Sivuja: 1 ... 958 959 [960] 961 962 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604165 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14385 : 27.09.2011 17:13:54 »

Täytyy todeta, että tämä väri ei auta maadoittumisessa. Mitäköhän se Seppo on nyt miettinyt, muutenkin täällä jo ihmisillä ajatukset aika sfääreissä, niin tässä alkaa viimeisetkin todellisuudentajun rippeet katoilemaan...  2funny

edittiä. Oikeastaan ei edes ole hauskaa, kun tässä lähtee ihan kokonaan ote. Ehkä mää totun.  Tongue
« Viimeksi muokattu: 27.09.2011 17:22:01 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14386 : 27.09.2011 18:02:48 »

Mun mielestä jotenkin lattea nyt foorumi, mutta se voi olla sitä, että ei vaan oo tottunut.

Tekis mieli kertoa kaikille ihmisille, että mitä ne tekee minkäkin suhteen väärin, ja miten se korjataan...eikö ne nyt tajua?! Ja missä kohtaa ne tunkee oman etunsa muiden etujen edelle ja väärinkohtelee toisiaan!?
Joka saamarin ongelmaan tarvis päästä kiinni..ja vaikkei siinä oikeastaan olekaan ongelmaa, nin kyllähän siitä saa ongelman kun oikein yrittää, ja sille voi sitten tehdä jotakin. knuppel2 knuppel2 idiot2

Mahtaisko tää nyt olla semmosta turhautunutta energiaa ja negaa, jonka tarvii nyt jotenkin sitten purkaantua...kun mulla oli ihan selvä ja loistava suunnitelma siitä, miten hyppään takaisin oman elämäni kelkkaan, mutta sitten se ei onnistunutkaan ja nyt olen taas ihan kuutamolla tulevaisuuteni kanssa.
Luultavasti tällä on joku oiva tarkoitus, että näin kävi, mutta se ei tosiaan ole selvinnyt mulle vielä Huh
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14387 : 27.09.2011 18:20:20 »

silmät sikkaralla on muuten joo täällä kans.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #14388 : 27.09.2011 18:37:49 »

Mun mielestä tää uusi sivujen ilme on aivan iiiiiihana, tykästyin heti.  smitten smitten smitten
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #14389 : 27.09.2011 18:41:17 »

Olen aina tykännyt lukea Viikkovillityksen mutta nyt siellä vilisi ihan liikaa mainoksia  Angry
Kyllä ihmiset osaavat tilata horoskooppeja, jos kiinnostaa. Minulle ainakin saa vastareaktion aikaan, enkä tilaa, vaikka haluaisin.
 
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14390 : 27.09.2011 18:52:40 »

Mun mielestä tää uusi sivujen ilme on aivan iiiiiihana, tykästyin heti.  smitten smitten smitten

Samma här, tämä lila on ihaana! Afro
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #14391 : 27.09.2011 19:07:00 »

Mun mielestä tää uusi sivujen ilme on aivan iiiiiihana, tykästyin heti.  smitten smitten smitten

Samma här, tämä lila on ihaana! Afro


Niin ja erityisesti viehättää nuo enkelit.  angel Jotenkin sellainen harmoninen ja herkkä kokonaisuus.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14392 : 27.09.2011 20:06:43 »

Missä täällä on enkeleitä? Shocked
No on tuossa vasemmassa laidassa tuo tuollainen lapsen kasvojen profiili tai joku? Sekö?
Luulin sitä ensin likakläntiksi, mutta eihän se mihinkään lähtenyt Cheesy

Tuolla oikeessa alalaidassakin on jotian epämääräistä...
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #14393 : 27.09.2011 20:36:23 »

Kaunis on tämä uusittu sivusto  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #14394 : 27.09.2011 21:00:15 »

Jaahans, tällainen uudistus tällä kertaa  Shocked.
Palkkien väri on ihan ok, mut muuten en pidä kun en todellakaan ole pastellien (ihme epävärejä  crazy2) ystävä.
Jotenkin myös teksti on helpompi lukea- ihan kun kirjaimet olis "lihavempia" tms.

Vanha lapsuuden/nuoruuden ystävä otti tänään yhteyttä- edellisestä näkemisestä onkin sitten jo noin 8 vuotta. Pari tekstiviestiä ollaan näillä vuosilla vaihdettu, muuten täys hiljaisuus.
Muutenkin unissa on ihan kamalasti vilissyt vanhoja tuttuja jne. Muilla samaa?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #14395 : 27.09.2011 21:11:52 »



  Luulin tulleeni väärälle foorumille,--oli niin pliisua, vähän epäselvä värityksen suhteen,--vaikeampi hahmottaa?Huh??
  vaatii tarkkuutta,--empä tiedä???   buck2
 

 
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #14396 : 27.09.2011 21:14:05 »

Minäkään en tiennyt tästä uudistuksesta mitään kun en seuraa astroa facebookissa. Yhtäkkiä vain tämän näköinen sivu lävähti ruudulle kun naputti tutun osoitteen.

Sama pohja näkyy olevan (kuvat ym.), vain vaaleampi väri ja nuo palkit on vaihtunut lilaan. Ihan kiva, vaikka silmät vähän häikäistyy... Eikä ihme kun sivua mainostetaan - yhteytesi universumiin... Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14397 : 28.09.2011 09:01:39 »

No joo Mintsilla, vanhoilla on helpompaa, kun se hyväksytään, etteivät käytä äfbeetä, koska ovat vanhoja. Se on ok. Mutta muilta sitä saatetaan hyvin pontevastikin vaatia ja olettaa, sehän on sama kun ei olis teeveetä, jos et ole äfbeessä, olet outo ja kumma ja vajaa ja jäät vaikka mistä paitsi  Shocked
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14398 : 28.09.2011 11:26:44 »

Tosi kaunis hempeä väri täällä, tykkään.  Kiss  Hieman vaan himmeä,et täytyy todella tsiikailla kunnolla kirjotukset.
Kai tähän tottuu ajan kans.  coolsmiley
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14399 : 28.09.2011 12:45:05 »

Olen päättänyt että yritän luoda jokaiseen päivään jokin myönteinen kokemus. Aloitan pienistä asioista ja yritän iloita niistä. Kuten tänään oli rauhallinen aamu, kiireetön aikataulu ja päivällä vanhempainvartti koulussa. Käyn ostamassa itselleni alusvaatteita ja iltapäivällä voisi mennä ulos puistoon ja rantaan kävelemään kun on niin kaunis päivä. Näin kun sitä aloittaa niin se myönteisyys kasvaa kaikista haastavista olosuhteista huolimatta ja kykenee sitten tarttumaan myönteisesti niihin isompiin asioihin kun se aika koittaa. Olen ajatellut että päiväkirjan pitokin voisi tuoda lisää myönteisyyttä elämääni.

 smitten

Mäkin tässä oivalsin, että kun mulla saturnus tekee nyt kasapäin "ikäviä" transiitteja, niin senkin voi kääntää voitoksi. Nyt on oivallinen aika luoda uudet rakenteet ajattelulle! Mulla on 3. päivä menossa, kun suostun ajattelemaan vain positiivisia ajatuksia ja pyrin kohottamaan värähtelyjäni päivä päivältä. Heti kun tulee jokin ikävä ajatus, en suostu samaistumaan siihen, naureskelen vain sille pimeälle puolelleni, että "älä nyt viitsi" ja pyrin näkemään siellä syvällä sen syyn, miksi haluaisin ruokkia sitä pimeää puolta. Se on niin mennyttä aikaa! knuppel2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Sivuja: 1 ... 958 959 [960] 961 962 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: