Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tähtiporttiviestejä enkeleiltä  (Luettu 45459 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 10.04.2008 09:38:41 »

Hei
Työasiat askarruttaa/jäännittää muutoksen edessä. Mitä viestiä tämän tiimoilta saisin.  smiley6600
Kiitos ja valoa kevääseen smitten
-Tuli-

työasioidesi viestiksi nousi Näe Jumalallisuus kaikessa

Haluan kehoittaa sinua muistamaan että kaikella omassa elämässämme on jokin syvempi tarkoitus. Anna enkeleiden luoda sinuun uskoa ja toivoa siitä että kaikki omassa elämässäsi tapahtuu aina oikealla hetkellä.

Haluamme auttaa sinua saamaan juuri sen joka palvelee sinua tässä elämänvaiheessasi parhaalla mahdollisella tavalla vaikka se ei aina omasta mielestäsi siltä tuntuisikaan.

Anna minun astua omaan auraasi ja auttaa sinua huomaamaan että joskus myös pettymykset omassa elämässäsi voivat avata sinulle uusia ja mielenkiintoisia ovia joita et välttämättä edes tiedostanut olevan olemassa.

ole jumalallisella valolla tervehditty

Tämän viestin sinulle toi arkkienkeli Jofiel
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 10.04.2008 09:53:26 »

Kiiitos olisiko minulle jotain kerrottavaa työ saralla uutta ei ole vielä näkynnyt siis olen töissä mutta oman alaa kattelen. Smiley

sinulle viestiksi nousi ryhdy toimeen

Voimme auttaa sinua näkemään sen oikean suunnan kulea ja katsella uutta mutta kukaan ei voi tehdä päätöksiä sinun puolestasi. Tahdomme suurella puhdistavalla valkoisella valolla astua omaan auraasi ja vapauttaa se oma energiasi joka auttaa viemään elämääsi oikeaan suuntaan.

Muistutan sinua siitä lain alaisuudesta että oma sydämemme voi saada kaiken sen mitä haluaa kunhan uskalamme pästää haaveistamme irti. Anna enkeleiden puhdistaa aurasi kristallin kirkkaaksi jotta energia vapautuu päätöksen tekoa varten ja voimme auttaa sinut uuteen vaiheeseen omassa elämässäsi

ole valkoisessa valossa puhdistettu

tämän viestin sinulle toivat arkkienkelit Gabriel ja Metatron
tallennettu

noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #17 : 10.04.2008 10:53:34 »

Hei,

miten saisin suhteeni pitkäaikaiseen ystävääni ja rakastettuuni taas kuntoon? 

A-S Cry
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #18 : 10.04.2008 11:04:30 »

Hei, millaisen viestin saisin työasioihin?



viestiksi työasioihin sinulle nousi Olet rakastettu juuri sellaisena kuin olet.

tahdon sinulle kertoa ettei yhdenkään työn vuoksi sinun tarvitse sitä omaa sisintäsi muuttaa. Anna oman sisinpäsi pysyä sellaisena kuin se on.

Haluan auttaa sinua huomaamaan että suuret ponnistelusi työasioissa on huomattu ja kuultu. Anna minun astua auraasi ja auttaa sinua päästämään toiveesi irti koskien omaa työtäsi.

Pidät liikaa kiinni sellaisista asioista jotka eivät enää palvele sinua tässä hetkessä - päästä irti ja hyväksy itsesi sellasena kuin olet.

olen tukenasi työelämäsi jokaisessa käänteessä.

Autan sinua tuomaan työhösi sitä oikeudenmukaisuutta itseäsi kohtaan jota sinä osaat antaa myös muille.

kun kuulet hopeakellojen soittoa työasioiden hoiden keskellä tiedät että olen aivan vierelläsi

Tämän viestin sinulle antoi arkkienkeli Zadkielin kaksoisliekki amethyst

Kiitos Coventina  smitten
tallennettu
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #19 : 10.04.2008 12:29:20 »

Hei, rakkausasiat kiinnostavat minuakín, vieläkö pitkään yksin olen? Huh
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #20 : 10.04.2008 16:36:14 »

Hei! Wink
Työasiat mietityttää tai pikemminkin työn puute. idiot2
tallennettu
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #21 : 10.04.2008 18:46:19 »

 Lämmin kiitos !

Nyt minä puhdistan turhia ajatuksia mielestä ja se on suuri helpotus.
Sanotaan että elämä on palapeli ja lopputulosta ei tiedä. Niin hetki ja pala kerrallaan sitä tulee rakennettua.

sekku
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #22 : 11.04.2008 09:03:48 »

Hei,
pyytäisin viestiä muutosprosessiin.
tallennettu
Aurinko45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #23 : 11.04.2008 09:42:52 »

Hei. Mitä minulle nousisi tähän nykyhetkeen, kaunis kiitos smitten
tallennettu
Narmeh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #24 : 11.04.2008 14:39:41 »

Kysyisin, onko minun tarkoitus ottaa yhteyttä äitiini, joka on toiminut väärin minua kohtaan? Tai onko meidän tarkoitus olla yhteyksissä myöhemmin? Ja minkälaisissa?
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #25 : 11.04.2008 17:48:22 »

melkein voisin saman kysymyksen kirjoittaa kuin edellinen mutta annanpa olla kun olen päättänyt luovuttaa sen suhteen  buck2

mutta kysyisinpä nyt taaaas työsuhderintamalla tapahtuvaa liikettä. kemiat johdon kanssa ei kohtaa, muiden työntekijöiden kanssa kylläkin, nyt tarrasin työilmoitukseen jonka haku on voimassa ainoastaa tästä pvästä sunnuntaihin että josko nyt sitten tärppäis???

kiittää ja kumartaa etukäteen  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
epona
Vieras
« Vastaus #26 : 12.04.2008 15:52:33 »

Voih, minäkin haluaisin viestin enkeiltä. smitten
 
Päätin muokata kysymystäni vielä kun ehdin Smiley Yritän jotenkin tiivistää sitä, mitä haluaisin kysyä.

Raha -asioihin haluaisin neuvoa; Onko "hyväksyttävää", että isäni elättää minut? Tulisiko minun avoimin mielin ottaa vastaan se ekonominen tuki, jota hän tarjoaa, olla kiitollinen ja opiskella?

/A
« Viimeksi muokattu: 17.04.2008 21:15:03 kirjoittanut epona » tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #27 : 13.04.2008 21:34:01 »

Pyytäisin enkeleiltä neuvoa rakkausasioihini.Kiittäen smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #28 : 15.04.2008 09:08:18 »

Hei!
Minua kiinnostaisi rakkausasiat, onko miestä tulossa?
Kiittäen eijar smitten

rakkausasioissa sinun viestiksesi nousi luovuus ja henkiset lahjat

Ole tervehditty. haluamme tuoda sinulle viestin siitä kuinka haluamme auttaa sinua käyttämään ja ilmentämään omaa luovuuttasi koska silloin pystyt ilmentämään omassa itsessäsi kaikkein parhaiten niitä kauniita ominaisuuksia jotka saavat sinut puhkeamaan kukkaan - tällöin myös muutkin heräävät huomaamaan oman kauneutesi ja säteilevän aurasi.

Anna meidän astua sinun auraasi ja auttaa sinua löytämään aivan uusia näkökulmia kehittää omaa luovuuttasi sillä luovuutesi on suuri ja sen on myös tarkoitus tässä elämässäsi palvella myös omia henkisiä päämääriäsi.

samalla kun uskaltaudut suurella luovuudella kehittämään sinulle itsellesi tärkeitä henkisiä päämääriäsi huomaat säteileväsi rakkauden suurta valoa välityksellämme niin että rakkautesi tuomme eteesi paikassa jossa et uskonut siihen törmääväsi.

tämän viestin sinulle lähettivät arkkienkelit gabriel ja metatron
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #29 : 15.04.2008 20:05:55 »

Viestiä kerrotko tähän hetkeen ?

viestiksi sinulle tuli herkkyytesi on suuremmoinen lahja.

sinussa rakas ystäväni on mitä suurinta herkkyyttä nähdä tästä maallisesta maasta tuonpuolleiseen. Olen tullut sinua tässä hetkessä auttamaan ja kejittämään tätä suurta kykyäsi.Anna minulle lupa astua omaan auraasi ja auttaa sinua avaamaan oman herkkyytesi avulla ne kanavat jotka itse tunnet kaikista luonnollisimmiksi.

Sinulle on avautumassa mitä suurin lahja ole siis rakkaudella tervehditty ja muista että juuri minä kuljen vierelläsi sinivalkoisena valona koko sen matkasi ajan joka vaaditaan tämä lahjan avaamiseksi.

anna lupa itsellesi tuntea sisäinen herkkyytesi ja tulet kokemaan monia ennennäkemättömia asioita avustuksellani.

tämän viestin sinulle lähetti arkkienkeli Haniel
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: