Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto kauriiseen  (Luettu 29468 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #30 : 28.11.2008 04:26:21 »

...toinen tammikuun lopun teema tule olemaan avioeron sinetöinti ja siis karmafinaali, kutakuinkin tasan kuusi vuotta solmimisestaan.
Kuten olemme aiemmin yv:nä ruotineet, niiin kutonen mulle myös aina ollut tärkeä luku.

Mun elämässä kaikki tapahtuu lähes sekunnintarkoissa sykleissä (babytkin syntyneet aina lähes minuutilleen säädetyn ajan päästä hedelmöityksestä - ja kuvaavaa on sekin että hedelmöityshetkenkin TIEDÄN noin tarkkaan  2funny CIA:n agentti oon tälläkin alalla), eli voi varmaan odottaa myös sitä 'weddingiä', tavalla tai toisella. Ostin vanhan siippani kesällä vielä kuvioissa ollen yhteisestä sopimuksesta upeat uudet korskeat vihkisormukset (edelliset varastettiin kohtalonomaisesti Venetsiassa, the end sinetöitiin siis jo tuolloin) ja samana sormustenostopäivänä alkoi kuin salamana kirkkaalta taivaalta lopullinen loppu (noin viisi minuuttia sormusten ostosta siippa sekosi taas), eli tuolle kunkun kantasormukselle on ja on aina ollut olemassa joku ihan muu kantaja.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #31 : 28.11.2008 10:23:33 »

maailmantalouden kohenemista odotellessa.. tekniikka ja talous..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #32 : 28.11.2008 10:42:55 »

Edelleenkään en tajua, miksi kaikki aina vaahtoavat tästä plutosta. Kun sen transiiteilla ei tunnu olevan mitään kovinkaan suurta merkitystä minulle. Syntymäkartalla on tosiaan  pluto  aspect_con aurinko ja  pluto aspect_squ kuu,  mutta myös muutospaineita kestämään auttava  pluto aspect_sex  saturnus. Voihan toki olla, että  noin viiden vuoden päästä tarkka  pluto aspect_squ aurinko tai noin seitsemän vuoden kuluttua toteutuva  pluto aspect_con kuu tuo sitten suurta draamaa elämään, mutta esim. 1998-99 vaikuttanut  pluto aspect_squ askendentti oli kyllä vuoristorataa, mutta käytännössä erittäin  positiivinen kasvutransiitti.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #33 : 28.11.2008 14:15:06 »

La Papessa, minulla on sellainen teoria, että nuo syntymäkartan Pluto-aspektit aktivoituvat tietyssä ikäkaudessa täyteen loistoonsa. Esim. syntymäkartalla minulla on Pluto Neitsyessä (yhtymässä Uranukseen), josta se tekee neliötä Auringolle Kaksosissa. Pluton transiitit eivät missään tapauksessa ole olleet huomaamattomia elämäni ensimmäisinä 30 vuonna, mutta kun tuo Jousimies-kausi alkoi, alkoi myös ennennäkemättömät rytinät minun elämässäni. Tämähän tarkoitti sitä, että Pluto tuli ensinnäkin itseensä nähden jännitteiseen merkkiin (Neitsyt ja Jousimies ovat neliössä), jonka lisäksi tietysti Aurinko otti vastaan oppositiota Plutolta. Minulla hurjin Pluto-ryöpytys kesti neljä vuotta putkeen. Saman teki oikeastaan vähän myöhemmin Kaloissa seilaava Uranus, joka on ollut syntymäkarttaan nähden oppositiomerkissä.

Eli tällä logiikalla nyt 70-luvulla syntyneet johtavan laadun merkin edustajat olisivat aivan erityisen Pluto-paineen alaisena. Heillähän on Pluto Vaa´assa, eli Kauriiseen nähden neliömerkissä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #34 : 28.11.2008 14:20:21 »

Pluto, the planet of transformation, regeneration and rebirth, enters Capricorn, the sign of the builder, on November 26. This is a much-heralded astrological event, since Pluto takes between 12 to 31 years to pass through a sign. It will remain in Capricorn until 2024. Talk about the need to transform and rebuild infrastructures will abound. In our personal lives, we will find transformation and change taking place as well.

Uranus turns direct on November 27. It’s not everyday that a planet turns direct on the same day as a new Moon, which adds to the intensity of this time. Astrologically, Uranus liberates you from the shackles of convention and applies pressure to change whatever is stagnant in your life. Uranus rules electromagnetic energy and is like a lightning storm that creates chaos as it cleans the air, revealing a fresh new world once the storm has cleared. It is a new day, almost a new year and the road ahead needs you to help pave it

To know exactly what to expect with Uranus turning direct, review the placement of Uranus in your birth chart. If Uranus is direct in a chart, intuitive and inventive impulses flow on a regular basis. However, when Uranus is retrograde in a birth chart, rebellious urges tend to bottle up and then burst forth, seemingly out of nowhere.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #35 : 29.11.2008 04:21:40 »

La Papessa, minulla on sellainen teoria, että nuo syntymäkartan Pluto-aspektit aktivoituvat tietyssä ikäkaudessa täyteen loistoonsa.


Olettaen, että pluto on transformoiva planeetta, pitäisi kaiketi olla joku selkeä pohja, jota se muuttaisi. Joten tässä suhteessa oletan, että henkilöiden kohdalla tosiaankaan varmaan vaikutukset eivät voi olla kovinkaan suuria vielä siinä vaiheessa, kun identiteetti ei ole täysin muovautunut. Joten tässä taitaa olla vinha perä
Lainaus
Esim. syntymäkartalla minulla on Pluto Neitsyessä (yhtymässä Uranukseen), josta se tekee neliötä Auringolle Kaksosissa. Pluton transiitit eivät missään tapauksessa ole olleet huomaamattomia elämäni ensimmäisinä 30 vuonna, mutta kun tuo Jousimies-kausi alkoi, alkoi myös ennennäkemättömät rytinät minun elämässäni.


En sulkisi ollenkaan tuota sukupolvesi kartalla pluton kanssa yhtymässä olevaa uranusta pois yhtälöstä. Se nimittäin tuntuu olevan mukana useammissa nimenomaan noita "rytinöitä" aiheuttavissa kuvioissa, myös minulle henkilökohtaisesti. Pluto yksin on mielestäni sisäistyneempi planeetta (tai plutoidi), toimii jotenkin  kulisseissa.

Lainaus
Eli tällä logiikalla nyt 70-luvulla syntyneet johtavan laadun merkin edustajat olisivat aivan erityisen Pluto-paineen alaisena. Heillähän on Pluto Vaa´assa, eli Kauriiseen nähden neliömerkissä.

Kivoja seuraavia 17 vuotta sitten vaan minulle. Wink Ei vaiteskaan, vaikka perusperiaate on tämä, niin tuntuisi, että useimpien ihmisten kartoilla on paljon tasapainottavia elementtejä. Minulla juttu toimii  kartan merkkijakauman ja elementtien astelukujen seurauksena jopa ehkä poikkeuksellisen korostetusti niin, että kun hidas planeetta tekee jännitteistä transiittia yhdelle tärkeälle elementille, toiselle tulee sitten trini tai kolmio. Pahimmat transiitit olisivat oppositiot  auriinkoon, sekä näitä seuraava neliö kuuhun. Niitä ei tasapainota kartalla mikään. Pluto on sitten siinä suhteessa "kiltti" planeetta, että minun pitäisi elää pitkälle yli yhdeksänkymppiseksi, mikäli aikoisin sen opposition vaikutukset kokea. Wink
tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #36 : 05.12.2008 09:15:39 »


Esim. syntymäkartalla minulla on Pluto Neitsyessä (yhtymässä Uranukseen),

Meillä on sama asetelma näköjään, jos myös Uranuksesi on Neitsyessä.
Kyllä on täälläkin koettu Pluto rankimman kautta, joten ei minulle ainakaan ole mikään yhdentekevä planeetti.  Undecided  Varsinkin kun syntymäkartalla on 12. huoneessa, mikä ei ole yhtään kiva sijainti Plutolle (tosin onko mikään muukaan huone...).

Oman astron planeettaohitusten mukaan nyt on menossa  pluto  aspect_tri  merkurius. Tämäkin transiitti kai kestää jonkun aikaa, mutta kolmiohan on kai vähän helpompi kuin neliöt ja oppositiot.   *toiveikkaana*  Cheesy
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #37 : 05.12.2008 09:40:57 »

Mulla  pluto aspect_tri keskitaivas, mutta huomattava on, että tämän kesän ja syksyn isot katastrofit (kuolemaa, tulipaloa ja muuta) tapahtuivat ENNEN kuin pluto siirtyi kauriiseen. Eli ainakin todennäköisyyslaskennan mukaan (heh, sporalogiaa  Cheesy) pitäisi välillä tapahtua jotain positiivistakin, ja sen tuojana siis tässä olisi pluto. Toki mulla on  jupiter aspect_con aurinko myös, tänään jopa aivan tarkka, mutta sen vaikutuksia en ole huomannut, ehkä oon sokkee  crazy2

Mun karttani on ja todellisten tapahtumien ristiriita on ainakin keittiöastrologisesti niin valtava että voisi jo alkaa tehdä Skepsiksen jäsenhakemusta. Mutta tarkemmat tulkinnat toki selittävät nämäkin absurditeetit.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #38 : 05.12.2008 14:56:33 »

Kai Pluto liittyy hyvin paljon ihmisen elämänkaareen.

Syntymäkartalla se vaeltaa minun kanssani koskettaen mitä milloinkin elämänaluettani. Tehnyt sitä tällä hetkellä noin puolikierrostansa kohta!

Se aloitti kierroksensa minun 8-huoneestani, missä aurinkonikin on, ja mylläsi siellä ensin Vestani kanssa (itse voin jutun jo ymmärtääkin), sitten yhtymässä Saturnukseen ja kun Leijonia kaikki, niin antoivat minulle myös itsetuntemuksen-ja varmuuden pohjaa, ei paha. Marsin yhtymässä olen nuorena lähtenyt maailmalle ja kokeillut elämän alueella kaikenlaista. Ei Paha. Kun se meni yhtymään Neptunuksen kanssa, koin sisäisen maailmani aika rajuna, jota vasta nyt vanhempana olen tässä selvitellyt. Ja kun se siirtyi yhtymään Jupiterin kanssa, löysin monenlaista voimavaraa itsestäni.

Nyt Pluto on varmaankin yhtymien kanssa työnsä loppuunsuorittanut, sillä aika loppuu kesken. Mutta kun se on nyt Kauriissa 2-huoneessani, on aika oppositioiden kanssa tehdä elämän inventaariota. Mietin melkeinpä joka päivä, miten työni voin muuttaa siten että jaksan ja miten pitkään jaksan niin että voin jakaa voimani siinä muille. Pluto ravistelee ja on pakko kohdata myös heikkoutensa. Kauris siinä taustalla asettaa myös ehdot järjellä esille.

Aika määrää elämänkaareni, mutta minkäs sille voi, kun aika määrää myös planeettojen kierrot. Ilman niitäkin pärjää, mutta kyllä niiden seuranta antaa uudenlaisia näkökulmia katsella tätä elämänmenoa. Wink

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #39 : 05.12.2008 19:27:44 »

Minua alkoi kiinnostamaan miten  kuu jousimies:t ovat kokeneet Pluton siirtymisen Kauriiseen. (En jaksanut lukea kovin pitkälle "Mitä Jousimiehille kuuluu"-aihetta, jos siellä on tästä asiaa ei muuta kuin linkkiä.) Nimittäin eräs kuu jousimies laittoi eilen välit poikki minuun. Johtui siitä että kritisoin häntä liiallisesta osallistumisesta. Se osallistumisinto taitaa olla yksi kuu-jousimiesten ominaisuuksia, muuten tuo kuunsijainti on jäänyt itselleni vähän tuntemattomaksi. Ja sittenhän nousevan skorpionin on tehtävä jotain räväkkää, ei tule kuuloonkaan mikään itsetutkiskelu siinä tilanteessa.

Eli onko nyt myös kuu-jousimiehillä jotenkin "tyhjä" olo, tai jotain? Vai katsonko asiaa nyt ihan väärästä suunnasta? Mutta liittyipä Pluto tähän kertomaani tapaukseen tai ei, niin minusta silti mielenkiintoinen kysymys. Kertokaahan kuu-jousimiehet, miltä viime viikot ovat tuntuneet!

Katselin kyllä transiitteja sekä itselleni että tuolle toiselle. Itselläni on nyt kovaa vauhtia tulossa tarkaksi pluto aspect_sex aurinko, voisiko liittyä asiaan? Toisella ei ainakaan Pluton suhteen muuta kuin kvinkunsseja. Ja mahd. Neptunuksen neliö AC-DC:lle, en tosin tiedä kellonaikaa ihan tarkasti.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #40 : 05.12.2008 19:48:35 »

nousukuu
enpä leipois plutosta syyllistä välirikkoon,
tänään on esmes tarkkana  aurinko mars jousimies yhtymä,
tuplasti energiaa "turhautua",kompastua omiin ismeihinsä,
ja  saturnus  neitsytaspect_kvi neptunus vesimies,
ne ylevät aatteet ei oikein mene yksiin nyt,lisää turhautumista,
ehkä se onkin sisäistä turhautumista,joka purkautuu kanssaihmisiin

muutenkin kantsis immeisten ehkä enämpi keskittyä näihin sosiaalisiin planeettoihin,
 jupiter .iin ja  saturnus .een noissa elämän tärkeimmissä läksyissä,
eli ihmissuhteissa,
eikä yhteen Kuiperin vyöhykkeen pallukkaan,
jolla on vaan outo kiertorata....
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #41 : 05.12.2008 20:21:26 »

Kiitos huomioista, nikki! Taidat olla oikeassa tuossa ettei Pluto tässä tapauksessa näyttele tärkeää osaa. Siitä kuitenkin vaan tuli mieleeni että varmasti jollain lailla Pluton siirtyminen omaan kuumerkkiin ja siitä pois tuntuu jollain tavalla (transiitista nyt puhumattakaan, se on sitten luku erikseen).
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #42 : 06.12.2008 05:44:39 »

Minua alkoi kiinnostamaan miten  kuu jousimies:t ovat kokeneet Pluton siirtymisen Kauriiseen. (En jaksanut lukea kovin pitkälle "Mitä Jousimiehille kuuluu"-aihetta, jos siellä on tästä asiaa ei muuta kuin linkkiä.)

Eli onko nyt myös kuu-jousimiehillä jotenkin "tyhjä" olo, tai jotain? Vai katsonko asiaa nyt ihan väärästä suunnasta? Mutta liittyipä Pluto tähän kertomaani tapaukseen tai ei, niin minusta silti mielenkiintoinen kysymys. Kertokaahan kuu-jousimiehet, miltä viime viikot ovat tuntuneet!

Minä ainakin odotan Pluton poistumista kuuni vaikutuspiiristä mitä suurimmalla innolla, ottaen huomioon että se oli viimeiset vuodet  aspect_con kuu, ei mikään viehättävä aspekti, teknisesti vieläkin vaikka merkki on vaihtunut. Lähinnä olen tuona aikana joutunut jatkuvasti muuttamaan paikasta toiseen milloin mistäkin syystä, nytkin kahden vaiheilla että muuttaako vai eikö. :Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #43 : 06.12.2008 13:03:57 »

Katselin ystävieni karttoja, ja kas!

Eräällä on Kuu 0 astetta Kauriissa, eli juuri nyt yhtymässä Pluton kanssa.

Viime vuonna he tekivät päätöksen myydä oma rivitaloasunto ja alkaa rakentamaan uutta.

Nyt he ovat joutuneet siihen kuoppaan, jossa asuntojen hinnat ovat halventuneet, jos niitä silläkään saa myyntiin tänä aikana. Joten he maksavat tällä hetkellä kolmea asuntoa; vuokra-asuntoa, tyhjää (ehkä vuokralla nyt)olevaa rivitaloas. ja rakentavat omaa uutta.

Ei varmaankaan helppoa!!!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #44 : 06.12.2008 14:03:39 »

Minä ainakin odotan Pluton poistumista kuuni vaikutuspiiristä mitä suurimmalla innolla, ottaen huomioon että se oli viimeiset vuodet  aspect_con kuu, ei mikään viehättävä aspekti, teknisesti vieläkin vaikka merkki on vaihtunut. Lähinnä olen tuona aikana joutunut jatkuvasti muuttamaan paikasta toiseen milloin mistäkin syystä, nytkin kahden vaiheilla että muuttaako vai eikö. :Smiley

Mielenkiintoista, kuinka monella tämä pluto aspect_con kuu näyttää tiivistyvän asuinpaikkaan ja asuntoon liittyviin kysymyksiin. Aspekti kun kuitenkin liitetään lähinnä tunne-elämän transformaatioon. Pluton transiitilla kuulle, äidin ja äitiyden planeetalle,  olisi taipumusta tuoda esille lapsuudenaikaisia tunnetiloja, nostattaa perusturvallisuuteen liittyviä kysymyksiä. Tämä  saattaa tietysti tarkoittaa asuinpaikan muutosta, mutta katsoisin kyllä tässä myös esim. planeettojen merkki- ja huoneensijainteja. Esim.

Sinun tapauksessasi tuo jouskarikuu tehnee sinusta jo luonnostaan kiinnostuneen uusista maista, ihmisistä ja ympäristöistä. Kun sille sitten sattuu pluto, en yhtään ihmettele, että olet joutunut käsittelemään tähän alueeseen liittyviä teemoja. Meillä kuukauriilla taas se pluton osoittama kasvunpaikka liittynee siihen, miten haemme emotionaalista turvaa konkreettisista, materiaalisista asioista.

tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: