Äänestys
Kysymys: Missä huoneessa (tasajaolla) kuusi sijaitsee, ja ehkä muutama sana siitä miten sen koet?
1. huoneessa
2. huoneessa
3. huoneessa
4. huoneessa
5. huoneessa
6. huoneessa
7. huoneessa
8. huoneessa
9. huoneessa
10. huoneessa
11. huoneessa
12. huoneessa

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun huone  (Luettu 22500 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« : 12.07.2008 23:52:12 »

Teen edelleen tutkimusta astrokartan osoittimista,
ja törmäsin omituiseen juttuun -
tietyt huonesijainnit puuttuvat tutkimusmateriaalista täysin! Shocked

Kyselenkin nyt, että mikä mahtaakaan olla yleinen kuunhuone-jakauma astrolaisten syntymäkartoilla.

(Tasahuonejaon saa helpoiten valitsemalla astro.comin kartanteko optionssien house systemiksi equal)
Kiitos!
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #1 : 13.07.2008 11:29:29 »

12. huoneessa täälläkin, julyette kirjoitti puolestani luonnepuolen  Smiley
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 13.07.2008 12:00:43 »

Tasahuonejärjestelmällä kuu menee kahdeksanteen huoneeseen. Se onkin paljon osuvampi kun Placiduksen määrittämä seiskahuone.

Kiteytettynä:
*Kiinnostus kurkkia 'rajojen tuolle puolen', erityisesti kuoleman mysteeri kiehtoo.
*Itsetutkiskelu saa joskus melkein raadollisia piirteitä, KAIKKI kaivetaan esiin. Ja tutkitaan äärimmäisellä intensiteetillä, varsinkin niitä tummia sävyjä.
*Seksi ja valta-aihepiirit on ollut elämänkoulussa kait niitä pääaineita.
*Tarkka vainu ympäristössä vallitsevista olosuhteista ja fiiliksistä, varsinkin niistä, joita pidetään jemmassa.
*Alitajuisesti olen altistanut itseni kestämään ja elämään vaikeissa oloissa. Taidan pikkasen nauttiakin siitä.

tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Ikitosi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 13.07.2008 12:10:36 »

Tasahuone-jako tarkoittaa, että ympyrä on jaettu 12 yhtä suureen (30o) sektoriin.

Esmiraldalla on tasajaolla nelosessa. Wink
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4 : 13.07.2008 12:12:58 »

oon niin blondi ja vieläkin varmaan humalassa etten ymmärrä semmosta tasajakoa. mut nelosessa näkys olevan ja vesimiehessä.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 13.07.2008 12:24:10 »

Ikitosi, saapiko udella mitkä huonesijainnit loistivat poissaolollaan tutkimuksessasi? Kiinnostaa kovasti :Smiley
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 13.07.2008 13:08:53 »

Placiduksella Kuu on 11. huoneessa, tasahuoneilla kympissä. Ensimmäinen mieleen tuleva ajatus 10. huoneesta  on lapsuudenkoti, jossa on korostettu työtä, työtä ja työtä. Itse olen tietysti ollut enemmän naimisissa urani ja muiden mielenkiinnon kohteideni kanssa kuin kenenkään miehen.

Placiduksen 11. huone sopii kuitenkin myös minuun - Vesimies-äiti, ystävyyden arvostus, kansainväliset ympyrät niin ystävä- kuin työelämässäkin, tiedesuuntautuneisuus, astrologian harrastelu  :Smiley.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #7 : 13.07.2008 13:42:30 »

^ mä taidan kyl kerätä huomiota aikalailla. joskus tahallaan ja usein tahattomasti. oon vaan aina ajatellu sen jousimiesmäiseks huomion haku-piirteeks. tiiä sitte.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Norna
Vieras
« Vastaus #8 : 13.07.2008 15:09:08 »

Kuun huone 12:

Kiinnostusta mystiikkaan, luonne herkkä ja arka, työskentelee usein suljetuissa paikoissa. Huonoissa aspekteissa paljon rajoitukisa, syytöksiä, yksinäisyyttä ja syrjäyttämistä.

Pitääkö paikkaansa, olen vain utelias, kun käteeni tarttui tällainen Artemajoksen tiivis astrologian kirja?

Kyllä mä tosta löydän itseäni, vaikken kauhean arka kyllä enään ole. Aspekteja pitää tutkailla tarkemmin. Mut mitäs toi "suljetut paikat" käsittää? Mut kai mä olen työskennellyt suljetuissa paikoissa, jos siis se käsittää vaikka työtilat joihin vain asianomaisilla on pääsy jne.
tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #9 : 13.07.2008 17:01:31 »

Tohdinko tähän kysyä ihan off-topic....teillä kaikilla tasahuonejaolla vaihtaa Kuu toiseen huoneeseen, mutta minulla pysyy planeetat samoissa huoneissa kuin placiduksella, vain Mars vaihtaa kakkoshuoneesta ykköseen. Tarkistin asian astro.comissa ja vielä astrolog 5.4-ohjelmalla. Molemmat antavat saman tuloksen.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 13.07.2008 18:47:53 »

kuu 9.huoneessa.

9 .huone
TOTUUDEN HUONE kertoo kyvystäsi suhteuttaa oma elämäsi suurempaan kokonaisuuteen hukkumatta filosofian tai uskontojen jätealtaisiin. Planeetat tässä huoneessa ovat se osa sinua joka ei koskaan lakkaa etsimästä paikkaansa maailmassa.
 :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 13.07.2008 19:31:16 »

Sekä tasajaolla että placiduksella  kuu on 2. huoneessa..
julyette, sama homma.. Mulla on onnenpiste ainoa systeemi mikä kartassa vaihtaa huoneesta toiseen..

Jaa kuu kakkosessa rahaa..... Joo, tykkään rahasta, mutta missä ne kaikki on?  Cheesy
Tulevaisuudessa kenties..?  :Smiley
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 14.07.2008 12:22:09 »

Synapsille ja kaikille:
tutkimuksestani uupuu kaikki 5 ja 6 huoneiden kuut -
lienevätköhän he aivan vallan terveitä vai mistä johtunee idiot2
kun minulla ei ole asiakkaina (tietääkseni) sellaisia ollut,
eikä täällä kuuluttaessakaan heitä tutkimukseen löytynyt Huh

Eniten 'kuuruuhkaa' tutkimusmateriaalissa on ollut 1, 2, 4, 8, 9, 10 ja 11 huoneissa.
3, 7 ja 12 huoneissa vain muutamia tapauksia.

Siis lisää tutkimusmatskua nimenomaan näiden huoneiden tiimoilta otan mielelläni vastaan... Wink
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #13 : 14.07.2008 12:44:56 »

No mietin vähän paremmin tota mun 12. huoneen kuuta joka on myös neitsyen merkissä.

Huone 12: Alitajunta, unet, kulissien takainen toiminta, kompleksit, salaiset asiat, psyykkiset kyvyt, vankilat ja suljetut laitokset, edellisten elämien karma, uhrautuminen
 Neitsyt-Kuu: tarkka, vakavamielinen, tunne-elämää tarkasti analysoiva, perinteisiin kasvatusmetodeihin luottava

Ja kuusta:
 Syntymäkarttamme Kuu kertoo tunteistamme, vaistoistamme, sielustamme ja tavastamme reagoida asioihin. Kuu myös kertoo mielenlaadustamme ja herkkyydestämme sekä tavastamme ja tarpeestamme hoivata ja ottaa vastaan hoivaa. Samoin Kuun asemasta ja aspekteista syntymäkartalla voi tehdä päätelmiä niin omasta kuin lapsuudenkodistakin, äitiydestä, omasta äidistä ja suhteesta häneen.

----
 Olen itse aika vahvasti yhteydessä alitajuntaan, unet on mulle tärkeitä tiedonlähteitä ja suhtaudun niihin vakavasti. Meditointi ja vastaava toiminta on myös ollut mulle helppoa, on helppo päästä syvälle nopeasti. Tuolla jossain selitin arkuudesta jonka toi varmasti tuo kuten myös sellainen kummallinen erillisyyden tunne on varmasti tämän kuun tekosia, on vaikea löytää paikkaansa yhteisöissä ja ihmisten kanssa. Vie ajan ennenkuin avaudun, ensin olen lähinnä tarkkailevassa roolissa.
 Oma tila ja oma rauha on elintärkeitä, itsensä kanssa oleminen on henkireikä. Ja kun saan nauttia tasaisessa suhteesta ihmisten seurasta sekä omastani, pysyn tasapainossa.
 Kompleksit ja karma hmm, ne liittyy varmaan eniten lapsuudesta asti mukana kulkeneeseen "en kuulu joukkoon" -fiilikseen, se on toisaalta saanut mut etsimään sisältä sitä mitä olen etsinyt muista ja ympäriltä ja sai mut myös etsimään vastauksia henkisiin kysymyksiin kirjoista jo varhain lapsena. Onkohan sellainen koti-ikävä myös tämän kuun hommia, sillä se "en kuulu joukkoon"-tunteeseen liittyy myös koti-ikävä jonnekin mistä en tiedä mitään. Tai ainakaan muista enään  Wink.
 Mulla on kyllä aurinko myös 9. huoneessa mikä osaltaan voimistaa tätä kaikkea hihhulointia  laugh.

Kuun kanssa yhtymässä 12. huoneessa on myös saturnus mikä varmasti kertoo jotain karmisista jutuista  buck2. Kuullani ei taida olla vaikeita aspekteja muihin planeettoihin.

« Viimeksi muokattu: 14.07.2008 13:33:53 kirjoittanut Norna » tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #14 : 14.07.2008 13:26:55 »

kuu leijona 7. huoneessa (Placidus).

Kuu vaikuttaa sillä tapaa, että olen parisuhdeihminen viimeiseen asti. Sinkkuna ollessa oli aina semmoinen tunne, että jotain olennaista puuttuu, olo oli jollain tapaa tyhjä. Hyvässä suhteessa ollessani itsevarmuus lähtee nousuun ja tunnen olevani kokonainen - ja huono suhde, noh, se taas nitistää mun tunne-elämän (tämäkin koettu).. Haluan aikanaan mennä naimisiin ja perustaa turvallisen kodin Sen Yhden kanssa.. Olen parisuhteessa ehkä vähän vaakamainenkin, pyrin miellyttämään ja olen aika joustava, neuvotteleva - vaikka aina en kompromisseihin taivukaan..

Tasahuonekartalla  kuu olisi myös 7. huoneessa, mutta aivan 8. huoneen rajalla.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio