No mietin vähän paremmin tota mun 12. huoneen kuuta joka on myös neitsyen merkissä.
Huone 12: Alitajunta, unet, kulissien takainen toiminta, kompleksit, salaiset asiat, psyykkiset kyvyt, vankilat ja suljetut laitokset, edellisten elämien karma, uhrautuminen
Neitsyt-Kuu: tarkka, vakavamielinen, tunne-elämää tarkasti analysoiva, perinteisiin kasvatusmetodeihin luottava
Ja kuusta:
Syntymäkarttamme Kuu kertoo tunteistamme, vaistoistamme, sielustamme ja tavastamme reagoida asioihin. Kuu myös kertoo mielenlaadustamme ja herkkyydestämme sekä tavastamme ja tarpeestamme hoivata ja ottaa vastaan hoivaa. Samoin Kuun asemasta ja aspekteista syntymäkartalla voi tehdä päätelmiä niin omasta kuin lapsuudenkodistakin, äitiydestä, omasta äidistä ja suhteesta häneen.
----
Olen itse aika vahvasti yhteydessä alitajuntaan, unet on mulle tärkeitä tiedonlähteitä ja suhtaudun niihin vakavasti. Meditointi ja vastaava toiminta on myös ollut mulle helppoa, on helppo päästä syvälle nopeasti. Tuolla jossain selitin arkuudesta jonka toi varmasti tuo kuten myös sellainen kummallinen erillisyyden tunne on varmasti tämän kuun tekosia, on vaikea löytää paikkaansa yhteisöissä ja ihmisten kanssa. Vie ajan ennenkuin avaudun, ensin olen lähinnä tarkkailevassa roolissa.
Oma tila ja oma rauha on elintärkeitä, itsensä kanssa oleminen on henkireikä. Ja kun saan nauttia tasaisessa suhteesta ihmisten seurasta sekä omastani, pysyn tasapainossa.
Kompleksit ja karma hmm, ne liittyy varmaan eniten lapsuudesta asti mukana kulkeneeseen "en kuulu joukkoon" -fiilikseen, se on toisaalta saanut mut etsimään sisältä sitä mitä olen etsinyt muista ja ympäriltä ja sai mut myös etsimään vastauksia henkisiin kysymyksiin kirjoista jo varhain lapsena. Onkohan sellainen koti-ikävä myös tämän kuun hommia, sillä se "en kuulu joukkoon"-tunteeseen liittyy myös koti-ikävä jonnekin mistä en tiedä mitään. Tai ainakaan muista enään

.
Mulla on kyllä aurinko myös 9. huoneessa mikä osaltaan voimistaa tätä kaikkea hihhulointia

.
Kuun kanssa yhtymässä 12. huoneessa on myös saturnus mikä varmasti kertoo jotain karmisista jutuista

. Kuullani ei taida olla vaikeita aspekteja muihin planeettoihin.