Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497670 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #180 : 25.07.2008 12:29:59 »

Plaah, mä rentouduin iltavuorossa....
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #181 : 27.07.2008 10:36:44 »

halutaan myydä: krapula (2 päivää ryyppäämistä takana), tänään alkaneet menkat (vittu ku mahaa vääntää!!), vilutus (kokkolassa ei pystys kukaan selväjärkinen asumaan, kauhee kylmä tuuli oli!) ja yks alahammas vasemmalta (poski pirun kipeä ilmeisesti hampaan takia..).

noh, otin jo buranan. silti ihan pirun kylmä jatkuvasti.

koin eilen jotain uutta. kuten ws ehkä asian ilmasis. olin bileissä semmosessa paikassa, että en tosiaankaan oo tienny et siellä tollanen paikka on.. siellä esiinty yks aika hyvis bändi. paikalla oli paljon pitkälettisiä miehiä ja naisia, naiset aikalailla goottisävyissä ja sit meitsi siellä tyyliin ainoa blondi. onneks mullon ees saaterin pitkät hiukset. mut täytyy sanoa, että paikalla ei silti ollu kovin montaa hyvännäköstä muijaa. 2 tai 3. oon vielä siinä iässä, että ympäristö pitää aina tsekata.

viikonlopun iskuyritykset: pe joku mies avas pelin kertomalla kuinka hiton rikas hän on ja pyyteli pariisiin ja minnelie. eilen sit joku vanha ukko mittaili päästä varpaisiin ja yritti tukkia suuhun ja sano että näytän siltä et osaan vaikka mitä. tuollaset lauseet on aikamoisen vaarallisia heittää jousimiesnaiselle.

piti tulla tänne selittämään näitä asioita, koska vaklasin äsken facebookista sen verran, että eilisillan ehkä upein nainen on myös jousimies! Smiley

helmi sanoo näin tänään: Jousimies 23.11.-21.12.: Annat menneen värittää ajatteluasi - mikä onkin viisasta. Pysy kuitenkin tien valoisalla puolella. Kun tiedät paremmin, pysyt turvassa. Anna tietosi kasvattaa vaihtoehtojasi, älä rajoittaa niitä.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #182 : 31.07.2008 12:13:02 »

Hemmetti kuinkahan moni Jouskari on tällä hetkellä kipeenä ja turhautunut ja toivoo, että tää kesä vois jo loppua. *täällä yksi nostaa käden*

Ei jaksa tota auringonpaahdetta kun on lämpöö ittellä muutenki. Mä kärvensin itteni jo kertaalleen tänä kesänä kiitos vaan ei halua enää aurinkoo. Huoh. Tulevaisuudessa jätän ranta elämän leijonille.  Tongue Aion pysyä visusti sisällä tai varjossa lukemassa filosofiaa.  coolsmiley Grin

Vettä vaan nassuun ja toivotaan, että tää (kesä ja heikotus) menee ohi.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #183 : 31.07.2008 12:35:42 »

te kaikki kirjotatte mun DC:llä.

Olipas jotenkin runollinen ilmaus.  :Smiley Et ollenkaan tunge, kyllä tämä on kaikille jousimieshenkisille avoin ketju.
 Kiss Jousimiesvastaisuutta ei suvaita.  knuppel2 police 2funny

joo... mutta

 leijona taas tuli mieleen Gillian Andersson kun uusi x-files elokuvakin tulee kohta ensi-iltaan. Gillian on muistaakseni  aurinko leijona ja kun x-filesia joskus 90-luvulla tiiviisti seurasin niin muistan jostain suosikista lukeneeni hänen "hurjasta punkkari menneisyydestään"...

Kyllä kaikilla tulimerkeillä taitaa olla oma hurja puolensa ja nyt kun mainitsit niin kyllä joo Leijonat saattaa olla hyvin vaarallisia uhattuina, ärsytettyinä tai turhautuneina. Mutta kun ne pääsee esille ja ne huomataan niin kyllähän riittää paistetta ja loistetta.  smitten

Mutta sori nyt kaikki  leijona mä en jaksa tota auringonpaahdetta.  buck2
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #184 : 31.07.2008 12:49:35 »

Kiva että edes jollain  jousimies menee hyvin.  Smiley

Kyllä tuo Pluto on tosiaan tainnut Jousimiesten elämään tuoda voimakkaasti tämän "kärsimysten kautta voittoon" -mentaliteetin ja tunnelman...
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #185 : 31.07.2008 13:03:39 »

Kyllä minäkin olen tuota paljon miettinyt ja ajatellut, että kyllä se tosiaan näin on. Silloin kun kärsimys on ohi niin voi jälkiviisaana sanoa, että kyllähän se lopulta oli hieno juttu, mutta auta armias sillä hetkellä kun se on päällä ei ole kiitollisuutta tipan häivää.  tickedoff knuppel2

Olen niin monet kerran noin ajatellut ja kyseenalaistanut ja taas kallistunut kärsimys kaunistaa linjalle ja taas kyseenalaistanut...

Joka tapauksessa maapallo tuntuu olevan oikein loistava paikka kärsiä ja oppia.  uglystupid2

pieni "sanaleikki" tuli mieleeni tuosta korostuksestasi, että ehkäpä kärsimys jalostuu kärsivällisyydeksi ajan saatossa...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #186 : 31.07.2008 13:20:40 »

Ei tässä mitenkään huonosti mene, kun lukee filosofiaa tai planeettajuttuja ja huomenna reissuun taas. Oikeastaan aika huojentunut olo kun ei ole ketään vaikeeta keskeneräistä kuvassa ainakaan ts tunnekuohuista on turvassa. Uusi  kuu tekee tehtävänsä, tilaa uusille ajatuksille ja tunteille. Junalla tai autolla, riippuu huollosta. Kesä ei rassaa, valo on kivaa kun ymmärtää vähän aurinkokunnan henkistä rakennetta, se on taas intohimo. Ja nuo bisnekset piristää, kunhan taudin rippeet poistuu. Voikaa hyvin.

Oli hauska nähdä perheenisä punaisen sporttikaaran kanssa, odotteli perhettä, eikä aina sinkkujuppeja esittäytymässä.  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 13:23:01 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #187 : 31.07.2008 13:32:29 »

Hmm kyllä minusta on viimeisen vuoden aikana kehittynyt varmaan jonkinlainen alkemisti... tai kehittymässä... ainakin toivon että voisin vielä kuukauden jaksaa niin sitten on  saturnus aspect_squ ohi. Kumma etten alkemiasta oo aikasemmin kuullutkaan ja nyt tänä vuonna toi sana ja ilmiö tuntuu tulevan vastaan vähän väliä ja joka paikassa.  :Smiley

Tuosta kärsimyksestä vielä niin ehkä se ei johdu siitä että nyt on vaikeaa vaan siitä kun tajuaa miten sinisilmäinen ja lapsi on ollut menneisyydessä. Se on vaikeaa ja sattuu kun tajuaa asioita.  Cry Mutta kyllä se helpottaa kun on itkut itketty.

Elämä on kyllä näyttänyt mulle karun puolensa viime aikoina, joten toivon ja todella odotan tuota
 jupiter aspect_con keskitaivas aikaa ja muitakin mukavia kuvioita ensi vuodelle.  Cheesy Luulen että helpottaa jo kun  jupiter  siirtyy 9.huoneeseen ihan alkuvuodesta. Vaikka olo voi kyllä  uranus vaikutuksesta olla aika levotonkin ensi vuonna... mutta silti.

Luin että Uranus on arvaamaton ja saattaa heittää hyvän elämän hankalaksi tai sitten poistaa vaikeasta elämästä ongelmat kertaheitolla. Kun minulla on ollut niin =)//(&% vaikeaa niin odotan tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa.  Wink

Onko tuokin sitä alkemiaa... Kuten myös se, että jossain syvällä sielun syövereissä ne kokemukset eri elämistä sulautuu lopulta yhteen. Ja lopulta kaikki on yhtä. Halleluja ja Aamen.  angel
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 13:34:33 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #188 : 31.07.2008 13:45:41 »

Tämä kappale ja sanat liikuttivat syvästi. Pakko laitta ne tähän.  Cry

PJ Harvey - Dear darkness albumilta White chalk (2007)

Dear Darkness

Dear darkness
Dear darkness
Won't you cover, cover
Me again?

Dear darkness
Dear
I've been your friend
For many years

Won't you do this for me?
Dearest darkness
And cover me from the sun

And the words tightening
The words are tightening
Around my throat

And, and...

Around the throat of the one I love
Tightening, tightening, tightening
Around the throat of the one I love
Tightening, tightening, tightening

Dear darkness
Dear darkness
Now it's your time to look after us
'Cause we kept you clothed
We kept in business
When everyone else was having good luck

So now it's your time
Time to pay
To pay me and the one I love
With the worldly goods you've stashed away
With all the things you
Took from us
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #189 : 31.07.2008 13:53:55 »

Kuvitteles Lizzy, kaiken jälkeen voi vielä tuntea naiviuttakin, lapsenomaista iloa. Ei ole pakko vain kyynistyä, vaikka olisin voinut viimeisestäkin.. kun ymmärrän jonkun syyt käytökseensä, annan asian mennä, ei mielialaani tarvitse muiden pilata. Aikanaan olin "kostotuulella" bisneksissä, menestys ja tappio.. en ehkä enää viitti..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #190 : 31.07.2008 14:02:17 »

Minäkin haluaisin ajatella noin, että kauneus ja valo se vain törmäsi maailmassa olevaan pahaan, mutta kun tuntuu että siinä jotenkin alkemisesti muuttuu tavallaan itsekin "pahaksi"...  idiot2 Vaikea selittää.

Juu sehän on kärsimystä kun tajuaa olleensa naiivi, mutta kasvun paikka tulee siinä, että ei siitä huolimatta kyynisty ja ala nähdä vain ikäviä asioita ympärillään. En todellakaan tarkoittanut että pitäisi kyynistyä, vaan kaikesta huolimatta löytää sisältään se lapsenomainen ilo niistä kauniista asioista, joita kuitenkin on paljon.  Smiley

Olen varmasti kuullut kyllä alkemiasta, mutta se ei ole sillä tavalla iskenyt ennen kuin nyt...  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #191 : 31.07.2008 14:06:43 »

Pidätkö puhdasta hauskaa muuten tarpeeksi L? Kehitätkö sitä puolta, joka tekee ilon ja kivan kokemuksen, uudet ystävyydet mahdollisiksi=? Itsekin aloin miettiä paljonko minussa on ehkä pahaa, mihin pahaan pystyisin, esim keinottelua suhteilla, mutta ei jotenkin kuulu asiaan.

Esim jos törmäisin johonkuhun jolla olisi menestystä, juonisinko. Ehkei olis tarvetta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #192 : 31.07.2008 14:13:43 »

Mun Rx kartalla  pluto aspect_con saturnus 5.huoneessa tuntuu estävän aina kaiken hauskan.  tickedoff knuppel2

Iloitsen monista asioista, kuten minun mielestäni kauniista musiikista tai hyvästä kirjasta, mutta harvemmin iloitsen aidosti sosiaalisista jutuista. Joskus kyllä.  idiot2 Kyllä tuo on sellainen puoli, jota pitäisi kehittää.
Oon viime vuosina miettiny niin paljon huonoja puoliani, että kyllä se on vieny huomioo ilolta ja sosiaalisuudelta.

Ajatuksissani mä pystyisin varmaan ihan mihin tahansa pahaan, mutta oikeasti sisäinen ääni tai moraali tai mikä onkin puuttuu aina asiaan. Onneksi.

Niin ja tuo  pluto saturnus kuvio 5.huoneessa sekä Jupiter 6.huoneessa  skorpioni niin mulle ei epärehellisyys tai keinottelu istu sitten yhtään. Jos siihen hairahdun niin kaikki menee aina ihan metsään. Että ei ole sikäli kiusaustakaan kauheasti.  Grin

Dawnchild, ahaa tuota en ole tiennytkään. En ole niihin symboleihin perehtynyt.  Huh
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 14:15:45 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #193 : 01.08.2008 12:59:41 »

Tämänhetkiset pisimät ja voimakkaimmat aspektini ovat uranus sekstiili venus 9-huoneessa, neptunus neliö keskitaivas 8-huoneessa ja mars yhtymä nousumerkki huoneessa 3. Tiedä nyt sitten mitä ne tuo tullessaan...
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #194 : 02.08.2008 21:15:29 »

tuo pluto. voisko joku ny ampua sen johonki taivaalta?

en kestä enäääääää!! (ja vasta viikon oon kestäny..)

nää mun hampaat. siis onko pluto se, joka repii vanhat haavat auki jos ne on jääny käsittelemättä kunnolla?

ensin tuo viisurin tulehus.. ja nyt ku se alkaa parantuun niin en osaa enää pitää hampaita suussani. syvä purenta on olemassa ja auta armias ku nuo hampaat on kai ny vähä liikkunu tai jotain.. en pysty puremaan ollenkaan hampaita yhteen. piän kieltä vaan välissä. ei se siis kipeää ota vaan mun hampailla ei oo oikeanlaista lepotilaa ollenkaan.

tää on vanha asia siinä mielessä, että on ollu oikomishoitoa joskus mut se jätettiin kesken.. ja myöhemmin oon jutellu yhen oikojanaisen kans asiasta, mut ei kai musta oo koskaan ollu oikasemaan näitä.. kun kai se vaatis leikkauksen ja rahaa ja mitä lie kaikkea. oon monta vuotta saanu elää rauhassa näitten kans, ei oo ollu ongelmaa. mutta nyt sitte.

ei oo mukavaa kun ei osaa olla.

kattelin vaan, että tuo pluto vaikuttaa mulla kakkos- ja kolmoshuoneen rajalla jousimiehen ja kauriin rajalla. ilmeisesti kakkosessa vielä silti. onko sillä sormet pelissä vai joudunko vaan syyttämään itteäni kaikesta?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: