Meikäläinen on taas vähiten kevytkenkäisin (eli olen enemmänkin konservatiivinen&pidättyväinen) tyyppi mitä tiedän ja on noita lävistyksiä ja mustetta laitettu nahkaan
Olen tosin huomannut, että jotkut pitävät minua (varmaan just ulkonäön/olemuksen takia) miehiin menevänä tai sellaisena jolla on varmasti ollut pirusti ukkoja
Tutkimus: Tatuointi tekee naisesta miesten silmissä kevytkenkäisen
http://www.hs.fi/tiede/Tutkimus+Tatuointi+tekee+naisesta+miesten+silmiss%C3%A4+kevytkenk%C3%A4isen/a1370570028252Pitääkin tsekata Laasasen blogista, että joko se on älynnyt nostaa tämän jutun puheenaiheeksi
Tuli just suomi24.fi:llä vastaan loistava kommentti, joka tiivistää Rauman murteella mistä tuossa lainauksessa ja ylipäänsäkin koko hommassa on kyse:
"Naise elämää? Jos sää ole itsenäine, sää ole pelottava. Jos sää ole ystävälline ja ymmärtäväine, sää ole liian kiltti. Ku sää sano, mitä sää ajattele, sää ole rääväsuu. Jos sää ole hiljaa, on sus jotta kummallist. Jos sää anna, sää ole helppo nakki. Jos sää pihtaat, haeta joltain muult. Yritä täsä sit olla. Jua pari lasi kuaharii. Venytel tualis semmottos, et pää menee taakse ja kattelet maailmaa ylösalasi. Hiukka hianon näköst. Ei iloseks tulemiseks enemppä tarvita"