Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497632 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #210 : 12.08.2008 10:42:10 »

eipä tosiaan taida uranus ylitellä nyt mitään merkittävämpää. Ylitti kyllä khironin jokin aika sitten 12. huoneessa, mutta en tiedä onko se mitenkään merkityksellistä...Neptunus radixilla 7. huoneessa.

12. huoneessahan asiat "muhivat", joten astroharrastuksesi voi vielä entisestäänkin voimistua, jahka se tr Uranus ehtii askendentillesi. Smiley Ja jos 12. huoneesi kärkikin on Kaloissa, sehän sopii jo luonnostaan näiden ei-maallisten asioiden tutkailuun.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #211 : 12.08.2008 11:41:42 »

eipä tosiaan taida uranus ylitellä nyt mitään merkittävämpää. Ylitti kyllä khironin jokin aika sitten 12. huoneessa, mutta en tiedä onko se mitenkään merkityksellistä...Neptunus radixilla 7. huoneessa.

12. huoneessahan asiat "muhivat", joten astroharrastuksesi voi vielä entisestäänkin voimistua, jahka se tr Uranus ehtii askendentillesi. Smiley Ja jos 12. huoneesi kärkikin on Kaloissa, sehän sopii jo luonnostaan näiden ei-maallisten asioiden tutkailuun.

Ihanaa, uusia oivalluksia, kiitos Ajatus ajatuksista!!  Smiley

12. huoneen kärki on itseasiassa vesimiehessä. Minulla on aika suuri 12. huone, kalat ja oinas ns. komerossa, vai miten sitä sanotaan...kun jäävät sinne kärkien väliin kokonaisuudessaan  Tongue well, u all know what I mean  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #212 : 12.08.2008 12:46:47 »

urheiluhenkistä.. sivubisneksissä saa tavata sporttisia ja menestyviä, mikä on varmaan hyvä merkki. sitten kun jostain sattumalta löytyisi sportin ja huumorin lisäksi kemiat ja henki, niin thats it. vaikea selittää miten joidenkin kanssa viipyy ja viihtyy pidempään ja tulee se olo, että tämä. jotkut on ihan kivoja, komeita mutta nothing happens. ehkä se on rentouttavaa kovin intensiivin jälkeen.

rannalle vielä.. tässähän on jo vaikka mitä urheilulajia syynissä.

varmaan se bilekausi iskee päälle kans kohta. ohhoh itse asiassa alkoi jo, tuli ilmoitus isoista bileistä lauantaina, on ruokaa ja trubaduuria. no niin, siellähän se yksi suhde sitten meni katkolle. olisko väärä vai oikea suunta että toinen iskettäis eteen. mietin että oliko se joku biletyssuhde lopulta? silloinhan ihmisen on helppo näyttää hyvät puolensa ja uskaltaakin, pikkusen maistettuaan.

sitten pitäisi kestää se päivänvalokin.  angel
« Viimeksi muokattu: 12.08.2008 13:10:58 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #213 : 12.08.2008 20:35:59 »

Mä vastaan nyt mitä jouskarille kuuluu, vaikka olenkin vain  askendentti- sellainen, mutta otetaan huomioon että mun kartalla on paaaljon jupiterin aspekteja ja jupiter siis on mun kartan hallitsijaplaneetta.. Smiley

Kuuluu hyvää..

Jotain vanhaa minussa on nyt lopullisesti kuollut ja se on kuopattu ja uusi minä uhkuu elinvoimaa..
Elämä rakentuu eteenpäin pala palalta...
 smitten
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #214 : 12.08.2008 20:58:26 »

Mä vastaan nyt mitä jouskarille kuuluu, vaikka olenkin vain  askendentti- sellainen, mutta otetaan huomioon että mun kartalla on paaaljon jupiterin aspekteja ja jupiter siis on mun kartan hallitsijaplaneetta.. Smiley

Kuuluu hyvää..

Jotain vanhaa minussa on nyt lopullisesti kuollut ja se on kuopattu ja uusi minä uhkuu elinvoimaa..
Elämä rakentuu eteenpäin pala palalta...
 smitten

 Smiley minäkin puhkun elinvoimaa, ja pakko myöntää: taistelutahtoa  knuppel2 Vanhan elämän asiat pistetään järjestykseen ja uusi, parempi elämä alkaa. Itkut meinasi pilata jo silmät  Cool
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #215 : 13.08.2008 14:03:16 »

Olen kyllä jossain huumassa taas.. töitä ja bisneksiä vaan tupsahtaa eteen (toimiala 100 mrd $).. ja sitten nuo olympialaiset.. pitkästä aikaa oikein katsoo miehiä mielellään hehe.. no eihän minun eka mieskään laiskuri ollut, tosi urheilullinen. Kai se on sitten tärkeä quality minulle, että treenaa.

menee eurot ja dollarit sekaisin, kun ajattelen toista toimialaa, oliko se 40-50 mrd markkaa vai euroa/dollaria  Grin
« Viimeksi muokattu: 13.08.2008 14:05:22 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #216 : 13.08.2008 17:44:16 »

Hei,
Minulla taas vaihtelee mieliala ihan laidasta laitaan. Eilen oli niin hyvä päivä, iloa, naurua mieli täynnä ja positiivista ajattelua jne.
Tänään yhtäkkiä tuli vanhan asiat mieltä vaivaamaan, ja sitten taas mieli tuli ihan  Cry . En epäile yhtään että miehenikin on ihan sekaisin kun ajattelee että kaikki on hyvin ja sitten minä ilmaannun kotiin ihan myrskynä. Shocked
Kerran sanoikin ettei tiedä millä tuulella astun ovesta sisään.

Kun saisikin unohdettua ja lopetettua itsensä piinaamisen kokonaan vanhoilla asioilla, ja nauttia tästä päivästä ja katsoa eteenpäin. Mutta kun on niin tyhmä että miettii päänsä puhki vanhoja juttuja ja sitten tulee tuo "mollivoitto"

Onneksi huomenna on päivä uusi  smitten

Emisa
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #217 : 13.08.2008 20:15:11 »

mun tekee mieli suklaata.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #218 : 14.08.2008 22:07:34 »

me lähetään huomenna reissuun!! Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #219 : 14.08.2008 22:31:21 »

Kerro heti minne?!!!
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #220 : 14.08.2008 22:44:05 »

päijänteen rannalle Wink vieläks pitää tarkemmin kertoa? Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #221 : 14.08.2008 22:53:24 »

Ei tarvi tarkemmin kertoo... Smiley
Mä vaan ite haluaisin niin kovasti jonnekin reissuun, että on kiva kuulla ja hehkutella toisten matkoja!
Mulla on pari kesälomapäivää pitämättä, et ehkä sitä matkalle vielä pääsee...

Kivaa viikonloppua teille!!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #222 : 15.08.2008 11:33:42 »

lueskelin vanhaa Sydney Omarrin kirjaa, johon aina silloin tällöin palaan.. jousimiehen työt.. taiteellisuus, viestintä, matkailu, laki, jne.. opetus, filosofia. Ja kovasti kehuttiin oinaita ja leijonia kumppaneina. Oinaiden kanssa on jopa kohtalonomaista.. no katsotaan.

Yllätyskäänteitä, bisnesonnea, työmenestystä..

ja tyytyväinen omaan lookkiinsa kumma kyllä. Ihan itseeni, oli ketään tai ei. Tai voi olla että nousuvaaka vaikuttaa (kroppa, kiharat ja ostin pinkkiä ja valkoista, heh).. kaukana on vaikeat ajatukset!
« Viimeksi muokattu: 15.08.2008 11:45:39 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #223 : 15.08.2008 16:45:27 »

Näin jotain kivaa unta, mutta en muista mitä. En vain oikein olisi malttanut herätä.


Nyt iltaa kohden tuntuu olo vaan raskaammalta..
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #224 : 17.08.2008 14:26:20 »

ei hyvää, ei ollenkaan   Sad suoraan sanottuna ketuttaa ankarasti  Angry Kun edes osaisin katsoa, mikä noista eniten vaikuttaa. Tai onkohan silläkään niin väliä, kun ottaa kupoliin niin ankarasti.

« Viimeksi muokattu: 24.08.2008 14:52:12 kirjoittanut *fia* » tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: