Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497672 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #225 : 19.08.2008 12:58:03 »

Heipä hei, pitkästä aikaa. Kävin päivittämässä blogiani ja sieltä voi lukea, että kauhean hyvin ei ole mennyt. Mutta nyt alkaa ihan oikeasti helpottaa tällä jouskarilla. Tuntuu että on taas elävien kirjoissa. Huh huh.

 smitten

Mitenkäs muilla joko näkyy valoa siellä tunnelin päässä? Minä totesin huokaisten, että se valo ei ollutkaan juna.

Ilmeisesti myrsky puhdistaa ilmaa.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #226 : 19.08.2008 18:44:58 »

No jotenkin tuntuu vain hieman kevyemmältä. Tai siis jos vertaa vaikka ensi syksyyn ja talveen niin on kyllä huomattavasti parempi olo.
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #227 : 20.08.2008 23:36:32 »

Heipä hei, pitkästä aikaa. Kävin päivittämässä blogiani ja sieltä voi lukea, että kauhean hyvin ei ole mennyt. Mutta nyt alkaa ihan oikeasti helpottaa tällä jouskarilla. Tuntuu että on taas elävien kirjoissa. Huh huh.

 smitten

Mitenkäs muilla joko näkyy valoa siellä tunnelin päässä? Minä totesin huokaisten, että se valo ei ollutkaan juna.

Ilmeisesti myrsky puhdistaa ilmaa.

Kiva kuulla Lizzy sinusta pitkästä aikaa  Smiley

Tällä jouskarilla jonkinlainen muutos päällä, mikä näkyy mm. vaihtuneena nikkinä täällä. IRL ehkä enemmän ajattelun muutoksina, mutta myös ihan konkreettisena muuttona reilun viikon päästä. Sitä ennen vielä reissuun muille maille.

Aika ahdistaviakin hetkiä ollut, vanhat pettymykset nousseet pintaan. Täydenkuun aikaan minulla pää yleensä tekee tepposia, ehkä vielä tuo pimennys pimensi lisää jotain korvieni välissä - ainakin pientä skitsoilua oli ilmassa pari päivää  Cheesy mutta siitä olen ihan  Lips Sealed  Grin

 Kuuntelin huvikseni pakkaillessani 14 v. sitten nauhoitetun astrologin istunnon, jossa käytiin läpi syntymäkarttaani ja tulevia asioita. Hämmästyin, miten tarkkanäköinen tulkinta oli. Tästä aikaperspektiivistä, kun elettyä elämää alkaa olla jo takana, moni asia osui varsin kohdalleen. Oli myös hauska huomata, miten nuorempana olin ottanut tulkinnan vastaan hiukan negatiivisena ja nyt astrologi kuulosti minusta hurjan kannustavalta ja positiiviselta.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #228 : 22.08.2008 21:36:44 »

Kiitos *fia* Smiley

Juuh sama täällä, ikävä sanoo mutta ihan skitsot tunnelmat ollu just varsinkin oli täydenkuun aikaan ja olo ihan psykoottinen ja vainoharhainen...  Ehkä ne vanhat kummitukset korvien välissä tai jotain... uglystupid2 En tiedä mitä sinulla oli, mutta musta tuli ihan kauheen agressiivinen ja hirvee tuhovimma mitä ei oo ennen ollu.  tickedoff
Olin ihan hämmästynyt omasta käytöksestäni.

Mutta mieliala ja tunnelma heittelee nyt koko ajan laidasta laitaan. Koskahan tää tasaantuis...  crazy2

Alkaa olla pää aika kovilla tässä. Kun Saturnus poistui niin Pluto kovensi otettaan...  buck2

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #229 : 22.08.2008 21:46:07 »

tuntuu että vauhti kiihtyy syksyä kohti, kun töihin menee, se tarkoittaakin osallistumista jollekin ammattimatkalle, tai sit muut bisnekset, ja sosiaalista elämää, jne. mutta ihan kivaa, sellaistahan elämän pitää ollakin. suhteiden kanssa olen vain hyvin älyllisellä, pohdiskelevalla eikä tunteellisella tuulella. jotain varmaan tulossa, anyway. taas vkl jälkeen yksi erittäin mielenkiint. juttu ja vkl täys menoa...
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #230 : 23.08.2008 00:09:04 »

Kiitos *fia* Smiley

Juuh sama täällä, ikävä sanoo mutta ihan skitsot tunnelmat ollu just varsinkin oli täydenkuun aikaan ja olo ihan psykoottinen ja vainoharhainen...  Ehkä ne vanhat kummitukset korvien välissä tai jotain... uglystupid2 En tiedä mitä sinulla oli, mutta musta tuli ihan kauheen agressiivinen ja hirvee tuhovimma mitä ei oo ennen ollu.  tickedoff
Olin ihan hämmästynyt omasta käytöksestäni.

Mutta mieliala ja tunnelma heittelee nyt koko ajan laidasta laitaan. Koskahan tää tasaantuis...  crazy2

Alkaa olla pää aika kovilla tässä. Kun Saturnus poistui niin Pluto kovensi otettaan...  buck2



Moikka Lizzy  Smiley

Minä olin myös agressiivinen ja jopa pakkomielteinen erään keskeneräisen asian suhteen viime viikonloppuna. Minulla ei ole mitään todettua sairautta, joten noin voimakkaat mielialan heilahtelut tuntuvat hurjilta. Olen kyllä niihin jo tottunutkin, mutta onneksi lähellä ei ollut muita, eikä varsinkaan exäni...  knuppel2

Tätä tunteiden ja mielialojen vaihtelua on jatkunut pitkin viikkoa, ei päivää ilman itkunpuuskaa. Melkein jo menetin kaiken uskoni astrologiaankin, kun päällä on kaikenlaisia "hyviäkin" transiitteja. Onko se sitten tuo pluto, joka kuitenkin rassaa, vai  saturnus  aspect_opp  saturnus vai mikä...  uglystupid2

« Viimeksi muokattu: 24.08.2008 14:52:49 kirjoittanut *fia* » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #231 : 23.08.2008 00:12:32 »

Hei.. Mullakin on ollut viikon sisään pari melko voimakasta "pimahdusta" mikä ei ole ihan luonteenomaista minulle.....

siis onko siihen jouskariin liittyvä selitys? * askendentti uranus jousimiesidiot2
 uranus vielä 1. huoneessa...
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #232 : 24.08.2008 12:50:38 »

Tällaisia pitkäkestoisia aspektejä päällä ja tulossa .. (kopsasin nuo ao. tiedot astro.comista)

Uranus  aspect_squ MC    Beginning of March 2008 until beginning of February 2009

Uranus  aspect_squ Sun    Mid March 2008 until mid February 2009

Saturn  aspect_squ Saturn    Beginning of October 2008 until mid July 2009

Saturn  aspect_squ MC    Beginning of November 2008 until mid August 2009

Saturn  aspect_squ Sun    Beginning of November 2008 until mid August 2009

Jupiter  aspect_squ Jupiter    13 December 2008 until 22 December 2008

Niin, ja se Plutokin vielä/taas lähentelee   :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lizzy
Vieras
« Vastaus #233 : 24.08.2008 18:49:19 »

Hei taas *fia*  Smiley

Minulla kanssa sellainen jonkinlainen ihme kiire tunne ja kamala juurikin lähes pakkomielteinen tarve jotenkin selvittää asioita  uglystupid2 idiot2

Eikä niiltä itkukohtauksilta kyllä säästy päivääkään.  Cry ääh koko ajan silmät punasina.  Sad

Ippuska, sulla on sitten muutama neliö...  Lips Sealed

Mä en oo vielä menettänyt uskoani astrologiaan (itseeni ehkä kyllä... ja vähän muutenkin) , mutta jos marras-joulukuussa ei yhtään ala helpottaa niin sitten kyllä riemastun ihan todella...  tickedoff knuppel2

tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #234 : 25.08.2008 10:50:06 »

Lizzy niinpä   :Smiley  ja vuoden päästä  saturnus vasta hellittää  crazy2 ...  uranus jo alkuvuodesta  smiley6600
VARMAAN TARKOITUKSENSA TÄLLÄKIN  angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lizzy
Vieras
« Vastaus #235 : 25.08.2008 11:18:06 »

Ippuska, kyllä varmasti on tarkoituksensa ja kuten tuolla  saturnus tr. ketjussa on todettu niin  saturnus
tekee meistä SUURIA ihmisiä.  Wink Mutta hyvänen aika miten kiitollinen olen siitä, että osaltani se on jo ohi.
 crazy2 buck2

Heh, minulla tuo  uranus alkaa vasta kunnolla vaikuttaa ensi vuonna...  coolsmiley :Smiley  angel
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #236 : 25.08.2008 11:25:06 »

Jahas, pitääpä kurkata sellaiseenkin  saturnus tr. ketjuun   coolsmiley
SUURUUS - mielenkiintoinen käsite - noh vanhuus ainakin kolkuttelee   knuppel2
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #237 : 25.08.2008 16:20:19 »

Jaa-a, en enää ota selkoa mikä kolkuttelee. Kaikki menee keturalleen ja itku on herkässä. Pitäisi olla voimia vaikka mihin, mutta päivät ja yöt menee itkua tihrustaessa.  Ammattiastrologin mukaan mun syntymäkartta kertoo, että "näillä kuvioilla kyllä selvitään, pystyt jopa epäinhimillisiin suorituksiin, mitä muut voivat vaan ihmetellä".  Huh just joo, aina välillä kai näin tapahtuukin, mutta kovilla ottaa tämä ihmisen kasvu suureksi ja vanhaksi ja vähän enemmän viisaaksi  Cry

Kotiasiat mullin mallin, muuttoa ja matkaa pukkaa päällekkäin. Ex aiheuttaa surua kusettamalla lapsia koskevissa asioissa, vanhat haavat niin auki kuin voi vaan olla  Cry

Sellaisen huomion tein erilaisia karttoja ihmetellessäni, että proge  aurinko vaihtoi juuri merkkiä vesimieheen. Se ilmeisesti merkitsee jotain muutoksia, parempaan ehkä...? no, tää kuuluisi tietenkin progeketjuun, mutta kun täällä nyt olen piehtaroinut teidän muiden jouskareiden kanssa näitä murheitani niin laitanpa tähänkin.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #238 : 25.08.2008 16:28:24 »

*fia* Jaksamista ja enkeleitä sullekin  angel

On sulla ainakin huumori tallella  Cheesy , hieno juttu   - ja aukki paistaa AINA myrskyn jälkeen   Kiss
Poutasäätä ootellessa, pohdiskellaan vaikka täällä tätä elämämme menoa :Smiley
Ja kuka sanoikaan: Pelkkä aurinko tekee autiomaan, myös sadetta tarvitaan.  smiley6600
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #239 : 25.08.2008 16:37:20 »

Tämä olympia-sohvaperuna heräsi takaisin oikeeseen elämään..!  Wink

Mulla jatkuu hyvä fiilis ja asiat luistaa aina vaan hyvin. Lähinnä tässä pelkään koska se maanpinnalle tipahtaminen tapahtuu vai voisiko kerrankin tää hyvä meno jatkua ja hiipua sitten aikanaan maltillisesti?
Kai se on ihan hyvä valmistautua ja "pelätä pahinta", ei sitten tipahda niin korkeelta... Tää on vaan niin tuttu kuvio vuosien varsilta, ensin pyyhkii tosi hyvin ja sitten isku suoraan vatsaan, märkä rätti päin naamaa tai ihan miten vaan sitä kuvailisi...

No, yritän nauttia nämä hetket elämästä ja samalla lähetän isosti, ISOSTI voimia syksyyn muille arjen sankareille smitten  smitten Vaikeuksien kautta voitoon , uskon minä!! knuppel2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: