Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto kauriiseen  (Luettu 40660 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hansuli
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #45 : 04.01.2009 02:30:36 »

Aspekti kun kuitenkin liitetään lähinnä tunne-elämän transformaatioon. Pluton transiitilla kuulle, äidin ja äitiyden planeetalle,  olisi taipumusta tuoda esille lapsuudenaikaisia tunnetiloja, nostattaa perusturvallisuuteen liittyviä kysymyksiä.

Näin sen itsekin olen aina  ajatellut. Mielenkiinnolla (kauhulla) odotin pluton siirtymistä jousimiehen loppu puolelle. En mitään järisyttävää huomannut kuitenkaan. Muutamia pluto teemoja ilmeni kyllä yllä oleviin teemoihin liittyen. Molempien lapsien ja oma kuuni on täsmälleen samassa asteessa. Kahdella meistä kauriissa  ja yhdellä jousimiehessä... Ja aikaahan tuohon kauriin loppupuolelle meneekin sitten vielä.

Tosin koen, että tr. plutolla on vielä näppinsä pelissä, vaikkakin on jo muutaman asteen päässä Smiley.

« Viimeksi muokattu: 04.01.2009 02:38:05 kirjoittanut Hansuli » tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #46 : 07.01.2009 00:29:49 »

Nyt Pluto on sitten Kauriissa.. Mulla on tällä hetkellä meneillään aikasta tarkka  pluto aspect_sex saturnus -vaihe - eli ilmeisesti muutokset tapahtuvat rakentavalla tavalla.. No, tr- saturnus on myllyttänyt neliöillä 7. huoneesta käsin mun koko  jousimies -stelliumin kohta läpi, ja Saturnuksen vaikutukset ovat kyllä olleet Plutoa enemmän tuntuvia ja raskaita..

Tr- pluto siirtyy kohtapuolin mun 12. huoneeseen - mä en ole perehtynyt 12. huoneeseen, miten tuo sitten mahtaa vaikuttaa. Varmaan siinä parin vuoden sisällä  pluto lähestyy mun  askendentti :a ja saavuttaa sen sitten jokusen vuoden jälkeen (mun askendentti 14o  kauris ).

Miehellä alkaakin tässä jo vaikuttamaan  pluto aspect_squ venus (hänellä  venus 6o  vaaka ), tarkkana aspekti tulee vasta sitten parin vuoden jälkeen. Tr- pluto jytistää miehellä 4. huoneessa - jotain äkillisiä muutoksia rakkauselämässä ja kotiin, perusturvallisuuteen liittyvissä asioissa? Mietityttää, että onko ristiriitoja, esim. taipumus ihastua herkästi muihin ja lähteä "joka helman perään" tämän transiitin aikana ja sitten tämän pesänrakennushomman välillä.. Huh  No joo no, mutta miehellä myös meneillään tarkka pluto aspect_con neptunus , ja tuon voisi tulkita.. Miten?

Mies tässä alkoi hyvin yhtäkkiä puhumaan yhteenmuuttamisesta ja on jo kysellyt monta kertaa, että koskas mennään niitä asuntoja katsomaan. Alkoi jo hermostumaan, kun mä tässä Saturnus-neliöistä kärsivänä olen ollut vähän tylsä, vähäpuheinen ja en ainakaan osaa päättää mitään! Rauhoittui, kun saimme hakemukset vetämään, vaikkakin tässä jo koittaa "oikoreittiä" löytää kämppää, että pääsisi mahdollisimman pian rakentamaan sitä omaa pesää.. Vähän itseäni ihmetyttää miehen yhtäkillinen pesänrakennusvietti, kun on aikaisemmin ollut enempi vapaampaa kapinallis- kuin family man-tyyppiä.. Huh
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #47 : 07.01.2009 05:30:36 »

pluto aspect_sex pluto, kätevää. Ja kohta vielä  pluto aspect_sex aurinko. Tekemistä piisaa joten onkohan noista avuksi.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #48 : 16.01.2009 16:29:54 »

Kahden päivän päästä Pluto yhtyy Aurinkooni.  Lips Sealed

Radixilla  aurinko 1. huoneessa ja  pluto 9. huoneessa  neitsyt. Tekevät sieltä  aspect_tri.

samaan syssyyn osuu myös pitkäaikaisista transiiteista  neptunus  aspect_squ  jupiter ja  neptunus  aspect_squ  askendentti, kun radixilla Juppari ja Asc  aspect_con.

Sitte vielä tuo  chiron palaa asemiinsa transiittina....
...ja se ei ole ehkä helppo pala... idiot2
kun on Suurristin osa... aspect_opp  uranusaspect_squ  marsaspect_squ  jupiter.

Voi ossasko joku kertoa, mitä vois olla odotettavissa? Embarrassed

Kaikkihan varmaan tapahtuva on kehitykselleni tarpeellista...mut jos jotenki osaisin aavistella, mitä tässä ois tulossa...

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: