Sivuja: 1 ... 986 987 [988] 989 990 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5549018 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14805 : 13.11.2011 20:34:26 »

Tuo haistattelu luullakseni johtuu siitä että juuri oli edellä kirjoitettu miten menee hyvin siellä sun täällä, niin sepä oli sitten riipaissut haistattelijaa...ja purkautui tälläviissiin.
Hiukan väärä lähestymistapa oman pahan olon purkamiseen kyllä, mutta ei tuo väärä ajatusmaailma vahingoittane muita kuin haistattelijaa itseään? Mitä nyt tietenkin on hieman tökeröä käytöstä ja kaaaaaaukana siivosta netiketistä  Sad

Minulla on henkilökohtaisesti sellainen ongelma, että havaitessani jonkinlaisen epäkohdan, siihen on tökkästävä. Sörkittävä, venytettävä ja vanutettava ja tutkittava se. Viis siitä, olenko epäilyksineni oikeassa, kunhan joko todistan tai hälvennän ne, ja olen tosiaan myös kovin mielelläni väärässä.
Ihan joka asiaa ei kannattaisi aina lähteä penkomaan, ja olisi helpompaakin kun antaisi olla vain, mutta kun ei luonnolleen mitään mahda.
Erityisesti silloin, jos joku on minusta mahdollisesti väärin ja epäoikeudenmukaista.
Tämä on helkkarin hankala ominaisuus silloin kun on kyse kaikenlaisista ihmissuhteista, ja varmasti selittää osaltaan miksi olenkin melkoinen erakko.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14806 : 13.11.2011 20:58:10 »

Mikä mainos!

"Oletko parisuhteessa?
Kaipaatko silti intohimoa...

*pim* sivu vaihtuu

Elvytä Intohimosi -
Hanki Salasuhde!

Klikkaa tästä"

 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14807 : 13.11.2011 20:59:17 »

Vuodenajat on ihania, olis karmeeta jos olis aina sama.

Luulen, että mulla tuo hetkessä eläminen on vielä sillä tasolla, että reaktio on suora ja välitön: Aurinko; hymyillään, sataa; itketään  Wink Tongue buck2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14808 : 13.11.2011 21:00:51 »

Mikä mainos!

"Oletko parisuhteessa?
Kaipaatko silti intohimoa...

*pim* sivu vaihtuu

Elvytä Intohimosi -
Hanki Salasuhde!

Klikkaa tästä"

 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2

Onkos toi nyt sen uuden varatuille suunnatun deittisaitin mainos..jossain siitä oli juttua jo Cheesy Cheesy

Kaikkea sitä maailma tarvitse...varattujen deittisaitti...mikä hiivatti se oikein on? Grin
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #14809 : 13.11.2011 23:49:39 »

T
Minulla on henkilökohtaisesti sellainen ongelma, että havaitessani jonkinlaisen epäkohdan, siihen on tökkästävä. Sörkittävä, venytettävä ja vanutettava ja tutkittava se. Viis siitä, olenko epäilyksineni oikeassa, kunhan joko todistan tai hälvennän ne, ja olen tosiaan myös kovin mielelläni väärässä.
Ihan joka asiaa ei kannattaisi aina lähteä penkomaan, ja olisi helpompaakin kun antaisi olla vain, mutta kun ei luonnolleen mitään mahda.
Erityisesti silloin, jos joku on minusta mahdollisesti väärin ja epäoikeudenmukaista.
Tämä on helkkarin hankala ominaisuus silloin kun on kyse kaikenlaisista ihmissuhteista, ja varmasti selittää osaltaan miksi olenkin melkoinen erakko.

Mulla on sama vika ja jotenkin en voi antaa olla jos keisarilla ei ole vaatteita... Tuo kaamosmasennus on ollu mulle myös aika outo juttu ja vaikea käsittää... Minäkun masennun ihan muista jutuista, inhottavasta käytöksestä esimerkiksi...Säät on on ihan yhdentekeviä, paitsi että semmonen räntäsade vaakatasossa ja yleensä katosade silloin ku pitäis töihin lähteä on tympeetä mutta jos ei tarvi töihin niin on ihan sama... Ja pimenevistä illoista tykkään vaikka pikkusen pelkään pimeää mutta kun on kotona sisällä ja poltaa kynttilöitä ja lukee hyvää kirjaa tai kattoo hyvää tv-ohjelmaa tai surffaa netis niin on ihan kivaa ja koska olen myös hieman erakko niin tykkään syksystä ja pimenevistä illosta kun sillon voi oikein luvan kanssa erakoitua eikä tarvi olla niin sosiaalinen.

Kevätmasennus vois ehkä muuten juontaa tuosta jotta ihminen ei jaksa sitä pakollista sosiaalisuutta joka kevääseen (ja kesään) liittyy.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2011 23:53:03 kirjoittanut Kalevanneito » tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14810 : 14.11.2011 05:31:33 »

Liittyyhän siihen kevääseen nuo, ja pakollinen toimeliaisuus myös...pakko tehdä jotain, kesä valo vesi sulaa titityy...ehkä myöskin hormonit heräävät ja aiheuttavat omia jutskiaan?
Voihan tuon kokea ahdistavana, jos on kokeakseen...minun on sitä vain vaikea ymmärtää, kuten monen on kaamosvastaavaa  Undecided

Ehkä ongelma onkin siinä, että minä en luonnoltani ole erakko ollenkaan...mutta elämä vain on tehnyt minusta sellaisen, ja silloin kun tämä erakkomaisuus entisestään korostuu, kuten juuri kalevanneito kuvailit, niin se käy liian raskaaksi ajoittain?

Vaikka kyllä minä tykkään olla syksyllä kotona smiley6600 Koti on ihan paras paikka.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14811 : 14.11.2011 06:15:20 »

Niin ne varmasti on eri juttuja, masennus ja kaamosmasennus.
Mutta varmaan ei masentunutta helpota se kaamos siinä ainakaan Huh

Mulla on pian masennus masennus, kun uppoan liian syvälle tähän masennusten suohon  Grin  buck2

Pitäs alottaa uus päivä, mutta kun en millään jaksais taas....eiks me voitas kaikki vaan nukkua sinne kevääseen? Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14812 : 14.11.2011 09:05:24 »

Mä en sitten jaksanu alottaa uutta päivää...ilmotin jokapuolelle että meillä ollaan tänään kotona, ja nyt on sitten kotipäivä kaikilla Smiley
Kyllä huomennakin kerkiää vielä.
Lintsataan tänään oravanpyörästä Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14813 : 14.11.2011 10:15:50 »

Mä oon jotenkin innostunut aina syksystä, koska sillon alkaa koulut ja jumpat ja kaikki mitkä ikinä tahansa;
uus mahdollisuus alottaa TÄNÄ VUONNA se bailatino tai mikä-ikinä-tahansa.

Ei kaamos masenna, se on just hyvä tekosyy kääriytyy torkkuhuopaan ja poltella sataa kynttilää yhtäaikaa ja katsoo digiboksilta puoli vuotta vanhat unelmien poikamies-jaksot tai jotain muuta soopaa ja olla ja röhnöttää vaan.. Wink (paitsi nykyään se ei onnistu jostain ihme kumman syystä... kun pitää olla jatkuvasti -mitä ihmettä sä teet- -mitä, irti siitä johdosta- -EI! lasivitriiniä ei saa hakata lelulla!- -hmm, mikähän täällä haisee, ai...sinä!- ... Somebodys keeping me in action... Smiley

Je, olin jo satavarma et vauva on allerginen kauravellille, kun syötin sitä teelusikallisen ja seuraavana päivänä teki ripulit kertaa viis.. Mut seuraavana päivänä huomattiin syy siihen ja muutenkin kauheeseen kiukkupussiuteen... Alaikenestä on tullut läpi pieni valkoinen helmi. Pieniä iloja.  smitten Sehän voi pistää vauvan massun sekaisin se hampin tulo. Joten voin jatkaa kaurakokeiluja!

Tuohon kevätmasennukseen; mulle on kevät/kesä ollut nuorempana hirveen vaikeeta aikaa koska oon ent. syömishäirikkö niin mulle on ollu aina kauhee paikka kun pitäs alkaa vaatetta vähentään kun ilmat lämpenee... ja oon hävennyt sitä etten rusketu vaan oon enintään punakka ja täys pisamia... Mut nykyjään, ei niin väliä... Oon tyytyväinen siihen mitä mulla on. Tajuan että naisen kehossa on ihan hyvä olla jotain, mikä erottaa sen 14-vuotiaan pojan kropasta... Smiley Ja hyvä itsetunto ja tyytyväisyys omaan kroppaan ja kohteliaisuus ja iloisuus ON SE mikä tekee ihmisestä kauniin, vaikka ihminen ois miten tyrmäävän kaunis mut käyttäytyy epävarmasti tai on koppava tai tympee tai liian hillitty, niin se jotenkin syö sen kauneuden.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14814 : 14.11.2011 11:53:26 »

musta on mukavaa ku vuodenaika vaihtuu just ko siihen kyllästyy Cheesy

tässä kommentti tosta mun hääpäivästä
"Oletko itse katsonut karttoja? Ne ovat aivan mahtavat! Tässä ihan muutama huomio siltä varalta ettet ole itse näitä vilkaissut. Hääkartalla nousee rapu, tunteellinen ja perhekeskeinen merkki, jota hallitsee Kuu ylennysmerkistään härästä. Kuu on lisäksi täydenkuun vaiheessa eli vaakavaiheessa, ja vaakahan on se parisuhteen oma merkki. Oikein sopivaa siis. Hääkartalla Aurinko on hyvä omassa huoneessaan, mikä tuo ns. kirkkautta koko hetkeen, ja toivottavasti liittoonne.
 
Sinun karttaasi nähden vihkimisen hetki natsaa niin, että epäilin jo että oliko tämä astrologin kanssa valittu? Sinulla on Venuksen paluu, täydellinen hetki korostaa rakkautta ja tuntea onnellisuutta. Kuunsolmu on vähän aikaisemmin ylittänyt oman Aurinkosi mutta edelleen kuvaa eräänlaista uuden vaiheen alkamista elämässäsi. Mikäpä olisi sen parempi merkkipaalu kuin naimisiinmeno. Kuu määrittää mainiosti tuota hetkeä kun sinun oma Kuusi kauriissa tulee parisuhteen alueelle eli laskuakselille hääkartassa, ja hääkartan Kuu härässä omalle Keskitaivaallesi. Nämä ovat hyviä linkkejä, kun Kuu on koko tuon hetken "pomo" sen rapunousun vuoksi."
 
Enteet ovat siis hyvät kauniit
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14815 : 14.11.2011 12:22:36 »

Sehän oli niille herkille ja romanttisille miehille tarkoitettu paikka Afro

Niinpäs oli Cheesy

Todella romantisten miesten saitti smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14816 : 14.11.2011 18:56:43 »

Mikään ei ole liian aikaista! Paitsi sähkönsiniset jouluvalot, ne pitäis kieltää lailla!  Grin

Munkin jalat on kipeet, koska olin turhamainen ääliö.
Päätin mennä parin kilometrin päähän kauppaan kävellen vaunujen kanssa korkeilla korkokengillä.  buck2
No, vauva oli aika levoton siellä vaunuissa ja mun piti kipittää lujaa, oikaisin sitten erittäin fiksuna yhden metsäpolun kautta, joka on täynnä juuria ja muita epätasaisuuksia ja oli jo hämärää..... Hyvä ettei nilkat katkennu tuolla reissulla!

Mies tulee kohta kotiin, jeeeee <3 saan suklaatia!  Grin
Hyvää ninpparia MULLE!  Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14817 : 15.11.2011 12:20:21 »

Mulla on aina sillontällön noita masennus päiviä...voi olla muutama putkeenkin.
Silloin siis masennun vaan kaikessa rauhassa, viis siitä vaikka kaikki kaatuu niskaan, saan ne kyllä sitten tarmonpuuskassa alta pois noin vain. Möllötän ja syön ja luen ja en tee mitään mitä ei ole aivan pakko. Keskityn vain olemaan.
Syyttäisin noista ensisijassa hormoneja, ja näin marraskuussa tuota ilmenee aika lailla myös.

Nytkin on ollut joka toinen päivä möllötystä ja joka topinen päivä virtaa  Grin
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #14818 : 15.11.2011 23:48:14 »

Mikään ei ole liian aikaista! Paitsi sähkönsiniset jouluvalot, ne pitäis kieltää lailla!  Grin

Mä tykkään sähkönsinisistä jouluvaloista. Mun lempivärini on sininen. Myrkynvihreät mun mielestä pitäis kieltää lailla...Varsinki myrkynvihreät kaapelijouluvalot.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14819 : 16.11.2011 11:15:21 »

mä laitan valoja semmosii lasikulhoihin ja paan peilit alle, akvaarioonki ne laitoin joskus , akvaario pystyyn ja peili taakse nurkkaan , antaa kivan valon kans Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 986 987 [988] 989 990 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: