Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tähtiporttiviestejä enkeleiltä  (Luettu 45455 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« : 09.04.2008 15:45:32 »

mikäli haluat voi välittää Arkkienkeleiden kautta tähtiportti viestin haluaamaasi kysymykseen.
tallennettu

limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #1 : 09.04.2008 16:09:44 »

Minua kiinnostaisi rakkausasiat...miestä ei oo näkyny eikä kuulunu...olisiko jo mahdollisesti tulollaan?   Cheesy

KKK  smitten angel
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 09.04.2008 16:31:54 »

Minua kiinnostaisi rakkausasiat...miestä ei oo näkyny eikä kuulunu...olisiko jo mahdollisesti tulollaan?   Cheesy

KKK  smitten angel

viestiksi sinulle nousi Todellinen olemus

Anna vaalean valo spiraalin ympäröidä ja puhdistaa sinut jotta voisit ilmentää parhaalla mahdollisella tavalla juuri sitä mitä kulloisessakin hetkessä olet.

Anna minun astua omaa auraasi ja näyttää sinulle kuinka säteilevän kaunis olet joka hetkessä omana itsenäsi.

Vain näkemällä ja kokemalla itsesi sellaisena kuin muut sinut näkevät pystyt ilmentämään sellaista rakkautta jota ympärillesi tarvitset.

Muista että kaikki rakkaus jota luotasi ilmennät palaa myös sinulle monin kerroin. näytä siis todellinen säteilevä ihana olemuksesi maailmalle ja löydät sille myös vastakappaleen huomaten olevanne pian yhtä.

olet rakastettu

tämän viestin sinulle toi arkkienkeli Jofiel

tallennettu

Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #3 : 09.04.2008 16:48:45 »

Hei, millaisen viestin saisin työasioihin?

tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #4 : 09.04.2008 17:05:44 »

Työn löytymättömyyteen jos saan kortin, kiitos!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 09.04.2008 17:38:09 »

Hei, millaisen viestin saisin työasioihin?



viestiksi työasioihin sinulle nousi Olet rakastettu juuri sellaisena kuin olet.

tahdon sinulle kertoa ettei yhdenkään työn vuoksi sinun tarvitse sitä omaa sisintäsi muuttaa. Anna oman sisinpäsi pysyä sellaisena kuin se on.

Haluan auttaa sinua huomaamaan että suuret ponnistelusi työasioissa on huomattu ja kuultu. Anna minun astua auraasi ja auttaa sinua päästämään toiveesi irti koskien omaa työtäsi.

Pidät liikaa kiinni sellaisista asioista jotka eivät enää palvele sinua tässä hetkessä - päästä irti ja hyväksy itsesi sellasena kuin olet.

olen tukenasi työelämäsi jokaisessa käänteessä.

Autan sinua tuomaan työhösi sitä oikeudenmukaisuutta itseäsi kohtaan jota sinä osaat antaa myös muille.

kun kuulet hopeakellojen soittoa työasioiden hoiden keskellä tiedät että olen aivan vierelläsi

Tämän viestin sinulle antoi arkkienkeli Zadkielin kaksoisliekki amethyst
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 09.04.2008 17:45:56 »

Työn löytymättömyyteen jos saan kortin, kiitos!

viestiksi sinulle nousi sisäinen lapsi

Ennen työn aloittamista on sinun aikasi katsoa omaa sisäistä lastasi - mitä hän kaipaa. Olet paljon yrittänyt ja vähän saanut. Annan minun astua auraasi ja auttaa sinua parantamaan oma sisäinen lapsesi - anna itsellesi aikaa hetki huilata ja katsoa maailmaa lapsen viattomien silmien kautta.

vain lapsen viattomuudella saavutat sen suuren määränpään ja tiedät mikä on oman tulevaisuutesi kannalta oikea työ sinulle.

Tahdon sinulle myös kertoa jotta rakkauden valolla täytän sisäisen mielesi - anna minun auttaa sinua lepäämään rakkauden valossa jotta kun työn ovet avautuvat ovat energiat sinulle suotuisia ja jaksat kulkea sitä tietä joka sinulle on tarkoitettu.

tämän viestin sinulle toi Arkkienkeli Rafael
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 09.04.2008 17:54:55 »

Saanko minäkin viestin? Aihe voisi olla tulevaisuus, onko jotain uutta tulossa? Smiley

sinun viestiksi sain seuraavaa unelmat

Omassa tulevaisuudessasi sinun kannattaa katsoa onko unelmasi ja tämä hetki tasapainossa keskenään.

Tahdon sinulle kertoa että kaikkiin omiin unelmiimme on kätketty suuri ikuisuuden portti.koskaan älä unelmistasi luovu vaikka kaikkia ei ole meidän tässä elämässä tarkoitettukaan saavutettavaksi.

Anna minun astua auraasi ja auttaa sinua tallettamaan tälläiset unelmat juurikin tuonne ikuisuuden porttien taakse odottamaan seuraavaa elämäsi vaihetta.

Anna minun saattaa sinut oppaasi luo akaasiseen kirjastosaliin katsomaan mitkä unelmat kantavat taimesta kukaksi ja mitkä siirrämme kasvamaan kauemmas tulevaisuuteen jotta ne voisivat palvella sinua juuri oikealla hetkellä ja juuri oikealla tavalla.

Tämän viestin sinulle antoi arkkienkeli arkkienkeli Raguel
tallennettu

sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #8 : 09.04.2008 20:17:50 »

 Kertoisiko viesti mikä mättää minulla nyt?  Ahistaa mutta itse en syytä löydä.
tallennettu
Tuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #9 : 09.04.2008 20:37:59 »

Hei
Työasiat askarruttaa/jäännittää muutoksen edessä. Mitä viestiä tämän tiimoilta saisin.  smiley6600
Kiitos ja valoa kevääseen smitten
-Tuli-
tallennettu

Vesi-Rotta,
Keltainen Planetaarinen Soturi
Nousu Jousimies
Aurinko Leijona
Kuu Vaaka
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Leijona
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #10 : 09.04.2008 20:39:59 »

Kiiitos olisiko minulle jotain kerrottavaa työ saralla uutta ei ole vielä näkynnyt siis olen töissä mutta oman alaa kattelen. Smiley
tallennettu
Katja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #11 : 09.04.2008 20:44:18 »

Viestiä kerrotko tähän hetkeen ?
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #12 : 09.04.2008 20:47:18 »

Kodinetsijä kaipaa vihjeitä uudesta kodista, löytyykö ikinä?  Cry angel

Merci!
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 10.04.2008 09:20:35 »

Millaista viestiä saisin rakkausrintamalle?  Smiley

rakkauteesi viestikisi tuli henkiset lahjat

Enkelit odottavat sinulta lupaaa astua auraasi ja auttaa sinua näkemään oman rakkautesi totuus. haluamme näyttää sinulle rakkauden monitahoisuuden - herättää sinut siihen todellisuuteen ettei kaikki ole niin mustavalkoista miltä joskus näyttää.

Haluamme avata sinun omat silmasi näkemään sen sieluntasolla olevan rakkauden ja pysymään siinä rakkauden tunteessa jotta voisit ilmentää sitä parhaalla mahdollisella tavalla omassa elämässäsi.

käytä siis omia henkisiä lahjojasi näkeäksesi rakkautesi totuus omasta sisimmästäsi ilmentäen tämän jälkeen rakkautesi monitahoisuutta omaan ympäristöösi ja samalla tuoden rakkaudellisen rauhan monille muillekin ihmisille kuin vain itsellesi.

olethan rakastettu

Tämän viestin sinulle antoi arkkienkeli Metatron
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 10.04.2008 09:30:58 »

Kertoisiko viesti mikä mättää minulla nyt?  Ahistaa mutta itse en syytä löydä.


sinun viestiksesi nousi  Elämäntehtävä

Ahditus omassa sisimässämme kertoo vain ja ainoastaan siitä tunteesta että voisimme kulkea omaa tietämme helpompaakin reittiä. Anna Enkelijoukkojeni astua sinun omaan auraasi ja auttaa sinua löytämään helpompi tie kulkea kohti oman elämäntehtäväsi oppimista.

Olet oppinut jo elämässäsi tietyt karmalliset oppiläksyt.Anna enkeleiden auttaa sinua tiedostamaan tämä ja siirtymään oppimisessa seuraavaan vaiheeseen ja näin olen löytämään myös uutta ja vahvistavaa suuntaa omalle polullesi.

olet tervehditty

tämän viestin välitti sinulle arkkienkeli gabrielin kaksoisliekki Hope
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: