Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kalachakra  (Luettu 100268 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #135 : 23.06.2008 11:12:45 »

niin, kuka tätäkin kivistä planeettaa ja muita avaruuden planeettoja pyörittää, kuka sytytti auringon ja muut tähdet....

tuskin ainakaan kukaan meistä pienistä ihmisolennoista...

Pienenpieni pillerinpyörittäjäkin se liikuttelee suurensuuria..  Wink
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #136 : 23.06.2008 11:31:15 »

Niin, jokaisella elamanpuun oksalla on oma tehtava-olkoon sitten karmaista perintoa tai ei.
Mutta meilla jokaisella on oikeus MUUTTAA ajatusmaailmaamme meille sopivammiksi ja nykymaailmaan sopivimmiksi.
Oksiahan leikataan puusta jotta hedelmat olisivat entista ehompia, maata muokataan ja kastellaan-olkoon se sita hengellista uudistumista.

Itsekin ymmärrän sen, etteivät ikivanhat uskonnotkaan enää kykene tämän päivän ihmistä, jolla tietoisuus on jo toinen, oikealla tavoin tyydyttämään vaan ihmiset tahtovat itse ymmärtää itseään ja sitä mekanismia, mikä tämän ulkoisen maailmojemme kuvan synnyttää. Ja tähän on jo uusiakin tapoja tarjolla eli sellaisia, jossa itseohjautuen voi tutustua syntyynsä syvimpään ja itse sen kaiken muutella, mikä ei tyydytä sydäntään.  Wink Smiley
tallennettu

Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #137 : 23.06.2008 11:55:41 »

Ajatusenergialla on mahdollisuus muuttaa vaikka mita, mutta perusteet loytyi kylla minulla Kalachakrasta
Juuri muokaten tata elamanpuuta nykyiseen maaperaan sopivaksi.

Kuka on luonnut auringon, kuun jne-ei harmaanta aavistusta-onko maapallolla joku joka todella tietaa-ja onko se todella tarkeaa?

Kunhan noudatamme naita Dharman peruslaksyja-tietaen tai tietamatta-moni meista varmaan tietamatta luonnollisesti, noudattaen noyrana elamaa ja toisia ilman poppakonsteja, kuten Dharmassa sanotaan, etta ainoastaan karsimysten kautta ihminen voi olla todella valoittunut ja ymmartaa muita.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #138 : 23.06.2008 12:05:29 »

Moni meista saa naita laksyja olematta mustaa valkosella Buddhia-eli todellisuudessa Kalachakra on luonnollista koko ihmiskunnalle-ei ainostaan harvojen ja valittujen Kingdom  Grin
Vaikka jotkut paamiehet joissain uskonnoissa viela olettaakin niin.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #139 : 23.06.2008 13:42:45 »

niin, kuka tätäkin kivistä planeettaa ja muita avaruuden planeettoja pyörittää, kuka sytytti auringon ja muut tähdet....

tuskin ainakaan kukaan meistä pienistä ihmisolennoista...

Pienenpieni pillerinpyörittäjäkin se liikuttelee suurensuuria..  Wink

 angel smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #140 : 23.06.2008 19:05:52 »

Niin, jokainen pieni hitunen on osa kokonaisuutta-eli jokainen pillerin pyorittaja on tarkea.
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #141 : 23.06.2008 20:56:22 »

Jos haluaisi saada selville mistä Avatarismissa on kyse niin pitäisi ottaa yhteyttä itse Vishnuun.. Jokaisessa kun se myöskin asusteleepi...

Tätä hain takaa. Jokainen toimii oman ymmärryksensä tasolla. Siksi on järkevää
kunnioittaa toisten näkemyksiä  Wink

Lainaus
Kuka on luonnut auringon, kuun jne-ei harmaanta aavistusta-onko maapallolla joku joka todella tietaa-ja onko se todella tarkeaa?

Madhyamikat (Keskitien harjoittajat) väittelevät Sharavakoita (Kuuntelijoita, ns. "vähäisin" taso)
vastaan tällä tavalla:
Koska alkulähdettä ei löydy, se ei ole olemassa (syytä voi etsiä ikuisuuden).
Joten asiat eivät muodostu yhdestä, koska sitä voi jakaa loputtomiin.
Asiat eivät voi tulla moneksi, koska niiltä puuttuu perusta.

 Huh

Advaitassa (ei-kaksinaisessa) koulukunnassa asiat ovat enemmän tai vähemmän sinun
omaa heijastusta, aivan kuten unet. Kaikki ulkoinen on seurausta, kun taas
tämän hetkiset toiminnat muodostavat syitä. Sen pohjalta pystyy heittämään vitsin: Valaistuminen
on mahdotonta sinulle tai minulle.
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #142 : 24.06.2008 09:54:43 »

Ala heita vitseja, koska valaistuminen on MAHDOLLISTA, yhdelle se kestaa ikuisuuden ja toiselle hetken.
Valaistuminen on meidan kaikien paamaara elamassa-joko tietoisesti tai sitten ei.
Nain minua on opetettu.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #143 : 24.06.2008 16:41:43 »

Nauruterapia, naurujooga; niidenkin tarkoitus valaistuminen  angel

JA valaistumisen jälkeenkin nauretaan  smitten

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #144 : 24.06.2008 17:00:15 »

Nauruterapiassa olen ollut mukana-se parantaa
Mutta valaistuminen-sen kylla tietaa-kun sen oivaltaa-ehka tosiaan joku juuri nauraen. Itselle nauraminen on kylla lahella todellista valaistusta.
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #145 : 24.06.2008 17:16:59 »

Kyllä. Kaikkien näiden henkispsyykkisiksi luokiteltavien oppien ja tulkintojen jälkeen on hyvä nauraa koko touhulle (siis itselle) kunnon virnuiset röhönaurut Tongue On sitä niin paljon soossia ja vitsanvääntöa näissä ihanan täyteläisen jumalallisissa valaisunäkemyksissä että sanonko......

Sellainen on melkoisen syväpuhdistavaa ja rajoja murtavaa eli samalla uutta avarrusta synnyttävää...

Siten nauru parantaa tukahduksen haavat   laugh
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #146 : 24.06.2008 20:29:33 »

Ala heita vitseja, koska valaistuminen on MAHDOLLISTA, yhdelle se kestaa ikuisuuden ja toiselle hetken.

Älä heitä löylyä?

Pointti oli siinä, että jos on olemassa potentiaali (siemenestä kukkaseksi) valaistumiselle,
silloin se ei ole pysyvä. Ja jos se ei ole pysyvä, mitä järkeä on koko touhussa...


Lainaus
Mistä sitä tietää miten valaistuminen ilmenee ulkoapäin tarkasteltuna. Entä jos se lisääkin huumoria?

Kuulin sellaisenkin kuvauksen:  valaistuneen henkilön myötätunto on samanlaista kuin se,
että elokuvissa monsuunikohtauksen aikana osa yleisöstä avaa sateenvarjot ja toiset repeävät
nauramaan heille.

« Viimeksi muokattu: 24.06.2008 20:44:54 kirjoittanut Vajra » tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #147 : 24.06.2008 21:36:49 »

Ala heita loylya?

Heitan, valaistuksia voi olla useampiakin elamassa-olet saanut yhden tehtavan paatokseen-ja siirryt seuraavaan, sopien paremmin nykyiseen minaasi ja ymparistoosi ja vaatimuksiisi.
En nyt tarkoita ihan sateenvarjojen avaamisia-haha
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #148 : 24.06.2008 21:58:27 »

olet saanut yhden tehtavan paatokseen-ja siirryt seuraavaan, sopien paremmin nykyiseen minaasi ja ymparistoosi ja vaatimuksiisi.

Ota selvää Vajrayanan perusasioista (näkemys, maailmankatsomus, "minän" määritelmä")
ja tule sen jälkeen uudestaan esittämään väitteitäsi buddhalaisuutena. Ehkä väitteesi voivat siinä vaiheessa jopa vastata Gelukpojen Dharmaa.
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #149 : 24.06.2008 23:47:18 »

Hei minun opettajani on meditoinut ihan varmasti tarpeeksi Vajrayanan edessa ja han on opettanut minulle Kalachakraa ja minulla on tarpeeksi tietoa tasta Vajrayanasta-enhan mina edes ole Buddha-enka ole yhtaan kiinnostunut kiistelemaan opiskeluista, mina vain kerron, mita minua on opetettu.
Olen taysin varma 100%-valotuksia ihminen pystyy saamaan moniakin yhden elaman aikana ja voi olla myos painvastoin-etta ei saa ikina-sovitetaan kokemus ymparistoon ja muutoksiin elamasta
Vaikka suunta olisi vesiselvaa, voi olla tilanteita, etta valotus jakaantuu osatilanteisiin-jatkuu, kuten energiakin
Olethan lukenut Baghdadin massamurhat-ihmiskunnan suurimman tuhon,yksi tarkeimmista Kalachakran kasiteltavista asioista-silloin ymmartaa hyvin miksi tapahtuu niinkuin tapahtuu
Kalachakrassa saa uskoa vaikka luonnonkiviin
En ymmarra kriittisyytasi, etsit vastalauseita-mutta mina menen suoraa tieta ja kerron asiat-kuten minulle kerrotaan, tamahan on kalachara-osasto.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: