Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viestintuoja  (Luettu 33523 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #15 : 03.11.2005 00:39:40 »

[quote !

Puhuit siitä että tunsit sen lämmön hierojan käsissä,kerro tarkempaa millaiset kädet ne olivat?

Lainaus

Kerron kyllä, mutta ota huomioon, että nämä asiat ovat vain minun näkövinkkelistä ja vain minun tulkintojani.

Ensinnäkin olin jo oppinut jotakin energiahieronnasta. Olin oppinut, että sitä voi työstää monellakin tavalla. 1. Hieroja tasoittaa hoidettavan omia energioita. Usein silloinkin kädet ovat kuumat, mutta se johtuu myös hierottavan energian liikkeestä. 2. Hieroja pyytää energiaa muualta ja on siinä välittäjä (reiki esim.) ja 3. Hieroja antaa omaa energiaa hoidettavalle (voi olla vaarallistakin).

Olen oppinut myös, että nämä eivät ole mitään simppeli asioita. Hänen joka hoitaa, on maadutettava itsensä hyvin ja suojeltava hyvin itsensä, hoidettavansa ja ympäristönsä, miten se taphtuu, ei sekään ole mitään yksinkertaista. Kaikki riippuu kaikesta.

Hoitajani tuossa käsitilanteessa oli hermoratahoitajani. Hän hieroi päätäni ja sitten piti niitä vähän etäällä päästäni. Vaikka en nähnyt niitä, tunsin ne, ja asia ikäänkuin vain lipsahti ajattelematta suustani. Sittemmin hänkin kävi reikikurssin ja paljon muuta. En tosin ole tavannut häntä pitkään aikaan.

Toivon, että tämä herätteli sinua miettimään näitä...mielestäni hyvin yksinkertaisia, mutta kasvavalle ihmiselle laajamittaisia asioita. Minä mietin yhä ja ihmettelen. Ja tuntuu, että mitä enemmän lukee tai tietää, sitä heikommilla on näiden asioiden suhteen.

Kovin pieni metsätonttu
tallennettu
yoniaQ
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #16 : 03.11.2005 01:00:05 »

Viestintuja on myös ilmestynyt minulle  Smiley Auttoi masennuksesta (pykoottisestakin sellaisesta) pois, Teki Aura-soma hoidon ja eteerisillä öljyillä puhdisti mun auraa.
Olin niinku et  Shocked
« Viimeksi muokattu: 03.11.2005 01:53:34 kirjoittanut yoniaQ » tallennettu
Jello
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #17 : 03.11.2005 13:11:25 »

Kiitos Metsätonttu!
Noi asiat on niin monimutkaisia.
Ne tarvii oman aikansa kaikin puolin ja kaitpa ne sit selviää kun aika on kypsä!

Jello Smiley
tallennettu

Aurinko Leijona, Kuu Härkä, Nouseva Vaaka
yoniaQ
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #18 : 03.11.2005 22:21:24 »

Sinäpä sen sanotkin, Yonia, viestinviejä voi olla jokainen, tiedostamattaan.

Ja uskonkin jopa, että juju onkin siinä.

Me yritämme joskus liikaa, haluamme neuvoa ja auttaa. Ja itse olenkin kompastunut, monestikin, aika pahasti. Sillä juuri silloin, kun olen ajatellut sydämestäni auttavan toista, onkin se ollutkin paha toiselle, jopa 'turpiin tulee'.
Se yrittäminen menee tuputtamiseksi ja häiritsemiseksi liian usein. Se ei varmaankaan ole viestinviejän/tuojan tehtävä. Persoonamme pinta ei tiedä, sielu tietää paremmin, ja siksi nämä asiat tapahtuvatkin usein persoonamme tietämättä asiaa.

Eli meidän varmaan kannattaa kuunnella niitä 'maan hiljaisimpiakin'.

Mäkin olen kompastellut, oppinut sitten sen kautta. Mulla oli jossain vaiheessa sellainen tiedostamaton juttu, minkä oivalsin vasta nyt. Mä olin Rakkauden Lähetti, jotenkin vaan tutustutin / jollain ihmeen tavalla sain ihmisiä yhteen. Nyt vasta oon oivaltanut sen, nimittäin multa kysellään jatkuvasti (miespuoliset kaverit) et onks sun ystävistä ketään vapaana jne. Sit ei vaan onnistu, kaikki on varattuja, tai sitten jotkut asiat ei vaan natsaa... (viitaten tohon tuputukseen.)
« Viimeksi muokattu: 03.11.2005 22:25:23 kirjoittanut yoniaQ » tallennettu
yoniaQ
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #19 : 03.11.2005 22:29:04 »

Kiitos Metsätonttu!
Noi asiat on niin monimutkaisia.
Ne tarvii oman aikansa kaikin puolin ja kaitpa ne sit selviää kun aika on kypsä!

Jello Smiley

Siinähän se niksi onkin, muutenhan meidän elämä olis harmaata, pitää olla Sateenkaari Wink
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #20 : 08.11.2005 10:32:04 »

Hei  Smiley

Minusta on ihanaa huomata, että viestintuoja voi olla missä vain, pukeutuneena miten vain, ilmaantua minkä kautta vain, se on ajaton/persoonaton ja ns ulkoisilla seikoilla ei ole mitään merkitystä, vain sillä HUOMATAANKO me sen/hänet  smitten smitten

Kaikki me ollaan viestintuojia toinen toisillemme  smitten smitten
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #21 : 08.11.2005 10:50:22 »

Kyllä se viestintuoja meidän tollojen elämässä on useinmiten se verta ja lihaa oleva tai jokin tapahtuma. Aika harvakseltaan ne ajattomat/ajalliset täällä kenellekään "normaalille" avautuvat.  Huh
Ei millään pahalla, mutta tukkeutuneiden kanavien kanssa painivia ihmisiä on huomattavasti enemmän kuin niitä joiden energiakanavat ovat auki joka suuntaan.   Smiley

Itseäni on käytetty viestikapulana ja rauhoittajana aika usein, vasta jälkeenpäin olen tajunnut, että miksi minut on ohjattu joidenkin tiettyjen ihmisten luokse juuri silloin. Erään nykyisin hyvän ystäväni mies kuoli joitakin vuosia sitten ja olin ainoita, jotka lasten lisäksi häntä viitsivät siinä surun keskellä auttaa... Samoin nykyisen hyvän ystäväni lasta kiusataan koulussa, ja minä olen taas "joutunut" tueksi. Tätä ystävää en ole edes tuntenut kovin pitkään, nelisen vuotta.

Että joku tarkoitus toistemme suhteen meillä jokaisella tässä elämässä on. Ei tarvita aina sitä "henkien henkäystä" vaan ihan konkreettisia tekoja toistemme suhteen.  coolsmiley Vai kuinka?
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Mirjam
Vieras
« Vastaus #22 : 08.11.2005 10:53:56 »

Lainaus
Että joku tarkoitus toistemme suhteen meillä jokaisella tässä elämässä on. Ei tarvita aina sitä "henkien henkäystä" vaan ihan konkreettisia tekoja toistemme suhteen.  coolsmiley Vai kuinka?

Ja eiköhän se sitten siihen menekkin vallan, kun saadaan löytymään se 'henki' itsestä ja toisistamme....tiemmä..?! Eikä kurkotella enää kuita taivaalta... Wink

 Cheesy
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #23 : 08.11.2005 11:09:48 »

Kyllä se viestintuoja meidän tollojen elämässä on useinmiten se verta ja lihaa oleva tai jokin tapahtuma. Aika harvakseltaan ne ajattomat/ajalliset täällä kenellekään "normaalille" avautuvat.  Huh
Ei millään pahalla, mutta tukkeutuneiden kanavien kanssa painivia ihmisiä on huomattavasti enemmän kuin niitä joiden energiakanavat ovat auki joka suuntaan.   Smiley

Että joku tarkoitus toistemme suhteen meillä jokaisella tässä elämässä on. Ei tarvita aina sitä "henkien henkäystä" vaan ihan konkreettisia tekoja toistemme suhteen.  coolsmiley Vai kuinka?

Juuri tätä tarkoitin, mutta en osannut ilmaista sitä oikein  uglystupid2

Minulle juuri viestintuojat ovat ihmisiä joiden kanssa en välttämättä ole missään tekemisessä, eli kaupan neiti saattaa sanoa jotain jota saa minut ajattelemaan tai rappeutunut alkoholisti kadunkulmassa sanoo jotain todella kaunista ynm

Itse huomasin että minulla oli liian "kankea ja rajoittunut" uskomus tai mielikuva viestintuojista, usein luulin, että se tulee juuri tuolta taivaalta mutta mitäs me täällä sitten tehdään jos kaikki viestit olisivat "kanavoituja" kruunuchakran kautta, huh heijaa, ihanaa onkin huomata että juuri sinä olit tänään minulle tärkeä viestintuoja, kanavia on siis monta ja erilaista, kullekin tilanteelle ja viestille sopiva ja yleensä ns viestit ovat ajattomia viisauksia  Cheesy smitten

Itse olen saanut useasti viestit esim "päivän lööpistä" tai kun katson jotain ohjelmaa telkkarista.

Harvalla meillä on kanavat vielä niin putsautuneet ja vaikka olisikin, saattaa sanoma jäädä silti näkemättä  Grin
« Viimeksi muokattu: 08.11.2005 11:12:49 kirjoittanut hopeatähti » tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #24 : 08.11.2005 11:32:15 »

Uuden Ajan tärkeimpiä tekoja onkin juuri se, etteivät enää tulekaan vain "jostain tuolta ulkoa" ne viestiemme tuojat vaan olemme Itse tulleet maan päälle, auttaaksemme jokaista halukasta nousemaan samalle taajuudelle kuin on se yhteinen Luoja. Sillä nyt se on jokaiselle mahdollista, kun sen hierarkiamme purimme.

Ja sitähän tarkoittivat nekin lauseemme, kun Aikojen alussa jo sanoimme, että laskeudumme taivaalta maan päälle eli kohta se on täydellisen totta, kunhan saamme sen lopullisen valaistumamme. Eli ME olemme se taivas, joka maan päälle tuodaan silloin, kun Olevaisuutemme Jumaluuden energiat tänne tulevat. Eli se on tosi, kun on sanottu, että Luojamme Kuvan voi kohta kuka tahansa nähdä myös paljain silmin eikä vain mielensä teoilla.  smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #25 : 08.11.2005 15:36:56 »

Ihana, että tämä juttu on laajentunut niin moniuloitteiseksi!

Tosiaan, viestintuoja voi olla se kaupankassa tai kuka tahansa.

En voi olla menemättä vielä sinne toiseen laitaan. Viestintuoja voi olla se paras, läheisin ystäväsikin, mutta hyvin kipeällä tavalla.

Vuosia rakas ystäväni loukkasi minua verisesti. Näin luulin. Mutta kun jatkuvasti kysyin itseltäni (onneksi osasin) miksi hänen sanansa tuntuvat minussa niin kipeältä, löysin jotain hyvin arvokasta ja jokin vanha paha asia käänsikin hyvän puolensa minulle. Ei ystäväni tarkoittanut loukata. Minussa itsessäni oli vain (usein tietämättä piilossa) niin kipeä paikka, että nyt vasta olen oppinut sitä itsessäni hoitamaan.

Tällaisia asioita ei ymmärrä hetkessä, siihen menee vuosia, minulla ainakin. Mutta nyt tiedän, että ystäväni teki jotain, jota ei kukaan olisi osanut. Siihen tarvittiin tarpeeksi läheinen ihminen, jotta se kävisi tarpeeksi kipeää, jotta herääminen olisi mahdollista. Ikäänkuin se olisi ollut hänen tärkein tehtävä minulle.

Mutta tällaiset viestit ovat hyvin vaikeita. Emme ole kunnolla vieläkään selvinneet, toinen on tosi hämillään.

Kuitenkin, kuka huomaa, että usein käännämme juuri tärkeille, kipeille viesteille, viestintuojille, selkämme ja haluamme unohtaa? Emme pysty tai jaksa tai emme ole valmiita ottamaan niitä vastaan.

Huh! Meninkö liian kauas?
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #26 : 08.11.2005 15:46:11 »

Lainaus
Huh! Meninkö liian kauas?

Ei ainakaan minun kokemukseni mukaan, vaan oikein liki.
Niin muistui mieleen montaa kokemustani oman elämäni varrella, kun tuon kirjoituksesi luin.

 smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: