Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars - miesihanne  (Luettu 78692 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #60 : 04.02.2009 12:04:24 »

Lisään vielä (Nikulan tulkintaa), että Kalat-tyyppi joka minulla myös on tässä Mars-jutussa:

- Ihmissuhteissa Kalatyypillä on sekä halua antautua ideaaleille että väistää sitoutumista. Oma epävarmuus, epäkypsyys tai käytännön asioiden huono hallinta voivat vaikeuttaa ihmissuhteita. Minä ei aina tiedä mitä tahtoo, asiat tapahtuvat myös ihmissuhteet ja ne myös liukenevat helposti ääriviivattomaan odotteluun. Ihanteita ja kaukaisia rakkauksia voi Kalatyypillä olla, mutta ne voivat olla liian etäisiä ja oma toivemaailma aivan liian lähellä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #61 : 04.02.2009 22:11:43 »

Lisään vielä (Nikulan tulkintaa), että Kalat-tyyppi joka minulla myös on tässä Mars-jutussa:

- Ihmissuhteissa Kalatyypillä on sekä halua antautua ideaaleille että väistää sitoutumista. Oma epävarmuus, epäkypsyys tai käytännön asioiden huono hallinta voivat vaikeuttaa ihmissuhteita. Minä ei aina tiedä mitä tahtoo, asiat tapahtuvat myös ihmissuhteet ja ne myös liukenevat helposti ääriviivattomaan odotteluun. Ihanteita ja kaukaisia rakkauksia voi Kalatyypillä olla, mutta ne voivat olla liian etäisiä ja oma toivemaailma aivan liian lähellä.


Oli pakko takertua tähän, koska tuo tietynlainen "utuisuus", haaveellisuus rakkaudessa on mulle hyvin tuttua - ensikatsomalla ei pitäisi olla, koska mulla kuitenkin  mars kauris 1. huoneessa tuo määräpäätietoisuutta ja semmoista maanläheistä realismia ja  aurinko jousimies 10. huoneessa nyt ei ole mikään rakkauden haihattelija, pikemminkin päinvastoin..

Johtuneeko mun "päiväunet täydellisestä, kaiken kestävästä rakkaudesta ja ihmissuhteista" siitä, kun mulla on hurjan vahvasti aspektoitunut  neptunus synt. kartalla? Tuntuu, että tuon Nepparin vahva painotus tuo mulle juurikin sitä halua löytää elämää suurempi, täydellinen rakkaus sekä taipumusta päiväuniin - jotka valitettavasti eivät tosielämässä juurikaan toteudu/en laita niitä toteutumaan..

Päiväunet ovat ihania, mutta myös vaarallisia, koska ne ovat liian täydellisiä eikä tosielämä koskaan kohtaa haaveita.. Pettymyksiä on kohdalle tullut myös paljon, koska tosielämä ei vain vastaa mielikuvaa Sad
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #62 : 05.02.2009 16:04:36 »

Ihanteita ja kaukaisia rakkauksia voi Kalatyypillä olla, mutta ne voivat olla liian etäisiä ja oma toivemaailma aivan liian lähellä

- Tässäköhän se kaikki nivoutuu siihen tiettyyn pakettiin: "Miksi on vaikea kohdata Ihannemiestään".

Ja päiväunelmia harrastan minäkin Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Aurorah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #63 : 31.03.2009 00:35:57 »

Mars oinaassa.
Yhden ainoan oinaan kanssa lenteli melkein kipinät, onneksi itsehillintä kuitenkin piti koska hän tuli kuvioihin "liian myöhään". Olin silloin jo erittäin onnellisesti yhdessä nykyisen jellonani kanssa, jolla on muuten Mars skorpionissa!
tallennettu

Aurinko, Kuu & Merkurius Kalat.
Nouseva Neitsyt.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #64 : 31.03.2009 14:50:26 »

...ukkoni  askendentti  vaaka  aurinko harka omistaa kartallaan  mars melkein samoilla asteluvuilla   vesimies merkeissä, kuin minulla smitten Minulla vain huoneessa 1. ja hänellä 4.
Joku mainitsi, että  venus ois merkitystä mihen katsoessa minkämoista naista jaksais katsella...  :Smiley
 Shocked ukkoni venus seikkailee jälleen samoilla asteilla  harka kuin minulla  smitten huoneet taas toki ovat erit (hassu sana -suomea ollenkaan?)  idiot2
Eli ukolla huoneessa 8 -sisäisen muutoksen huone.
Ja miulla ic.llä -mitä sitten mahtaa keskiyö tuoda tullessaan, muuta kuin suden hetken  Shocked

Jännä vielä tämä, olen joskus töhertänyt tuohon huonejakoon ikäkaudet jostakin täältä foorumilta. Tuo minun ic. on sillä ikäkaudella, kun ukkoni kanssa ollaan yhteen hynttyyt lyöty  smitten
Jaapa, ja näyttää tuo  saturnus seikkailevan myös ns. tässä iässä, eli huoneessa 7. mennään ja nythän on jokin peruutus menossa... ymmärtääkseni  :Smiley
Ihkua  Cheesy
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #65 : 31.03.2009 15:16:22 »

En ole itsekkään Kalat miehen kanssa koskaan seurustellut. Olen kylläkin tuntenut  erään kalat miehen ja hän oli muuten taiteellisesta lahjakas. Kalat ois myös aika raskas elämänkumppani. Kuulema pitää mölyt mahassa ja tahtoo lakaista maton alla vaikeudet. Pitääkö paikkaansa?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Aurorah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #66 : 31.03.2009 16:31:45 »

En ole itsekkään Kalat miehen kanssa koskaan seurustellut. Olen kylläkin tuntenut  erään kalat miehen ja hän oli muuten taiteellisesta lahjakas. Kalat ois myös aika raskas elämänkumppani. Kuulema pitää mölyt mahassa ja tahtoo lakaista maton alla vaikeudet. Pitääkö paikkaansa?

Itsellä ei ole myöskään kokemusta kalamiehen kanssa seurustelusta, mutta perhe ja ystäväpiirin kalamiehet (3kpl) yleensä pistävät asiat aika huumoriksi, olipa kyseessä tosi "arka" aihe niinkuin terveys jne omissa suhteissaan..kai se on jollain tasolla pakenemista.
« Viimeksi muokattu: 31.03.2009 16:33:41 kirjoittanut norah » tallennettu

Aurinko, Kuu & Merkurius Kalat.
Nouseva Neitsyt.
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #67 : 31.03.2009 17:05:15 »

Mä seurustelin  kalat miehen kanssa ihan hetken tuossa pari-kolme vuotta sitten.
Hänellä oli kartallaan vielä paljon muutenkin vesipainotusta  Huh joten voitte vaan kuvitella, että mun tuliselle luonteelleeni ei ehkä ihan paras kumppaniehdokas  Wink

Hän etsi ja etsii vielä tänäkin päivänä unelmien prinsessaa, jollaista ei varmaankaan edes ole olemassa...tiiättehän Tiktakin biisin: Satuprinsessaa sä oottaa saat vaikka päivies päähän koskaan et sellaista löydä  Grin mulle tulee tuosta biisistä aina mieleen hän..
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #68 : 31.03.2009 17:51:37 »

Nikulan mukaan Martsi osoittaisi naisen kartalla naisen odotuksia
"miehestä eroottisena olentona, joka pystyy todistamaan naiselle
oman miehuutensa seksuaalisuuden ja aggressionkin kautta"

Eli ei  mars sitä parhainta elämänkumppania välttämättä osoita,
vaan enemmänkin petikaveria.

Lisäksi  mars on osa naisen omaa Animusta (Auringon lisäksi) eli miehistä puolta ja sen toteuttamista.

Tuon viimeisen lauseen oikeastaan voisin allekirjoittaa,
että osa omasta yangistani toteutuu Jousimiesmäisellä tavalla:
oman totuuden etsimisenä, ideologisuutena, levottomuutena
ja haluna saada uusia kokemuksia.
Oma Vapaus on myös tärkeätä.

Onhan se suur plussa jos miehelläkin on tiettyä kirkasotsaisuutta tms.
uskoa itseensä ja positiivisuutta enemmän kuin
muutamilla ärrimurrimerkeillä
mutta tietääkseni en ole Jupiterin poikiin juur langennut..


tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #69 : 01.04.2009 08:37:34 »

Onko sitten niin, että esimerkiksi Oinas vetää puoleensa helposti sinne tänne uiskentelevia  kalat miehiä?

Itse olen tuon puoleensa vetävyyden kokenut erääseen  kalat mieheen, vaikkakin ihan sille asteella se jäikin. Ei syntynyt romanssia. Hän oli myös liian nuori, mikä taasen teki meidän välisestä puoleensävetävyydestä jossain määrin kiellettyä - ainakin se piti siinä työpaikassa jossa olin tuolloin, pitää visusti salassa Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Fiona
Vieras
« Vastaus #70 : 11.04.2009 03:20:50 »

Nikulan mukaan Martsi osoittaisi naisen kartalla naisen odotuksia
"miehestä eroottisena olentona, joka pystyy todistamaan naiselle
oman miehuutensa seksuaalisuuden ja aggressionkin kautta"

Eli ei  mars sitä parhainta elämänkumppania välttämättä osoita,
vaan enemmänkin petikaveria.

Todellakin! Oinasmiehet ovat seksuaalisesti houkuttelevia minulle (yleensä, ei tosin aina) mutta seurustelu...no way! Marsini on siis oinaassa.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #71 : 13.04.2009 00:00:14 »

Mistäs aspekteista näkee ihastumisen vanhempiin miehiin?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #72 : 13.04.2009 00:11:57 »

Mistäs aspekteista näkee ihastumisen vanhempiin miehiin?

Saturnus nyt yleensä kuvaa vanhempaa ihmistä...Uranus taas jotain tavallisuudesta poikkeavaa...
Itellä ku on  venus  aspect_tri  mars  :aspect  aspect_squ uranus, niin tuota nuorta poikaporukkaa tuppaa elämään enemmänkö kerkeen hoiteleen.... crazy2

Itekki ystävänä tykkään  aurinko merkiltä  kauris miehistä, mutta yleensä vanhemmat miehet liitetään  kauris tai  saturnus-teemaan.
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
LYV
Vieras
« Vastaus #73 : 13.04.2009 16:53:55 »

 mars vaaka 2 huoneessa

 mars aspect_tri jupiter ja  aspect_tri chiron

 mars aspect_squ neptunus

 mars aspect_sex merkurius

 mars aspect_tri vertex

ööööö  buck2
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #74 : 14.12.2009 12:58:36 »

Nostan jonkun muinaisjäänteen täältä ajankohtaiseksi, ettei tarttis uutta aloittaa Smiley

Sorruinpa ostamaan joulutarjouksesta Sepon luonneanalyysin, jossa sanottiin, että ihannemieheni olisi oinas. Näkemys ei miellyttänyt minua, sillä oinaas, varsinkin oinasmiehet, ovat olleet mielestäni aina enemmän tai vähemmän raivostuttavia. Jostain syystä lähes kaikki tapaamani oinaat ovat olleet aggressiivisia, dominoivia ja ainakin aavistuksen itsekkäitä (Sepon analyysi kertoi muuten ihan samaa).
 Kerran olin "miten tän nyt selittäisi" -suhteessa oinasmiehen kanssai. Oikeastaan miehen mielestä suhde ei ole vieläkään loppu, hän vain odottelee, että palaan hänen luokseni (odotelkoon vaan Smiley). Seksi sujui loistavasti ja ajatusmaailmat kohtasivat hyvin joitain kohtia lukuunottamatta. Huomasin valittavani hänelle ja usein riitelimme tai väittelimme. Normaalisti en käytännössä ikinä riitele ihmisten kanssa. Hänen tapansa ajatella ja hoitaa asioita välillä vain raivostutti minua. Tulkintani kertoo myös, että oinaat ärsyttävät minua, sillä tahtoisin itse olla samanlainen.

Olen itse kuvaillut aina ihannemieheni vetisemmäksi persoonaksi. Minulle erittäin tärkeitä piirteitä ovat hengellisyys, syvällisyys, avarakatseisuus, halu kehittyä ihmisenä ja tunteellisuus. Ehkä jotain rapu-kala-vesimies -tyyppistä.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: