Nyt Pluto on sitten Kauriissa.. Mulla on tällä hetkellä meneillään aikasta tarkka

-vaihe - eli ilmeisesti muutokset tapahtuvat rakentavalla tavalla.. No, tr-

on myllyttänyt neliöillä 7. huoneesta käsin mun koko

-stelliumin kohta läpi, ja Saturnuksen vaikutukset ovat kyllä olleet Plutoa enemmän tuntuvia ja raskaita..
Tr-

siirtyy kohtapuolin mun 12. huoneeseen - mä en ole perehtynyt 12. huoneeseen, miten tuo sitten mahtaa vaikuttaa. Varmaan siinä parin vuoden sisällä

lähestyy mun

:a ja saavuttaa sen sitten jokusen vuoden jälkeen (mun

14
o 
).
Miehellä alkaakin tässä jo vaikuttamaan

(hänellä

6
o 
), tarkkana aspekti tulee vasta sitten parin vuoden jälkeen. Tr-

jytistää miehellä 4. huoneessa - jotain äkillisiä muutoksia rakkauselämässä ja kotiin, perusturvallisuuteen liittyvissä asioissa? Mietityttää, että onko ristiriitoja, esim. taipumus ihastua herkästi muihin ja lähteä "joka helman perään" tämän transiitin aikana ja sitten tämän pesänrakennushomman välillä..

No joo no, mutta miehellä myös meneillään tarkka

, ja tuon voisi tulkita.. Miten?
Mies tässä alkoi hyvin yhtäkkiä puhumaan yhteenmuuttamisesta ja on jo kysellyt monta kertaa, että koskas mennään niitä asuntoja katsomaan. Alkoi jo hermostumaan, kun mä tässä Saturnus-neliöistä kärsivänä olen ollut vähän tylsä, vähäpuheinen ja en ainakaan osaa päättää mitään! Rauhoittui, kun saimme hakemukset vetämään, vaikkakin tässä jo koittaa "oikoreittiä" löytää kämppää, että pääsisi mahdollisimman pian rakentamaan sitä omaa pesää.. Vähän itseäni ihmetyttää miehen yhtäkillinen pesänrakennusvietti, kun on aikaisemmin ollut enempi vapaampaa kapinallis- kuin family man-tyyppiä..