Sivuja: 1 ... 809 810 [811] 812 813 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5608692 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12150 : 11.08.2010 12:19:50 »

matkat oli jees, mutta niitä oli niin paljon eri maissa, että nyt on hyvä keskittyä projekteihin. tietysti pikkumatkan voisi varata.

tuntuu että Eurooppa on ihan auki, kun on kulkenut viime aikoina Itävalta, Englanti, Espanja, Viro, Latvia, Tanska, Ruotsi jne..sitä ennen Venäjä, Israel, Portugal, Usa, Hollanti, Saksa, Slovakia, Kreikka, Turkki, jne  Cool pohjoisessa voi pureskella kokemaansa ennen kuin taas lähtee. matka sitäpaitsi irrottaa menneistä tilanteista aika totaalisesti. onhan se hassua olla omassa paikassa palmujen katveessa altaan äärellä ja miettiä, oliko tämä lopullinen elämänunelma. kun vieläkin kehittelee kaikenlaista. Thaimaata on kehuttu. -

Slummien miljonääri aika jännä leffa..
« Viimeksi muokattu: 11.08.2010 15:30:53 kirjoittanut ^Atrox Fortuna^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12151 : 11.08.2010 16:42:10 »

Onko mahdollista että raskaana olevan aivot vaihtuu jonkun kalkkunan aivon tasosiks että se sikiö saa kaiken tarvittavan verenkierron yms?!
Mulle on tänään auottu niin paljon päätä ja naurettu töissä, kun mä oon ymmärtänyt ja tehnyt kaiken ihan päin honkia, enkä kuule enkä ymmärrä puhetta, enkä osaa laskea helpointakaan laskusuoritusta, olin lopettanut yhdeltä potilaalta väärän lääkkeen ja tehnyt ihan kummallisen lääkekortin yhdestä iv-lääkkeestä, ja menin pistämään huoneellista potilaita (4 pot) tyhjillä insuliiniruiskuilla... Siis toki huoneessa asti tajusin että sen lääkkeen toki VOISI vetää sinne ruiskuun...
No onneks mun työpari lupas tehdä kaikesta tuplatarkistuksen...
Saan varmaan pian potkut.................. 2funny

(kaikki virheet siis huomattiin ennenkuin mitään vahinkoa tapahtui)

Kaiken lisäksi, mua väsyttää niin paljon että voisin nukkua ihan koko ajan.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #12152 : 11.08.2010 19:19:50 »

Mun pitää tulla tänne hehkuttamaan ratkennutta harjoittelupaikkatilannettani Grin Tilannehan oli siis se, että etsin yli puolen vuoden ajan sopivaa loppuharjoittelupaikkaa paikkakunnaltani ja sen lähiympäristöstä..Osa paikoista sanoi jyrkästi ei ja osasta puolestaan lupailtiin katteettomilla lupauksilla paikkaa..Niinpä kyselin täältä usealtakin eri "ennustajaeukolta" apua tilanteeseeni mutta jostain syystä hekään eivät saaneet mitään aavistuksia asiasta, kuulemma minun pitäisi nyt vain luottaa tulevaan..No nyt kevään loppupuolella sain erään opettajani kautta vinkin yhdestä paikasta ja arvatkaa vaan, se tärppäsi, saan lisäksi 3kk ajalta yli 2000e harjoittelupalkkaa (eli siis yli 2000e per kuukausi), mitä ei nuissa edellä mainituissa paikoissa olisi maksettu penniäkään, olen aivan äimän käkenä, että asiat lutviutuivat näinkin hyvin Cheesy Mulla kävi tässä asiassa parempi tuuri kuin monilla muilla, jotka olivat saaneet varmistettua harjottelupaikat tyyliin vuoden etuajassa ja hehän juuri asettivat mulle hirveät paineet tenttaamisellaan/juoruamisella yms.. etsiä sitä paikkaa vaikka itestä tuntui sillä hetkellä siltä, että vielä ei ole sen aika..

Nyt kuitenkin ihmetyttää tuo mun TODELLA raskas transiittisuma, joka alkaa juuri syyskuun puolella kun harjoittelu alkaa:  saturnus aspect_squ mars joka kestää lähes koko harjoittelun ajan ja arvatkaa, joulukuussa alkaa punasella  pluto aspect_con mars ...Osaisko joku sanoa, mitä nämä tarkoittavat? käsittääkseni mun mars ja saturnus on ainakin 4.huoneessa, eli joo, joudun muuttamaan kyllä eri paikkakunnalle kuin ukkoni ja tässähän testataan ainakin sitä luottamusta, mitä mun pitäis kehittää muutenkin..En sitten tiedä mitä tuo pluton ja marsin yhtymä meinaa?
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #12153 : 11.08.2010 19:25:51 »

N222, onpa sinulla asiat hienosti lutviutuneet. Smiley

Noista transiiteista sen verran, että nyt lähtee uusi ajanjakso sinun energiasi käyttämisen suhteen. Sinulle tulee aika, jolloin joudut valikoimaan mitä teet ja mitä jätät tekemättä ja jos et valikoi tarpeeksi tarkkaan, aikasi ei tule riittämään kaikkeen ja voi olla, että väsymys (pienemmän luokan tai isomman luokan, riippuen miten uskallat asioita rajata tekemisistäsi) tulee kyseeseen. Nyt on tärkeä miettiä mille on aikaa ja mille ei ja miten käyttää aika hyödyksi. Turhuuksiin ei ole aikaa! Saturnus rajaa, kasvattaa ja pistää valitsemaan. Voit kokea ajan haastavana ja jotenkin raskaana juuri tästä syystä, mutta tärkeää on, että muistat, että tämä on tärkeä vaihe elämässäsi ja kunhan jätät itsellesi tarpeeksi aikaa levätä, niin tuo aikakin tuntuu miellyttävämmältä ja saat todennäköisesti paljon aikaan. Pluto yhtymä Mars on pitkähkö transiitti myös ja kuvastaa transformaatiota energioissasi, sekä ultimaaliseen, jopa obsessiiviseen energioiden käyttämiseen tai totaaliseen energioiden uuvahtamiseen. Nyt on aika uudelle ja sinun tulee muuttua mukana. Älä pelkää muutosta. Smiley

Tämä kaikki riippuu myös karttasi aspekteista. Mitä vaativammin Marsisi on aspektoitunut, sitä todennäköisemmin joudut haastavien tilanteiden eteen näiden transiittien aikana. Erityisesti voi olla egojen taistelua mieshenkilöiden kanssa. Varo ettet yritä muuttaa muita ihmisiä samalla, kun itse muutut tai taistelut ovat varmoja.

Varmasti saat paljon kuitenkin aikaan tämmöisenä aikana.
« Viimeksi muokattu: 11.08.2010 19:27:43 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12154 : 11.08.2010 20:12:23 »

 smitten smitten smitten smitten

mulla on niin nostalginen olo... oon nyyhkytelly täällä koko illan jonkun take thatin ja spaissareiden tahtiin... Nyt menee Alannah Myles Black Velvet... Seuraavaks roxettea!!

Ah, ysäri, ah kasari  smitten Lapsuus, nuoruus, nyyh, ohi on, onneksi!! Mutta kyllä sitä kaikkea niin kaiholla muistelee..

p a k a h t u u .......... Grin

Elämä tosiaan on ihmisen parasta aikaa!!  Cheesy
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12155 : 11.08.2010 22:22:03 »

Woa! Täällä on tapahtunut vaikka mitä hienoa ja kivaa! Onneksi olkoon Tiigris beibistä, ja naimisista, N222 onnet myös ja kaikille!

Palauduin just reilun parin viikon reilireissulta, ja on kyllä matkanälkä tyydytetty. Ruotsia, Hollantia, Ranskaa, Espanjaa, Saksaa. Huh. Aivot on vielä tosi off.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #12156 : 11.08.2010 22:47:16 »

Mikähän niitä minun transiitteja vaivaa... ex-tapauksia pukkaa ovista ja ikkunoista ja läheiset ystävät tyrkyttävät uusia... Ja meikäläisen ensimmäinen reaktio oli juosta karkuun tukka putkella, vaikka ehdotettu jätkä oli ihan ok, tapasin kerran, mukava hiljainen rapumies.

En kyllä tiiä. Äh.

annaelen

Mulla kanssa.  Shocked  
Joko Wien on liian pieni piireiltään tai sitten on joku erityisempi ex-transu menossa. uglystupid2
Lue tuolta Sidemanin topicista.  Tongue
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12157 : 11.08.2010 23:22:36 »

Minun sydämeni vei noista etelän maiden isoista kaupungeista Rooma.  coolsmiley Olin Roomassa yksin muutama vuosi sitten ja se koko reissu oli jännä retriitti elämässäni. Olin juuri eronnut ja olin aivan palasina ja työpaikkani, jossa olin, oli aivan kauhea kyykyttämismesta. Otin loparit töistä ja lähdin parin päivän varoitusajalla lähes rahattomana Roomaan yksin. Kävi vielä niin, että unohdin mp3-soittimeni kotiin ja jouduin siis jo ihan pakostakin hiljentymään nuo päivät ja kuuntelemaan itseäni. Kävin mitä upeammissa paikoissa, silmäkulmissa oli kyyneleet vähän väliä kauniiden asioiden takia. Kävin Vatikaanissa ja ihanissa museoissa. Söin mieletöntä ruokaa, kävelin öisin pimeneviä lämpöisiä katuja uusissa kesämekoissani.  smitten Tuo reissu oli raskas, mutta minulle todella transformoiva. Toivoisin, että kaikki menisivät joskus yksin matkalle. Siinä todella oppii paljon.

Muistan kun otin töistä loparit ja kerroin lähteväni yksin Roomaan, niin monet yli 30 ja 40 -vuotiaat naiset olivat ihan kauhuissaan, että miten uskallaan. Minusta on aika outoa, ettei vielä 30 tai 40-vuotiaana luota itseensä sen verran, että uskaltaisi nyt pariksi päiväksi jonnekin päin maailmaa lähteä herkuttelemaan. Wink Itse olin tuohon aikaan juuri täyttänyt 20v.

Hieno reissu oli, suosittelen vastaavia retriittejä kaikille. Jos yksin matkustaa, niin kannattaa valita juuri tuollainen kohde, missä on paljon pällisteltävää ja paljon upeaa näkemistä.

Rooma on myös mulle yksi paikka mihin tykästyin kovasti.  smitten Olimme siellä exän ja tyttöjen kanssa ennen eroa. Olen samaa mieltä, suosittelen tuota yksin lähtemistä. Mähän olin siellä Egyptissä aivan yksin, aika pian eron jälkeen.  :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12158 : 11.08.2010 23:27:22 »

Tiigris, kyllä sitä se raskaus vain on ja teettää.  Wink Grin smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12159 : 12.08.2010 19:52:45 »

kyllä on miehissä eroa, eräs pässi=mies koetti "neuvoa" minua miesaiheessa ja luuli tietävänsä millainen olen, meni arviot vähän pieleen.. aika onnetonta.. noh, sama tuo. aika koomista muuten, miten joitain miehiä on tosiaan surrut joskus ja jotkut on ihan typeryksiä, siis jos koettaa saada jotain ymmärrystä aikaan, toinen oli sitte arab mies.. hahaha.. olipa chatit.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12160 : 13.08.2010 12:31:16 »

Kyllä odottavan aika on pitkä... (kypsy nyt äkkiä valmiiksi, vauvva!!  Cheesy)
Saturnalia, kun kysyit että miksi oinaat saa aina odottaa... Niin sama kyllä pätee kärsimättömiin kaksosiin...
Ollaanhan me jo puoli vuotta sitten päätetty että aletaan tekeen vauvaa sit kun sitä ja tätä.. (on vakipaikka, enemmän rahaa, sitä ja tätä).. no sitten kärsimättömälle skorpparille riitti ja se sanoi sitten sängyssä että mä haluan tehdä sut raskaaks nyt heti enkä jaksa enää odottaa yhtään. Ja siitä se Untamo saikin sitten alkunsa.  Grin

Mä kysyin skorpparilta varmaan jo sillon puoli vuotta sitten myös että etkö sä ikinä kosi mua. Oon odottanut sitä koko ajan. ja nyt sekin sitten tapahtu.  Cheesy

Mutta nyt sitten odotetaan malttamattomana sitä vauvvaa...

Ei vaan, ihanaa tämä on. Kai sitä nainen tarvii (ja mieskin) sen 9kk aikaa haaveilla ja suunnitella ja päästä sinuiksi asioiden kanssa, niin vauvva tulee sit maailmaan kun isi ja äiti on hyvin valmistautuneet. Pesä on rakennettu. Mä olen kyllä luonut jo vahvan rakkauden Untamoa kohtaan, niin että kyyneleet silmiin tulee kun ajattelen häntä niin ylpeänä.. Voi pieni! Haluan auttaa sinua kasvamaan tasapainoiseksi ja itseäsi arvostavaksi yksilöksi.. Haluan antaa sinulle turvaa, rajoja ja rajattoman paljon rakkautta.  Smiley

Ja kun sasha (sori, en millään muista sitä pitkää nimirimpsuasi nyt  Grin) naureskeli tuolla toisessa ketjussa sille kun nyt jo ostelin kirpparilta vauvanvaatteita, niin ei sille hyvänen aika mitään voi! Mulla ei ole minkäänlaista kontrollia noiden pienten söpöjen vaatteiden suhteen.  Cheesy Ostin niitä eilen lisää ja tällä kertaa melko kalliista liikkeestä, tosin vain housut, bodyn ja sukat, joiden yhteishintaa en kyllä tänne kerro. Ja skorpparia alkoi itkettää kun se näki ne vaatteet, eikä se yhtään torunut mua rahan tuhlauksesta, päin vastoin. Sekin on nyt jotenkin seonnut muuten vaan, mua sekoittaa hormonit, tai ainakin laitan kaiken niiden piikkiin!
Oon huomannut että on tullut vähän liiallinen tarve ilmaista mielipiteitä ja tunteita ääneen... Ja hermot menee sadasosasekunnissa, samoin kuin kyyneleet tulee silmiin yhtä herkästi... Mutta yleensä jonkin ajan päästä jo nauran kaikelle.. Oon pääosin niin onnellinen, että mun skitsoilut on toi nopeesti aina ohi, niin oon jo pyytelemässä kaikilta anteeksi ja halimassa... smitten

tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12161 : 13.08.2010 12:43:45 »

Ystävä pariskunnalla oli mennyt vauvanteko suunnitelmat aika lailla samalla tavalla kuin Tiigriksellä, sängyssä mies oli todennut että nyt täytyis tehdä vauva Grin Tosin he yrittivät melkein vuoden ennen kuin tärppäsi, mutta nyt onnellisesti paksuna.

Lainaus
Mulla ei ole minkäänlaista kontrollia noiden pienten söpöjen vaatteiden suhteen. Cheesy  Ostin niitä eilen lisää ja tällä kertaa melko kalliista liikkeestä, tosin vain housut, bodyn ja sukat, joiden yhteishintaa en kyllä tänne kerro. Ja skorpparia alkoi itkettää kun se näki ne vaatteet, eikä se yhtään torunut mua rahan tuhlauksesta, päin vastoin. Sekin on nyt jotenkin seonnut muuten vaan, mua sekoittaa hormonit, tai ainakin laitan kaiken niiden piikkiin!

Kuulostaa kyllä ihanalta, kun molemmat on noin innoissaan tulevasta lapsesta smitten
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12162 : 13.08.2010 13:15:04 »

annaelen, kuulostaa tutulta. Meillä tehtiin julkisivun remonttia mun viime yövuorojen aikaan. Ne alotti aina kasilta aamulla kun olin menossa nukkumaan ja sillon otti niin pahasti päähän!!  crazy2

Ystävä pariskunnalla oli mennyt vauvanteko suunnitelmat aika lailla samalla tavalla kuin Tiigriksellä, sängyssä mies oli todennut että nyt täytyis tehdä vauva Grin Tosin he yrittivät melkein vuoden ennen kuin tärppäsi, mutta nyt onnellisesti paksuna.

Se on kyllä aika hottia kun mies haluaa vauvan niin paljon.  Cheesy

Mä jotenkin luulin että meilläkin menis ainakin puoli vuotta ennen kuin tärppäisi, joten olin todella häketynyt kun kaikki kolme raskaustestiä näytti positiivista heti ekalla kierrolla. No, it was ment to happen.  Wink

Ja eihän sitä nyt VOI olla muuta kuin innoissaan...

Mutta asiasta kukkaruukkuun, tää menee nyt lenkille nauttiin 27 asteen lämmöstä. Kaunista päivänjatko kaikille!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12163 : 13.08.2010 13:17:34 »

ihmiset on tosiaan aika minäkeskeisiä joka saitilla.. tietty juuri se oma tilanne on olennaisin.. ne sitten eläytyy siihen jolla on sama menossa tai kenties takana. mutta jee.

itse en taida olla vauvaintoilija.. kun se on aina vain uusi tyyppi maailmaan.. jossa on paljon populaa.. lapset on hetken kivoja, sitten teini-iässä rankkoja.. mutta tietty jokainen lapsi saattaa olla mielenkiintoinen, tai luoda jotain uutta.. eihän sitä tiedä. tai sitten voi olla ärsyttävä aikuisena. riippunee kasvatuksesta tms. on tietty onni syntyä hyvinvointivaltioon, eikä katulapseksi.

koetan edelleen tutustua eri maalaisiin, ja tulee outoa kommellusta, erityisesti noiden macho/ mideast kulttuurien kanssa, mutta nehän voi jättää silleen.  
« Viimeksi muokattu: 13.08.2010 13:27:46 kirjoittanut ^Atrox Fortuna^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12164 : 13.08.2010 17:17:09 »

Kyllä odottavan aika on pitkä... (kypsy nyt äkkiä valmiiksi, vauvva!!  Cheesy)

Tämä saa aikaan itsessä niin nostalgisia tuntemuksia, kun esikoista odottaessani olin myös samoissa ajatuksissa, toisen jolle sitten kävi niinkuin kävi  Cry ja kolmannen kuopukseni kanssa osasi jotenkin olla paljon kärsivällisempi. Eikä sitä edes samalla tavalla kerinnyt, kun oli kädet täynnä hommaa jo siinä esikoisessa.  Grin  smitten


Lainaus
Ei vaan, ihanaa tämä on. Kai sitä nainen tarvii (ja mieskin) sen 9kk aikaa haaveilla ja suunnitella ja päästä sinuiksi asioiden kanssa, niin vauvva tulee sit maailmaan kun isi ja äiti on hyvin valmistautuneet. Pesä on rakennettu.

Näin on luonto järjestänyt, ja kyllä sen vain tosiaan sen ajan tarvitsee niin vauva kuin vanhemmatkin. Eikä siltikään sitä voi täysin valmistautua, eikä varautua siihen mitä se lapsi sitten mukanaan ihan oikeasti tuo niin hyvässä kuin "pahassa".  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 809 810 [811] 812 813 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: