Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 314790 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #270 : 27.11.2008 10:14:01 »

Klikkaa "lainaa" oik. ylä kulma ja siten "pyyhit" tekstistä ns.turhat pois. Katsot vain, että olet hakasulkeiden ulkopuolla kun alat itse kirjoittamaan omaa juttuasi.

Tuo hitaasti hyvää tulee, on lause joka minustakin joutais roskakoriin toisinaan... on nyt omatkin vieterit piukalla, kun ei malttais venyä. Miks h******ssä?!  tickedoff Onks pakko, jos ei taho?  2funny
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #271 : 27.11.2008 10:18:11 »

Tuo hitaasti hyvää tulee, on lause joka minustakin joutais roskakoriin toisinaan... on nyt omatkin vieterit piukalla, kun ei malttais venyä. Miks h******ssä?!  tickedoff Onks pakko, jos ei taho?  2funny
[/quote]

V****mainen lause. Ja en pidä myöskään miehestä jota pitäis kuin potkia perseelle; että alahan nyt toimia tms. Varmaan mun on parempi olla toistaiseksi yksin.

Kide; en osannut lainata viestiä oikeen :Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #272 : 27.11.2008 11:39:13 »

Älä pyyhi lainauksen jälkeen tekstin alku- ja loppupäässä olevia hakasulkeiden sisällä olevia /guote kirjaimiakaan. Alussa tuon guote sanan jälkeen tulee se nikin nimi jolta lainaat ja kauhea määrä numeroita  Wink Eli näiden kahden hakasulkeiden... ööö... hakasulje hässäköiden välissä on se teksti jota voit muokata ja sitten enterillä pääsee hyvin seuraavalle riville aloittamaan omat tarinat, kun on viimisen hakasulkeen oikealla puolla.
...ompas hankala selittää... onnistut kyllä, kun katsot lainauksen rakennetta ja hieman raavit sarvia  Wink

Joku kysy kuinka ihastuu  oinas tää  Cheesy Ihastun harvaseen milloin mihinkin ja kehenkin... se on ihanaa  smitten Nyt olen ihan koukussa ihmisen anatomiaan ja varsinkin siihen teoreettiseen puoleen  2funny
Jos sitten kysytään, jotta kuinka ihastuu romanttisessa mielessä, niin... muistaakseni niin, että oksat pois, risut ja männynkävyt kans. Olet mun ja menoks  2funny  smitten
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #273 : 27.11.2008 11:44:57 »

[.quote author=*Kide* link=topic=26125.msg223346#msg223346 date=1227775153]
Älä pyyhi lainauksen jälkeen tekstin alku- ja loppupäässä olevia hakasulkeiden sisällä olevia /guote kirjaimiakaan. Alussa tuon guote sanan jälkeen tulee se nikin nimi jolta lainaat ja kauhea määrä numeroita  Wink Eli näiden kahden hakasulkeiden... ööö... hakasulje hässäköiden välissä on se teksti jota voit muokata ja sitten enterillä pääsee hyvin seuraavalle riville aloittamaan omat tarinat, kun on viimisen hakasulkeen oikealla puolla.
[./quote]

 Tältä sen pitää näyttää siinä vaiheessa kun muokkaat, ilman noita pisteitä jotka lisäsin nyt ettei tee tästä oikeata lainausta
tallennettu
Hyperö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #274 : 28.11.2008 06:47:56 »

Oinas nainen ei voi vastustaa tätä luonnonoikuille tarkoitettua ketjua...Olen astron sivuilla jo pitkään roikkunut, tähtiä tutkiskellut vuosia.
Ketjun alussa kysellään minkälaisia me ollaan, tässä jotain itsestäni:
Kärsimätön kyllä varsinkin nuorempana,työorjentoitunut kyllä, ahkera, sisukas ja nopea (just suututin ihanan neitsyt miehen kävelemällä aina edellä,vahingossa tottakai). Mutta olen myös aivan liian kiltti (kuu kaloissa vai oinaan oikeudentunto?) välillä tunnen olevani muka muita viisaampi tässä naurettavassa kiltteydessäni.( "Anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä he tekevät"-meininki)
Vuosi 2007 oli tähän mennessä elämäni vaikein, vaikka astrologit sitä hehkuttivat oinaille hyväksi, itse mietin hirsipuuta.
Nyt kiinnostaa oliko muiden oinaiden vuosi 2007 todellakin hyvä/helppo? Entä tämä vuosi, kuinka pääpiirteissään on mennyt? Toivoisin että muidenkin, kenties vaikean 2007 jälkeen, vuosi 2008 olisi tuonut toivon kipinöitä. Vaikka ne sitten onkin ollut vaan pikasesti ohi meneviä, antoivat kuitenkin tunteen että jään henkiin.

Ja kysyn neuvoa ongelmaan: Olen sen verran harrastanut astrologiaa että osaan muiden karttoja ja transiitteja jonkin verran tulkita ihan onnistuneestikin, mutta,mutta..omaani en osaa katsoa ikinä objektiivisesti, en osaa olla liittämättä siihen kaiken maailman omia pelkoja/toiveita. Sama koskee tyttäreni karttaa, ja tietysti vielä sen miehen johon milloinkin sattuu olemaan omia intressejä.
Onko muilla sama tunne? Jos on,kuinka voisi opetella katsomaan esim omia transiittejaan "realistisesti"?
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #275 : 28.11.2008 07:16:38 »


Sama homma skorpparin kanssa  2funny H-I-D-A-S. Ajattelin, että siinä vaiheessa kun hän pyrkii taas lähelleni (olen varma että niin tulee käymään) sanon iloisesti: "sinä jarrutit niin lujasti, että minä lensin tangon yli... ja lennossa ollaan edelleen!"  Grin Eilen itse asiassa kerroin hänelle, että ihastuin siihen kertomaani mieheen. Hän alkoi kysellä, että "oletko ihastunut sitten tällä viikolla useamman kerran, kun sanoit ihastuin TAAS...?"

Niinpä. Itse asiassa ei oikeen enää nappaa sillain tuo oinasmies kuin alussa tuntui nappaavan. Taidan vaan kuolata toisenlaisen miehen perään Wink

No tämähän veikeä skorpparimies kun tuosta vaan menit, vähän kuin kiusoitellakseen hänelle sanomaan... Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #276 : 28.11.2008 15:16:30 »

Jokin klikki tai jotain sellaista vaan tapahtui, että simsalabin ja kaikki ehkä sittenki ohi. Hitto ihan sama.

Mulla ollut kanssa enemmän, vähemmän innostavia ja uusiutumiskykyisiä ihmisä ympärillä.

Taas mietin, että ei taida täällä suomessa olla mulle sitä miestä. Olen liian erilainen nainen Sad
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #277 : 28.11.2008 15:44:21 »

Hmmm... Aarrekartta. Mites tuollaisen kartan tekeminen lähtis alkuun??

Laitatko mulle marginaaliviivoin, et mitä, missä, milloin? Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hyperö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #278 : 28.11.2008 17:10:49 »

Kiitos Saturnalia, tulen mielelläni mukaan, miten ihmeessä maltoin pysyä pois näinkin kauan...?

Aarrekartan teko ohjeita löytyy ainakin astron linkki listalta löytyvästä: Nicehouse->omahuone->elämänvoima->aarrrekartta. (en osaa sitä linkkiä tuohon suoraan kopsata..vielä) Tein oman aarrekartan vuonna 2002, siinä haaveilin matkustamisesta ja omasta ravintolasta, täysin ilman todellisia resursseja moiseen. No, 2003 olin lomareissuilla ulkomailla 3 kertaa vuoden sisällä, ja kas, 2004 olin jo ravintoloitsija. Olenpa unohtanut koko aarrekartan, täytyy hetimiten suunnitella uusi!

Ja kovan onnen vuodesta 2007; työelämässä nimenomaan raskaimmat iskut, isot pojat pelasivat vähän monopolia ja minut ulos pelilaudalta. Konkurssihan siitä seurasi ilman liikehuoneistoa ja konkurssin myötä meni elämästä paljon muutakin, muun muassa tarkoitus. Oikeusvaltio on silmissäni lähinnä vitsi.

Mutta elämä siis on jatkunut kuitenkin Smiley Löytyi uusi työ, koulutusta vastaava vihdoinkin ja uudelta työpaikalta elävöittävää romantiikkaa Wink Tosin niinkuin Tuuli-Hiuksissa kirjoittaa, jokin klikki tähänkin tuli, ehkäpä ohi jo koko romanssi. Varmaan liian hyvää olikin että olis ollut totta..

Osaisiko joku teistä katsoa mikä mulla oikeesti mättää siellä taivaalla, en tiedä onko se nyt sopivaa edes tällaistä kysyä mutta todella tärkeää mulle, että tietäisin edes koska voi alkaa hengittää normaalisti.
Mun tiedot: 10.04.1964 klo 11.45 Hki.Kättäri.
Sepon vuosihorskat ym mulla tietty on, en vaan löydä vastausta, käynti optikolla kenties...
Kauniisti kiitän jos joku vastauksia pystyy antamaan. Ja kiitän minä muutenkin, mukavasta Astrosta ja tästä ketjusta. Ja kyllä, ihmiset jotka eivät pystyneet muuttumaan, eivät kuulu enää elämääni.
Sitten seuraavaksi opettelen kirjoittamaan asiani lyhyesti Smiley
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #279 : 29.11.2008 16:19:52 »


Vai että aarrakarttaa mun pitäis alkaa väsäämään. Mikäs siinä jos siihen on uskominen, että toiveessa olevat asiat toteutuvat jossain vaiheessa Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Norna
Vieras
« Vastaus #280 : 29.11.2008 17:11:37 »

 Törmäsin yhteen mieheen hihhulimessuilla ja oli mukana tarjoamassa selvännäköpalvelua, mutta hitto en muista miehen nimeä. Tahtoisin saada uudestaan kuulla parista asiasta kun ei messuvilinässä taas mitään tärkeää muistanut kysyä  buck2
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #281 : 29.11.2008 17:22:46 »

järisyttävä aamu... soitin selvänäkijälle ja huh huh. Pluto taitaa tosiaan tulla jylläämään meikäläisen maailmaa. Toiveet täyttyy, mutta menetyksiäkin tulossa. Ja niinhän se aikuiselämä menee... mutta piru vie kun itkettää jo valmiiksi.  Embarrassed

En oo koskaan uskaltanut selvännäkijälle. Niin paljon on kaikkea ikävää kun hyvääki tapahtunut elämässäni. Etenkin esim yhtään ennustetta jostain ikävästä en kestä kuulla. Siksi en mene ennustajaeukon luo.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #282 : 29.11.2008 17:24:13 »


Vai että aarrakarttaa mun pitäis alkaa väsäämään. Mikäs siinä jos siihen on uskominen, että toiveessa olevat asiat toteutuvat jossain vaiheessa Smiley

senkin JÄRKEVÄ!  Shocked   Grin

Joo-oh. En minä tietty ihan kaikkea tee pelkkää järkeä ajatellen. Monesti menen mitä sydän sanoo. Jalat maassa mutta sydän pilvissä Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #283 : 29.11.2008 17:47:14 »

Miten aiot nyt käsitellä tuota kuolematunnetta, Saturnalia? Vaatii kyllä lujaa luonnetta, että kestät tuon ennusteen.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #284 : 29.11.2008 18:07:39 »

Vähän Jacksonin Mikeä Wink

http://www.youtube.com/watch?v=1_Zrj5fmgys
« Viimeksi muokattu: 29.11.2008 18:12:08 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 56
  Tulostusversio  
 
Siirry: