Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Osaako joku täällä tehdä syntymäkarttoja ja tulkita niitä hyvin?  (Luettu 5366 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« : 19.04.2018 15:05:45 »

En tiedä onko astrologian kautta mahdollisuus tulkita sitä miksi minulla on ollut menneisyydessä niin vaikeaa ja mitä tulevaisuudessa on luvassa?

Jos tällänen tulkinta tehdään niin mitä tietoja mun tarvitsee antaa?
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #1 : 03.05.2018 21:02:12 »

Tarkotan siis astrokarttaa!
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #2 : 04.05.2018 07:03:06 »

Päivämäärät, vuosi. Tarkka kellonaika milloin olet syntynyt ja syntymä kaupunki ja maa.
Minä en osaa tulkita kunnolla.
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #3 : 04.05.2018 13:21:09 »

Jospa löytyis joku jossain vaiheessa joka osais tehdä tuon ja vois tehdä ystävällisyyttään ilmaseks! Smiley ois mielenkiintoista kuulla mitä astrokartta paljastaa minusta.
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #4 : 05.05.2018 08:42:19 »

Sä pystyt tällä sivustolla tekeen ilmaseks ton kartan ja siinä on sellanen lyhyt kuvaelma sun kartasta. Tee kartta lukee etusivulla ja sieltä löydät sen mihin syötät noi tiedot.
Aloita siitä.
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #5 : 06.05.2018 14:09:16 »

Tein jo sen ja löysin siitä kuvauksesta osittain itseni. Smiley mulla oli aika monta juttua kaksosissa. Sitten yks planeetta tais olla härässä ja yks neitsyessä. Aurinkomerkki rapu.

En siis muista oliko ne planeettoja vai mitä, mutta kun aika monta planeettaa oli kaksosissa niin ehkä se selittää sen miks rakastun usein vaakoihin ja ois mahdollista saada myös suhde toimimaan vaakan kanssa. Vesimies, Kaksonen ja Vaaka taisivat olla kaikki ilmamerkkejä.
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #6 : 06.05.2018 17:03:02 »

Sä voit linkkaa sen kartan kuvan tänne niin sitten sitä voi ihmiset katsoa. Lisätoiminnoista voi laittaa kuvatiedoston tulemaan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: