Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris - pyhimys vai paholainen?  (Luettu 124678 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #165 : 19.12.2009 22:07:06 »

No niin justiin! Kokemuksellinen astrologia tuo ne todelliset käytännön elämän piirteet esiin. Wink

Kyllä rassaa omankin aurinko-merkin koulu-esimerkit, joita toistellaan joka paikassa,
ettei nyt vaan kukaan vedä hernettä nenään.  buck2
Pitäisi saada kunnon avointa keskustelua, että kyllä merkit ne huonotkin puolet omaa.

Lainaus
pluto kauris on nyt muuten yhtymässä Heraan ja pikkasen on niinku nähtävissä tämmöstä "matri-akkojen eiku -arkkojen" esiin /estradille nousua? Eller hur?

Haa..! Mutta samalla on tulossa tuo mainitsemasi mars 19  leijona pysähtyminen aspect_kvi:iin  merkurius kauris ,
niin joutaako matriarkkaiset hajatelmat kuitenkin romukoppaan..? Tongue
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #166 : 19.12.2009 22:16:07 »

Ei ne jouda, koskapa tuota naisenergiaa riittää teemana.
 ceres 29  skorpioni aspect_tri Heran roomalainen vastine  juno 29  kalat tällä hetkellä ja tuostapa tuo Juno siirtyykin sitten "sota-asemiin" tai ainakin uutta aloittamaan oinaspisteeseen samalla kun oinaan maskuliininen hallitsija  mars lähtee perääntymään.
Cereksen ja Junon kolmio jatkuu sitten tulikolmiona.
"Taakse poistu, sanoo akkavalta noin kuvainnollisesti.
Häätää ukkonsa ainakin tomuttamaan mattoja pihalle joulusiivouksessa jos ei muuta.
Hera -herre- valtias ja onhan tässä ollut puhetta esmes presidentin valtaoikeuksista.
Tr  pluto Hänen presidenttiytensä auringolla about.
 Mut kukas täällä asteroideista on kiinnostunut, niemand.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #167 : 29.12.2009 21:32:22 »

"Taakse poistu, sanoo akkavalta noin kuvainnollisesti.
Häätää ukkonsa ainakin tomuttamaan mattoja pihalle joulusiivouksessa jos ei muuta.
Hera -herre- valtias ja onhan tässä ollut puhetta esmes presidentin valtaoikeuksista.
Tr  pluto Hänen presidenttiytensä auringolla about.
 Mut kukas täällä asteroideista on kiinnostunut, niemand.

Ei kun jemand!

Anna tulla vaan nikki jos sulla on sanottavaa asteroideista. Saatikka  kauris-presidentistämme. Valtarakenteet kolisevat, se on selvää, Vanhasen Matti sai jo pahaa kritiikkiä vuoden mittaan ja kenties keskittyykin johonkin muuhun... (mikäs se Matin nousumerkki olikaan?)  

Valtapelit liittyvät varmasti Kauriiseen jatkossa.

muoks. niin lisäys että Vanhanenhan ei ole  kauris vaan  skorpioni, mutta tässä nyt ajattelin valtapelejä ja poliitikkoja noin yleisesti. Saturnusmaisesti.
« Viimeksi muokattu: 29.12.2009 21:36:12 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Victoriae
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #168 : 01.01.2010 22:23:42 »

Pistänpä minäkin lusikkani tähän Kauris-soppaan..Lucanne, sinun ajatuksiisi Kauriista on helppo yhtyä. Kun tässä ketjussa on keskusteltu Kauriin arkkityypeistä, niin minulle on Potter-sarjan Kalkaroksesta tullut aina mieleen oikein tyyppi-Kauris - niin hyvässä kuin pahassakin..
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC ja DC - KAURIS
Asc ja IC - RAPU
Venus&Mars&Jupiter - SKORPIONI
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #169 : 02.01.2010 14:45:28 »

Kaikkihan tietysti tuntee erilaisia kauriita, kaikki tuntemani  kauriit  ovat loistavia tyyppejä, mutta yksi piirre on yhteinen;  kauris miehet pitävät esim astrologiaa niin hölynpölynä että niiden aikana kannattaa jutella vaan tosi maallisista asioista. Kauppalehti tuntuu olevan ykköslukemistoa. Business, business
 kauris naiset ovat sitten sitä spiritualistisempaa kaurisluonnetta, mutta eivät uskalla antaa tarkkoja syntymätietojaan koska astrologia ei kuulu kristinuskoon ja se voi olla Paholaisesta kun ei löydy Raamatusta
En ole toki mennyt tyrkyttämään tapojani, mutta tuollaisia reaktioita on tullut vaan  kauris
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #170 : 14.01.2011 21:29:40 »

Transitoiva Pluto on vaikuttanut Kauriiden elämään jo jonkin aikaa. Samoin muutamat Auringon & Kuun pimennykset sekä Kauriissa että vastamerkissä Ravussa.

Mitä teemoja tästä on seurannut Kauriiden elämään? Kumpi puoli on nostanut päätään?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #171 : 14.01.2011 23:09:27 »

Ravulla nokkosihottuma ja jo neljättä viikkoa kestävä lentsu.

Kauriille tehdään avanneoperaatio.

Ei siis helppoa.  Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #172 : 14.01.2011 23:15:40 »

Mulle tehty 4 työtarjousta, korotettu (ja silti huono) palkka, melkein kihlat, sängynpäätytaideteoksena! Tuleva suuri saavutukseni!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #173 : 16.01.2011 20:00:39 »

Ravulla nokkosihottuma ja jo neljättä viikkoa kestävä lentsu.

Kauriille tehdään avanneoperaatio.

Ei siis helppoa.  Huh

Nythän transiitti-Saturnus liikkuu Vaa'assa tehden neliötä sekä Kauriiseen että Rapuun. Saturnuksen neliöissä monesti tuo terveys on hieman huonona, joten voisi liittyä tuohon.

Mutta meneehän se ohi.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #174 : 16.01.2011 20:10:22 »

Mulle tehty 4 työtarjousta, korotettu (ja silti huono) palkka, melkein kihlat, sängynpäätytaideteoksena! Tuleva suuri saavutukseni!

Onnea!  Smiley Kaurishan yleensä kiipeää sorkillaan hitaasti myös palkkataulukossa ylöspäin.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #175 : 19.01.2011 12:31:03 »

Pistänpä minäkin lusikkani tähän Kauris-soppaan..Lucanne, sinun ajatuksiisi Kauriista on helppo yhtyä. Kun tässä ketjussa on keskusteltu Kauriin arkkityypeistä, niin minulle on Potter-sarjan Kalkaroksesta tullut aina mieleen oikein tyyppi-Kauris - niin hyvässä kuin pahassakin..

Hyvä pointti, Kalkaroksessa on kyllä Kauriin molemmat puolet, joskin se negatiivisempi puoli on tuotu näkyvämmin esiin (tunnekylmyys, ilkeys, ivallisuus), mutta viimeistään vikassa kirjassa tulee selväksi, että kyllähän niitä hyviäkin puolia löytyy (uskollisuus, luotettavuus, rohkeus). Myös Voldemort on Kauris, mutta hyviä puolia tyypistä on vaikea löytää. Onhan sitä kunnianhimoa, älykkyyttä ja muuta, mutta ne kaikki ilmenevät varsin ikävällä tavalla..
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
marica00
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #176 : 19.01.2011 17:25:15 »

Heippa vaan! Myös minä haluan innokkaasti päästä jakamaan teille kauriuteni salat Cheesy Olen hirveän kiinnostunut astrologiasta, harmi vaan että en siitä kamalasti ymmärrä, heh..
Olen siis Kauris, ja nousumerkkini on Leijonassa, Kuu ja Aurinkomerkkini ovat myös kauriita. ( Näiden vaikutukista en oikein osaa sanoa mitään, mutta se kuulostaa hienolta Cheesy)

Olen luonteeltani hyvinkin monimutkainen. Toisaalta hirveän kovapäinen ja tahtoinen, kaikki asiat pitää mennä justniinku MINÄ sen haluan, muita vaihtoehtoja on hyvin vaikea hyväksyä! Olen myös erittäin kontrollifriikki, kaikessa minuun liittyvässä ja muissakin asioissa haluan pitää langat tiukasti käsissäni, että tiedän mitä tapahtuu ja missä mennään.. Auta armias jos joku vetäsee niitä lankoja käsistäni, ärsyynnyn erittäin syvästi!

Huumorintajua löytyy hyvinkin paljon, muiden kustannuksella ainakin Wink Heitän hyvin paljon itsekehuista läppää itsekeskeisellä meiningillä, ja monesti läheisilleni läppää missä ikään kuin "dissaan" heitä. Aina en edes ymmärrä, että vitsini loukkaavat, vaikka en sitä tarkoita. Joskus tajuan sen liiankin hyvin. Itse pystyn myös nauramaan jos kohdistan itse itseeni pilkkaavaa läppää, mutta jos joku muu sen tekee niin ei paljoa naurata enää, otan ne liian henkilökohtaisesti vaikka ei pitäisi Cheesy

Työasioissa olen todella tunnollinen ja täsmällinen. Suorittaja konsanaan. Pyrin aina miellyttämään ja saan hyvin pitkäksi aikaa huonon omantunnon jos minua joudutaan läksyttämään. Tosin nyt ei ole sitä pelkoa, tein ensin kaksi vuotta yrittäjänä vuokratuolilla hommia toiselle, nyt laitoin oman putiikin pystyyn. Eli kunnianhimoa ja etenemishalua löytyy, ja olen hyvin onnellinen siitä että kenenkään pomotusta ei tarvitse enää kuunnella.. Huh.

Tunneasioissa olen hyvinkin sekava. Muille ihmisille niihin kohdistuvia tunteita on hyvin vaikea näyttää, saatan olla läheisilleni ja perheelleni hyvinkin kylmä ja ilkeä. En vaan osaa näyttää heille lämpöä ja rakkautta mitä sitten taas rakkaimmille ystävilleni osaan. Olen kokenut pienen elämäni aikana hyvinkin paljon raskaita ja kamalia asioita ja vastoinkäymisiä jotka ovat kasvattaneet tämän kauriin luonnetta todella paljon. Omalla tavallani olen hirmu vahva ja seison tukevasti maassa, mutta samalla olen todella herkkä ja haavoittuvainen, ja jos joku oikea vetää maton alta niin lakoan täysin.. Märehdin surussani ja saan tunteista pakkomielteitä. En ihastu helposti, mutta sitten kun ihastun niin siitä tosiaan tulee lähes pakkomielle. On vaikea päästää irti ja unohtaa. En meinaa pystyä siihen millään..

Tulipas oikein sepustus tästä, toivottavasti joku jaksoi lukea loppuun Cheesy Saa nähdä tuleeko kommenttia että "olet NIIIIN kauris" Smiley

-Marica

tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #177 : 22.01.2011 19:10:07 »

kauris naiset ovat sitten sitä spiritualistisempaa kaurisluonnetta, mutta eivät uskalla antaa tarkkoja syntymätietojaan koska astrologia ei kuulu kristinuskoon ja se voi olla Paholaisesta kun ei löydy Raamatusta

Hymyilin ääneen tämän luettuani. En tiedä millaisia kauriita olet tavannut, mutta ovatpa umpimielisiä.  Cheesy

Minulta sitten puuttuu kunnianhimo, joka oli peruspiirre kauriissa. Kaupankäynti tai pörssi ei voisi vähempää kiinostaa. En ole kiipijä, vaan asetan muut edelleni, eikä se niin haittaa. Osaan ottaa tilani sitten, kun sitä tarvitsen.  Mutta yksi asia, mistä en luovu, on itsenäisyys. Omat rahat ja oma tahto siinä mitä teen ja miten. Oma tila. Olen hyvin reviiritietoinen ja tarkka sen kanssa kenet reviirilleni hyväksyn.

 aurinko merkurius mars  hallitsevamerkki  kauris
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #178 : 23.01.2011 17:30:40 »

Tuosta Kauriin ennakkoluuloisuudesta varsinkin astrologiaan jatkaisin.

Kun olin astrologian kursseilla, siellä oli mukana kaksi Kaurista, ja opettaja myhäili tyytyväisenä sen huomatessaan. Hän sanoi mm., että aika harvoin Kauris eksyy hänen kursseilleen. Ja totesi, että jotain maailmoja mullistavaa juuri nyt Pluto Kauriissa aikana on tapahtumassa.

Nämä Kauriin olivat tosi kiinnostuneita asioista ja paljon muustakin henkimaailmasta, vaikka ensin ovat olleet vastaankin.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #179 : 23.01.2011 22:24:55 »

^Onhan siinä vieressä aika erilaiset merkit, noille sisäplaneetoille...

Ja kuitenkaan  aurinko kauris ei ole se kaikista karuin tyyppi. Välttämättä. Edes  kuu kalat ei pehmennä tuntemaani  kauris askendentti ihmistä. Tosin hällä myös  saturnus aspect_opp kuu

Tyttö myös  aurinko chiron merkurius kauris ja  saturnus aspect_opp aurinko
Pienestä iästään huolimatta tuntuu ymmärtävän säästämisen päälle. Jakaa auliisti myös omastaan, mutta vain silloin kun aloite lähtee puhtaasti hänestä itsestään.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: