Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars - miesihanne  (Luettu 78046 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
julyette
Vieras
« : 19.05.2008 01:45:29 »



Lilli kirjoitti toisessa topikissa:
Lainaus
Naisen kartalla Marsin sijainti kuvastaa perinteisesti miesihannetta


Olen usein pohtinut tätä ja olisi kiva tietää pitääkö tämä muilla astrolaisilla paikkansa ja olenko vain joku omituinen  poikkeustapaus kun itsellä näin ei ole.
Mars on syntymäkartallani Vaa'assa, enkä ole kyllä tuntenut pienintäkään vetoa Vaakamiehiin eikä Vaaka muutenkaan vastaa oikein miesihannettani. Enkä myöskään ole kyllä  vetänyt puoleenikaan Vaakamiehiä, tietääkseni  Cheesy
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #1 : 19.05.2008 09:44:48 »

Heips, mulla mars kaloissa, enkä ole yhdenkään kalan kanssa seurustellut, enkä koe kaloja kumppanina tarpeeksi vahvaksi itselleni. Olen oinas ja kaipaan vahvaa miestä rinnalleni, joka tietää ja ottaa haluamansa, mutta: Miehessä pitää olla se herkkä puoli joka on sinut feminiinisen puolensa kanssa! Ja osaa siis käsitellä myös naisen herkkää puolta ja tukea, koen että se mun mars tulee siis näin esille mun miesihanteessa. Uskoisin, että myös oman venuksen sijainti kertoo millaista rakkautta hakee. Sekin mulla oinaassa...
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 19.05.2008 13:28:14 »

Juu, minäkin luulin, että tämä ei pidä omalla kohdalla kutiansa, kun Vaaka-miehiä ei ole parveilemalla parveillut elämässäni (Mars siis Vaa´assa). Sitkeästi olen kuitenkin kysellyt ex-poikaystäviltä ja tietenkin myös nykyiseltä syntymäaikoja kellonajan tarkkuudella ja AC-Vaa´at näyttävät vetoavan minuun suuresti. Useimmiten Marsini sattuu aika tarkastikin miesten askendentille.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #3 : 19.05.2008 16:56:03 »

Yksi mars vaaka lisää, enkä ole seurustellut yhdenkään vaa'an kanssa, mutta kylläkin AC vaakojen kanssa kuten Lilli kertoi.

Sen sijaan kyllä viehätyn älykkäistä miehistä ja tämä voisi jotenkin sopia vaa'an symboliikkaan, vieläpä kun venus on kaksosissa.

Merkillistä kyllä miltei jokaisella kumppanillani ja monilla ystävilläni on jotain tavaraa leijonassa asteilla 4-10, yleensä mars tai aurinko tai kumpikin. Tätä olen hämmästellyt  Shocked

Itselläni ei ei leijonasta tai vesimiehestä löydy kuin viimeisen 29 asteen AC  leijona
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #4 : 19.05.2008 17:28:20 »

Miehen asc:ia katsotaan myös? Hmnnn... edellinen pitkä liitto, miehellä asc jousimiehessä, nykyinen "suhde", miehen asc leijonassa... ei siis natsaa mun mars kalojen kanssa millään, mutta molemmat sopii mun aurinko oinaaseen?! Nyt oon pihalla!!!  :Smiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #5 : 19.05.2008 19:15:13 »

Onhan tässä jotain perää, ainakin mun mielestä.. Undecided

Mulla on  mars kauris 1. huoneessa ja kyllä, tunnen vetoa miehiin, joilla on päämäärätietoisuutta ja jotka haluavat päästä elämässä eteenpäin ja edetä urallaan. Päämäärättömät ajelehtijat saavat kyllä meikäläisen karvat nousemaan pystyyn ja meikäläisen katoamaan paikalta hyvinkin nopeasti.. Vakaus, turvallisuus, hyvä asema, mammona - kyyy-yllä, ne vetoavat meikäläiseen varsin tehokkaasti, vaikkeivat ehkä loppupeleissä kaikkea määrää. Mutta ainakin herättävät mielenkiintoa Wink

Hassua tosin, kun en sitten tule toimeen juuri laisinkaan  aurinko kauris - miesten kanssa.. Huh Ovat kovin hankalia ja osaavat kiukutella kuin pikkulapset, jos yrität osoittaa, että he ovat väärässä.. Lips Sealed  Exä oli juuri tämmöistä menestyjätyyppiä, vaikka olikin aurinko  askendentti kaksoset ja  mars vaaka . Johtuisiko sitten siitä, että oli  keskitaivas kauris ja  mars 6. huoneessa.. Mutta kuvittelisin näkeväni exäni 5 vuoden sisällä jossain johtavassa asemassa, eteenpäinpyrkimys on hänellä sen verta vahva Smiley

Nykyinen on puolestaan  aurinko vaaka  askendentti neitsyt ja  mars neitsyt 1. huoneessa. On exää pehmeämpi luonteeltaan eikä vaikuta semmoiselta kyynärpäätaktiikan käyttäjältä, vaan on semmoinen maltillinen, ei kerskaile kyvyillään, mutta kuitenkin tunnollinen ja fiksu kuin mikä!

Muoks. Siis minä katoan paikalta, ei karvat, mitä aikaisemmasta saattoi ymmärtää  Grin
« Viimeksi muokattu: 19.05.2008 19:17:37 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Franzi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #6 : 19.05.2008 20:07:21 »

Moikka!
Mulla on mars jousimiehessä ja en tunne mitään vetoa jousimiesmiehiin. Enkä ole edes tiettävästi tavannut yhtään yksilöä.
Olen törmännyt sensijaan usein kaksosiin ja viehätyn heistä aina. Ne ovat aina alkaneet hyvin ja loppuneet katastrofiin.
Nykyinen mieheni on skorpioni, hänellä on myös mars skorpionissa ja hyvin on mennyt! laugh
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #7 : 19.05.2008 20:32:11 »


Tällä skorpilla  mars  jousimies
Naimisissa jouskarin kanssa neljä vuotta aikoinaan,
sitten tuli skorppari  mars  neitsyt -pitkä suhde ja skorppari  mars  skorpioni-lyhyt tuttavuus  Cool
Näistä kaikista koskaan eniten kiinni olen jäänyt  mars  neitsyt -mieheen  uglystupid2
Jouskari ainakin minulle liian "kiltti"  Lips Sealed

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #8 : 21.05.2008 14:02:47 »

Minulla on MarsLeijona ja olen naimisissa AurinkoLeijonan kanssa.
Toisaalta myöskin Venukseni osuu hänen Kuullensa...tulimerkissä sekin.

Suhteemme on alusta asti ollut kiihkeän intohimoinen ja rakkaudentäyteinen. Ja on edelleenkin.  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9 : 21.05.2008 17:35:22 »

Mulla on mars kaksosissa, mutta repisin varmaan pelihousuni jos kohdalle osuis oikeen kunnon kaksos-mies..
Ihme kyllä mulle ei ole sitten minkäänlaista kokemusta  kaksoset-miehistä..
Varmaan alitajuisesti välttelen niitä, kun itse oon  aurinko mars merkurius chiron ceres-kaksonen.. Grin

Ja kenenkään miehen kartalle ei ole ollut oikeastaan missään kohdassa kaksosta.
Kaikki ovat olleet rapuja, viimesin oli  aurinko askendentti venus merkurius juno-rapu  Grin
Itsellä ei ravussa muuta kun  vertex ...

En ole oikeen koskaan uskonut tähän että miehen kartalla venus kertoisi nais-ihanteesta ja naisen kartalla mars mies-ihanteesta.. Tai jospa on vaan kyse juurikin nimenomaan siitä "ihanteesta" eikä mistään sellaisesta mikä todennäköisesti toimisi konkreettisesti... idiot2
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #10 : 21.05.2008 23:18:54 »

Luulenpa, että huoneiden merkitys korostuu tässä, eikä välttämättä miehen aurinkomerkin ja naisen marsin yhteys. Viitaten ihan edellisten viestien otokseen...  Smiley - yhdenkään oinaan kanssa en ole seurustellut, enkä oikein voisi kuvitellakaan semmoista miestä itselleni  Grin
Itselläni mars on oinaassa 6. huoneessa. Mieheni aurinko on ensimmäisessä, eli oinaan huoneessa  Cheesy Hän on leijona ja minun venukseni osuu synastriakartassa hänen 5. huoneeseen... Hänen MC (= ulkoinen olemuksensa) on oinaassa... ja olenkin aina pitänyt energisistä ja aikaansaavista miehistä... muiden kanssa menee hermo  knuppel2 tickedoff
Hmm... hänen venuksensa on niin ikään leijonassa ja minun MC on leijonassa  Cheesy Synastriakartassa hänen mars ja venus osuvat minun 9. huoneeseeni ja itse olen aurinko jousimies  Wink

Tämmöisiä tässä yömyöhällä tarkastelin ja ryhdyin pohtimaan... kai siinä marsissa jotain perää on  smitten
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #11 : 22.05.2008 11:02:41 »

Merkillistä kyllä miltei jokaisella kumppanillani ja monilla ystävilläni on jotain tavaraa leijonassa asteilla 4-10, yleensä mars tai aurinko tai kumpikin. Tätä olen hämmästellyt  Shocked

Theus, oletko katsonut osuuko noihin asteisiin mikään tärkeä keskipiste?

Minulla mars vesimies, enkä minäkään ole koskaan aurinko-Vesimiesten kanssa seurustellut. Ei ole tainnut vastaankaan tulla kuin kaksi kappaletta vuosien varrella. Sen sijaan pidän kyllä miehissä tietynlaisesta "omaleimaisuudesta", ei tarvitse olla ihan perusmies. Tai ei saa olla. Grin Avomiehen kartalla oma Marsini osuu hänen DC:lleen, seiskan puolelle.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #12 : 22.05.2008 21:02:23 »

No täällä yksi Mars-Leijona nostaa kättään! Ja todella tunnen vetoa Leijoniin, noihin pikku pörröpäihin :Smiley
Olen naimisissa Nousu-Leijonan kanssa ja meillä kyllä tuo urheilu ja seikkailu on jokapäiväistä. Lapseni aurinko osuu täsmälleen omaan marsiini, saapa nähdä millainen suhde meille kehkeytyy. Ainakin tähän ikään (hän on vasta 3v) mennessä meillä on ihan hillittömän hauskaa keskenämme, nauramme ja löydämme saman sävelen helpommin taas kuin hänen siskonsa kanssa...nooh, meni aiheen vierestä...

Mutta kyllä mua ainakin kiehtoo sellainen tietynlainen pöyhkeys, siinä on vain jotain alkukantaista.   knuppel2 "Vie minut metsään apinamies...."

Eräs voimakas kiintymys-rakkaus suhde oli myös Aurinko-Leijonaan, mutta meillä oli kyllä Kuut hyvin synkassa mukana myös....
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
ginger
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Exploring the mystery of the deep blue ocean...


Profiili
« Vastaus #13 : 23.05.2008 14:24:40 »

Jeps, mulla kans mars vaa'assa. Itsellä kyllä ollut hyviä kokemuksia vaaka miehistä. Seukkasin teininä yhden kanssa ja ihanaa oli  smitten Nykyisin yksi hyvä miespuolisista ystävistäni on vaaka. Muuten en kyllä ole ajatellut vaakamiehiä sillain romanttisessa mielessä, eivätkä ole hurmanneet, ainakaan vielä  Wink

Itsellä on merkuriusvenusmarspluto vaa'assa
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #14 : 23.05.2008 21:38:39 »

Merkillistä kyllä miltei jokaisella kumppanillani ja monilla ystävilläni on jotain tavaraa leijonassa asteilla 4-10, yleensä mars tai aurinko tai kumpikin. Tätä olen hämmästellyt  Shocked

Theus, oletko katsonut osuuko noihin asteisiin mikään tärkeä keskipiste?

Minulla mars vesimies, enkä minäkään ole koskaan aurinko-Vesimiesten kanssa seurustellut. Ei ole tainnut vastaankaan tulla kuin kaksi kappaletta vuosien varrella. Sen sijaan pidän kyllä miehissä tietynlaisesta "omaleimaisuudesta", ei tarvitse olla ihan perusmies. Tai ei saa olla. Grin Avomiehen kartalla oma Marsini osuu hänen DC:lleen, seiskan puolelle.

No ei oikein... Smiley
Mulla on miltei kaikki kartan planeetat merkin lopussa tai loppupuolella... toistaiseksi en ole onnistunut löytämään siihen osuvaa asteroidiakaan...hmm  crazy2
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: