Sivuja: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497750 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #720 : 29.10.2009 17:54:23 »

Ilmeisesti syön vaan liikaa.. Laihtuminen oli niiiiiin helppoa sillon ku teki fyysisesti raskasta työtä.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #721 : 29.10.2009 21:03:52 »

Minulla on sama ongelma  Sad Myönnän, että jos en olisi NÄIN nettiriippuvainen, niin liikkuisin ja kävelisin, ulkoilisin enemmän  idiot2 Ei tämä yksi vatsatanssikurssikerta viikossa riitä laihtumiseen  knuppel2
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #722 : 29.10.2009 22:27:21 »

No minä sentään käyn nyt jo kolmatta viikkoa salilla.. paitsi et tänään oli eka kerta tällä viikolla ja luultavasti myös viimenen.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Asterix
Vieras
« Vastaus #723 : 29.10.2009 23:51:11 »

No minä sentään käyn nyt jo kolmatta viikkoa salilla.. paitsi et tänään oli eka kerta tällä viikolla ja luultavasti myös viimenen.

Ehdotan edelleen, että käyt tarkistuttamassa kilpirauhasen vajaatoiminnan.
Se voi olla piilevääkin.
Oireita on myös haluttomuus, voimattomuus, siis sellainen yleinen reippauden puute
ja masentuneisuus.
Kuiva iho ja hiukset, jotka voi olla myös ohuet ja kitukasvuiset.
Lihoaminen ruokailusta ja liikunnasta huolimatta ja paino ei laske,
ennemmin taipumusta nousuun.
Hidas suoli ja vatsa.
Yleinen turvotus.

Googleta lisää aiheesta. Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #724 : 30.10.2009 07:41:54 »

Kilpirauhanen on testattu vuos sitten eikä ollu ja oon sitä paitsi paljon pirteämpi nyt ku vuos sitten. Ei mulla mitään yleistä väsymystä tässä oo. Syön päin persettä nimimerkillä eilenkin illalla 4 leipää iltapalaks.. eikö normaalille ihmiselle kaks ois riittäny?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Asterix
Vieras
« Vastaus #725 : 30.10.2009 10:25:55 »

Kilpirauhanen on testattu vuos sitten eikä ollu ja oon sitä paitsi paljon pirteämpi nyt ku vuos sitten. Ei mulla mitään yleistä väsymystä tässä oo. Syön päin persettä nimimerkillä eilenkin illalla 4 leipää iltapalaks.. eikö normaalille ihmiselle kaks ois riittäny?

Sinulla on hyvä ruokahalu. Smiley
Sinä todennäköisesti syöt väärin ja sinulla siksi nälkä.
Minä voin tehdä sinulle, jos haluat, ruoka-ohjelman ja kevyen liikunta-ohjelman,
jota on helppo noudattaa, eikä vaadi kuin kaupassa ruokaa ostaessa hiukan vaivaa. Smiley

Laita YV:nä painosi, pituutesi, ikäsi ja siitä, mitä syöt tällä hetkellä,
kuinka usein päivässä, millaisia määriä,
minkälaisesta ruoasta tykkäät, allergioista ja minkälaisesta liikunnasta tykkäät
ja miten olet liikkunut tähän asti.

Sellainen on myös aika tärkeä tieto, oletko työajalla nälkäinen
ja mitä syöt töissä ja mihin aikaan ja kuinka paljon miehesi mieltymykset ruokaan
vaikuttavat omaan kotisyömiseesi ja mitä syöt, kun sinulle iskee jokin ruoan himo.

Teen tarvittaessa lisäkysymyksiä.

Teen todella helpon ohjelman, joka on helppo omaksua normaaliksi terveelliseksi
elämäntavaksi, etkä ole nälkäinen ja painosi putoaa. Smiley

tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #726 : 06.11.2009 15:00:54 »

Moep kaikki

Mitä jousimiehille kuuluu... Tälle jouskarille kuuluu muutosten syövereitä työnantajan puolelta... Työaika muutosta ja sen myötä mahdollinen palkan alennus ja sen myötä kusiset paikat... No, ei pidä suurennella kunvielä ei tioedetä kaikkea... Neuvottelua neuvottelua! Sissus sen tähden!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #727 : 18.11.2009 13:15:44 »

hyvä Seppo!  Cheesy

Torstai 19.11.2009

Venuksen ja Marsin neliö nostaa ilmaan eroottista ja seksuaalista tunnelmaa, joka toisaalla synnyttää kiihkeitä ihastumisia ja toisaalla armotonta turhautumista elämän tylsyyteen.

Jousimies

Joku tähän päivään liittyvä tekeminen tai aloitus tuottaa sinulle suurta mielihyvää siksi, että se edustaa tapahtumassa olevaa muutosta parempaan. Luota siis sataprosenttisesti hyvältä tuntuvaan tekemiseen ja jatka sitä silti vain niin kauan kun se jaksaa maistua mansikalta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #728 : 20.11.2009 16:04:11 »

hyvä Seppo!  Cheesy

Torstai 19.11.2009

Venuksen ja Marsin neliö nostaa ilmaan eroottista ja seksuaalista tunnelmaa, joka toisaalla synnyttää kiihkeitä ihastumisia ja toisaalla armotonta turhautumista elämän tylsyyteen.



Minulla tuota jälkimmäistä..
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #729 : 21.11.2009 19:35:12 »

Tätä tyttöä hotsittais päästä jollekin radalle ajaan urheiluautolla..  coolsmiley Kun ei tolla 1.4 corollalla kaupunkiajossa oikeen pääse kunnolla revitteleen..  Smiley
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #730 : 22.11.2009 16:49:26 »

oih  smitten

Onneksi olkoon.


Minä, tuplajoukkari, voin kaamoksen keskellä ihan suhtalaisen epätasapainoisesti, mutta jaksan kuitenkin luottaa siihen, että hyviä(kin) asioita tulee vielä elämään.

Mutta onpas ollut myllerrysten syksy. Ei huh.
mm. kohtalokas ihmis-suhde, opintojen keskeytyminen, sairastuminen

Toisaalta elämässäni on tapahtunut paljon hyvääkin. Hämmentävää - mutta hyvää.

Silti-
Aika poikki.  buck2
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #731 : 13.12.2009 23:22:01 »

Mielenkiintosta on ollu viime aikoina.. Smiley Kaikkea pientä viatonta ja muuta mukavaa Cheesy Plus erään tuttavan kuolema, josta kuulin tänä iltana Sad
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
epona
Vieras
« Vastaus #732 : 14.12.2009 09:09:36 »

Täällä alkaa muuten jo helpottaa. Thank lord.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #733 : 16.12.2009 11:44:09 »

hm, mietin kun on Saturnus ysissä, tuoko se lakijuttua mahdollisesti ja toisaalta rajoittaa hieman kaukomatkailua (lähimatkat voi toki olla great fun). ens talvena kaukomatka ja erityisesti elämisen selvittäminen ihan muualla helpottunee kun kartalla ysissä ja 11:ssa posa-aspekteja. no se astrouskovaisuudesta, mutta kuitenkin. nyt alkoi mieliala helpottaa, kun tuo lähipiirin eduskuntavisiitti osoittaa, että olenkin yhteiskunnallisen, ei henk koht pulman kanssa tekemisissä ja saan vahvan henkisen tuen. myös Ammalta!  angel  Grin  Cheesy

 jupiter kun sitten hallitsee politiikkaa ja lakiakin, niin eiköhän homma hoidu.

puhelu juristin kanssa ohi; täytyykö saattaa eräs lafka julkiseen käsittelyyn, politiikkaan, oikeuteen vai joko havahtuvat, kun on tulossa neuvottelu. olemme siis saamassa lääkäri/hoitoalaa kiinni (lakimiehen mukaan törkeistä) virka-ja toimintavirheistä. kiva, tuossahan älykkään jouskarin taistelutahto tulee esiin!     aurinko  merkurius  pluto 1

enpä tiedä koskeeko asia vain Suomea vai miten on muissa maissa; se ei nyt ole päänvaivani..
« Viimeksi muokattu: 16.12.2009 12:18:18 kirjoittanut ^^^mīla sztár^^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #734 : 16.12.2009 15:50:56 »

Oon ihan helkutin hellyyden kipeä.  buck2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: