Sivuja: 1 ... 969 970 [971] 972 973 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5548559 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14550 : 15.10.2011 08:38:08 »

joo-o. tää on ilmeisesti sevverran sisäpiiritouhua että taian lopettaa foorumilla hengaamisen.
pitäkää miittinne ja pikkujoulunne. On huomattu ettei seuraan kaivata.
mukavat jatkot kaikille
 smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #14551 : 15.10.2011 09:25:05 »

joo-o. tää on ilmeisesti sevverran sisäpiiritouhua että taian lopettaa foorumilla hengaamisen.
pitäkää miittinne ja pikkujoulunne. On huomattu ettei seuraan kaivata.
mukavat jatkot kaikille
 smitten

Jäin pohtimaan tätä asiaa kun tuolla miittiketjussa otit tuon esille ja en ollut mitenkään tästä yllättynyt. Harmin paikka  Undecided

Foorumin ilmapiiri on muuttunut radikaalisti sen jälkeen kun Sasha lähti. Avoimmuus ja avarakatseisuus on muuttunut  umpimielisyydeksi. En itsekään enää viihdy täällä niin kuin ennen. Energiat ovat madaltuneet sen verran paljon, että on pakko suojata itsensä tavallista paremmin kuin ennen. Ennen foorumi antoi minulle paljon, nykyään ei juuri mitään. Sitä minä suren.  Sad
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #14552 : 15.10.2011 12:12:30 »

joo-o. tää on ilmeisesti sevverran sisäpiiritouhua että taian lopettaa foorumilla hengaamisen.
pitäkää miittinne ja pikkujoulunne. On huomattu ettei seuraan kaivata.
mukavat jatkot kaikille
 smitten

Jäin pohtimaan tätä asiaa kun tuolla miittiketjussa otit tuon esille ja en ollut mitenkään tästä yllättynyt. Harmin paikka  Undecided

Oi ja voi...  Undecided Siis eihän tämä ole suinkaan tarkoitus... Juttujasi on ollut mielenkiintoista lukea, kirjoitat hyvin jne. Älä suotta lähde pois.  smitten Nythän juuri suunnitellaan kevääksi sitä Superastromiittiä, jonne ovat varmasti tervetulleita kaikki.  smitten


joo-o. tää on ilmeisesti sevverran sisäpiiritouhua että taian lopettaa foorumilla hengaamisen.
pitäkää miittinne ja pikkujoulunne. On huomattu ettei seuraan kaivata.
mukavat jatkot kaikille
 smitten

Jäin pohtimaan tätä asiaa kun tuolla miittiketjussa otit tuon esille ja en ollut mitenkään tästä yllättynyt. Harmin paikka  Undecided

Foorumin ilmapiiri on muuttunut radikaalisti sen jälkeen kun Sasha lähti. Avoimmuus ja avarakatseisuus on muuttunut umpimielisyydeksi. En itsekään enää viihdy täällä niin kuin ennen. Energiat ovat madaltuneet sen verran paljon, että on pakko suojata itsensä tavallista paremmin kuin ennen. Ennen foorumi antoi minulle paljon, nykyään ei juuri mitään. Sitä minä suren.  Sad

Minunkin mielestäni ilmapiiri on jokseenkin muuttunut, mutta minusta se tapahtui jo paljon ennen Sashan poislähtöä...  :Smiley Täältä lähti paljon muita ihania ihmisiä, jotka olivat tänne kirjoitelleet ja ovat olleet pitkään hiljaiselossa. Tuolloin kun Sashakin vielä oli täällä alkoi olla aika riitaisaa yms. provosointia jne.  Lips Sealed  Itse koen nyt, että riitely ja provosoinnit ovat vähentyneet (vaikka asioista voi toki olla eri mieltä), mutta sellainen negatiivinen ilmapiiri on vähentymässä ja ollaan pikkuhiljaa matkalla taas kohti parempaa, sitä astroa, joka tämä oli parhaimmillaan. Suvaitsevainen, syvällinen, korkeavärähteinen, henkinen, ihana. Astrosivut uudistettiin ja uskon, että sen myötä tänne tulee lisääkin uutta ja hyvää.  smitten angel
« Viimeksi muokattu: 15.10.2011 12:14:32 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14553 : 15.10.2011 12:47:49 »

joo-o. tää on ilmeisesti sevverran sisäpiiritouhua että taian lopettaa foorumilla hengaamisen.
pitäkää miittinne ja pikkujoulunne. On huomattu ettei seuraan kaivata.
mukavat jatkot kaikille
 smitten

Foorumin ilmapiiri on muuttunut radikaalisti sen jälkeen kun Sasha lähti. Avoimmuus ja avarakatseisuus on muuttunut  umpimielisyydeksi. En itsekään enää viihdy täällä niin kuin ennen. Energiat ovat madaltuneet sen verran paljon, että on pakko suojata itsensä tavallista paremmin kuin ennen. Ennen foorumi antoi minulle paljon, nykyään ei juuri mitään. Sitä minä suren.  Sad

 Huh

Kun keskustelu lähtee liikkeelle, se lähtee liikkeelle. Tuskin täällä kukaan valikoi, että kenen kanssa haluaa jutella..?

Ole se muutos, jonka haluat nähdä.  Smiley

Jos tuota teidän kokemusta ulkopuolisuudesta tarkastelee vetovoiman lain näkökulmasta, niin ehkä on kyse vain siitä, mitä kohtelua itse oletatte saavanne? Sitä sitten näette, oli se todellista tai ei. Olette osa tätä palstaa, laittakaa itsenne peliin!  smitten
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14554 : 15.10.2011 13:24:11 »

Ongelma on se että täällä on ihan liian vähän ihmisiä kirjoittamassa.

Heheh, sitten täytyy vain manifestoida uusia ihmisiä! Mietitte nyt kaikki, että millaisia persoonia tänne kaipaatte ja kuvitelkaa itsenne kirjoittelemassa heidän kanssaan.  Wink Cheesy
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14555 : 15.10.2011 13:42:15 »

 Grin
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
ptv
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84


Profiili
« Vastaus #14556 : 15.10.2011 13:49:42 »

Ei viha eikä rakkaus yhdistä niin kuin yhteinen vihollinen, ja se nyt taitaa puuttua Sashan poistuttua. Minusta täällä vain usein kuvitellaan, että  asia mikä ei tue omaa näkemystä on suora hyökkäys itseä, ja omaa toimintaa kohtaan. Minusta on mukavaa saada tukea omille näkemyksilleen,  mutta yhtä arvokasta on kun joku kyseenalaistaa minkä tahansa asian. Kunnon ravistelulla on aina paikkansa ja siitä ei kunnon ajatusten vaihtoa synny sitten millään, kun aina on joku vetämässä hernettä nenään ja kuvittelemassa, että puhutaan juuri hänestä. Sen jälkeen sitten riidelläänkin siitä. Ei pelkkä rakkaus riitä ellei ole yhtään armeliaisuuta ja suvaitsevaisuutta.
tallennettu

Aurinko ja kuu vesimies, nousu kaksonen,
punainen rytminen taivaanvaeltaja
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14557 : 15.10.2011 14:09:40 »

Se toimii, se toimii! Heti saatiin uutta verta tupahan!  Cheesy

Tervetuloa ptv  smitten
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14558 : 15.10.2011 15:40:30 »

Elwyn, sopii hyvin allekirjoitukseesi.  Grin
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #14559 : 15.10.2011 15:48:29 »

Jos nyt joku pahoitti mielensä oletetun "sisäpiirimiitin" takia niin kerron vielä että mitään astron pikkujouluja, kaikkille tai "sisäpiirille" ei ole sovittu. Jos sellaiset on, niin niistä kyllä ilmoitetaan ja otetaan mukaan kaikki halukkaat. Meillä vaan nyt on sellaiset kutsut tulossa, joissa nyt olemme Casperiinan kanssa, mutta ne eivät mitenkään liity tähän palstaan. Sinne tulee ihmisiä jotka eivät ole tästä palstasta tietoisiakaan.

Hauska juttu muuten kun tuossa tuli Sasha mainittua.  Smiley Hän oli kyllä värikäs persoona ja minulla on häntä ikävä.  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #14560 : 15.10.2011 16:35:19 »

Lueskelin astroa silloin tällöin useampi vuosi sitten, mutta vasta tämän paljon parjatun hiljentymisen jälkeen tuli olo, että voisin itsekin osallistua keskusteluun. Ehkä ne madaltuneet värähtelyt sopii sitten mulle?  Huh Siis oikeasti, kävin välillä lueskelemassa ja piti lähteä pois kun tuli pää kipeäksi ja "noi on osa ihan  idiot2"-olo.  Embarrassed En tarkoita pahalla, ootte hyviä tyyppejä!  Grin

Välillä kyllä vähän harmittaa, että on hiljaista, siis vähän keskustelijoita ja ei välttämättä viitsi näin aloittelijana kysellä aina tyhmiä kauan palstalla pyörineiltä. Ja toisaalta, täällä on ihan hirmusti asiaa ja tietoa, kun vaan viitsii laulattaa hakua ja kaivaa vanhoja ketjuja.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #14561 : 15.10.2011 17:45:06 »

Mun täytyy kans todeta, että tykkään enemmän rauhallisesta ja asiallisesta keskustelusta.  En tykkää kun riidellään, vaikka monesti kirjoittajat osaavatkin perustella näkökantansa hyvin.  Mutta tällaisessa virtuaalielämässä se väärinymmärtämisen vaara on tosi suuri, ja iso osa täällä olleesta eripurasta onkin johtunut siitä, että toisen pointtia ei ole ymmärretty oikein ja sitten on hernemaissipaprikapussi nenussa.

Mulla on Kuu Vaa'assa, mikä ilmenee usein siten, että on mielellään samaa mieltä toisten kanssa.  Sitten jos seuraava kirjoittaja onkin ihan toista mieltä, joutuu mun VaakaKuu ihan ymmälle, kun haluais olla senkin kanssa samaa mieltä.  Grin 

Jos kaikki kirjoittajat laittaisivat tärkeimmät planeettasijaintinsa allekirjoitukseensa, niin vois tällä astrologispainotteisella foorumilla ymmärtää paremmin myös sitä toista ja sen tapaa ilmaista asioita.  Wink
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14562 : 15.10.2011 18:23:12 »

Mun täytyy kans todeta, että tykkään enemmän rauhallisesta ja asiallisesta keskustelusta.  En tykkää kun riidellään, vaikka monesti kirjoittajat osaavatkin perustella näkökantansa hyvin.  Mutta tällaisessa virtuaalielämässä se väärinymmärtämisen vaara on tosi suuri, ja iso osa täällä olleesta eripurasta onkin johtunut siitä, että toisen pointtia ei ole ymmärretty oikein ja sitten on hernemaissipaprikapussi nenussa.

Mulla on Kuu Vaa'assa, mikä ilmenee usein siten, että on mielellään samaa mieltä toisten kanssa.  Sitten jos seuraava kirjoittaja onkin ihan toista mieltä, joutuu mun VaakaKuu ihan ymmälle, kun haluais ollajavascript:void(0); senkin kanssa samaa mieltä.  Grin 

Jos kaikki kirjoittajat laittaisivat tärkeimmät planeettasijaintinsa allekirjoitukseensa, niin vois tällä astrologispainotteisella foorumilla ymmärtää paremmin myös sitä toista ja sen tapaa ilmaista asioita.  Wink


       Samaa mieltä sun kans, inhoan riitelyä..en oo ikinä siitä tykänny.. Lips Sealed Kait oon peruskala. kalat
       Vain RAKKAUS saa hyvää aikaan. angel  smitten angel smitten
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #14563 : 15.10.2011 19:00:02 »

Grin Joo, sopii ja lisää miehiä kiitos  angel

Kannatetaan  Grin
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #14564 : 15.10.2011 20:37:23 »

Mietin tuossa, mitä sanottiin itsensä likoon laittamisesta.... Olen sitä tehnyt, mutta on aika hedelmätöntä keskustella keskenään ja jupista monologia. Eikä mulla ole juurikaan sanottavaa kenenkään henkilökohtaisiin elämänkulun tilanteisiin, koska yritän muistella oman astrokarttani opetuksia. En nyt muista mikä risti-kuvio se tuolla kartalla oli, joka tarkoitti sen, että pitää keskittyä omaan elämään, kun muiden auttamisesta ei tässä elämässä tule oikeastaan yhtään mitään.

Ja toisaalta, en jaksa mihinkään liipalaapa-keskusteluun lähteä mukaan. Parempi olla hiljaa, jos ei ole mitään kunnollista sanottavaa. Ja tämä taas tarkoittaa ns. kelkasta putoamista.

No olkoon.  :Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 ... 969 970 [971] 972 973 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: