Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 314783 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« Vastaus #330 : 03.12.2008 16:47:45 »

 Itselleni kävi tämän perheenperustamisen kanssa oinasmaisen äkkipikaisesti, tutustuin mieheeni joka heti vaan tuntui siltä että hänen kanssaan haluan lapsia, se oli aika rytinää ja kaikki tapahtui kyllä hyvin lyhyessä ajassa. Se vain Oli niin. Aikaisemmin olin ajatellut etten varmaan hanki lapsia tai mene naimisiin  laugh.
 Mutta jokaisella on tietenkin oma polkunsa eikä pidä ahtautua mihinkään kaavoihin mitkä ahdistavat. Onneksi mun ukkelikin on vähän anarkistinen luonne, vaikka ollaankin päällisin puolin normikansalaisia. Kaksi lasta, tyttö ja poika, naimisissa ym.

 Muutenkin mulla on ollut suurimman osan elämästä sellainen "normikuori" päällä, vaikka kuuntelisin minkälaista musiikkia tai mun aatteisiini kuuluisi mitä tahansa olen aina ajatellut ettei mun tarvitse silti näyttää siltä ulospäin. Joskus olen koettanut ahtautua musiikkityylisiin pukeutumisraameihin (metalli), mut alkoi ahdistamaan. Sisäinen vapaus on kaikki kaikessa. Oon sitten kai SalaOuto  coolsmiley
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #331 : 04.12.2008 17:47:02 »

Saturnalia, ootko sinä siellä kotona goottivaatteissa vaan, mutta sitten kun meet ulos niin ihan eri vetimet päälle? Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #332 : 04.12.2008 18:56:05 »

Kotona saappaissa? Smiley

En tiedä yhtään millaista on goottimusiikki, mutta heidän vaatetuksen tiedän millaista se on. Mikäs sua siinä Saturnalia pelottaa, ettei oo rahkeita riittävästi?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #333 : 04.12.2008 18:58:24 »

Arvatkaa mitä. Tämä oinastopikki on siitäkin ihana, että täällä saa paukuttaa mielipiteet ihan vahvana eikä kukaan säikähdä niitä! Oi miten ihanaa jakaa tulista seuraa... eikä jatkuvasti HIMMAILLA itseä  buck2 ja varoa joka hemmetin sanaa. Sama homma sen skorpparin kanssa, se on ihana kun ei tarvitse himmailla kun ei sekään himmaile!  smitten

Niin on. Minulla tekis mieli joskus enemmänkin luukuttaa tulemaan, siis ne kirosanat mitä yleisemmin käytän, mutta vois käydä niin että mode joutuis siivouspuuhiin. Grin

Toivottavaa on, että jokainen oikku on täällä oma itsensä Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hyperö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #334 : 05.12.2008 01:42:23 »

Tuli mieleeni kauan sitten tapahtunut. Silloinen nuori poikaystäväni tuli viikonlopun katoamistemppunsa jälkeen sunnuntaina pizza kainalossa sovintoa hieromaan, meni onneton valehtelemaan ja silloin lensi pizzat päin naamaa, pizzalaatikkokin vielä perään rappukäytävään, suutahdin vähän. Ei kannata yrittää älyttää oinas naista, ei kannata tyhmänä pitää, semmonen suututtaa.
Mitä vanhemmaksi tulen sitä tärkeämmäksi tulee kukat, kasvit, kivet ja kaikki joka on luontoa. Luulen ettei kukaan ole yrittänyt kukilla mua lepytellä, ei niin tyhmänä kuitenkaan ole uskaltanut pitää. Vaan muuten kukkia on ihana saada, jos en saa niin ostan itse.
Kyllä on tämä mainio topikki, just siksi että muutkin sanovat mitä ajattelevat eikä tarvitse rajoittaa itseänsä, ei tarvii miettii että jos sanon mitä ajattelen niin nuo ajattelevat mun olevan täynnä itseäni. ( ja katsovat asiakseen latistaa..) Kyllä täällä viihtyvät oikkulaiset tietävät meidän kantavan ihan saman verran epävarmuuksia/komplekseja ym kuin "tavallisetkin" ihmiset, saman verran mutta ehkä enimmäkseen eri asioissa. Kiitos, oliko se nyt T.H. kun tällaisen aloitit.
Ja niille jotka potevat erillisyyttä, nerous on välillä hyvin raskasta  Wink
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #335 : 05.12.2008 10:09:51 »

Hyperö: Minähän sen tän topikin aloitin Smiley Mukava on oot tullut mukaan.

Mulla on nyt toista pvää kovat kuukautiskivut. En ole tahallaankaan ottanut lääkettä, tai kun se siis loppui eikä ollut mistä ottaa. Olen nyt kuin kitunut kivuissani; koitin kamomillateetä juoda, kärvistellä aikani eilen, mutta tänään tuntuu, että nyt pitää lähteä ostaan lääkettä.

Pikkasen hullulta kuulostaa kun tällain kidutin itteeni Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #336 : 05.12.2008 13:00:22 »

Voi täällä raahautuu todella lyöty pässinpää  buck2
reilu peli on p*****stä  Angry
Ja miehet varsinkin  tickedoff tickedoff tickedoff

Kaikkes yritettyään, jotta ois hyvä olla kaikilla... lopputulos onkin, että mie oon taas se suurin syntipukki ja kaiken pahan alku ja juuri, joka ei osaa vastuuta kantaa.

Oi voi... no, sarvet tuuleen vaan ja menoks... kaippa ihmiset osaavat itse tehdä omat johtopäätökset ja eivät hirvittävän sinisilmäisesti usko kaikkea mitä niille puhutaan muista ihmisistä.

On todella helppo olla  oinas oikein nautin taas tästä luonteesta, joka ei nöyristele turhia ja ottaa kyllä nopsaan homman hanskaan ja/tai nostaa kytkintä, kun yritetään käyttää hyväks tai jotakin muuta epäoikeudenmukaisuutta ilmenee...  crazy2
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #337 : 05.12.2008 14:30:37 »

2-vuotias siskon poikani tulee mulle nyt ensikertaa hoitoon tänä iltana.

Uskon että pärjään hänen kanssaan Smiley

Pikkusen jäskättää! Kiss
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #338 : 05.12.2008 14:53:40 »

Saturnalia: Pitääpä kokeilla tuota soijamaitoa ja mulla varmasti maistuu kanssa paremmin suklaisenajuomana.

Kyllä sä oo rautainen nainen, Saturnalia - otat tuosta vaan soijaa vaikka oot allerginen. Wink 2funny

Mulla on paha tomaatti allergia eikä puhettakaan että voisin missään muodossa syödä. Hirveet reaktiot tulee ihoo; kutisaa, näppyilee.

Mä tykkään lapsista jotka ovat reippaita ja osaavat olla suht kunnolla eikä sellaisia kitiseviä ja sinne tänne reihuvia hiluvilejä Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #339 : 05.12.2008 16:48:27 »

Saturnalia kirjoitti: Sellaiset on ihania jotka tuijottaa silmiin, mulla alkaa niiden kanssa pieni kilpailu, kumpi kääntää katseen ensin. Yleensä minä häviän ja parhaassa tapauksessa molemmat alkaa nauraa. Näin siis tapahtuu monesti bussissa

- Oot kyllä erikoinen ihminen Grin

Mä tykkäsin ennen ihan sairaastu tomaateista - söin sillai tai leivänpäällä. Nykyään ei edes ketsuppia enää. Suupielitulehdus on ollut pahin reaktio (viimeksi kesällä oli) kun haavoilla ja hyvä ettei märkinyt iho Cry

Oon tottunut tuohon, etten voi syödä tomaattia. En myöskään voi syödä omenoita, kiiwiä, päärynää.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #340 : 05.12.2008 16:57:30 »

Saturnalia kirjoitti: jaaa...  Kuinka sie niin ajattelet? Mie tunnen vaan yhteyttä lapsiin

- Äläs nyt väärin mua tulkitse. En tarkoittanut pahalla. Sain vain omassa päässäni sellainen hauskalta näkyvän mielikuvan kun sulla ja lapsilla silmäpeli käynnissä Smiley

Onko sulla atopia? Mulla on senlaisia iho-oireita - välillä pahempana ja välillä taas niin ettei oikeen huomaa mitään.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #341 : 05.12.2008 20:05:07 »

Saturnalia: En osaa lainata tekstistä haluttua kohtaa. En voi käsittää miksi se lainaus on tehty niin vaikeaksi :Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #342 : 05.12.2008 20:10:49 »

Heissan muut oikut  smitten
Olette rakkaat ja muistaakaa se!

Tämä pässi on ystävyyssuhteilla taistelussa kolheentuneita sarviaan ja alkaa olla valmis uuteen iskuun  Wink En tiedä, mutta tuntuu kuin olisin kohdanut  oinas miehen ja saanut sen vihat niskaani. Voiko joku muu merkki olla niin samanlainen kun me? Hän meinaan toimii juuri niin kuin  oinas pahimmillaan kaikissa kuvauksissa  buck2
Että tässä on oppiläksy kerrakseen ja taidan tietää minkälainen... minun on aika oppia olla ottamasta itseeni iskuja  :Smiley voi olla jotakin muutakin... saa nähdä  angel angel
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #343 : 05.12.2008 20:59:44 »

Kide: Mitäs sulla on oinasmiehen kanssa tapahtunut?? Huh
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #344 : 05.12.2008 21:04:51 »

2-vuotias siskon poikani tulee mulle nyt ensikertaa hoitoon tänä iltana.

Uskon että pärjään hänen kanssaan Smiley

Pikkusen jäskättää! Kiss

Menipä kyllä mukavasti tuon pikkuvesselin kanssa. Heti kun sai kynän käteen ja alkoi piirustaan niin loppui itku. Siinä sitten pari tuntia meni ihan vauhdikkaasti Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 56
  Tulostusversio  
 
Siirry: