Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 311007 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #420 : 16.12.2008 16:04:30 »

Jouluruuista mulle maistuu vain kinkku ja savukala. Laatikot eivät ole menneet ikinä alas; paitsi että vain alas roskikseen. Grin Muuten olen sitta aikomoinen herkuttelija; suklaata ja torttuja menee aikalailla.  Nyt mulla on pöydällä tarjolla Geisha-suklaata, oikeen sydänrasiassa  Smiley En kuitenkaan ole sellainen syömäri, että pitkinpäivää napostelisin. Olen ajatellut, että jos saisi jären käteen herkuttelun suhteen; mulla kun on kaksi kivaa vararengasta vyötäisillä, muuten kun olen hoikkis  2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #421 : 16.12.2008 16:26:19 »

Älä suotta nolostele, saturnalia... voit sanoa kaverille cool sävyllä; "olen oinas"  smitten
 2funny
...vaikka varmasti jurppii... älä näytä  Wink

Joulu... aahhh... täällä yks ahne myös  Cheesy Syön niin, että halkean vatsa nahastani... pieni odotus ja sitten taas lisää  Huh Muutaaman kerran elämässäni aikaan saanut syömällä pienen kuumeen aikaiseksi  Embarrassed Nykyään osaan jo hieman hillitä tuota mässäämistä  Wink
Niin ja Joulun aikaan aina naama punkee finnejä täyteen, muutama selkäänkin... totta kai. Ja painoa keskivertona n.5kg ... joka kyllä näkyy ja tuntuu keskivartalolla sellaisena pallona  2funny
Kaikki menee... ihan kaikki  2funny
Odotan myös...  smitten

Hullua sinällään, kun olen muutoin niin ronkeli ruuan suhteen... joskus menee päiviä etten syö oikein mitään kunnolla  idiot2 Vasta kun alkaa päässä heittää muistaa, että "AI niin, syödäkin voi!"  buck2

Kuis teil muilla tuo ravintopolitiikka? Hallussa, vai johonkin suuntaan kallellaan  :Smiley
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #422 : 16.12.2008 16:34:33 »

 Mulla taas joulupöytäsuosikit ovat enemmän kasvislinjaisia, syön lihasta vaaleata laatua mutten kauhean mielelläni. Ja ruokien pitää olla pöydällä pitkään että voi vetää ainakin ne parit santsilautaselliset.

 Ravintolalinjalla mentiin viikonloppuna ilosesti yleisesti ottaen vaan kallellaan, pitkästä aikaa liikenteessä ja jo siinä jonkun vanhan kaappiluurangon piti tulla tervehtimään ja osumaan samaan aikaan samaan paikkaan. Niin epätodennäköistä kuin se olikin.  Undecided Ja onnistuin olemaan epätoivoisen oloinen, argh. Enkä ollut oikeasti muuta kuin pirun onnellinen sinä iltana kaikista ihanista ihmisistä ympärilläni  smitten
tallennettu
Hyperö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #423 : 17.12.2008 07:39:27 »

Hiphei! Pitihän se arvata että kaikki  oinas tykkää Scarletista, olen tainnut joskus jollee paljastaa että niin siihen naiseen tykkään samaistua mutta en ole ymmärrystä saanut, nyt tämä taas nähtiin ketkä tajuu hyvän päälle.
Suuren osan elämästäni, ainakin sen hyvän ajan olen asunut pienissä puutaloissa, nyt kerrostalossa mutta kyllä huonekalut ovat puuta, kirsikkaa, ja koivua keittiössä. Lasi/kromi kaluja ei mun kotiin koskaan tule.
 
Viime viikonloppunahan oli tuo täykkärikuu kaksosissa ja minä vaan tyhmänä kotona, olisi voinut tavata ties ketä ihania kaksosmiehiäkin! eikä aina vaan odotella sen neitsytmiehen lopullista asentoa.
Epätoivoiselta ripustautujalta näytän jo minäkin. Mikähän siinäkin vetää, onko se sitten se haaste vaan joka saa haikailemaan päättämättömän kiukuttelijan perään? ( joka on aina oikeassa ja kitisee epäoleellisista pikku asioista)
Kuinkas oinaskaverit ootte hoitaneet tällaisia tilanteita, luonnehan pitäisi jo ajaa juoksuun ja eteenpäin mutta jos sitten tuo kohde ei istukkaan tarjottimella niin jääkö se ikuisesti "työn alle"?
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
Hyperö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #424 : 17.12.2008 08:07:06 »

Saturnalia: Mitä sun kartalla tapahtuu helmikuussa? Olen just löytänyt itseltäni aika hienoja romanssi kuvioita helmikuulle!    jupiter aspect_tri venus
                     mars aspect_tri venus
                   jupiter aspect_tri mars
                    mars aspect_opp askendentti
                     jupiter aspect_opp askendentti
                     venus aspect_opp keskitaivas

Mitä sanotte? Luulisi jotain tapahtuvan...joohan? Kaikki nämä on helmikuun aikana, melkein viikon sisään tarkkana. Ainakin jupiterin sulkeutuva kolmio venukselle, eikö niin, siltä voi odottaa muutakin kun haaveilua. Muutkin kolmiot on sulkeutuvia. Tiedä sitten poksahtaako koko helmikuun anti heti maaliskuun alussa, kun tulee viimeinen uranuksen ohitus yhtymässä kuuhun...
Kerro Saturnalia mitä odottelet helmikuulta, ajattele jos päästään vertaamaan   smitten
                       
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #425 : 17.12.2008 08:24:16 »

Ärsyttäväääää  tickedoff Mulla on semmoinen tapa, että kun vetelen viimeisiä niin vetelen raivolla. Olin Neitsytmerkkisen ystäväni luona, mukana oli Jouskarityttö. Juteltiin asioista, joista minulla oli selkeä mielipide, enkä siedä että neitsyt on aina muka oikeassa. Ilmaisin painokkaasti, miten asia on minun kohdallani ja hetken päästä neitsyt kitisee: no oletpa ärhäkkäällä tuulella.

 tickedoff tickedoff tickedoff

Mien kestä, että ihmiset säikkyvät jos hyvänen aika puhun ja VAIN puhun voimakkaalla energiallani. Ja väsyneenä siis. Kai mie sit oon ärtynyt. En vaan tajua sitä. Eli bensa lopussa.  Embarrassed


Samaa olen saanut itsekkin kokea joskus, mutta onneksi nykyiset ystäväni ovat niin ymmärtäväisiä, että  naureskelevat mun tulisella luonteelle vaan Wink Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #426 : 17.12.2008 10:04:19 »

Inhoan myös kun ihmiset reagoivat kiihkeään puhumiseeni sanomalla "mikä sulle tuli", "ei tartte huutaa"...
En mä huuda, mä vaan satun puhumaan kiihkeällä äänensävyllä asioista. Sellaiset ihmiset joilla ei ole samanlaista tunteenpaloa sisällään ei voi käsittää sitä energiaa mikä sieltä pitää päästää ulos Smiley Ja joskus puhun siksi hieman lujaa ja maanisesti Cheesy
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #427 : 17.12.2008 10:12:13 »

Mulla yleensä kädet elehtii mukana kun innostun jostain puhumaan ihan kunnolla. Ääni ja sanat ovat silloin hyvin painokkaat. Smiley  Kerran mulla oli ystävä (heitin sen "mäkeen" menemään) joka sanoi mulle; että "sää puhut niin kovalla äänellä aina". Tai sitten, että "sulla on taas vauhti päällä, otahan rauhallisemmin".

Paskanmarjat!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #428 : 17.12.2008 10:25:27 »

Niin, se kyllä ottaa päähän. Monesti mulle sanotaankin että miksi sä riehut tai miksi sä suutuit. En mä riehu tai suutu. Sanon vain asiat niin että menevät perille. Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #429 : 17.12.2008 11:23:32 »

Näin juuri, Artemis. Ihan vasta sain kanssa tässä kuulla, että "älähän suutu". En tiedä mikä siinä sitten on, että sitä on luonteeltaan niin kipakka sanomaan suoraan. Me ollaan tällaisia vaan. Ei kun vaan porskutetaan eitiäpäin 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hyperö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #430 : 17.12.2008 13:04:06 »

Samoin sanottiin myös mulle viime viikolla töissä, että älä ny suutu! En ollut vihasen suuntaankaan kunhan halusin että ymmärtävät mitä tarkoitan. Harvoin ihmisille edes suutun, kyllä ne on tilanteet kun ottaa pattiin niin että lentelee ärräpäät, ja se on aina hetkessä ohi.
Muut saattaa jäädä vähän varpailleen...mutta kova olen myös hillittömyyttäni anteeksi pyytelemään.
Ihan tietoisesti olen yrittänyt hallita ja hillitä puhetyyliä mutta kyllä se unohtuu aina kun joku asia oikeesti kolahtaa, hyvässä tai pahassa.
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
<Julia>
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #431 : 17.12.2008 14:57:58 »

Lainaus
Useimmat naispuoliset Oinaat ovat hoikkia eikä heillä aktiivisen elämäntapansa vuoksi ole aikaa lihoa. Oinas on yleensä notkea ja elinvoimaisen oloinen

Kaikki muu täsmää mallikkaasti, mutta koen itseni laiskanpuoleiseksi ja löntystän  Wink Plus lihon jos en harrasta liikuntaa, merkeissäni jonkin vanhan astrologia-kirjan mukaan on ylipainoisuuden riski (nouseva rapu)  buck2
tallennettu

You are my heaven tonight..
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #432 : 17.12.2008 15:10:29 »

Ei muuta kuin liikunnan iloa sitten, Julia Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #433 : 17.12.2008 15:44:08 »

Saturnalia: Tuntuu jotenkin käsittämättömän lapsellisilta ne sun pari kaverii, jotka sulle naljaili. Ei kun telekalla vaan. Sori kun sanon näin suoraan.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #434 : 17.12.2008 17:28:53 »

Saturnalia: On sulla ainakin minut - tai parhaimmillaan meidät kaikki oinaat uusina ystävinäsi. Smiley

No lopetin erään kaverisuhteen viime elokuussa. Se päättyi riitaan, ihan minun puoleltani. Olen todella helpottunut kun pääsin siitä paskapäästä eroon. Voi vittu vieköön millaisiin ihmisiin sitä voikaan "seota".
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 56
  Tulostusversio  
 
Siirry: