Sivuja: 1 ... 12 13 [14]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris - pyhimys vai paholainen?  (Luettu 167398 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #195 : 06.03.2011 22:28:08 »

Tuosta analysoinnista tulikin mieleeni, että päivä, muutama, takaperin eräs kaverini oli laittanut toiseen nettiympäristöön linkin hänen mielestään hyvästä biisistä. Kävin kuuntelemassa, tai ainakin yritin, mutten pystynyt kuuntelemaan kuin 2/4 biisiä sen yksitoikkoisuuden takia. Niinpä sitten päätin kritisoida ja analysoida biisin yleisesti viestiketjun perään. Biisi oli siis erään hyvin tunnetun dj:n versio Lady Gagan biisista "Just Dance". Tämä dj osaa kyllä tehdä ihan kunnollista musiikkia ja oli nyt mielestäni mennyt riman ali huimasti. Tämän mielipiteeni jaoin. Vastaukseksi sain, ettei ammattikriitikoiden mielipidettä olisi nyt tarvinut, kun biisi oli hyvänmielen biisiksi laitettu. D'Oh!

Minkäs minä sille voin. Jos musiikki on täyttä shittiä, niin se on. Mitä sananvapaudelle on tapahtunut?  :Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
PaperbackWriter
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #196 : 21.01.2012 18:41:21 »

Olen  aurinko  kauris enkä löydä itseäni työnarkomaani-Kauris -kuvauksesta ollenkaan. Olen laiska ja nautinnonhaluinen, stelliumi 2. huoneessa ehkä vaikuttaa asiaan? Siellä majailee  uranus, neptunus, aurinko, saturnus, kuunsolmu, venus ja onnenpiste Wink
tallennettu

- Show me that I'm everywhere, and get me home for tea -
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #197 : 21.01.2012 19:27:48 »

aurinko kauris pomo on kyllä  aurinko neitsyt paras pomo... Wink
tallennettu

tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #198 : 13.09.2012 19:21:05 »

Minäkin olen kauris ja astrologia on sairauteni ollut vain vähäsen aikaa, luonteeltani olen todella jääräpäinen, ailahteleva ja teen itselleni järjettömiä sääntöjä ja oletuksia, ikään kuin maailma olisi mun kiva rubiikinkuutioni (vastareaktiot kertovat "totuuden" jäätävällä tavalla), jota sitten omassa sorkassani ohjailen. No huumorintajua multa löytyy, koska elämä on ollut 110% karua karkkia... Aina tullut menetyksiä, ei ikinä onnistumisia.. Olen työnarkomaani vaikka en töissä mitenkään loista, teen omat yksinkertaiset hommat omalla tyylilläni ja tarkkuudella. Olen ajautunut ehkä väärällea alallekin, mutta yrittänyttä ei laiteta.
      Sosiaalisesti olen erakko, vaikea, vaikea, ihminen, joka on aika karu ja on tunteista kokenut  vain parhaat kaurat  tickedoff .... joskus  vois antaa liekaa omalle sisäiselle pedolle, ettei aina tarvitse rajottaa itseään. Ihmiset kuvaavat minua fiksuksi, joviaaliksi ja ärsyttäväksi kusipääksi sekä mieheksi. Itse tunnistan lähinnä kusipäisyyteni, olenhan ailahteleva tyyppi...
    Noi ennustukset sun muut joita olen lukenut kiinnostavat paljon, mutta harvoin otan elkeistä opikseni....noh elämä on oppimista ja tapani mukaan toimin varjoissa ja minimoin virheitä kaikessa loisteessani.

ps. toivottavasti viesti ei loukannut kuin mahd. suurta osaa tältä foorumilta  crazy2  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 12 13 [14]
  Tulostusversio  

Siirry: