Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497710 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #165 : 12.07.2008 19:22:09 »

Lappunen on nyt kirjoitettu. Kuinka pitkän aikaa (suunnileen) teillä meni yhden toiveen toteutumisessa? En tarkoita/usko, että ne nyt heti toteutuisivat, kunhan vaan fundeeraan.

Kuukausi/kaksi?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #166 : 12.07.2008 20:04:13 »

Itselläni meni kenties vajaa vuosi saada miekkonen vakavaan suhteeseen yhden "lapun" ansiosta (no ei, ennen sitä skorpparia oli kyllä 2 ulkomaista rapua mutta toinen liian arka edes tapaamaan vaikka oli täällä).. joitain ominaisuuksia hänestä, ja 2-3 seuraavasta uupui, eli palasin tutkimaan listausta ja muutin sitä vähän viime kokemusten jälkeen. Kun viimeisessä oli jotain juttuja ja selvästi ei ollut toisia, niin pitääpä saada ne toisetkin kohdalleen.

Sama lista sitten töistä jne. On tämäkin kesäloma, koko ajan miettii erilaisia työasioita.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #167 : 20.07.2008 19:26:42 »

Kaikki jouskarit vetäytyneet mökille tai lähteneet matkoille?

Tää oli Helmen tän päivän horoskoopista Jousimiehille:

Koska olet seikkailija, löydät itsesi niin turvallisista kuin vaarallisistakin ympäristöistä. Jos tunnet olosi epämukavaksi tai epäilet jonkinlaista epärehellisyyttä, älä odota että saat varmistuksen aavistuksillesi, vaan poistu nopeasti paikalta.

Satu Ruotsalaisen mukaan muutoksia kaivanneet jousimiehet saavat heinäkuussa haluamansa. Hmm. Jaa.
 idiot2
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #168 : 20.07.2008 22:50:10 »

Tänään ollut harvinaisen ahdistava fiilis, ei ole meinannut nahoissaan pysyä   Undecided 
sellaista paniikkihäiriö-ahdistusta, nämä allolevat ohitukset näyttivät vaikeimmilta, liekö niistä johtuvaa vai mistä, mutta huomista odotan ja parempaa oloa  buck2

  venus aspect_squ askendentti
 mars aspect_opp saturnus

tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #169 : 21.07.2008 16:32:05 »

toivottavasti satu ruotsalaisen tieto pitää paikkansa. mun pitäs tänään kirjotella työhakemus ja vien sen sit huomenna.

mun leijona-ystäväinen sai taas työpaikan.

ja mun pitää ruveta taas pitään syömiskuria etten liho takas.. Sad
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #170 : 21.07.2008 18:54:59 »

Syö Marix hunajaa kun se pitää makeanhimon poissa. Smiley

En tiedä, mitä minulle on tapahtunut viimeaikoina, mutta reagoin nykyään hirmu herkästi eri uutisiin kaikista kauheuksista ja onnettomuuksista. Outoa, ennen ne eivät vaikuttaneet minuun tunnetasolla vaan olin turta kuten kaikki muutkin ihmiset. Eihän hyviä uutisia ole olemassakaan, jokapäivä tapahtuu jotain ja olemme tottuneet siihen.

Mutta usein vaan on niin paha olo, että alan melkein itkeä kesken työpäivän.  Embarrassed Miksi en voi tehdä mitään.. KUKAAN ei tee mitään.. Miten ne voi vaan istua tuossa ja kuittailla, sivuuttaa kaikki kamaluudet. Eivät edes ne jotka voisivat tehdä jotain, tee mitään. Aina kun ajattelen, että pahemmaksi ei ihmiskunta voisi mennä tapahtuu jotain vielä kamalampaa ja järkytyn taas. Pahoja ei rankaista tarpeeksi, ne pääsee kuin koira veräjästä. Onko oikeasti mitään rakkautta olemassakaan. Entä jos onkin hyvät pahojen maailmassa eikä pahat hyvien maailmassa, meinaan niitä on ihan suunnaton määrä ns. hyviin verrattuna.. Näkeehän sen lapsestakin, tapakasvatuksella pyritään kitkemään itsekkyys ja muun lainen orastava pahuus pois, joka on jo ihmisessä syntyjään. Millainenhan ihminen siitä tulisi, jos antaisi lapsen vain kasvaa omillaan ilman normeja ja lakeja?

Kellään muulla mitään tällisia tuntoja?  Huh
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #171 : 22.07.2008 15:36:50 »

Artemisu, kyllä itsellänikin on monesti samantapaisia ajatuksia ja tunnetiloja ollut. Joskus käyty kyllä niin syvällä, että ei pohjaa näy... Nykyään on alkanut nousemaan pintaan myös ärtymys siitä miksi noilla huonoilla ja ikävillä uutisilla täytyy aina revitellä mediassa. Ihan niin kuin maailmassa muuta olisikaan.  Angry

Kyllä täällä maailmassa on kaikenlaista, mutta minä uskon siihen, että hyviä asioita tapahtuu koko ajan. Uskon myös, että Rakkautta on ja se pysyy vaikka koko maailma kaatuisi päälle niin silti sieltä noustaan. Kuin feenix tuhkasta ikään...

Lisääntynyt herkkyys tarkoittaa, että voimasi kasvaa.  smitten

marix, älä sinä siitä painosta huoli ja ihan tosissaan tsemppiä sen työpaikan kanssa. Smiley

Jokohan se WS:n mainitsema seesteisyys iskisi tähän heinäkuuhun...
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #172 : 22.07.2008 15:56:38 »

Olen tässä ihmetellyt omaa ruokahalun lisääntymistä ja "syömisvimmaa"   Huh Oikein oikeaa ruokaa uppoais jatkuvasti ja kokoajan. Tää kausi alko tuossa toukokuun viimeisellä viikolla ja nyt tuntuis palautuvan vanhaan malliin. Ikävä kyllä tulokset näkyy vyötäröllä. Työkaveri selitti tämän johtuvan jostain pesänrakennusvietistä ja siitä että naisille joskus vaan tulee näitä "juoksuaikoja"  Wink eli jos mies olisi sattunut olemaan lähietäisyydellä, jälkikasvua pukkais tulemaan!  smitten

Tiedä sitten häntä... sinkkuilen yhä edelleen, mutta toivossa on hyvä elää  Smiley
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #173 : 22.07.2008 16:58:19 »

no tässä hyvässä ruokahalussa kyllä riittää täälläkin  Grin hyvin maistuu ruoka, ja usein! Toukokuun alusta olin pitkään ilman mitään makeaa, mikä on karkkihiirelle vaikeaa, mutta jossain vaiheessa repsahdin herkuttelemaan kaikenlaisella hyvällä. Kovin on uhkea olo, ja kyllä - hedelmällinenkin  :Smiley  Grin vaan ei lapsia lisää, kiitos. Miehen voisin ottaa  coolsmiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #174 : 22.07.2008 18:29:04 »

Artemisu, kyllä itsellänikin on monesti samantapaisia ajatuksia ja tunnetiloja ollut. Joskus käyty kyllä niin syvällä, että ei pohjaa näy... Nykyään on alkanut nousemaan pintaan myös ärtymys siitä miksi noilla huonoilla ja ikävillä uutisilla täytyy aina revitellä mediassa. Ihan niin kuin maailmassa muuta olisikaan.  Angry

Kyllä täällä maailmassa on kaikenlaista, mutta minä uskon siihen, että hyviä asioita tapahtuu koko ajan. Uskon myös, että Rakkautta on ja se pysyy vaikka koko maailma kaatuisi päälle niin silti sieltä noustaan. Kuin feenix tuhkasta ikään...

Lisääntynyt herkkyys tarkoittaa, että voimasi kasvaa.  smitten

marix, älä sinä siitä painosta huoli ja ihan tosissaan tsemppiä sen työpaikan kanssa. Smiley

Jokohan se WS:n mainitsema seesteisyys iskisi tähän heinäkuuhun...

Musta tuntuu lähinnä siltä, että pahoja asioita tapahtuu kokoajan. Tavallaan olen menettänyt uskoni ihmiskunnan hyvyyteen. Siis miksei niitä pahoja rangaista kunnolla, vaikka niin voitaisiin tehdä.. Ne vaan päästetään menemään, eikö sekin ole jo tarpeeksi paha teko sinällään. Antaa niiden vaan mennä. Joo no onhan hyviä ihmisiä.. Muttei ehkä tarpeeksi. Rakkaudesta en tiedä mitään.

Ajattelin tässä päivällä, että mitäköhän jos alkaisin sellaiseksi Zorron kaltaiseksi yöhiippariksi.. Voisin kyllä hyvin tehdä sen. Mutta taitaisivat kytät ampua minut alas kun pomppisin pitkin kattoja lasson avulla.  Grin

http://www.zorrolegend.com/zorro2007/ep101-110/ep102w.jpg
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #175 : 23.07.2008 14:05:23 »

Zorro on ehkä paras keksintö koko maailmassa  smitten varsinki niissä leffoissa missä on se tsetajones hottis nainen Wink ja toisiks parhaita on kaikki länkkärit!! ja sit keskiaikaset korsettileffat.. nams!

mä aattelin ny puottaa pari kiloa pois, oon syöny tällä viikolla ihan ok:sti. saas nähä kui jatkuu Wink

työstä en tiiä, mä uskon siihen, että saan paikan sit ku niin on määrätty tapahtuvan.. pitää vaan vissiin koittaa aina hakemalla, että mikähän se mun kohtalon tie sit on.

oon nyt parina päivänä miettiny omaa kauppaa. mut en uskalla ehkä lähteä semmoseen. ainakaan ilman kunnon kauppakokemusta. tiiän kyl mitä möisin, mut en tiiä olisko menekkiä tarpeeks. ja et oisko näinä aikoina nettikauppa aina paree ku oikea fyysinen.. äh, siinä ois niiiiin paljon hommaa. ihan liikaa. haluan ensin kokemusta.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #176 : 24.07.2008 18:03:15 »

Astron viikkovillityksestä:

Torstai 24.07.2008

Venus siis vaikuttaa Leijonassa ja tänään Kuu tekee sille kolmiota Oinaasta. Tunnepuolella riittää säpinää Leijonilla, Oinailla ja Jousimiehillä. Hyvä päivä lähteä vähän tuulettumaan mukavalle terassille.

Jousimies

Planeetat suosivat tänään sinun mieltymyksiäsi ja halutessasi pääset nauttimaan ihanasta päivästä. Päätä siis mitä haluat tältä päivältä ja toteuta sitten toiveesi, sillä ilman omaa panostasi ei tapahdu yhtään mitään.



 Smiley luin tämän vasta nyt illemmalla; ihana päivä takana merenrannalla hyvän kirjan kanssa, sen jälkeen vehreällä, rauhallisella terassilla jääkylmä siideri. Aloitin uuden hauskan harrastuksenkin, jota olen miettinyt jo kauan. Erinomainen päivä, vaikka ihan yksin olen tuolla mennyt ja touhunnut.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #177 : 25.07.2008 01:15:01 »

Loistavaa. Koska olin matkalla ja vielä luulen nähneeni erään. Joko näin tai ei, tuli fiilis että saisin asiat selviksi ihan naamatusten, siis että meidät johdatettaisi tapaamaan kuten alussa, miksi ei. Ei silloinkaan päässyt läpi (ei ollut numeroita). Ehkä oltiin sovittu sielussa että tutustutaan ja niin kävi. Sama uuden kanssa, nyt vaan visioin todella tarkkaan asian ja relaan sen kanssa. Ehkä olen aina ollut samanlainen. Jokin extreme (sport) on kiinnostanut ja vauhtielämä. Jos ei pääse toteuttamaan sitä, sekä filosofiaa, sitten jokin puuttuu.

Valoa ja merta ja aurinkoa.. jep! Oliko se unta vai totta.

Jotenkin tuntuu että mieli zoomaa todella tarkkaan jokaisen kohdan suhteessa, jokaisen äänenpainon, sanan, merkityksen, paikan kuin punnitakseen mitä se oli. Samalla luo mielikuvaa miten next time menisi asiat. Sellainen hyvin PAINOKAS tunne, kuin jotain opetettaisiin.

Matkalla tuli monta hyvin hupaisaa kohtausta. Maat ja kansat jne.
« Viimeksi muokattu: 25.07.2008 01:18:15 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #178 : 25.07.2008 06:38:02 »

^ jaa no mä olin koko eilisen päivän kaupungilla Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #179 : 25.07.2008 11:50:03 »

Minä kans, rentouduin kosmetologilla sun muuta.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: