Sivuja: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497746 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #675 : 09.06.2009 17:41:34 »

aivan oikein! ihmettelenkin mistä tällainen laiska esivalmisteluvaihe juontaa  Grin

Jousimies

Tulielementin merkkinä olet tässä kuussa herkullisessa tarkkailijan asemassa ilman mitään suorittamisen paineita ja siksi sinulla on loistava tilaisuus määrittää omaa suuntaasi kaikessa rauhassa. Voit asettaa nuolen jänteelle ja tähdätä huolellisesti valitsemaasi kohteeseen. Jousimiehenä olet pohjimmiltasi seikkailija ja tutkimusmatkailija, jolle tällainen aika antaa parhaan mahdollisen maaperän uusien ideoitten kehittämiselle ja toteuttamiselle. Tietysti tämä aika soveltuu loistavasti myös loman viettoon eksoottisessa tai jollain muulla tavalla jännittävässä paikassa. Myös rakkauselämässä on sopivasti jännitettä, sillä Jousimiehen idealismille löytyy selvä tilaus aikana, jolloin monet kyllästyvät liian tavallisiin kuvioihin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #676 : 12.06.2009 20:27:07 »

Muutaman viikon / kk:n hampihoitajan sijaisuutta pukkaa  Kiss
Lapsi pääsi hakemaansa ammikseen  smitten
Ystävät auttavat hädässä ja pulassa - uudet ja vanhat  angel angel

Rakkaat astro ystävät, kiitos tellekin että olette smitten smitten smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #677 : 15.06.2009 22:19:19 »

Moi, oon edelleen hengissä Smiley Töitä paiskin, shoppailen ku hullu ja välillä mietin missä merkissä kuu menee. Nyt tulin tarkistamaan missä, mutta dääm ei neitsyessä.. satuin vaan eilen siivoamaan keittiötä tunnin.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #678 : 15.06.2009 23:28:52 »

..ei neitsyt siivoa, se on sitä vanhanaikaista lokerointia,
joka toinen siivos hulluna vesimieskuulla, järkevää ja käytännöllistä,
esoteeristä astrologiaa niinkuin se OIKEESTI arjessa ilmenee eikä niinku kaikki opukset ovat meitä opettaneet,
 chiron jupiter neptunus vesimies ja POISoppiminen on päivä sana

eiku oikeesti marix,
eilen oli  kuu kalat aspect_opp saturnus neitsyt,
 saturnus neitsyt haluaa asiat järjestykseen, "raameihin", paikalleen,
ja  kuu kalat haluaa nauttia esteettisesti kodistaan kaiken puurtamisen jälkeen,
mut totta toinen puoli tuosta poisoppimisesta,
vanhat ismit ja uskomukset  jupiter(vaikka auktoriteetit ) jotka vain haavottvat  chiron meitä, niin eikun romukoppaan
« Viimeksi muokattu: 15.06.2009 23:43:29 kirjoittanut nikki » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #679 : 16.06.2009 00:22:42 »

Todellakin, oppimista se on POISoppiminenkin.

Minulla meni viikonloppu juhlistaessa valmistumistani ja tällaisella hetkellä osaa olla kyllä kiitollinen sukulaisilta saamasta taloudellisesta ja henkisestä tuesta. Kyllä se mieltä lämmittää kun ihmiset muistavat. Minun ruokavalioni on jo kolme päivää ollut voileipäkakkua ja kahvia, keksiä, täytekakkua... Uh huh. Niin ja olohuone on upeita kukkakimppuja täynnä!  Cheesy Sain muuten kuulla, että ainakin isäni puolelta olen sukuni ensimmäinen maisteri!  Shocked Niin ja luulen, että äitini puolelta myös, en tiedä. Miehiä kun on suvussa paljon niin kaikenlaiset yrittäjät ja insinöörit ovat kova sana. Minä olen tällainen  jousimies outo lintu...  :Smiley

Muuten, nuo juhlat osuivat aivan loistavaan ajankohtaan progekarttaani ajatellen. Nimittäin eilen proge-Aurinko oli 29'59'59  jousimies
Tänään se on 0'0'9  kauris

Ehkä tuo  jousimies polku ainakin noin opinnoissa on nyt todellakin nähty loppuun ja aika näyttää millainen vuoristoreitti proge-Aurinko Kauriista tulee...

Mutta Rx  aurinko on ja pysyy  jousimies ja varsinkin vielä näillä  uranus ja  neptunus :lle osuvilla tr. matkakuume on valtava!

tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #680 : 16.06.2009 20:23:52 »

Hehe, kiitos nikki taas kerran Smiley

Mä oon seuraavat kaks päivää mun pomon sijaisena Tongue Oman työni ohessa siis.. aika jänskää Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #681 : 03.07.2009 23:19:04 »

Ihan rehellisesti: kuuluu sen sortin sotkuja ihmissuhteissa että ei... [kiroamista ja muutenkin sensuroitu]

muuten oikein hyvää.  angel Oikeasti ihan ihmettelen miten seesteistä elämä voi olla kaiken  pluto ja  saturnus pyörityksen jälkeen.  Smiley

Mutta kun se stanan  pluto on siirtymässä koko ajan lähemmäksi ihmissuhde aluettani...  Huh Shocked tickedoff idiot2 knuppel2 crazy2

Ai niin... ja jousimiehet saavat heinäkuussa oman osansa  venus aspect_con mars oppositiosta... sitäkö tämä on?  :Smiley 2funny 2funny Shocked

 buck2 Kiss Cry
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #682 : 04.07.2009 12:28:50 »

Odottelen seuraavia pääsykokeita. Olisivatpa jo ohi ja olisin saanut tulokset niin voisin alkaa järjestelemään muuttoa jompaan kumpaan paikkaan.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #683 : 04.07.2009 12:53:07 »

Lizzy
älä syytä plutoa. Sulla on ollut Lilithin paluu ja sittemmmin sen  aspect_con mars :iin 7 huoneessa.
Eiköhän tuossa ole kirosanoille tarpeeksi tulkintaa?
Toisekseen tr  aurinko askendentti:lla joten vasten aurinkoa on ollut vaarallista katsoa eli se heijastuu sitten descendentille.Valaisee ihmissuhteet. Tai luo varjon sinne?7 huoneessahan on avoimet riidatkin eikä vain auvoinen rakkaus. Lilithän kyrpiintyi Aatamiin aikojen alussa ja pisti "miekan pyörimään".Syystä että Aatami väitti hällä olevan vaan venuksen keho ja blondin aivot.Eikä henkisyyttä nimeksikään.Kukapa ei  tickedoff
Proge kuu on taas näkyvimmällä paikalla progekartalla (et voi kätkeä tunteitasi kuten ehkä tavallisesti tekisit?)
samaan aikaa kun proge aurinko on vaihtanut merkkiä. Sisäinen henkinen muutos, joka ei välttämättä näy muille ja jota et vielä ehkä itsekään sisäistä.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #684 : 04.07.2009 19:58:01 »

Nikki, olen mykistynyt. Toden totta tuo Lilithin paluu ja  aspect_con mars 7.huoneessani. Miksi en sitä heti tajunnut. Kyllä siinä todellakin on jo syytä tarpeeksi kirosanoille. Tässä sitä yritän todistella itselleni ja kaikille muillekin, että kyllä minulla on oma tahto (se tr.  aurinko askendentti...) mutta kun se nyt tuon Lilithin ja  mars kanssa vain saa aikaan sanoilleni ehkä ei kovin suotuisan vastaanoton...  buck2

Proge kuu heijastelee juu, tuli mieleen, että sehän on Proge Aurinkoni edustamalla paikalla, Mc:llä... jospa se nyt heijastelee myös tuota vaihtunutta Proge Aurinkoa... Eikö Kuu aina heijasta Auringon energioita, joita emme voi kohdata suoraan? En tosiaan ole kyllä vielä itsekään hahmottanut tai sisäistänyt tuota Proge Aurinko Kaurista, että mikä merkitys ja tarkoitus sillä minulle on.

Mutta siis ei syytellä plutoa... mutta tr.  uranus aspect_con kuu tekisi kyllä mieleni syytellä mielialanheilahteluista ja tästä tahdon kanssa pyristelystä... Muuten huomasin, että progekartallani on tällä hetkellä aspekti  kuu aspect_squ uranus hmm liekö sillä sitten jotain vaikutusta asioihin?

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #685 : 04.07.2009 20:29:33 »

 uranus:han on jo ohittanut tarkan yhtymän kuuhun. (minä reagoin nykyään vain tarkkoihin aspekteihin, astrologia on näin paljon "helpompaa")
Syntymäkartallasi on  uranus aspect_kvi alasolmu ja samalla  aspect_ssx kuunsolmu,
tässä kait ois se läksy ihmissuhteissa; irti niistä suvun ( rapu) tarjoamista naisen rooleista kohti omaa "johtajuutta"  kauris. Ei enää marttyyriasenetta vaan vuorikiipeilijän asenne kohti ohuempaa ilimaa. Tilaa hengittää ja huima näköala.
Ja progekartalla on kyllä tarkentumassa kohta minuutilleen  proge pallas :aspect_squ:progekuu ja Pallashan sulla on syntymäkartalla Auringon "esitaistelija",puolustaja, soturi.
Ja tekihän tuo  mars venus yhtymäkin aikanaan neliötä tuonne MC:lle.
Ja totta,aurinko valaisee ja kuu heijastelee, ja kun Lilith on ns. naisen ( kuu:n) pimiä puoli niin josko tuo ois leiskahtanut esille auringon valossa.

Lizzylle siis tämä.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #686 : 04.07.2009 21:23:45 »

Nikki, tarkka  uranus ohitus Kuulle meni joo tossa aprillipäivänä, mutta seuraava tarkka ohitus on luvassa lokakuussa. Sitten vielä kolmas 2010 vuoden alussa olisko ollu helmikuussa. Toki astrologia on yksinkertaisempaa, jos katselee vain tarkkoja aspekteja, mutta tykkään noita hitaita myös tutkailla vähän pidemmältä ajalta.

Kyllä minä olen sellaisen marttyyriperinnön saanut äidin puolen suvun naisilta, että voi hyvänen aika. Siitä tämän sitten pitäisi opetella eroon. Jonkinlainen vuorikiipeily minullekin tulee tuosta Proge Aurinko Kauriista mieleen. Että esivalmistelut on tehty ja nyt se kapuaminen vasta alkaa...
Minulla on syntymäkartalla  aurinko todella keskittynyt ja tärkeässä roolissa. Siksikin minusta tuo proge auringon merkkivaihdos on niin mielenkiintoinen.

Sagittarius, ei minua kauhistuta tuo Pluto Dc:llä. Niin ja onhan siihen vielä aikaa se on joskus 2013. Ehkä kuvittelen omiani, mutta kyllä minä väittäisin huomanneeni kun Pluto siirtyi pois Aurinkomerkistäni ja Dc merkkiini. Todella tuntu, että elämän painopiste heilahti. Ainiin, enemmän mua muuten hirvittää sitten kun tr. Pluto tulee ton mun Lilith  aspect_con mars kohdalle.  Lips Sealed
« Viimeksi muokattu: 04.07.2009 21:33:08 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #687 : 04.07.2009 21:35:34 »

No kun proge  aurinko saavuttaa  kuunsolmu kauris (tästä mä aattelin sen vuorikiipeilyn..) ja samalla  pluto transitoi siellä niin eiköhän muutos ja nahanluonti ole valmista tehtäväksi.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #688 : 04.07.2009 21:50:10 »

Ahaa, no sitten mä kyllä tipuin johonki lätäkköön, koska mulla on  kuunsolmu rapu ja alasolmu on Kauriissa ja siihen kohdalle tr.  pluto tosiaan tulee muutaman vuoden päästä kuten myös pr. aurinko
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #689 : 04.07.2009 22:07:19 »

minähän sinne lätäkköön tipuin,
en tiedä miks tulkitsin ne toisinpäin crazy2
Aattelin vissiin samalla just yhtä toista henkilöä jolla on nuo toistepäin.
Sorgen.
Kai se suvun karman ( kuunsolmu rapu 12 huone) "puhdistaminen" Uranuksen avulla on sitten se tehtävä. Vaikeus on siinä ettei kvinkunssilla voi olla yhtäaikaa molemmissa päissä.
On pakko oppia tasapainoilemaan näiden toisilleen pimennossa olevien asioiden välillä.
Kvinkunssissa on myös se eroottinen jännite, mikä voi tulla esille  kuunsolmu kohtaamisissa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: