Minäkin olen kauris ja astrologia on sairauteni ollut vain vähäsen aikaa, luonteeltani olen todella jääräpäinen, ailahteleva ja teen itselleni järjettömiä sääntöjä ja oletuksia, ikään kuin maailma olisi mun kiva rubiikinkuutioni (vastareaktiot kertovat "totuuden" jäätävällä tavalla), jota sitten omassa sorkassani ohjailen. No huumorintajua multa löytyy, koska elämä on ollut 110% karua karkkia... Aina tullut menetyksiä, ei ikinä onnistumisia.. Olen työnarkomaani vaikka en töissä mitenkään loista, teen omat yksinkertaiset hommat omalla tyylilläni ja tarkkuudella. Olen ajautunut ehkä väärällea alallekin, mutta yrittänyttä ei laiteta.
Sosiaalisesti olen erakko, vaikea, vaikea, ihminen, joka on aika karu ja on tunteista kokenut vain parhaat kaurat

.... joskus vois antaa liekaa omalle sisäiselle pedolle, ettei aina tarvitse rajottaa itseään. Ihmiset kuvaavat minua fiksuksi, joviaaliksi ja ärsyttäväksi kusipääksi sekä mieheksi. Itse tunnistan lähinnä kusipäisyyteni, olenhan ailahteleva tyyppi...
Noi ennustukset sun muut joita olen lukenut kiinnostavat paljon, mutta harvoin otan elkeistä opikseni....noh elämä on oppimista ja tapani mukaan toimin varjoissa ja minimoin virheitä kaikessa loisteessani.
ps. toivottavasti viesti ei loukannut kuin mahd. suurta osaa tältä foorumilta