Sivuja: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497658 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #600 : 14.03.2009 13:52:38 »

Minulla on meneillään taas joku hiuskriisi, tai kun.. Miksei omaa hiustyyliä voi vaihtaa vain sormia napsauttamalla. Kyllästyn aina yhteen niin äkkiä ja haluan vaihtaa toiseen, mutta se kestää liian kauan.. Täytyy odottaa että hiukset kasvaa ja plää..
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #601 : 15.03.2009 12:23:00 »

Jaa-a, eipä jouskarit tunnu edelleenkään pääsevän helpolla. Päätöksiä pitää tehdä. Elämässä täytyy lopettaa tiettyjä lukuja, jotka ovat vielä kesken. Jos ei muuten niin keksiä nyt uusi loppu.

Onko muuten kukaan jousimies vielä alkanut kirjoittamaan omaelämäkertaansa?
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #602 : 15.03.2009 13:21:37 »

^ mä kuolen seksin puutteeseen.. pitäs ehkä puhua asiasta tuon miehen kans.. pitäs ehkä sanoa sille, että mä en kestä yli 20 vuotta tällasta.. haluan elää sen kans, mutta haluaisin myös että olis normaalia intohimoa ja seksiä!! onko se väärin vaatia sitä?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #603 : 16.03.2009 10:37:12 »



Onko muuten kukaan jousimies vielä alkanut kirjoittamaan omaelämäkertaansa?

No päiväkirjaa.. Eikös se ole vähän omaelämönkerran tapaista tohua. Omaa elämää on vielä niin paljon jäljellä että en tiedä kannattaako sitä tässä vaiheessa alkaa raapustaa. Wink

Marix: Puhu vaan, ei asiat puhumatta parane ja puhukin suoraan.  coolsmiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #604 : 16.03.2009 11:04:16 »

olisi vaikka mitä kerrottavaa mutta kun ei haluaisi julkaista, enää tännekään..

marix, niin puhu ensin .. voiko seksin puutteeseen kuolla, kun huomaan että tarve katoaa jos ei ole tunnetta?

minun piti olla ankara eräälle  vaaka   vaaka tutulle ja kyniä rahaa takaisin,
haluaisin nähdä muutakin kuin omaa anteliaisuutta. ja eräs  jousimies han on velkaa myös. eräs  jousimies tarjosi apua.

päätöksiä vuosi kerrallaan - ilot irti mistä saa?? tuntuu jotenkin typerältä nämä suhdanteet ja maiden erilaisuus (siis missä on iloista)..  > matkalle-
  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 16.03.2009 11:27:10 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #605 : 16.03.2009 17:58:10 »

minä en unoha seksin tarvetta koskaan Sad ja miks pitäs? en mä halua unohtaa niin ihanaa asiaa!

onneks tää ny tästä taas menee eteenpäin omalla painollaan.. työpäivä meni nopeasti vaikka mua väsytti ku pientä eläintä!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #606 : 16.03.2009 20:34:25 »

Jaa-a, eipä jouskarit tunnu edelleenkään pääsevän helpolla. Päätöksiä pitää tehdä. Elämässä täytyy lopettaa tiettyjä lukuja, jotka ovat vielä kesken. Jos ei muuten niin keksiä nyt uusi loppu.

Onko muuten kukaan jousimies vielä alkanut kirjoittamaan omaelämäkertaansa?

 Grin My thoughts excactly! Ja joo, aloin tänään kirjoittamaan omaelämänkertaani elokuvakäsikirjoitus muotoon. Saas nähdä. Keskittymisvaikeuksia on pahemman kerran vaan, kun kerkesin helmikuun super transiittien aikana rakastua kunnolla ja sitten se mies vaan HÄVISI. Nyyh.
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #607 : 17.03.2009 10:12:11 »

Minä en ole pystynyt moneen yöhön nukkumaan kunnolla. Heräilen keskellä yötä ilman mitään syytä enkä saa unenpäästä kiinni sen jälkeen.  Undecided Illalla juuri kun olen vaipumassa uneen niin kroppa säpsähtää silleen kuin sätkyn saaneena ja herättää mut.
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #608 : 17.03.2009 14:49:50 »

Lainaus
Miksei omaa hiustyyliä voi vaihtaa vain sormia napsauttamalla. Kyllästyn aina yhteen niin äkkiä ja haluan vaihtaa toiseen, mutta se kestää liian kauan.. Täytyy odottaa että hiukset kasvaa ja plää..


älä muuta sano.

Nyt kun elän tällaista muutoksen aikaa niin päätti sitten hiuksetkin samalla, että lähtevät päästä. Todella ihana juttu näin naisena. Ah, että.

...juuri kun olin aloittamassa matkan oman naiseuteni löytämiseksi. Piileeköhän tässä sitten sellainen oppi, että sisäinen kauneus on se, joka merkitsee ja, että noilla ulkoisilla avuilla ei ole niin väliä.

No mutta, että sellaista tälle tuplajoukkarille.  Smiley

/Epona
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #609 : 18.03.2009 09:58:08 »

No nyt vaihtui hiustyyli, olin hiusmallina.. Enkä tule olemaan enää ikinä. Hiukset ovat nyt ihan urpon näköiset, malli on liian lyhkäinen (kun iiden oli pakko tehdä jotain jo ennesään lyhyelle mallilleni) sivulta ja etuhiukset ne sitten jätti pitkiksi. Tämä on melkein niinkuin polkka (jessus etä inhoan polkkaa) mutta ei sitten kuitenkaan ole. Tätä ei voi laittaa mitenkään, kun se on sen mallinen että kaikki näyttä typerältä.  knuppel2 Niin ja väri on sitten kirkas kirsikan punainen ja jossa jotain oranssia raitaa..
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #610 : 18.03.2009 12:44:49 »

No ei muuta kun rohkeasti koekeilemana sopiiko siili sinulle Wink

Sain jokusen vuotta sitten päähäni sellaisen ajatuksen - toteutin sen,  ja yllätyksekseni se sopi minulle aika hyvin. Jopa mummopuoli siskoineen kehui hyvän näköiseksi. Sanoivat, että niin lyhyt hiustyyli toi silmät esiin eri tavalla....  Smiley


Mutta. Hiukset kasvaa. Jopa kaljuuntumisen jälkeen. Nyt vaan vaaditaan sitä kärsivällisyyttä... ja kykyä nähdä syvemmälle.

tallennettu
arabella
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #611 : 19.03.2009 10:21:33 »

Olipa hienoa löytää tämä keskustelu. Olen tuplajouskari, kuumerkiltäni rapu, mars leijonassa etc... ja tänä keväänä on kyllä alkanu rattaat pyöriä melkoista tahtia eteenpäin. Aluksi tein siivouksia elämäni suhteen ja luopumisia kaikenlaisista turhuuksista; kuten lehdistä, tavaroista, vakuutuksista, arvoista jotka eivät olleetkaan totta kohdallani. Sitten aloin aktiivisesti kehittämään fyysistä kuntoani päivittäin pitkillä hiihtoretkillä, kun se lumentulon myötä mahdollistui myös täällä etelärannikolla. Tuon aktiviteetin myötä ahdistus nousi aivan valtavaksi ja ymmärsin, että nyt olen tullut tosiasioiden äärelle ja muutos on vääjäämätön - enää en voi pettää itseäni. Erosin avopuolisostani helmikuun loppupuolella! Nyt olen ilmottautunut pitkään vaihtoehto-opiskeluun, joka alkaa toukokuussa ja kestää puolitoista vuotta angel. Erosta selviydyin (pahimman vaiheen läpi) kahdessa vuorokaudessa, jonka jälkeen suuntautuminen tulevaisuuteen on alkanut. Samalla selkiytyi suhteeni moneen muuhunkin asiaan, aivan mielettömän hienoa! Olen todella kiitollinen...
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #612 : 19.03.2009 14:34:29 »

Huh, siili ei kyllä sovi minulle, tai en ainakaan uskalla koittaa ilman peruukkia varalla jos jotakin menee pieleen.

Rattaat eivät täällä kyllä hirveästi pyöri (konkreettisesti) ainakaan. Toivotaan että kohta.
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #613 : 26.03.2009 17:59:38 »

saiskohan sitä huomenna palkankorotuksen? Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #614 : 27.03.2009 12:02:03 »

Vatsassa vääntyilee jännitys tulevista pääsykokeista.  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: