Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Värillä on väliä, aina  (Luettu 39642 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #45 : 05.02.2006 23:06:26 »

Huomaatteko mustan kirkkauden varjopuolet? Se on todellakin voimakkain väri vaikka valkeasta syntynytkin.
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #46 : 05.02.2006 23:11:13 »

Forumilla ei ole sallittua julkistaa toisen forumilaisen henkilötietoja, joten jouduin valitettavasti hieman muokkaamaan erästä viestiä tässä ketjussa.

Lumor, musta ja valkoinen ovat tosiaan saman kirkkauden eri puolet ja hyvä niin. Jos elämä olisi pelkkää harmaata ilman ääripäitä, tylsäksihän tämä kävisi.

Leppoisia unia kaikille (perhe huutelee nukkumaan yhä tiukempaan sävyyn). Smiley
tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #47 : 05.02.2006 23:35:58 »

Forumilla ei ole sallittua julkistaa toisen forumilaisen henkilötietoja, joten jouduin valitettavasti hieman muokkaamaan erästä viestiä tässä ketjussa.

Leppoisia unia kaikille (perhe huutelee nukkumaan yhä tiukempaan sävyyn). Smiley
Grin
               Kiitos nyt kuitenkin,,,,..

                Elämöiköön Keho omalla sarallan, ilman vanhojen kaiveluja..

                       2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #48 : 12.02.2006 10:23:00 »

Wink

         Maalari maalasi kehoaan... Kiss

         Voi sen kait`sanoa noinkin..

                     Koska aurassamme ne värit elämöivät !!  Shocked  coolsmiley

         Siis värillä on väliä meille

I T S E L L E M M E ,   J O K A   O N   aurinko
                              2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #49 : 12.02.2006 17:26:51 »

Mulla kans asunnon ja vaatteiden värit noudattelevat samaa linjaa, ainakin kasvojen ympärillä, siis paidoissa. Näin on varsinkin makuuhuoneen kanssa. Aikaisemmin se oli vihreä ja keltainen, nyt vaalea yhdistettynä pehmeään ruskeaan.

Olohuoneessa on oranssia, ruskeaa ja valkoista... suunnittelen tosin palaamista viininpunaiseen.

Keittiö on yllättäen muuntunut hiljalleen mustavalkoiseksi, jossa vilahtaa harmaa ja vihreä. Tämä ei ollut edes suunniteltua... Värit vähenivät vain hiljalleen.

Sen olen huomannut että uudistamisen halu seurailee vuodenaikoja. Kevään lähetessä haluaa hiljalleen värikkäämpää talvella rauhallista harmoniaa.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
ianthe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


tiitiäinen


Profiili
« Vastaus #50 : 06.03.2006 12:04:34 »

huomasin eräs päivä maalaavani taulua, jonka värimaailma poikkeaa täysin aiemmsita töistäni..siis käytän värejä joita en ole koko ikänäni juurikaan käyttänyt kuin mausteena joissakin töissä. hempeää vaaleanpunaista ja turkoosia...vaaleaa violettiakin löytyy, mutta vain aavistus.

Jännä juttu, mitä lieneekään sisälläni työn alla Wink
tallennettu

en vaan osaa
sirahvi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #51 : 10.03.2006 00:11:07 »

Viime aikoina olen huomannut nappaavani kaupasta mukaan keltaisia ja oransseja asioita   laugh
tallennettu

kauris, nousu leijona.
outituulikki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #52 : 11.03.2006 20:19:18 »

Väreistä puheenollen...Jostain syystä olen maalannut kautta aikojen vessa/kylppäritilan seinät vihreänturkooseiksi, siis kaikissa asunnoissa, missä se on ollut mahdollista. Niissä, missä olen omistanut kylpyammeen, olen todella nauttinut tästä vedenvärisestä keitaastani! 

Makkari puolestaan on kautta aikojen ollut harmaanvihreitä tekstiilejä, ketunvärinen sänky ja muut kalusteet sekä mahdollisuuksien mukaan vaaleankeltaiset seinät.

Ja keittiön pitää aina olla oliivinvihreä kaapinoviltaan ja tekstiileiltään, mutta olkkari vaihtelee punaruskeasta punaisen kautta siniseen (!) kausien mukaan.

Nyt tässä kirjoittaessa huomasin itsekkin, että suosin paljon vihreän eri sävyjä (ei kirkkaita), jännä juttu! idiot2
tallennettu

Ole mielummin omaa valoasi hohtava pieni lyhty kuin auringon lainavaloa loistava suuri kuu.  -Mori Ögai-
Ozzette
Vieras
« Vastaus #53 : 11.03.2006 20:30:20 »

Tuosta vihreästä väristä tuli mieleeni, että mitä "negatiivista" se edustaa ? Jotain taikauskomuksiin liittyvääkö ? Tuntuu vain "hullulta" kun luonnossakin niin paljon vihreää...
Muutaman ihmisen olen kauhuissaan kuullut sanovan, etteivät ikinä käyttäisi sisustukseen vihreää väriä. Mikähän "juju" tuossa siis piilee ??  Shocked
Kuolemaako... mennä "vihreille niityille" tai muuta "liikaa maallisuuteen" viittaavaa ? Entäpä sitten ruskea, onko sama juttu...  idiot2 Ihan ulalla.
« Viimeksi muokattu: 11.03.2006 20:47:37 kirjoittanut Princess of Darkness » tallennettu
outituulikki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #54 : 11.03.2006 21:02:24 »

Oivoi! Enpä ole tullut ajatelleeksi asiaa siltäkantilta! Että vihreä ja kuolema...

Oikeastaan kuolema ei ole tällaiselle orvoksi lapsenajääneelle mikään pelottava ajatus. Nuorena ajattelin, että se on jonkinlainen pakotie kaikista vaikeuksista ja toisinaan oikein TOIVOIN kuolemaa; mutta kuten huomaatte, toiveeni ei toteutunut ja hyvä niin.

Suosin muuten pukeutumisessakin vihreää...
tallennettu

Ole mielummin omaa valoasi hohtava pieni lyhty kuin auringon lainavaloa loistava suuri kuu.  -Mori Ögai-
Ozzette
Vieras
« Vastaus #55 : 11.03.2006 21:04:09 »

Minäkin pidän vihreästä ja SUURESTI kummastelen tuota sen karttamista...  idiot2 Ei ymmärrä...
tallennettu
outituulikki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #56 : 11.03.2006 21:06:38 »

Kummastellaan yhdessä! Halaus sinne Wink
tallennettu

Ole mielummin omaa valoasi hohtava pieni lyhty kuin auringon lainavaloa loistava suuri kuu.  -Mori Ögai-
kosmos
Vieras
« Vastaus #57 : 23.03.2006 03:26:26 »

Olen myös huomannut, miten eri värien tarve vaihtelee elämäntilanteen mukaan. Nuoruuden ehdottomuuden aikaan musta oli ykkösväri, sen jälkeen tuli konservatiivinen sininen ja avioeron jälkeen vaatteet ja sisustus oli punaista. Iän myötä myös väriherkkyys on lisääntynyt ja mietin tosi tarkkaan, minkä värisen vaatteen laitan ylleni.(Ja jostakin kumman syystä, musta on ollut ykkösväri useita vuosia.) Joskus mietin, olenko tosiaankin niin turhamainen, mutta kyse ei ole pelkästä väristä, vaan siitä energiasta, jota väri luovuttaa. Esim. viimeisen kuluneen vuoden aikana olen ihastunut vaaleanpunaiseen ja koska sitä on mielestäni vaikea käyttää vaatteissa, pidän vaaleanpunaista huivia esillä ja katselen sitä. Mutta tein myös mielenkiintoisen havainnon, kun luin Minä Olen lehteä nro 6/05, siinä nimittäin on juttu arkkienkelienergiasta ja sen mukaan vaaleanpunainen on rakkaudenenkelin väri ja psykologinen vaikutus on osata rakastaa itseään ja muita, auttaa tunnistamaan omat tunteet ja herättää luovuuden lähteen puhtaimmillaan jne. Tämä kai liittyy niihin henkisiin vaiheisiin, joita itselläni on tapahtunut vuoden, puolentoista aikana eli lisääntyneeseen Kirstustietoisuuteen sekä jumaluuden naisellisen puolen tiedostamiseen. Mutta on mielenkiintoisinta on huomata, että vaaleanpunainen on tullut myös miesten vaatteisiin. Joo.
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #58 : 23.03.2006 05:32:57 »

Värit kuvastavat sisäistä olotilaa ja energia tasoa, siksi pitää vaihdella värejä kun siltä tuntuu. Värit kertovat joskus enemmän kuin tuhat sanaa, sillä eräs henkilö muistaa minut aina miehenä jolla on pinkki kauluspaita.

Värien vaihtelun halukkuus kertoo, että on menossa jokin muutos prosessi ja elämähän koostuu monenlaisista kausista ja kannattaa käyttää lähes kaikkia värejä laidasta laitaan niin saa harmonian mieleen.

Värit vaikuttavat ja kertovat eritoten ihmisen mielialoista tarve vaihtelee elämänfiiliksen mukaan. Yleensä tärkein väri meille on se mitä emme uskalla tai halua päällemme pukea, sillä ihminen pelkää erottuvan liikaa omasta ulkoisesta roolista kokeilemalla sitä väriä mitä pelkää / inhoaa. Värit auttaa tunnistamaan omia tunteita ja aktivoi luovuutta. Henkisyyden tilan voi aistia väreistä.

Väriä elämään ettei elämä tunnu niin mustavalkoiselta.
 smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #59 : 23.03.2006 07:41:11 »

Värit kuvastavat sisäistä olotilaa ja energia tasoa,
 Yleensä tärkein väri meille on se mitä emme uskalla tai halua päällemme pukea, sillä ihminen pelkää erottuvan liikaa omasta ulkoisesta roolista kokeilemalla sitä väriä mitä pelkää / inhoaa. Värit auttaa tunnistamaan omia tunteita ja aktivoi luovuutta. Henkisyyden tilan voi aistia väreistä.

Väriä elämään ettei elämä tunnu niin mustavalkoiselta.
 smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten

 Undecided

     Undecided

        Undecided

               VOI VOI, kuinkas sitten, jos alennusmyynnissä onkin, juuri

               se oikea ja ihana kolttu, mutta tuo väri on ::::: ja silti

               sen haluan , siis syyt ovat muut kuin väärä väri??


                          tickedoff
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: