Sivuja: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497668 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #645 : 03.05.2009 12:05:31 »

Mä menin eilen illalla terveyskeskukseen ku huimas. Luulin et nestehukka, mut kaikki muu oli kai ihan jees paitsi joku saturaatio. Antoivat happimaskin ja hengittelin sen kans pari tuntia sielllä. Sit ne laitto mut kotiin kun eivät keksineet mitään erikoista. Nyt jännitän koko ajan hengittämistä, ärsyttää.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #646 : 03.05.2009 17:27:35 »

Saturaatio mitataan pulssioksimetrillä ja se kertoo valtimoverenkierron happipitoisuuden, minkä normaali arvo on 95-99... Tulos ei sormesta mitattaessa ole luotettava silloin kun on huono ääreiseverenkierto tai kynsilakkaa.

Hengittele rauhassa hyvä ihminen... Jos ei varsinaista fyysistä syytä keksitty nii... Onko sulla stressiä tai vastaavaa, mistä saattais tulla tuollasta.. Ahdistaako?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #647 : 03.05.2009 17:31:08 »

Olipas muuten sattuma että juuri satuin aiheesta lukemaan ennen kun tulin tänne. Luen nyt vitaalielintoimintoja ja meen hengityksessä.  Grin
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #648 : 03.05.2009 20:26:09 »

No siis onhan mulla sellanen työ, joka stressaa varmasti ihan ketä vaan, joka semmosta tekee! Ja on täs ollu kaikenlaista.. Ehkä se pääs purkautumaan ku oli tällaset pitemmät vapaat? Ja sit toi nestehukka-juttu.. ressaan sitäki aina ku on kuumat ilmat. Tänään oon sit juonu vettä tunnin välein mukillisen suurin piirtein ja on olo jo parantunu aamusta. Lämpöä on ollu kyl 37-37,2 mut voisko se johtua jostain jälkiseurauksista tai siitäkin et menkat alko..? Huominen varmaan kertoo aika paljon et millanen olo sit on.. Ja jos jotain vakavempaa olis ni luulis et toi kuume nousis kunnolla.

Siitä saturaatiosta se ei mitään lukua mulle sanonu ja kynsilakkaa mulla kyl oli Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #649 : 03.05.2009 20:57:29 »

No se kynsilakka saattaa vähä vääristää sitä arvoa, sillon kun on käytössä sellanen sormenpää-antura (vai anturi, miten se sanotaan!?), niinkuin yleisimmin on.. Sellanen pyykkipojan tapanen mikä laitetaan sormenpäähän (tosin ei purista yhtä lujaa)..  Cool

Älä ressaa turhaan ainakaan nestehukasta. Jos oot juonut paljon vettä, niin katso että juot välillä muutakin, (ja syöt) natriumin ja kaliumin vajekin saattaa tehdä huonon olon. Mutta tuskimpa niin paljoo oot vettä juonut, tuli vaan mieleen.... Luultavasti olis siellä terkkarissa havaittu jos olis jotain yyber-vakavaa.. Pienestä lämpöilystä ei kannata myöskään huolestua..
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #650 : 03.05.2009 21:44:05 »

No hyvähyvä.. en mä kerenny juomaan eile ku 3,5 l ja olin käyny aamulla lenkillä joten ihan hyvään tarkotukseen meni.. ja tänään oon juonu varmaan lähemmäs sen 3 litraa ton lämpöilyn takia ja muutenki. Eile oli syöminen vähän heikkoa mut tänään oon syöny puoli pellillistä pitsaa joten suolat on varmaan ihan ok-kunnossa nyt Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #651 : 05.05.2009 14:49:57 »

noniin..

katselin  kaksoset   jousimies   oinas   rapu  skooppeja..
jotain vaikutti olevan oikein.. kaksosilla on jotenkin vaikea alkuviikko? jouskareilla asiat pitää kääntää positiiviseksi, on jännitystä jne.. oinaille yllätysehdotus, se oli totta, nekö ei osaisi vastata.. ravuilla positiivista palautetta? no 2 rapua tulee mieleen, joista yksi on taas kerran hmm..
« Viimeksi muokattu: 05.05.2009 14:52:20 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #652 : 05.05.2009 21:06:51 »

noh, en ole edes ALKANUT uutta matkailubisnestä kun ne jo kutsuu Tukholmaan koulutukseen hahaha

tämä RP, joka katsoo että olen käytännössä hänen tiimissään, sanoi että voin selvittää uusien ihmisten rahoitusasioita, ja mikä instanssi olikaan siinä takana. joskus mietin.. että miten voi olla noin hyvä tuuri. kun on se toinenkin firma jota voisin tehdä. eihän tässä takkua enää kuin! jotkut hölmöt tyypit
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #653 : 09.05.2009 11:30:43 »

Nyt ei voi muuta sanoa kuin että voi helvetin helvetti.. Putosin pääsykokeista enkä ole hakenut minnekkään muualle..

Jotenki vaan tuntu että mun koko elämä oli tähdänny siihen hetkeen, että se on mun kohtaloni ja kun kaikki piti sitä vielä niin itsestään selvyytenä ja sit.. Koko homma tyssäs siihen. Se ei ollutkaan niin, wtf? Miten tässä näin kävi? Kuvittelinko kaiken.. Tuntu siltä niinkuin koko maailma olisi romahtanut, kaikki yhtäkkiä särkynyt ympäriltäni. En osannut itkeä, olin vaan jotenkin shokissa. Olo on vieläkin jotenkin irrallinen, kaikki paikat (tutukin) tuntuvat vieraalta. Tuntuu kuin olisin ollut poissa koko iäisyyden vaikka matka kesti vain yhden päivän. Olo on kuin "olisin en yhtään missään". Mitä minä nyt teen, minne menen, minne kuuluun..?
« Viimeksi muokattu: 09.05.2009 11:50:55 kirjoittanut Eileithyia » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #654 : 09.05.2009 11:58:45 »

Onhan noita vaihtoehtoja.. Au-pairiksi voi lähteä tai vaikka kansanopistoon opiskelemaan vuodeksi.
Voit hakea myös töihin jonnekin tai harjoittelemaan työkkärin kautta. Itse olin lukion jälkeen kesän harkkarina kulttuuri -ja sivistystoimen puolella.

http://www.haapop.fi/sivu/fi/yleista/

Tuolla Haapaveden opistossa on ainakin tanssitaiteen linja.. Noissa voi yleensä tehdä koulujen opintoja jo valmiiksi joten se lyhentää sitten sitä varsinaista opiskeluaikaa. Opintotukea saa mutta voi olla että joutuu ottamaan lainaa (jos ei muualta saa) jos menee tiukille.

Tuollainen opisto oli mulla varasuunnitelmana aikoinaan (paikkakin oli jo valmiiksi haettuna Alkiosta) jos ei olisi lohjennut opiskelupaikkaa yliopistosta.

Niin, tässä on nyt vaan se että on pakko päästä Helsinkiin tai lähelle. Tanssin takia, muuten varmasti ihan kiva paikka tuo Haapavesi. Päätin nyt että haen tuonne Helsingin ja Lahden opistoihin..
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #655 : 09.05.2009 12:04:10 »

..ja sama tuuri jatkuu. Pari imoitti juuri ettei alakkaan tanssimaan kanssani. Kiva kiitos.

..ja tämän piti olla joku onnekkaiden sattumien ja mahdollisuuksien vuosi kun pluto on väistynyt ja numerologisesti vuosi 5 menossa, PAH. Joo tosiaan onnekkaiden sattumuksien aikaa.. Toisaalta, voihan tämän nähdä uutena mahdollisuutenakin (nyt ei juuri mikään enää pidättele suomessa..), tekis mieli vaan häipyy ekstemporee ulkomaille...
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #656 : 09.05.2009 20:47:28 »

..ja sama tuuri jatkuu. Pari imoitti juuri ettei alakkaan tanssimaan kanssani. Kiva kiitos.

..ja tämän piti olla joku onnekkaiden sattumien ja mahdollisuuksien vuosi kun pluto on väistynyt ja numerologisesti vuosi 5 menossa, PAH. Joo tosiaan onnekkaiden sattumuksien aikaa.. Toisaalta, voihan tämän nähdä uutena mahdollisuutenakin (nyt ei juuri mikään enää pidättele suomessa..), tekis mieli vaan häipyy ekstemporee ulkomaille...

Jos tekee mieli häipyä, niin tee niin!  Smiley 

Ajattele, mikä mahdollisuus lähteä ja tehdä, mitä ikinä haluat, kun et ole kiinni missään.


xxx

btw, tälle jouskarille kuuluu nyt rakkautta ja intohimoa. Huumaavaa  smitten
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #657 : 10.05.2009 12:44:50 »

Mä oon varmaan yks niistä harvinaisista jousimiehistä, joka ei oo koskaan käyny Tukholmaa kauempana. Ja tää harmittaa jonkun verran. Jos mulla ei olis nyt mitään mikä pitäis mua Suomessa niin lähtisin takuulla heti tältä istumalta (jos mulla ei olis krapulaa! Cheesy) kattelemaan muita maita.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #658 : 10.05.2009 13:28:48 »

Jos olisi mielinmäärin rahaa..

En pysty lähtemään jos en voi varmistaa että minne ikinä menenkin niin voin harrastaa kilpatanssia. Se on ainut kriteeri, en tahdo luopua siitä. Rakastan sitä niin..

Toisaalta taas tahdon häipyä maailman äärin.. Mitä jos lähtisin Amerikkaan?
Mitä minä siellä sitten? Töitä pitäisi saada.. Niin ja missä minä siellä asuisin ilman että mut kidnapataan tai ryöstetään.. Hmm.. Hinku häippästä on kyllä suuri.
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #659 : 10.05.2009 19:29:52 »

Tein suklaakakun ja vein sen yöpöydälleni. Kävin nukkumaan ...
Kun heräsin, porukka ymmärsi mitä tarvitaan. Sain onnittelut, kukat ja suukot, lahjat ja kortit. Et on kiva mieli nyt.
Sanoivat että olen hassun lapsellinen, mutta nyt eivät vastedes unohda kakkua.

Ymmärrän sinua niin hyvin! Parisuhde/ydinperhe-elämässä äitienpäivät olivat yleensä niitä ahdistavimpia. Latautuneita, odotusta täynnä olevia päiviä, jotka usein olivat pettymyksiä, koska ex-mieheni ei äitiyttä arvostanut ja lapset olivat silloin niin pieniä, etteivät päivän merkitystä edes ymmärtäneet.

Omalta kohdaltani päivä on tänään ollut mitä parhain. Lapset hoisivat aamiaisen sänkyyn, kukittivat ja pitivät huolta ennen kuin häipyivät omille teilleen. Tein itselleni tärkeitä asioita itsekseni päivällä ja lapset tulivat jossain vaiheessa tekemään ruokaa Smiley Emme ole koko päivää nyhjänneet yhdessä, mutta voi sitä rakkauden määrää, millä minua on hellitty  smitten

Onneksi perheesi oivalsi, mitä olit vailla, Sag  Smiley Ollaankohan me "kovanaama" jouskarit sittenkin aika herkkiksiä  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: