Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 83
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uutisia - Newsflash  (Luettu 528595 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #255 : 13.02.2012 20:36:43 »

"Lisäksi hän haluaisi koirien ja kissojen omistajille pakollisen pätevyyskortin, jonka hankkiminen sisältäisi lemmikin pitämiseen liittyvää koulutusta."

Ainakin tästä olen ex-johtajan kanssa samaa mieltä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #256 : 15.02.2012 19:18:49 »

Voi taivas Cheesy Cheesy
Näistä oli jotain juttua...että muinaisjäänteitä, jotka on jääny roikkumaan lakeihin, ja näitä on kai vähitellen sieltä poistettu Cheesy Cheesy
En sitten tiedä, että jos joku vetää oikeuteen siitä että istuu miehensä sylissä linkassa, miten mahtaa käydä? Cheesy
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #257 : 16.02.2012 13:14:51 »

Jenkkien hassut lait johtuvat tästä:

Heillä on käytössä ns. case-law (kuten Britanniassakin), eli kirjoitettuja lakeja on tosi vähän ja koko homma perustuu ennakkotapauksiin. Niinpä yksittäiset tuomiot luovat uutta oikeutta ja tuomareilla on erittäin laaja valta keksiä kaikenlaisia rangaistuksiakin: Onpa esim. koiraansa liian pienessä kopissa pitänyt omistaja tuomittu itse viettämään olikossenyt viikon pienessä koirankopissa.

Systeemihän on muinainen ja barbaarinen, yksi ääliötuomari voi saada aikaan paljon pahaa. Samoin kertyy sitten täysin järjetöntä säädöstä/ennakkotapausta läjittäin muun maailman naurettavaksi.

 USA on tällä hetkellä mielestäni ikävä yhdistelmä poliisivaltiota ja barbariaa: Terrorismiuhan varjolla on ihmisten perustuslaillisia oikeuksia ja vapauksia leikattu rajusti ja samalla sitten kuitenkin yhteiskunta ei pidä heikoimmistaan huolta ollenkaan. Siellä  kuolee joka vuosi kymmeniä- vai olikos peräti satojatuhansia ihmisiä helposti hoidettaviin sairauksiin, koska ei ole varaa lääkäriin. Syöpäpotilaat heitetään ulos sairaalasta kesken hoitojen jos rahat loppuvat kesken.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #258 : 19.02.2012 13:02:41 »

Jenkit on kyllä tosiaan vajonnu osittain kivikauteen -

Tekstiteeveestä luin että Ruotsissa löyty 2 kk kadonneena ollu mies - Lumihangesta autonsa sisältä - hengissä !!! Oli huonossa kunnossa mut oli eläny ajan syömällä lunta -

2 kuukautta auton sisällä lumihangessa   Shocked
tallennettu

.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #259 : 19.02.2012 21:53:10 »

Varmaan vähän laihtunu - jäipähän jouluähky väliin   laugh
tallennettu

.
Indium
Vieras
« Vastaus #260 : 20.02.2012 15:08:45 »

Joo ei minunkaan kumpikaan etunimi oo listassa ollenkaan.  Grin


Hmm. Pienen kaliiberin uutinen maailmalle, mutta hämmentävä juttu minulle: Pitkästä aikaa, oikeasti parin kuukauden tauon jälkeen, luin maakuntalehteni kuolinilmoituksia, ja ensimmäisenä bongasin erään samaa alaa kanssani opiskelleen ihmisen nimen. Mitäs ihmettä hänelle nyt on käynyt...?! Ei koskaan oltu small talkia läheisemmissä väleissä, enkä tiedä olisiko meillä yhteisiä tuttuja joilta voisi kysyä asiasta lisää. Enkä edes osaa kertoa miksi tämä nyt niin häiritsee mua.  Undecided
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #261 : 28.02.2012 09:28:56 »

No höh. Täähän sit selittääkin sen, miksi ihmiset on niin totaalisen aivottomia  idiot2 Siis jos vaan tyhmemmät lisääntyy, niin ei ole ihme kun ei se älykkyys lisäänny.
Uunituore Niinistö vois lanseerata heti semmosen ohjelman, jossa vaan älykkäät ja muutenkin todistetusti fiksut ihmiset sais tehä lapsia, tai ne sais niistä lapsistaan jonkun tupla korvauksen valtiolta, niin ehkä tää meijjän tilanne sitten pikkuhiljaa paranis?
 Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #262 : 28.02.2012 14:16:05 »

Niinpä niin, älykkyyttä on niin monenmoista.
Sitäkin oon miettiny, että onko esim. musiikillinen lahjakkuus älykkyyttä sillä alalla?
Vai onko tää nyt sit sama, kun otettais sana musiikillinen lahjakkuus ja väitettäis että vaikka Eintsein oli musiikillisesti lahjakas fysiikan alueella? idiot2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #263 : 28.02.2012 17:11:33 »

Paljonkohan toi on toi 3,5-5 miljardia? Siis mikä on esim.  tieverkoston vuosibudjetti Huh
Vähän osais verrata  Huh
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #264 : 02.03.2012 14:50:43 »

Mitäs läksit, kikkelis kokkelis.. En ole koskaan diggaillut Twitteriä, mutta huono juttu niille jotka ovat käyttäneet sitä ehkä jopa johonkin ns. yksityisempään viestintään.

Twitter kauppasi kahden vuoden tweetit – “Karmivaa”

http://www.uusisuomi.fi/raha/120551-twitter-kauppasi-kahden-vuoden-tweetit-%E2%80%93-%E2%80%9Ckarmivaa%E2%80%9D

Mikäli oikein ymmärsin niin koko twitterin ajatus perustuu julkiseen viestintään, joten ei siinä kyllä voi yksityisyydestä puhua. Sikäli ymmärrän tuon, että sitten halutessaan yhtiö voi myös myydä niitä päivityksiä. Facebook on kirjautunut pörssiin ja sinne kaavaillaan lisää mainosmyyntiä. Suunnitelmien mukaan mainoksia alkaa tulee ihmisten statuspäivitysten lomaan mm.
Kyllä nämä kaikki sosiaaliset mediat on ennen muuta valtavia tietopankkeja ihmisistä ja tutkimuslaboratorioita. En itse kyllä laita mihinkään sosiaaliseen mediaan mitään mitä en voisi huudella ihan hyvillä mielin turuilla ja toreilla. Ja myös hirveitä roskaposti ja mainoskanavia näistä medioista tulee siinä vaiheessa kun ne alkavat kirjautua pörssiin ja tehdä tosissaan voittoa.

Oikeasti yksityiseen viestintään suosin itse edelleen sähköpostia ja puhelinta.  smiley6600
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #265 : 02.03.2012 15:32:43 »

Mikä on some?

mutta joo foorumeille kirjoittelusta taas en kyllä puhu mitään...  :Smiley Itse asiassa aika samoihin aikoihin itse aktivoiduin esim. silloisella astro foorumilla. Ennen vuotta 2004 minulla ei edes ollut omaa nettiyhteyttä, joten luonnollisesti foorumien ihmeellinen maailma avautui vasta sen jälkeen. Joskus 90-luvulla jengi oli tosi epäluuloista kaikkeen nettiin liittyvän suhteen. Esimerkiksi nettideittailua pidettiin ihan venäläisenä rulettina. No sitähän se tietyllä tavalla onkin, mutta nykyään se on jo luonnollisempi osa elämää ja avoimempaa. Ei sitä pidetä enää marginaaliryhmän juttuna vaan ihan tavalliset ihmiset tutustuvat ja rakastuvat netin kautta. ja toisaalta arviointikyky on myös nuoremmilla ehkä kehittynyt. Toisaalta sosiaalinen media on aika uusi juttu, että ehkä sen kanssa vielä opetellaan ja 90-luvulla nyt muutenkin kyynisyys ihan mitä tahansa kohtaan kukoisti. Se oli suurinpiirtein älykkyyden merkki näpäyttää nokkaansa joka asiaan.

Niin mitähän olin oikeasti sanomassa, en muista, mutta on se kivaa olla anonyymi netissä kirjoittelija.  Grin

tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #266 : 03.03.2012 04:13:10 »

Mihinkäpä Remu ei nykyään suostuisi?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #267 : 05.03.2012 23:08:49 »

Datsun <3
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #268 : 05.03.2012 23:59:07 »

PostimyyntiDatsun <3
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #269 : 07.03.2012 19:02:58 »

Missään ei osata enää kirjoittaa, ei uutista eikä mitään muutakaan.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/abit-menivat-erikoiseen-ansaan-yo-kokeessa/art-1288453554211.html
tallennettu
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 83
  Tulostusversio  
 
Siirry: