Asiat eivat ole musta-valkoisia-vaan varillisia-jopa sateenkaaren varisia.
Älykäs havainto. Se ei vain muuta sitä tosiasiaa miksikään,
ettet voi kävellä ja juosta samaan aikaan. Jos pystyt siihen,
haluaisin nähdä kyseisen operaation.
-enhan mina edes ole Buddha-
Se tuli jo selväksi.
En ymmarra kriittisyytasi
Buddha, Shakyoiden leijona, pyysi kaikkia oppilaitaan käsittelemään opetuksia kullan tavoin.
Niitä tulisi polttaa ja puhdistaa. Sanotaanhan Tiibetissäkin, että kulta vain paranee polttaessa.
Kalachakrasta ja varsinkin shambalasta on tullut huijareiden uusi aluevaltaus. On
hyvin surullista seurata, miten eri (kuuluisuuden) henkilöt tulkitsevat virheellisesti puranoita, shastroja, sadhanoita, vain saadakseen itselleen lisää arvovaltaa.
Hei minun opettajani on meditoinut ihan varmasti tarpeeksi Vajrayanan edessa ja han on opettanut minulle Kalachakraa ja minulla on tarpeeksi tietoa tasta Vajrayanasta
Öh, Vajrayana on tie. Joten miten joku voi meditoida "idean" edessä...
Mutta on todennäköistä, että sinulla on tietoa tästä minua enemmän.
Valaistut varmasti nopeammin mitä minä.
Vajrayanassa ei uskota mihinkään suurempaan tarkoitukseen, elämän tehtävään, eri ymmärryksien
tasoilta takaisin kotiin. Kaikki on vain sattumaa ja mikään ei ole pysyvää. Olemme täydessä sekavuuden tilassa vaeltaneet aluttoman ajan alusta asti tähän pisteeseen. Ja lopulta meillä on käytössä kallisarvoinen ihmiselämä, mahdollisuus joka ei todennäköisesti tule toistumaan.
Kaikki "tarkoitukset" ovat vain neuroottisia rakennelmia, jotka estävät kokemasta todellisuutta.
Olethan lukenut Baghdadin massamurhat-ihmiskunnan suurimman tuhon,yksi tarkeimmista Kalachakran kasiteltavista asioista-silloin ymmartaa hyvin miksi tapahtuu niinkuin tapahtuu
Toihan on vielä pientä Rwandan rinnalla. Mutta joo, eipä Public Domainin ennustuksissa
tuotakaan mainita.
http://www.berzinarchives.com/web/en/archives/advanced/kalachakra/kalachakra_world_peace/kc_not_advocate_predict_armageddon.htmlps: se on Dalai Lama, ole kiltti ja käytä nimeä Dalai Lama! Ja Hänen Pyhyytensä arvonimen käyttäminen on suotavaa, mikäli tunnet kunnioitusta häntä kohtaan
Kysyisin liittyykö kundaliini muuten jotenkin kalachakra opetukseen?
Kysy Rinpochelta.
Sinuna pitäisi Kundaliiniharjoittajia koekaniinien asemassa. Mikäli tulokset ovat positiivisia -> Go For it.
Myötätunto, terve järki, avoimuus kasvavat. Päinvastaisessa tapauksessa pyydän sinua välttämään
kyseisiä harjoituksia.