Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yksinkertaisesti ja selvästi....PAINON PUDOTUKSESTA vielä  (Luettu 9746 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ilosilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


ILO on kirkkaat silmät, ONNI on mielenrauha


Profiili
« : 14.01.2006 12:03:10 »

On paljon puhuttu painon alentamisesta....kaikenmaailman poppakonsteista...mutta yksinkertaisesti sanottuna:

    Smiley    JOS HALUAA LAIHTUA,EI PIDÄ LOPETTAA SYÖMISTÄ VAAN ON SYÖTÄVÄ NORMAALISTI, USEIN JA SÄÄNNÖLLISESTI!!

Tottakai mietittävä mitä syö ja että on sinut itsensä kanssa, poppakonstit ei auta tässä asiassa... ei pillerit eikä paastot!!

   ~    VIHREÄ TEE EDESAUTTAA painon hallinnassa.
   ~    RUOKA, JUOMA JA HAPPI on muistettava joka päivä:)

Ihminen on ihmeellinen "koneisto, polttoaine on ruoka, ja se pitää elimistön toimintakykyisenä, terveenä ja mielen iloisena !!!

   smitten VOIMIA, LOPETTAKAA PAINON VAHTIMINEN JA NAUTTIKAA ELÄMÄSTÄ
               toivoo rillu "ilosilmäinen"  smitten
« Viimeksi muokattu: 15.01.2006 16:46:50 kirjoittanut rillu » tallennettu

~Sininen Galaktinen Yö ~
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1 : 15.01.2006 21:55:41 »

Lainaus
mutta yksinkertaisesti sanottuna:

        JOS HALUAA LAIHTUA,EI PIDÄ LOPETTAA SYÖMISTÄ VAAN ON SYÖTÄVÄ NORMAALISTI, USEIN JA SÄÄNNÖLLISESTI!!

Juu ja sehän on huippu yksinkertaista. Wink
tallennettu
ilosilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


ILO on kirkkaat silmät, ONNI on mielenrauha


Profiili
« Vastaus #2 : 16.01.2006 00:28:00 »

Wink      Ju-juuuu ......ja myös nautinnollista   Wink
tallennettu

~Sininen Galaktinen Yö ~
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #3 : 16.01.2006 18:27:11 »

Teoriassa kuulostaa todella toimivalta ja jipii, mutta hyvänen aika kuka pystyy käytännössä elämään niin säännöllistä elämää? Siinähän elämä menee ruokailujen mukaan eikä ruokailut elämän mukaan...  Huh

Niin ja sitten... onko täällä muita tunnesyöppöjä kuin minä...?  Undecided

Sitäpaitsi itselläni on kumma tapa, että voin hetkeksi unohtaa painoni ja olla ihan normaalisti onnellisesti miettimättä koko asiaa, mutta sitten joku huomauttaa minulle, että oletko laihtunut ja saman tien alan taas hysterisoimaan (en kai vai nyt taas liho, sehän olisi noloa) ja lopputulos on se, että lihon.  tickedoff
tallennettu
hurma
Vieras
« Vastaus #4 : 16.01.2006 18:57:59 »

Juu juu... Eiköhän aihe jo käsitelty?
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #5 : 16.01.2006 19:01:06 »

Jaahas, joku on taas pahalla päällä.  :Smiley
Eipä oo pakko lukee jos ei aihe kiinnosta.  Tongue
tallennettu
hurma
Vieras
« Vastaus #6 : 16.01.2006 19:05:58 »

En minä pahalla päällä ole, sanoin vain suoraan kun turha sitä on vetvoa jos ei enää uutta sanottavaa ole..
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #7 : 16.01.2006 19:08:22 »

No mukava kuulla  Smiley

Täytyy tässä vaiheessa heittäytyä filosofiksi... Jos aina yrittäisi sanoa jotain "uutta" niin eihän kukaan täällä voisi puhua enää yhtään mitään.  :Smiley
tallennettu
hurma
Vieras
« Vastaus #8 : 16.01.2006 19:11:17 »

Niin, mutta uutta muille ja sivistävää tietoa..


Ei täällä paljoa puhuta siitäkään kuinka hauki on kala ja kalat asuu vedessä...
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #9 : 16.01.2006 19:43:29 »

Okei okei... * missä täällä on Annan periksi, Peace -hymiö*  2funny
tallennettu
erja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #10 : 20.01.2006 17:36:22 »

kun lapset syntyi oli aivan hirveän vaikeata saada paino alas, mutta tuo tee on hyvä asia ei tule nälkä ja keho puhdistuu
tallennettu
nataraja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.


Profiili
« Vastaus #11 : 10.02.2006 20:59:41 »

Olen kyllä sitä mieltä että kerran kuukaudessa tehtävät viikonloppupaastot ovat hyvin puhdistava ja tasapainottava tapa. Painoa ei niillä pudoteta, mutta on kyllä terveysvaikutteinen.. Silloin tulisi kyllä juoda juuri vettä ja vihreää teetä, ja olla rauhassa.

Itse aiheesta eli painon pudotuksesta en muuta osaa sanoa, koska itselläni ongelma on päinvastainen, en koe nälän tunnetta ja usein unohdan syödä  Cry
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
ilosilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


ILO on kirkkaat silmät, ONNI on mielenrauha


Profiili
« Vastaus #12 : 10.02.2006 21:46:09 »

Smiley Hei nataraja  Smiley

Aivan...olet oikeassa..nestepaasto on hyvä pitää vaikka kerran vuodessa..kuten itse teen. Olen paastonnut v.-88. Keho puhdistuu ja mieli on virkeä ja energinen.

         Smiley Eiku kokeilemaan kaikki halukkaat    Smiley t. ILO    smitten
tallennettu

~Sininen Galaktinen Yö ~
nataraja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.


Profiili
« Vastaus #13 : 11.02.2006 09:59:43 »

Ilosilmä Smiley , Kuinka pitkiä paastoja olet pitänyt, olen itse kokeillut vaan viikonloppuja, kun pidempään paastoon pitäisi kai tehdä suolihuuhtelut ja mahalaukun puhdistus..??
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #14 : 11.02.2006 23:33:45 »

Mielestäni ei voi suoraan sanoa, että henkimaailman keinot eivät auta painonpudotuksessa lainkaan. Henkisen tasapainon ylläpitäminen esimerkiksi meditoimalla ja muiden henkisten harjoitus avulla, ihan vaikka rentoutumalla näkyvät kyllä muillakin elämän osa-alueilla, kuten juuri ruokavaliossa ja suhteessa omaan itseen ja kehoon. Henkisesti tasapainossa oleva ihminen kyllä osaa tehdä oikeita elämänmuutoksia ja osaa suhtautua järkevästi painonpudotukseen. Itsellä meditoiminen on auttanut painonpudotuksessa paljolti, sillä se antaa voimia jaksaa eteenpäin. Yleensäkin henkinen hyvinvointi näkyy myös ulospäin ja vaikuttaa vartaloon...elikkäs kummatkin vaikuttavat toisiinsa...myös vartalon laiminlyöminen ja välinpitämätön suhtautuminen vaikuttaa negatiivisesti henkiseen hyvinvointiin. Paastot ovat auttaneet myös siinä mielessä, että ne auttavat todella näkemään ruuan ravintona ja huomaamaan mihin sitä tarvitsee. Paastot jollain tapaa järkevöittävät suhtautumista ruokaan.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: