Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 70
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro 2)  (Luettu 884789 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
mondo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #150 : 27.10.2008 10:11:54 »

Smiley pastellisävyt käy kaikki ja ruskan värit luonnossa on hienoja (kotona olen näköjään pitäny koko viikon älytöntä oranssimustaa leopardipaitaa). Hampaisiin ottaa lähinnä se klassinen agressiivisuutta herättävä huomioliiviväri ja yleensä 'likaset' sävyt. Kyllä kaverit silti töissäkin tietää, etteivät laita kirkkaan oranssia paitaa tai tarjoo semmosta mappia mulle  :Smiley

Tuli lasipallofiilis, kun eilen karttaa tehdessä laitoin paikaksi Lahden (sopiva isompi paikka suht lähellä) ja paria kirpputorikassillista päätin viimeistään tänään toimittaa pois, kun olen vapaapäivällä. Ne liput on tossa pöydällä ja saarnaajaa nyt löytyy mihin vaan kattoo, mutta linja-auto....no se olis ollu parempi valinta, kun takajarru jumitti nyt aamusta (meillä on ladossa pysäkkitolppa, mutta autoa ei tule, vaikka sen laittais pystyyn ja odottais ikänsä). Haikailin muutenkin hyvää kaveria käymään tai jotain kahdestaan-juttua. Nyt ei enää puutu kun tulkinta näihin yön- ja päivän uniin.

Vai uusikuu käsillä. Mä olen semmonen syntyjään ja siitäköhän johtuu, että tekee taas mieli hävittää turhaa. Eilen muutenkin tuli ihan outo olo, että kaikki muuttuu ja häipyy. Mietin, että tyhjennän lähes kaiken ja alotan jotenki alusta. Onhan kuu lähellä mun Mc:tä = minä teen. Taidan tehdä vähän näkyvää jälkeä, räjäyttämättä. Kuulla on nelkkari jupiteriin, mutta ...olkoon. Ei kaiken tarvii niin nappiin mennä.
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #151 : 27.10.2008 11:42:38 »

Nikille.. mateve,mitä sinä sanot 1. säteestä,sinä tiedät nämä jutut,
ja mutta kun chironin tehtävästä on sanottu,että meidän pitää nimenomaan löytää se eläimellinen puolemme ja yhdistää se tähän ajatteluumme,se kentaurin hahmo muistuttamassa,
tarkkaan kohdistettua energiaa, pinnan alla räjähtää,kun on porattu tarpeeksi syvälle.
Piti oikein tutkia noita muistiinpanoja sillä nuo säteet ovat niin opettelussa koska ne ovat sitä korkeampaa tietoutta ja itse vasta alkanut ymmärtämään jotakin, joskus.
Siis 1.säde se on Vulkanus ja Pluto planeettoina, kuvaa siis maan syvyyttä, yhteyttä kivikuntaan, aineen puhdistumista ja sen kohottamista valoon. Muodon kuolemaa ja sielun vapautumista, on inhimillinen psyyke. Persoonallisen tahdon taipumista korkeaman itsen/sielun tahtoon.
Kestävyys, jatkuvuus ja ponnistelu.
Kyllä  chiron näyttää meille missä haavamme ovat, kyllä, ajattelulla löytää se tapa millä puhdistamme haavojamme. Viisautta on käsitellä asiaa ennenkuin räjähtää, voi tulla pahaa jälkeä jos ei nöyrry ymmärtämään että tarvitaan korkeampaa apua tilanteeseen, siis nosta asia ylös, valoon, niin se kirkastuu siksi viisaudeksi mitä se pitää sisällään.   
Alice Baileyn kirjoistahan tätä tietoa löytyy....
Sorry... tämä meni ohi topikin mutta laitetaan tähän vielä että uusikuu  skorpioni ja minulla se on 9h. ja on uutta puhdistusta menneistä tulossa mahdollisuudeksi. Lähden katsomaan tytärtäni ja pientä  leijona lastenlasta joka puhuu kuulema kovasti....

smitten  Mateve

tallennettu

mateve
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #152 : 27.10.2008 17:28:42 »

mitenhän meijän "omat" astroehokkaat ovat pärjänneet?

Ai niin, Kaurisenergiaa ja Elektra - miten kävi?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #153 : 27.10.2008 19:24:38 »

Kauris MELKEIN pääsi!  coolsmiley  Siis jos olisin saanut 6 ääntä enemmän, olisin päässyt varasijalle!

Sain siis oikeesti paljon enemmän ääniä kuin kuvittelin. Enhän kampanjoinut juuri ollenkaan mitä nyt soittelin suuta hieman yrittäjäfrendeille. Tänään yksi äänestäjistäni tuli onnittelemaan äänisaaliistani ja sanoi että jos olisin malttanut laittaa nettisivut niin olisin mennyt kirkkaasti läpi... ( Ja transiittina siis  jupiter DC:llä eli olis kannattanu panostaa enemmän koska suosio on taattu)

Mutta tämä eka kerta oli siis iloinen yllätys, sekä minulle että kavereille, joilta tuli viestejä pitkin iltaa. Eiku ens kerralla suoraa Arkadianmäelle!  Grin

Entäs Elektra?
« Viimeksi muokattu: 27.10.2008 19:32:54 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #154 : 27.10.2008 19:46:16 »

Voivoi, mitähän transiitteja liikenteessä, niin huono päivä ollut - päätä särkenyt julmetusti, paha olo ja vielä menin töissä vetämään isolla artisokkatölkillä vetämään peukaloni ihan täysin auki - voi sitä veren määrää, aivan mielettömästi verta tuli!  Lips Sealed Nyt sormi paketissa, ai että, kyllä harmittaa!  Sad Jotain huonoja transiitteja meneillään!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #155 : 27.10.2008 22:27:55 »

Kauris MELKEIN pääsi!  coolsmiley  Siis jos olisin saanut 6 ääntä enemmän, olisin päässyt varasijalle!

Sain siis oikeesti paljon enemmän ääniä kuin kuvittelin. Enhän kampanjoinut juuri ollenkaan mitä nyt soittelin suuta hieman yrittäjäfrendeille. Tänään yksi äänestäjistäni tuli onnittelemaan äänisaaliistani ja sanoi että jos olisin malttanut laittaa nettisivut niin olisin mennyt kirkkaasti läpi... ( Ja transiittina siis  jupiter DC:llä eli olis kannattanu panostaa enemmän koska suosio on taattu)

Mutta tämä eka kerta oli siis iloinen yllätys, sekä minulle että kavereille, joilta tuli viestejä pitkin iltaa. Eiku ens kerralla suoraa Arkadianmäelle!  Grin

Entäs Elektra?

Onnittelut äänisaalista Kauriille!! Muistin eilen sinut vasta kun olin väsyneenä sulkenut tietokoneen, eli en nähnyt tuloksiasi... Se ketä täällä äänestin meni ekalle varalle ja siskoni turunpuolessa ei myöskään päässyt toiselle kaudelle, on varalla hänkin.
tallennettu

Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #156 : 28.10.2008 11:04:07 »

No voi perhana! Aika hyvä saalis kuitenkin. Smiley Ei kun sinne Arkadianmäelle sitten seuraavaksi vaan!
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #157 : 28.10.2008 17:43:58 »

Kiitos kiitos -vaikka tuo äänisaalis ei niin suurensuuri ollutkaan, niin silti jos olisin kampanjoinut ja laittanut nettisivut niin olisin todennäköisesti päässyt. Että sikäli harmittaa ja samalla taas on hyvä mieli kun uskalsin lähteä ehdokkaaksi omana itsenäni ja sain jopa kannatusta.

Rapu-mieheni ehdotti, että seuraavaan lehtikuvaan lisätään ammattinimikkeen jälkeen sana "hörhö". Ja mikä ettei, sillä aion alkuvuodesta perustaa oman keskusteluryhmän hörhöille.

Mutta aiheeseen. Where is nikki?  :Smiley

kuu lähestyy Marsia Skorpparissa. Intensiivisiä tunteita, räjähdyksiä tiedossa? Samalla tuo kaksikko tekee neliön  chiron:iin. Mitäs taas... Joku julkkisnainen saa keskenmenon ja ampua paukauttaa jonkun? Tai joku mies ampuu mustasukkaisuuden puuskissa vaimonsa?
« Viimeksi muokattu: 28.10.2008 17:50:07 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #158 : 28.10.2008 20:29:42 »

Onnea Kaurisenergialle kuitenkin upeasta aloituksesta politiikan maailmaan, luulempa niin, että nyt sua varten on vielä jokin muu tehtävä ja katellaan sitten seuraavat vaalit!
Niin ja ehdit hörhöillä tässä välillä Wink
Täällä päässä nuo jännitys-fiilikset on tykyttäny jo rintalastassa ja päässä. Ahdistava ja painostava olotila. Kaikki asiat kaatuu, toinen toisensa perään. Tarkoitus niilläkin on, mutta silti vetistyttää Cry
Kun ystävä pettää ja portit sulkeutuu niin täytyy myös katsoa itseään sisään ja ulos. Sekään ei aina riitä, selityksiä kun ei vaan aina tule eikä ole.
Kaunis kuulas päivä ja aurinkokin pilkisteli tuli ihan mieleen puolukankeruu reissut silloin joskus ennen.
Päähäni sain uusia värisävyjä ja piristystä se on sekin. Skorttarille punanen sopiikin ja niin myös ravulle Wink
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #159 : 28.10.2008 22:39:02 »

kiitos mateve,
"persoonallisen tahdon taipumista korkeamman itsen/sielun tahtoon"
plutomaista,tr  venus aspect_squ pluto oli itsellä,
elikkä merkityksellisiä puoltoäänien muistelua vanhalta matikanopelta,
kummallisia kohtaamisia/keskusteluja kuin viitoittamassa tietä,
vaan itselle on epävarma tuo suunta,kun se jotenkin muovautuu niin itsestä riippumatta tai itsen ulkopuolella,muut määrittelevät minut,arvottavat vaikka vanhoilla arvoilla, ja silti minun pitäisi alkaa tehdä töitä tuon suunnan mukaan,
onko se oikea?äh!
ja
Ebenia,oisko ollut sulla  mars:n paluu ja sen tr  aspect_kvi jupiter oinas:lle,
sopisi tapaturmaan,verenvuotoon ja päänsärkyyn,myös tr  pallas 20? kaksoset?
ja
Mondo,
tulkintahan löytyy sieltä Saarnaajasta,
vaikka siitä litanniasta :
"Kaikella on määrähetkensä,
aikansa joka asialla taivaan alla."
tai meikäläisen pessimismiin sopiva:
EI MITÄÄN UUTTA AURINGON ALLA,turhaa tuulen tavoittelua kaikki tyynni..

ja mitäs te oikeen hötkyilettä,
uusikuukin on vasta poltoissaan ja te  teette jo neliöitä,
 :kuu:4  skorpioni
 aurinkoskorpioni sanoo astro com.
ja kuu-ruokaan liittyvää tuo Kiinan touhu on tosissaan huolestuttavaa,
ensin oli melamiinia maitokorvikkeessa,nyt sitä on jo kananmunissa,
ja mitenkähän tuo hävitys tapahtuu kun siellä on jo kuollut supikoiria tuohon aineeseen,eikun vaan luonnon kiertokulkuun kertaantumaan,
se perisynti,ahneus,
 kuu skorpioni ja Euroopan viineistä löytyy kasvinsuojeluaineita,
aatelkaa jo tuota sanaa,suojeluaineita, tickedoff
varmuudenvuoksi torjutaan hometta,jottei jäis väki juottamatta ja lantti kilahtamatta kukkaroon,
tähän en malta olla laittamatta uutista että tuossa meidän rakkaassa "kotimaisessa" ruisleivässä on sitten about 10 % suomalaista ruista,
loput tuodaan itä-euroopan maista,
ja tuo suomen suosituin ruispala on mitä luultavimmin "raakaa",
ruis kun vaatii tunnin kypsyäkseen ja sisältää myrkyllisiä aineita raakana,
siksi sitä ei muuten syötetä viljana elukoille,
toisekseen siinä on liian vähän energiaa elukoille syötettäväksi,ei siis kannata,
eikä suomalaisen viljelijän kannata?? viljellä sitä kun ei siitä saa palkkaa,
oisko sen 10% leivän hinnasta,
että luomuviiniä,-leipää ja -saarnaa...
sitten
kaurisenergian ennusteisiin,
keskenmenoon liittyisi retromerkurius,
mut muuten maailmalta uutinen:
Somaliassa kivitettiin,KIVITETTIIN ( chiron!) nainen kuoliaaksi aviorikoksen takia,
neliö on miehinen,mars on miehistä tekevää,
no toisaalta voishan siinä olla  skorpioni:iin liitettävää parantavaa energiaa,
vielä  chiron.n kanssa,
samalla hyvin kiinteä,intensiivinen energia ja kuitenkin liikkuva,
mielenosoitusta,
pakkolomautuksia vastaan?
henkilökohtainen sisäinen polku,
josko se polunpää löytyis?
nämä siis ilmassa huomenissa,
ko työ marshötkyättä,
nii
ja onnee etustajat,ehokkaat,
Elektrallekin,kuulin hänen iänensä,vua kertokoo iha ite jahka tokenoo...

unesta yksityiskohta,
ojensin äidilleni salin pöydälle kaksi hopeanväristä lahjanarurullaa,kun hän paketoi joululahjoja,tuo naru oli tosi kaunista kimaltelevaa (ei minun makuuni,mutta silti kaunista) ei tasaleveää,vaan siinä oli kuviona jotain rusetteja tai vastaavaa,
(mistä ihmeestä mieli voi poimia tämmösiä ja miksi??)
ja
sitten vastapainoksi kaadoin ison paskakasan kumolleen,
(etsinköhän sitä viisasten kiveä?)
ja veljen perhe odotti kärsimättömästi minua kyytiin,
oliks tuo nyt sitte tuo  venus aspect_squ pluto,
vai kaikkee edellisiä yhessä?

saarnaajassa panetellaan naista...
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #160 : 28.10.2008 23:46:09 »

Tuo Kiinan touhu kyllä kuulosti todella huolestuttavalta. Tyyppi oli itsekseen tehtaillut näitä myrkkyjä jossain omassa tehtaassaan ja sitten saanut niitä myyntiin. Oliko itsekseen päättänyt korjata väestöongelmaa... kukapa tietää... Kuulemma näitä myrkytettyjä maitojauheita oli poltettu siellä. Näin luin uutisista. Kanamunista en ole kuullut mitään.

Viljelystä enkä viljastakaan myös tiedä mitään, joten enpä sitä kommentoi, mutta tähän viini uutiseen...

Nämä ruotsalaistutkijat olivat myöhemmin korjanneet, että pitoisuudet ovat niin pieniä, että ei niistä ole vaaraa terveydelle. Olisko ollu nää samat tutkijat, jotka aikoinaan väitti että ranskalaiset perunat ja sipsit aiheuttaa syöpää ja joutuivat myöhemmin vetämään tutkimuksensa pois virheellisinä.

Ihan minun mielipiteeni, mutta jotenkin sellaista pelottelua on ilmassa. Kyllä tuohon ruoka ja lisäaine kysymykseen varmasti löydetään jokin ratkaisu. Ilman pelottelua ja uhkakuvien maalailemista.

kuu skorpioni ja pysyy pää kylmänä, vaikka maailmalla miten tuulee...

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #161 : 28.10.2008 23:58:40 »

tuo kivittäminen,
ei yksin  chiron,
vaan ensin tuomio, merkurius vaaka,
sitten  :mars:16 skorpioni miesismi-muslimi,mies määrää seksistä,omistus,
 :jupiter:16  kauris sosiaalinen kivitys,
 chiron 16  vesimies kipu
puolisekstiili on vaarallinen aspekti,joskus jopa kuolemaksi,jupiterilla

Lizzy
ei se ole pelottelua,
energian määrä on vakio,
ei se sieltä maastakaan mihinkään häviä muuta kuin kiertoon,
ja jos maata on rasitettu vuosikymmeniä "suojeluaineilla" niin puhdistuminenkin vie toisen mokoman,
OIS AIKA herätellä ihmisiä vaikuttamaan omilla valinnoilla,
vastuunottoon, saturnus neitsyt,
eikä pistämään päätä pensaaseen tai lakasemaan roskat maton alle,
kyllä se  kauris pluto ne sieltä tomuttaa silmille jossain vaiheessa,
realiteetteja
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #162 : 29.10.2008 00:21:55 »

Tottakai. Luulen, että kunhan Pluto pääsee Kauriiseen niin paljastuu vielä monen monta asiaa, jotka huolestuttavat. Realiteetti on se, että ihmisiä on täällä liikaa ja siksi luonnonvarat eivät tule riittämään. Kun juuri tehokkuuden ja suuremman määrän ruokkimisen takia noita aineita on käytetty. jne. jne. se on noidankehä, joka ei voi enää jatkua. Nyt täytyy tosiaan löytyä toinen tie. Juuri omien valintojen ja vastuun kautta.

Mutta ja mun mielestä ISO Mutta on se, että ihan laajemmat tahot ja ylisuuret yhtiöt vois herätä vastuuseen. Olen kurkkuani täynnä pienen ihmisen suunnatonta syyllistämistä kun SUURIMMAT luonnonvarojen väärinkäyttäjät ja kestävyyden tuhoajat ovat isoja organisaatioita, joiden rinnalla pieni ihminen voi vaikuttaa aika ikävän vähän ostamalla luomua tai käyttämällä energiansäästölamppuja jne. Tottakai sekin on tärkeää, mutta siis pointti on se, että niiden suurien saastuttajien OLIS AIKA tajuta jotain. Julmaa, mutta totta. Luulen ja uskon, että useat yksityishenkilöt tuntevat vastuunsa paremmin kuin nämä isommat tahot. Mun mielestä se on vaan väärin, että yhtiöt saa myydä mitä vaan ja sitten kuluttajien pitäisi olla sormet ja tuntosarvet pystyssä ja ultratietoisia. Jotain vastuuta on myös yrityksellä myymistään tuotteista. Näin minä olen pähkäillyt sen pohjalta mitä tiedän. Tuolla pelottelulla tarkoitin lähinnä ristiriitaisia tietoja, joita viestimissä näkee. Juuri näiden yhtiöiden toimesta, jotka pelkäävät markkinoiden kapenevan, jos oikeaa tietoa pääsee ihmisille. Missä kohtaa siinä on vastuu ja kenellä? Jos ihmisiltä pimitetään tietoa? Kysyn vain.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #163 : 29.10.2008 01:10:14 »

Alkoi niin kiehumaan kun mietin tätä, että pakko jatkaa vielä tuosta vastuu kysymyksestä.

Missä oli vastuu silloin kun tupakkaa alettiin viljelemään ja sen terveysvaikutuksia alettiin vasta paljon myöhemmin tutkia ja ne olivat huolestuttavia yhtiön kannalta, joten niitä piiloteltiin tai sitten heitettiin kehiin ristiriitaisia ja täysin vastakkaisia "tutkimustuloksia". Nykyään terveysvaaroja ei voida enää kiistää millään, mutta tupakkayhtiöiden toimesta tupakkaan on lisätty vielä lukemattomia myrkkyjä ja yhdisteitä, jotka tehostavat nikotiinin imeytymistä ja näin saa aikaan suuremman riippuvuuden. So. ihmiset ostavat enemmän tupakkaa. Tämä tieto on terveysasemalla olleesta ilmaisjakelu esitteestä tupakointiin liittyen. Niin ja alueella jossa on viljelty tupakkaa, ei voi pitkään aikaan viljellä yhtään mitään. Ei edes tupakkaa.

Sitten tämä loistava keksintö kännykkä. Nyt on ollut ihan todellista huolta siitä, että kännyköiden lähettämä vielä jokseenkin tuntematon radioaalto säteily saattaa tulevaisuudessa aiheuttaa oikean syöpäpommin. Asiaa selvitetään ja siitä kiistellään koko ajan. Kuinka moni mahtaa tietää totuuden? Mutta ainakin olen lukenut hyvin ristiriitaisia tutkimustuloksia aiheesta. Epäilemättä kännykkäyhtiöt taistelevat viimeiseen asti, jotta heidän kannaltaan ikävät tulokset eivät pääsisi julkisuuteen. Toiset tahot ovat veikanneet tupakan ja asbestin tasoista baliikkia kun tietoa on enemmän niin että sitä ei voida enää kiistää.

Ääriesimerkki, katselin tässä Jimiltä olisiko ollut noin viikko sitten todella mielenkiintoisen dokumentin. Dokumentissa kerrottiin kuinka Yhdysvallat oli II Maailmansodan aikaan halunnut voittaa hinnalla millä hyvänsä ja halusi rakentaa ydinpommin. No sitä varten tarvittiin tiedemiehiä, isot tilat ja paljon ihmisiä. Rakennettiin pikavauhtia keskelle aavikkoa kokonainen kaupunki, jonne houkuteltiin ihmisiä töihin. Koko touhu oli hyvin salamyhkäistä kukaan ei oikeastaan tiennyt minkälaisesta projektista oli kyse. Tarvittiin uraania ja sen tekemiseen isot hallit. Halleissa nuoret naiset säätelivät vipuja ja pitivät huolen, että ne olivat oikeassa kohdassa. Kukaan näistä naisista ei tiennyt miksi. Eikä kukaan kai sitten paljon kysellytkään.
Kun kerran oli katto pään päällä ja töitä. Valtion hyväksi, kuulemma.

Ydinpommi saatiin valmiiksi ja kun alueella tehtiin testi niin laadittiin jo valmiiksi uutisilmoitus asevaraston räjähdyksestä, joka oli aiheuttanut kummallisen suuren pamauksen ja valoilmiön.

Sodan ollessa jo lähellä loppua tiedemiehet keksivät plutoniumin, joka oli vieläkin tuhoisampi aine. Mutta tuntemattomampi ja pommi teknisesti hankalampi toteuttaa. Pommi saatiin aikaiseksi, mutta kukaan tiedemiehistäkään ei tiennyt varmaksi seurauksista. Tiedemiehet eivät tienneet miten aine reagoi ilmakehässa olevan vedyn kanssa ja tuloksena olisi saattanut olla KOKO maapallon ilmakehän syttyminen. Luojan kiitos näin ei käynyt.

Minä niin toivoisin, että kun näitä "suurenmoisia keksintöjä" kehitellään niin jo siinä vaiheessa voisi miettiä vastuukysymyksiä ja terveydellisiä seikkoja enemmän kuin taloudellisia.

En ole ikinä viljellyt mitään enkä ole kummoinen mestari keittiössä, joten tuo ruokapuoli tai maatalous ja luonnonvarat ovat itselleni vieraampi alue.

Mutta noita vastuukysymyksiä olen miettinyt paljon.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #164 : 30.10.2008 00:06:27 »

kännykästä voi erota,
tai ei mene naimisiin ollenkaan,kyllä se onnistuu,kaverit ei vaan tykkää,kun sua ei koskaan tavoita......
kännykän säteilyvaarasta on kirjoitettu Ruotsissa kirja,en muista nimeä,
Suomen Heidi Hautala on muistaakseni ollut tuossa jotenkin mukana,
ainakin tutustunut opukseen,
kännykkäteollisuus vähättelee vaaroja,bisnes on bisnestä,
antaa kansan "paistaa aivojansa pannulla",
kiinteä puhelin lakkautetaan maaseudulla,isä jää telepatian varaan vapisevine käsineen,
puhelinlinjat ovat valmiina,maksut suuria,mikä siinä on kannattamatonta??
demokratia on diktatuuria monessa asiassa,digiboksilla ei signaalia,
ostatetaan rojua rojun perään,
todellakin,hyvää pohdintaa Lizzy,
missä on jättiyhtiöitten vastuu?
palvelutkin ulkoistetaan suurille firmoille;siivooja saa kenkää että kopse käy,
kuka välittää?
ihmisiä liikutellaan kuin pelinappuloita suurissa kuntayhtymissä,
shakkimatti ja motissa oot?
kun tuo valta on rahalla niin ei siihen pysty vaikuttamaan kuin rahalla,
valinnoillaan,boikotoimalla,
ei auta kirjoitukset ministeriöön tahi firmalle suoraan,
on yritetty,kun tarpeeks  tickedoff
suomalainen kääntyy vissiin saturnisesti sisäänpäin ja ampuu ittensä kun tarpeeks pännii,tanskalainen nousee osoittamaan mieltään ampumisen uhallakin?
tietoa pimitetään jotta kansa pysyisi hallinnassa

motivaatioita kantsii aina pohtia ja kyseenalaistaa,
omiakin,
niitä varsinkin..

vuoroviljely on viljelyn onnistumisen kannalta olennaista,
maan köyhtymisen estämiseksi kuin myös rikkaruohojen vähentämiseksi,
että välillä "ruohoa" sinne tupakkipellolle..

kuu 17  skorpioni
yhtymä marsiin,
ja oma retrovenus tosa noin,
eikös tuota ollut piikikästä arvojorinaa yllä?
tuo retrovenus on muuten kääntynyt progekartalla eteneväksi 17.1.1979,
eli jos peräytyvä liittyy karmaan niin tuolloin jo! olin sujut?
pitää kaivella päiväkirjoja mitä tuolloin tapahtuikaan,kun oli neito kauneimmillaan..
ja
onkos nyt sitten uutta karmaa kun v. 2001 on sitten  mars kääntynyt peräytyväksi progekartalla,juuri näihin aikoihin,28.10.,
sattuikin silimään,
äidin kuolinvuosi,muuta en siitä muistakaan
tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 70
  Tulostusversio  

Siirry: