapsia, joille pitää olla oma avustaja koko ajan vieressä. Saavat kauheita raivonpurkauksia, eikä kukaan voi mitään...itkevät sitten itsekin, kun näkevät mitä ovat saaneet aikaan.

Mitä ihmettä tällainen? Vanhemmat itkevät, että kun kukaan ei halua hoitaa.

Mitä Pluto teki vuonna 2000 tai 1999? Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #191 : 30.10.2008 20:47:56 »

plutostako sinä etsit vastausta agressioon?
1999-2000  pluto aspect_tri jupiter,
  pluto  jousimiesaspect_kvi jupiter  :harka:tää ois kait selittävin pinnanalaisten agressioiden synnyttäjä,jotka purkautuvat konkreettisesti sosiaalisessa tilanteessa ulospäin, pluto edustamassa tiettyä sukupolvea ja  jupiter sosiaalista planeettaa,
mut ei yksin nuo,
 saturnus on ollut  harka:ssä,turvattomuutta tai ylihuolehtivuutta,painostusta,
kosketuksen puutetta?jolloin omat fyysiset rajat jäävät epäselviksi?
 uranus on tehnyt jossain vaiheessa  aspect_squ saturnus,
eli rajukin uhmaikä?kiinteissä merkeissä,
 jos se on jäänyt jemmaan? läpielämän aika ajoin purettava?
 pluto on yhtynyt jossain vaiheessa  chiron:iin,"vapaus on suuri vankila" tavallaan,
niin  neptunus kuin myös  uranus ovat yhyttäneet alasolmun jossain vaiheessa,
joku kollektiivinen "velka" ja maksetaan nyt takaisin kun  chiron aspect_con kuunsolmu?
ei koskaan yksi planeetta selitä,
ja henk.kohtasilla kartoilla maholliset stelliumit ja tulinen mars,
nimim. hallitsemattomia raivokohtauksia nuoruudessaan saanut,
stellium,tulinen mars ja kvinkunssejakin löytyy,tuokin  pluto aspect_kvi  saturnus ja  uranus aspect_kvi jupiter,
hyvää päivää kirvesvartta,älä tule lähelle kun näen punasta,
ja hyvinkin alistava kasvatus,samalla turvallinen,
ja samalla vapaa,eli kun toisesta vanhemmasta halusit irti niin toisesta ei välttämättä ollut turvaa,opit omillesi ja kuitenkin kaipasit turvaa,
kvinkunssin sisäinen ristiriita,
ja
muuten just tänään yks nainen kertoi entisestä työstään erityiskoulussa,joka teki yhteistyötä psykiatrisen sairaalan kanssa,
eli opettaminen on hyvin vähissä kun suurin osa ajasta menee "mattojen rullaamiseen" ja rauhottamiseen,
onko meillä huutava sylipula?Huh?

jännä miten eri tavalla me ihmiset reagoimme asioihin,( askendentti?)ja kuu?
toinen kokee pelotteluna,mikä toiselle on raivostuttavaa tai sinänsä yhdentekevää,
kuolema lisäaineisiin sinänsä yhdentekevää,
mutta raivostuttavaa ,jos en ole voinut vaikuttaa elämääni omilla valinnoillani niin halutessani,kaikenlainen manipulointi raivostuttaa,
joo,minulla on tr  chiron aspect_opp mars ja "ole varovainen miten esität asiat",
vielä tuosta rojujen tuottamisesta,
aamulla kävi vessan korjaaja,
huuhtelunapikka ei toiminut,
hän sanoi itsekin että nämä nykyiset "vettä säästävät" napikat ovat per.....stä,
ensinnäkin ne jätetään tehtaan jäljiltä säätämättä eli ne useinkin asennetaan antamaan liian vähän vettä,toisekseen ne eivät muovitötteröinä (stryroksiakin siinä!)
kestä kovinkaan kauan,itse ei voi korjata tai puhdistaa,
summasummarum,säästämmekö tällä kaikella edes sitä vettä???

 kuu on kriittinen loppuasteillaan  skorpioni
ja puolisekstiili  pluto:oon,
joka taasen perhesurmiin liittyen on  aspect_con juno (vaimon rooli on nyt Julian)
ja  aspect_con Diana,jonka roolia vähän ihmettelen,
kuun jumalatar,(seköhän se muuten valvottaa kuitajoita?),
hopeinen jousi,nuolet ja vaunut (oma unikin hopeaa..)
viittaako se elämän hopealangan katkaisuun?
synnytyksen ja lasten suojelija?
metsästyksen jumalattarena kyllä näkyy,hirvipeijaisiin kutsuja viisin kappalein paikallislehdessä,
joo,
pluton puolisekstiilillä on pakko työstää kotitehtäviä  kuu
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #192 : 30.10.2008 22:09:03 »

Tosiaan kriittinen Skorioni-Kuu! Tässä sitä äreyttä lisää...

Juttelimme juuri työssä, että näitä aggressiivia lapsia on yhtäkkiä esi- ja ykkösluokalla vähän joka koulussa.
Ainakin meidän 'lapsi' on kasvanut rakkaudessa ja hoivass, vanhemmat lapset ovat enkeleitä.

Mutta rakennetaan uutta taloa, äiti opiskelee jne. niin kyllähän siinä lapsi hyökkää tätä kaikkea vastaan tunteillaan.

Ja tämä suorittaminen, kaiken saaminen viimeisen päälle, kai ylittää jotakin pistettä, mitä Plutokin katsoo pitkään. Katsokaa mitä taloja nykyajan ihmiset rakentavat. Nehän ovat suorastaan linnoja! Kamalaa kun ajatteleekin niitä lainojen määriä!

KYllä lapset reagoivat pakostakin!  Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #193 : 30.10.2008 22:19:03 »

tai talojen ylläpitokustannuksia näin kansantaloudellisesti ajatellen..
mut siinäkin rakentamisessa on niin hemmetin tiukat säännökset joka hemmetin villan paksuudelle ja eristämiselle ja lumiesteelle jajaja..
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #194 : 30.10.2008 22:45:20 »

tuosta lasten reagoinnista, niin joku tutkija jossain haastattelussa sanoi kun oli puhe näistä kouluammuskeluista, että mitä kouluissa nyt niin sitä seuraavaksi työpaikoilla.

Kuulemma Yhdysvalloissa on jossain työpaikoillakin jo metallinpaljastimet etc.

Crazy world we live in! 
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 78
  Tulostusversio  
 
Siirry: