Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars - miesihanne  (Luettu 78106 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #15 : 27.05.2008 15:38:07 »

minulla mars kravussa ja täytyy myöntää siinä aika hyvin miesihanteeni ...sellainen aika perinteinen, vahva mutta myös tunteellinen, turvallinen ja luotettava  Smiley
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #16 : 27.05.2008 18:17:46 »

Minulla on Mars Ravussa, enkä kyllä ole tietoisesti tuntenut vetoa Rapu-miehiin (vaan lähinnä Kauriisiin ja Vaakoihin), ennen kuin sain poikaystävän, ja tajusin, että hänessä on itse asiassa aika paljon Ravun piirteitä - eikä se kyllä ole mitenkään huono asia. Aurinkomerkiltään hän on Jousimies (perusluonteeltaan aktiivinen, sosiaalinen, reipas jne.), mutta Kuu ja Mars sijaitsevat Kaloissa ja Venus ja Merkurius Skorpionissa - siis paljon vesimerkkejä. Hänen AC:tään en tiedä, mutta minusta tuntuu, että se on Rapu. Poikaystäväni tykkää esim. laittaa ruokaa, ja hän on hyvin romanttinen ja hoivaava.

Tosin itselläni on Aurinko, Mars ja Merkurius Ravussa, että objektiivisesti tätä merkkiä on hiukan vaikea tarkastella...
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #17 : 10.06.2008 21:13:37 »

 mars  22  skorpioni 8.  :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 10.06.2008 23:17:28 »

Minulla on mars neitsyessä!  Wink

Siksi kai olen vähän nirso miesten suhteen. Odotan heiltä hyvää käytöstä ja kunnioitusta naista kohtaan.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ave^^
Vieras
« Vastaus #19 : 11.06.2008 18:16:47 »

Jaa-a.  mars  skorpioni , ja kuka nyt ei tuntisi vetoa skorppareita kohtaan.  Cool

Mutta ei minulla mitään varsinaista miesihannetta ole. Kenessä tahansa voi olla jotain kiinnostavaa.  Smiley
Pitää kuitenkin varmaan tunnustaa, että kyllä sellainen salaperäisyys kiehtoo. Kaikkia meitä varmaan.  Cheesy
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 11.06.2008 18:34:04 »

Ave^^, minä en ainakaan ole koskaan tuntenut mitään vetoa Aurinko-Skorpioneihin ja salaperäisyys herättää minussa ainoastaan epäluottamusta. Kyseinen ominaisuus on mielestäni sukua valehtelulle (=asioiden kertomatta jättämisellä ja tietojen pihtaamisella yritetään johtaa toista osapuolta harhaan). Mutta minullahan se Mars olikin Vaa´assa.  Wink
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ave^^
Vieras
« Vastaus #21 : 11.06.2008 18:40:47 »

 Grin Sittenhän taitaa tämä mars osua kuitenkin aika kohdalleen.  Smiley
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 11.06.2008 18:43:00 »

Juu mäkin oon vähän samoilla linjoilla Lillin kanssa. Mut kyllä sellainen pieni salaperäisyys kiehtoo aina  Wink Saa olla salaperäinen, muttei liikaa, vähän vain.

Itellä mars kaksosissa ja 7. huoneessa. Tiedä sitten mitä meinaa..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #23 : 23.06.2008 12:03:55 »

Jaa.. :Smiley Minulla  mars oinas ja kyllä Oinas-miehet tuntevat vetoa minuun, uglystupid2
mutta mites, kun minä koen ne vähän liian tosikkoina itselleni?  Huh

Kai minussa jokin on, että singauttelen noita "maybe-baby"-signaaleja Oinas-miehille? Huh
Itse kun itselleen niin mukavan sokea..  Tongue
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #24 : 23.06.2008 19:48:30 »

Meikällä marsseilee tuolla kaloissa, en o yhtään vielä römänttisisä merkeissä tavannut. Edelleen ne noususolmua lähellä olevat härät ja jostain syystä myös neitsyt-miehet kulkeutuvat mun mukana. Ne on niin tarkkoja että uglystupid2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #25 : 27.06.2008 13:44:49 »

Jaa´pa...  idiot2
 mars ryöpyttää täällä  vesimies merkeissä ja elämässäni ei ole ollut kuin yksi (luultavasti, muisti hämärä)  vesimies joka on härnännyt mielenrauhaani. Kuitenkin hänessä oli jotakin hyvin erilaista, kuin muissa  vesimies miehissä. Yleisesti  vesimies ovat mielestäni ok tyyppejä, mutta ei minun tyyppejä  Wink

Mutta ukkoni  askendentti  vaaka  aurinko harka omistaa kartallaan  mars melkein samoilla asteluvuilla   vesimies merkeissä, kuin minulla smitten Minulla vain huoneessa 1. ja hänellä 4.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #26 : 27.06.2008 14:04:57 »

 mars Skorpparissa 5.ssa. Eli semmoinen Skorppari-Leijona yhdistelmä taitaakin olla aika lähellä ihannemiestäni. Siinä pitää olla sähäkkyyttä, hyväkroppainen tietysti ja sellainen maskuliininen hieman "kova" tyyppi.

Ja sellainenhan minulla onkin.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mirka222
Vieras
« Vastaus #27 : 28.06.2008 15:35:35 »

Se mun lomaromanssi oli  kuu kauris ja mulla  mars kauris :Smiley Muita kauriita en sitten muistakkaan että ois ollu...Ai niin yks pieni säätö, mutta ei oikein sytyttänyt..
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #28 : 28.06.2008 17:12:14 »

mutta aattele kun olis vielä miehekäs ja kova ja runollinen ja romanttinen yhtä aikaa.


Joo kuulostaa ihan "mitä naiset haluaa"-vitsiltä. Undecided

Mutta on sekin mahdollista, ainakin teoriassa, joskus käytännössäkin angel

Mutta kun tuo mun uusi valloitus on tuota kaikkea!  coolsmiley Kylläpä kävi tuuri, näin ovat ystäväni sanoneet...

Miehen kartalla on vahva Rapu, myös ripaus Leijonaa. Skorpparia vain Uranus.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #29 : 29.06.2008 18:16:52 »

Tarkastelin noita karttoja ja  mars jousimies näyttäisi olevan minun erikoisalaa.. Wink Itsellä  mars kaksoset, venus leijona. Yhdellä exällä  mars leijona. Kaksosmiehiä ei ole ollut yhtään, vaikka älykkyys uppoaakin, fyysisyys menee edelle. Sekä miesystävät että ystävämiehet ovat ihan naurettavalla tarkkuudella joko  aurinko rapu, kuu kauris tai  aurinko kauris, kuu rapu. Noh tietääpä ainakin mistä tykkää. Smiley
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: