Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars - miesihanne  (Luettu 78154 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #90 : 03.04.2017 19:24:39 »

Nää wanhat ketjut on kyllä ihan mahtavia! Kiitos, kun jotkut jaksavat nostella näitä - on mukavaa uudelleenpohdiskella asioita useiden vuosien jälkeen, kun astroilukokemusta on jo päässyt kertymään Smiley

Itselläni on  mars kauris 1. huoneessa. Vahva sijainti, koska Mars on Kauriissa ylennyksessä ja 1. huoneessa vielä omimmillaan... Pidän miehistä, jotka ovat määrätietoisia, tietävät, mitä elämältään haluavat eivätkä pelkää sitä kovaa työtä unelmiensa toteuttamiseksi. Ne vähän hiljaisemmat, vakavammat, kovasti työskentelevät, vastuuntuntoiset miehet ovat aina olleet niitä, jotka loppupeleissä ovat pyyhkäisseet jalat alta tältä  jousimies -akalta. Ja jos mukana on vielä vähän Vesimiesmäistä viileyttä sekä terävää älyä, niin uijui!!! smitten  Pidän miehistä, jotka haastavat mut sekä fyysisesti että mentaalisesti yrittämään kovemmin, aina äärirajoille saakka. Miehen pitää olla samalla kumppani, samalla kilpailija ja tsemppari.

Toinen, mihin kiinnitän huomiota, on se, että mies viihtyy omissa nahoissaan, on sinut itsensä kanssa. En pidä ihmisistä, joiden käytös muuttuu seuran vaihtuessa tai jotka muuten vaan vetävät jotain roolia. Tämän kait selittää tuo 1. huone... Ihastukset ovat olleet hyvin tavallisen oloisia miehiä, semmoisia luotettavia ja turvallisia, "pesänrakentajatyyppejä". Itselläni kuitenkin  askendentti kauris DC  rapu , joten turvallisuus, kodin perustaminen on hyvin tärkeää mulle.

Noin yleisesti en kumminkaan syty  aurinko kauris -miehistä. Hyvin vähän muutenkaan tunnen Kauriita Huh  Pahin skenaario on kuitenkin ympäriinsä ajelehtivat taivaanrannan maalarit ja ne ns. "rennot kaverit" ilman sen kummempia ambitioita. Sekä joka paikkaan sinkoilevat seurapiiriperhoset ja bilekeisarit.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #91 : 03.04.2017 21:34:12 »

Allekirjoitan Mc82 ihan täysin tuon  mars kauris

Miehen pitää olla määrätietoinen ja työteliäs eikä myöskään minulle mikään joo joo tyyppi vaan kumppani, tsemppari. Ja jos vielä löytyy  kaksoset niin  smitten

Minäkään en tunne kovin montaa  aurinko kauris miestä, yksi sellainen ystävä on ja hänelläkin muistaakseni jotain  kaksoset kartalla ja sitoutumiskammoinen  Grin Mutta arvostan miehellä juuri sitä Kauris ominaisuutta, että kannustetaan, mutta myös ollaan rehellisiä, jos joku menee ihan metsään niin se sanotaan suoraan.

Minä tunsin nuorempana ihan suunnatonta vetoa näihin renttuihin ja mikäs merkki sitä paremmin edustaisi kuin  kalat. Jotenkin se puhutteli silloin ja syytän kuu kalat siitä... Eikä siinä, kuten sanoin mun elämäni miehet on ollu ihan eri maata ja just sopivia siihen elämäntilanteeseen ja siihen millainen itse silloin olin.  smitten

sinikiviuhko, minä taas ajattelin niin, että voihan se olla, että minuun on yritetty tehdä vaikutus, mutta en ole vain  mars kauris tajunnut sitä  Grin Olen joskus miettinyt, että olen ehkä keskivertoa hitaampi näissä ihmissuhdejutuissa tajuamaan asioita... Jospa sinulla  mars vaaka kerää sellaista hienoa huomiota ja huomionosoituksia? Mä taas mietin, että se asc. oppositio  mars tuo sitä sellaista painetta toiselta toimia. Tai sitten myös positiivisesti toisten kannustus on tärkeää. Mä liitän hyvän tunnelman luomisen  vaaka joten ehkä sulla on sitä, ja osaltaan miehetkin sitä sulle heijastaa huomiollaan, mutta toki positiivisuus on aina jouskaria.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
freiya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #92 : 03.10.2017 16:47:15 »

Hmm, täältä löytyy  mars jousimies ja nykyinen heila on aurinkojousimies niinkuin minäkin - hänen aurinkonsa itseasiassa osuu kuunsolmulleni  Cheesy smitten

Suurimmassa osassa näitä tielle sattuneita ihastumisia henkilöillä on juurikin jousimiestä kartalla, yleensä kuu tai aurinko, ja koen että jousimiehissä on lähinnä paljon fyysistä vetovoimaa. Tasapainonen hakeminen suhteeseen puolestaan ei ole aina toimintut; välillä tuntuu että muut jousimiehet ovat jopa välillä vain kävelleet ylitseni, multa kuitenkin löytyy  skorpioni-stellium ja  rapu kuu niin kaipaan sitäkin että mun tunteita ja herkkyyttä kunnioitettaisiin enemmän...

Nykyisen kanssa on välillä hieman soutamista ja huopaamista (kaukosuhteen ongelmia), mutta meillä on melko samanhenkiset kartat; molemmilla  jousimies aurinko, kuu rapu ja hänellä  mars aspect_con pluto yhtymässä minun   venus aspect_con pluto
tallennettu

"You kneel down to the dry land
Kiss the Earth that birthed you
Gave you tools just to stay alive
And make it up when the sun is ruined"
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
 
Siirry: