Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497641 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #195 : 03.08.2008 18:20:08 »

Tällä hetkellä ainakin ottaa päähän kaikki lörpöttelijät ja seläntakana puhujat. Ärsyynnyn ihmisten hitaudesta ja tyhmyydestä  buck2

voisko näillä marsin transiiteilla olla jotain tekemistä asian kanssa, vai mikäköhän riepoo näissä ympärillä liikkuvissa ihmisissä  Huh itse olen täydellinen, tietenkin  Grin

 mars aspect_squ aurinko
 mars aspect_con pluto
 mars aspect_tri mars
 mars aspect_sex neptunus

« Viimeksi muokattu: 04.08.2008 16:16:50 kirjoittanut A-S » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #196 : 04.08.2008 11:14:45 »

Mulla on jokseenkin synkkää..
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #197 : 04.08.2008 16:17:23 »

Mulla on jokseenkin synkkää..

ei mitkään loistavat fiilikset täälläkään  Sad
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #198 : 04.08.2008 22:36:15 »

Mulla menee pitkästä aikaa tosi kivasti, menoa ja meininkiä töissä, ei ehdi tylsistymään! Niin ja olympialaiset alkaa kohta, mä muutun täysin sohvaperunaksi! Grin

tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #199 : 05.08.2008 11:38:19 »

Kiva, että Kimolla menee hyvin.  Smiley

Voi että odotan sitä päivää, kun Pluto hylkää jousimiehen! Jospas sitten olisivat asiat paremmin.. Tainno, sehän siirtyy Kauriiseen ja itsellä on suurinpiirtein yhtä paljon tavaraa Kauriissa 5 huoneessa. Sinne se menee myllertämään, asioita jotka on rakkaita minulle taide, esiintyminen..  knuppel2 Toivottavasti ei kuitenkaan pahasti myllerrä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #200 : 05.08.2008 11:53:09 »

Tunnen itseni lähinnä soturiksi nykyisin, mars energiaa (vai mars mies mielessä) kun taistelen.. siis.. no oikeastikin saan kunnian taistella kahdessa firmassa, taas kuten keväällä. tämä viikko ja ens viikko, motiivit on aika selkeitä. Jousimiestä olis voinut kutsua juridiikkakin mut.. jätetään se oinaille, heh. No pari oinasta tunnen sillä alalla. On nimittäin oikeen muhevat jutut lähipiirissä. Vaan olisko sitä jaksanut. Oikeussalissa kun kävin joskus, kyllä se tuntui esitykseltä. Suhtaudunko kaikkeen tosiaan näytelmänä. Hyvä tuntea Itsensä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #201 : 10.08.2008 17:13:45 »

Tuli tossa eilen mieleen että mistäköhän johtuu tää mun suunnaton kiinnostus astrologiaan ja yleensäkin tuleviin tapahtumiin/muihin "outoihin" ilmiöihin?? Olen tosiaankin ollut näitten sivujen asiakkaana jo jonkin aikaa, mutta tänä kesänä tää kiinnostus on ryöpsähtänyt täyteen mittaansa. Oikeastaan huomasin sen siitä että nyt yhtäkkiä nää jutut ei olekkaan enää se päivän tärkein ajatus... Tais osua yksiin tää kiinostuksen alku syömiskauden alun kanssa, no syöpöttely onneks loppu ja niin näköjään astroilukin. Siis fanaattisessa mielessä...  :Smiley Jaa-a, ehkä kartoilta löytyisi selitys tähänkin, mutta taidanpa antaa olla... antaa elämän kulkea omia polkujaan, mitäpä sitä turhia pohtimaan!

Suokaa anteeksi epäselvä ajatuksenjuoksu, syynä huumaava olympiahenki joka on selvästi vallannut mieleni!  Cheesy
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #202 : 11.08.2008 13:00:05 »

Tuli tossa eilen mieleen että mistäköhän johtuu tää mun suunnaton kiinnostus astrologiaan ja yleensäkin tuleviin tapahtumiin/muihin "outoihin" ilmiöihin??

Mitäs Uranuksen transiitteja sinulla on meneillään? Smiley Itselläni ainakin Uranus-transiitit yhdistyvät astroharrastuksen "nousukausiin". Tuo syöminen tosin voisi liittyä myös Jupiteriin, jonka transiitit laajentavat kiinnostusta siihen, mihin osuvat.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #203 : 11.08.2008 13:22:46 »

Hei Ajatus,

onko esimerkiksi  uranus  aspect_tri  neptunus tällainen astrologiaharrastuksen "nousukauteen" yhdistyvä transiitti? Itselläni juuri se meneillään, ja kiinnostus astrologiaan aktiivista  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #204 : 11.08.2008 13:28:13 »

Nyt tajusin mistä tämä diplomatiajuttu tulee.

Jupiter=Politiikka Kaukomaat

Venus=Diplomatia
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #205 : 11.08.2008 13:47:24 »

onko esimerkiksi  uranus  aspect_tri  neptunus tällainen astrologiaharrastuksen "nousukauteen" yhdistyvä transiitti? Itselläni juuri se meneillään, ja kiinnostus astrologiaan aktiivista  Smiley

Kyllähän nuo molemmat planeetat sopivat symboliikkaan, tosin transiittina se ei ole kovin henkilökohtainen, koska kysymyksessä ovat kaukaisemmat planeetat. Jos esim. kuitenkin Neptunus sijaitsee merkittävällä paikalla karttaasi tai Uranus ylittää juuri sellaista, niin miksikäs ei. Itselläni astroharrastus vahvistui tr Uranuksen ylittäessä askendenttini ja sen jälkeen toinen merkittävä jakso oli tr Uranuksen yhtymä Merkuriukseeni.

Netistä löytyi tällainen pätkä vastaavasta yhdistelmästä, tosin syntymäkartalla:
Lainaus
Uranus Trine Neptune: You're kind, intuitive, sensitive and have highly developed spiritual faculties. You have Utopian ideals and may have great appeal to the masses. You tend to join organizations designed to teach astrology, yoga, the occult and subjects meant to raise the overall level of civilizations spiritual realization to a higher plane. You have a definite attraction for the mystical and the occult, clairvoyance and the development of your intuition. You like to find your own means of expression, even if against accepted norms. You're very suspicious of the government.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #206 : 11.08.2008 15:38:46 »

Tosiaankin, (tutkinpa sittenkin karttoja!!!) toukokuulta löyty  pluto aspect_sex uranus,   mars aspect_tri :neptunus:ja  mars aspect_sex pluto
Mikäli oikein itseäni tulkitsen, niin kyllä toi Pluto mulla on tehnyt tavallaan "hyvää"; on myllertänyt ajatusmaailman aikalailla uusiksi, siis ei ole tapahtunut mitään fyysisesti maatamullistavaa, aivosolut on vaan järjestäytyny uudelleen! Wink Toisilla on kolmenkympin kriisi, mulla 33 vuoden kriisi! No, tällaista kai se aikuiseksi kasvaminen on!  Grin
Aikasta paljon olen tämän vuoden puolella harrastanut itsetutkiskelua monelta kantilta, astroilu yks osa sitä. Onneks työpaikka kustansi mun toisenlaiselle "voimavara"-kurssille, siellä pohditaan elämää lähinnä työn kantilta. Kivaa on sekin, että mun pomo on siinä jutussa tosi innostuneesti mukana! Tänään oli sen puolesta yks tapaaminen ja kyllä sen itsestä huomas että ajatusmaailma on mennyt eteenpäin viime tapaamisesta.
Nii että kyllä täältä vielä pesee kaikenmaailman Saturnuksista huolimatta!!!
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #207 : 11.08.2008 16:02:49 »

Kiitos vastauksesta, Ajatus. Aina oppii uutta. Smiley

eipä tosiaan taida uranus ylitellä nyt mitään merkittävämpää. Ylitti kyllä khironin jokin aika sitten 12. huoneessa, mutta en tiedä onko se mitenkään merkityksellistä...Neptunus radixilla 7. huoneessa.

Hauska harrastus silti tämä astroilu, ja ehkä jotain vastauksia löytyy elämänkulkuunkin  Smiley sitten joskus kun osaa jotain  Wink

« Viimeksi muokattu: 11.08.2008 22:00:50 kirjoittanut *fia* » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #208 : 11.08.2008 17:49:24 »

Tänä päivänä olen jotenkin pirteä ja olo on kevyt. Koulu alkoi, mutta se on ihan mukavaa ja jollain tapaa  päivä tuntui "uudelta".  Smiley
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #209 : 11.08.2008 22:03:19 »

Mukavaa kuulla Eileithyia  Smiley itse olen itkenyt silmäni turvoksiin. Edellinen kerta oli, kun koulut päättyivät...hassua, koska nämä itkut eivät liity mitenkään kouluun  Cry
tallennettu
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: